m000000000000000000
[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel VIII
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 08 november 2005
Ik ben zelf een fanatieke biosbezoeker en werd er moe van om iedere keer op mijn PC te gaan kijken wanneer welke film draait, hoe lang ie duurt en natuurlijk om een trailer te bekijken.
Laat ik nu toch net een mooi script hebben gemaakt (UZG.v2 dus) die ook van website info en video haalt. Dus deze week heb ik UZG helemaal ontdaan van UZG info (dat staat nu in de config.py) en heb een Pathe.NL gemaakt.

Dus voor alle Pathe bezoekers: op http://www.rieter.net/pathe/ staat versie 0.5.0 van Pathe.NL. Deze Pathe's staan erin:
- Pathé Arena
- Pathé Buitenhof
- Pathé De Kuip
- Pathé Eindhoven
- Pathé Groningen
- Pathé Helmond
- Pathé Rembrandt
- Pathé Scheveningen
- Pathé Schouwburgplein
- Tuschinski
GroteBozewolf wijzigde dit bericht 21-07-2007 21:18 (3%)
XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.
Is je .ISO groter dan 4gb?? Want zal deze niet vanuit Xbox afspelen.quote:Petertjuh schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 07:51:
Gister een vaag probleempje ontdekt.
Situatie:
200gb in xbox
320gb netwerkopslag
zelfde dvd(lost disk 1 seizoen 2)
in het formaat .iso
vanaf de hd in de xbox wil hij hem niet afspelen, en vanaf het netwerk speelt hij hem zonder problemen..
zou er dan een fout zijn gemaakt met het overzetten?? of toch een ander probleem??
Even een ander vraag. Het valt me op dat ik de laatste tijd mn HD erg veel hoor ratelen.
Als ik bv een film oproep om te streamen dan krijg ik hheel even het bericht EVEN GEDULD , en dan hoor je dus de HD ratelen.
Kan me niet herinneren dat ik dit eerst ook had.Zou het komen omdat de HD er al 2 jaar in zit???
seninha wijzigde dit bericht 22-07-2007 07:47 (23%)
Intel Duo 2 Core E8400,EVGA 680i,2x 1GB G-skill DDR800,Saphire 4870 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"
Reg. datum: 06 september 2005
Mijn uitzending gemist blijft tijdens het opstarten haken bij "checking for updates"
Ik heb alles up-to-date volgens mij ..
Reg. datum: 08 november 2005
Heb je voordat je UZG hebt geupdate eerste de oude helemaal verwijderd? Zo niet, dan zou ik dat eerst eens doen en dan nog eens installeren. Als het dan nog niet werkt, mail mij dan even je uzg.log en uzg.old.log. Het mail adres staat op de website.quote:porthofax schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:20:
Hey,
Mijn uitzending gemist blijft tijdens het opstarten haken bij "checking for updates"
Ik heb alles up-to-date volgens mij ..
XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.
Hij is fijnquote:GroteBozewolf schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:17:
Tsja, en dan is het opeens even stil rondom UZG.v2 en dan komt opeens Pathe.NL!
Ik ben zelf een fanatieke biosbezoeker en werd er moe van om iedere keer op mijn PC te gaan kijken wanneer welke film draait, hoe lang ie duurt en natuurlijk om een trailer te bekijken.
Laat ik nu toch net een mooi script hebben gemaakt (UZG.v2 dus) die ook van website info en video haalt. Dus deze week heb ik UZG helemaal ontdaan van UZG info (dat staat nu in de config.py) en heb een Pathe.NL gemaakt.
[afbeelding]
Dus voor alle Pathe bezoekers: op http://www.rieter.net/pathe/ staat versie 0.5.0 van Pathe.NL. Deze Pathe's staan erin:Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
- Pathé Arena
- Pathé Buitenhof
- Pathé De Kuip
- Pathé Eindhoven
- Pathé Groningen
- Pathé Helmond
- Pathé Rembrandt
- Pathé Scheveningen
- Pathé Schouwburgplein
- Tuschinski
Geen commentaar

Download
Nu alleen nog 16x9 maar op verzoek zet ik het ook even om naar 4x3
.
jah jah
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Dat is niet normaal omdat je niet zonder aanmelding kan connecten. 'Everyone' is niet letterlijk iedereen die het probeert maar alle (aangemelde) gebruikers. Nu kan je het ingebouwde 'guest' account aanzetten om elke connectie anoniem toe te staan maar dit staat niet zonder reden uit.quote:Tranzy schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 11:28:
[...]
Waarom is dat niet normaal ? Dat is gewoon een bepaalde manier van sharen waar je de everyone groep READ rechten geeft. Dit heeft niets met een guest account te maken.
Ik vul nergens namen of ww in. Je moet anders maar eens de security settings van je share aanpassen naar everyone READ rechten. Desnoods daarna even onder advanced de rechten op de submappen en files replacen.
Let ook op de Workgroup naam die je in je XBMC gebruikt dat die hetzelfde is als je pc.
Ik connect vanaf mijn xbox ook gewoon naar mijn laptop die in een andere werkgroep staat (domein zelfs).no problem. Bij de connectie een account opgeven of lokaal op de computer ook het ingestelde xbox default account aanmaken. Op de folder rechten geven aan het betreffende account en indien het meer dan lees rechten zijn bij de share (filterende) rechten die ook toestaan.
Ziet er erg mooi uit ik ga hem vanavond meteen proberenquote:SyphOn schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:33:
Ben weer met een skinmod bezig geweest. Deze bevalt mij tot nu toe het beste
[afbeelding]
[afbeelding]
Download
Nu alleen nog 16x9 maar op verzoek zet ik het ook even om naar 4x3
.
Reg. datum: 23 juli 2002
Dit ziet er goed uit, heel goed zelfs.quote:m3gA schreef op maandag 23 juli 2007 @ 08:13:
[...]
Ziet er erg mooi uit ik ga hem vanavond meteen proberen
Even een noob vraagje, is dit een volledige skin of moet ik de bestanden over mijn bestaande PM3 folder heen pasten?
Asus A8R MVP Radeon X200 - AMD Opteron 146 - Sapphire GTO2 - Corsair XMS 3200 c2 - 2x WD caviar Sata2 raid0
jah jah
Hele scherpe opmerking! Vergeet ik erbij te noteren.quote:Tranzy schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 11:28:
[...]
Let ook op de Workgroup naam die je in je XBMC gebruikt dat die hetzelfde is als je pc.
PC: BlackBox | PSN ID: Dynamix81
Je zegt: alleen 16x9. klopt het dat ik hem dan niet kan gebruiken op 720p res. of...?quote:SyphOn schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:42:
Volledige aparte skinDus Unrar en dan naar je skins map plaatsen
Geen commentaar
Nogmaals ...waarom is dat niet normaal. Dit heet Simple File Sharing.quote:arnob schreef op maandag 23 juli 2007 @ 03:14:
[...]
Dat is niet normaal omdat je niet zonder aanmelding kan connecten. 'Everyone' is niet letterlijk iedereen die het probeert maar alle (aangemelde) gebruikers. Nu kan je het ingebouwde 'guest' account aanzetten om elke connectie anoniem toe te staan maar dit staat niet zonder reden uit.
Ik connect vanaf mijn xbox ook gewoon naar mijn laptop die in een andere werkgroep staat (domein zelfs).no problem. Bij de connectie een account opgeven of lokaal op de computer ook het ingestelde xbox default account aanmaken. Op de folder rechten geven aan het betreffende account en indien het meer dan lees rechten zijn bij de share (filterende) rechten die ook toestaan.
quote:(XP) Disable Simple File Sharing
Both versions of Windows XP offer Simple File Sharing as a local network file sharing option. However, Simple File Sharing makes no distinction between authorized guests and unauthorized guests -- every access is treated as though it comes from someone trusted to be looking at your files and potentially changing them.
For XP Home Edition users:
There is no way to disable Simple File Sharing on XP Home Edition. Therefore, the best solution is to assign a password to the Guest account that is at least 8 characters long and uses letters, numbers, and capitals.
For XP Professional users:
There are two choices available. You can disable all file sharing or you can use access control lists instead of Simple File Sharing. For more information, see Microsoft's How to disable simplified sharing and set permissions on a shared folder in Windows XP and Chapter 16: Authorization and Access Control.
Brom: Eenvoudig delen van bestanden uitschakelen en machtigingen voor een gedeelde map instellen in Windows XPquote:Het eenvoudig delen van bestanden is standaard ingeschakeld op Windows XP-computers die geen lid zijn van een domein. Met deze voorziening kunt u gemakkelijk mappen delen met alle gebruikers in uw werkgroep of netwerk, en mappen in uw gebruikersprofiel persoonlijk maken. Als het eenvoudig delen van bestanden is ingeschakeld, hebben echter alle gebruikers toegang tot uw gedeelde mappen. Als u de voorziening uitschakelt, kunt u bepaalde gebruikers en groepen toegang bieden tot een gedeelde map. Die gebruikers moeten dan wel zijn aangemeld met de referentiegegevens van gebruikersprofielen die u toegang hebt verleend tot de gedeelde map.
Als het eenvoudig delen van bestanden is ingeschakeld, werkt u in de bijbehorende gebruikersinterface en zijn de tabbladen Beveiliging en Delen niet beschikbaar. Deze nieuwe gebruikersinterface is standaard geïmplementeerd in Windows XP Home Edition en in Microsoft Windows XP Professional als u deel uitmaakt van een werkgroep. Als u het eenvoudig delen van bestanden uitschakelt, blijven de tabbladen Beveiliging en Delen beschikbaar en kunt u opgeven welke gebruikers en groepen toegang hebben tot de gedeelde mappen op uw computer.
Opmerking U kunt alleen beveiliging instellen op een NTFS-partitie. Als u de NTFS-machtiging Iedereen verwijdert, is het bestand of de map niet meer toegankelijk via het netwerk.
i7 920 @ 3.25Ghz | P6T Dlx | Sapp. 4870X2 | Corsair 6* 2GB DDR3-1600 | VEL.RAPTOR 150GB | RAPTOR 150GB | WD Cav 750GB | WD MYBOOK 1TB | X-FI MUSIC | DELL 2407WFP | VISTA ULT. UK | Full Specs
I stand corrected.quote:Tranzy schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:22:
[...]
Nogmaals ...waarom is dat niet normaal. Dit heet Simpel File Sharing.
[...]
[...]
Brom: Eenvoudig delen van bestanden uitschakelen en machtigingen voor een gedeelde map instellen in Windows XP
Ik werk altijd met domein leden of configureer het normale file sharing.
wel eng trouwens dat het op een dergelijke manier werkt
mijn xbmc zegt meteen 'not founds' nadat ik netwerk selecteer/vind. Mijn xp staat echt open. PC/laptops vinden m makkelijk. ik geef maaf op, ik kan alleen maar FTPen
btw die script youtube2, ik klik op item en het leecht wel maar speelt niet af.
heb tech van juni
allereerst wil ik mij verontschuldigen voor de komende n00b vraag, maar ik hoop dat jullie het mij toch niet kwalijk nemen.
kan allen de Xbox 1 (en dus niet de Xbox 360) als Mediacenter worden omgebouwd ?
Ik wil namelijk een mediacenter pc in de huiskamer opstellen en dacht eraan er eentje zelf te bouwen. Maar een kant-en-klare oplossing is natuurlijk beter
Nu hoeft deze niet per se tv te kunnen opnemen (als is het wel gaaf als hij dat kan hoor).
Ik hoor het graag van jullie
Reg. datum: 08 november 2005
Op dit moment is alleen de XBox 1 te gebruiken voor XBMC (er wordt ook gewerkt aan een linuxport, maar dat is nog in een vroeg stadium).quote:speedme schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:22:
Hoi jongens,
allereerst wil ik mij verontschuldigen voor de komende n00b vraag, maar ik hoop dat jullie het mij toch niet kwalijk nemen.
kan allen de Xbox 1 (en dus niet de Xbox 360) als Mediacenter worden omgebouwd ?
Ik wil namelijk een mediacenter pc in de huiskamer opstellen en dacht eraan er eentje zelf te bouwen. Maar een kant-en-klare oplossing is natuurlijk beter
Nu hoeft deze niet per se tv te kunnen opnemen (als is het wel gaaf als hij dat kan hoor).
Ik hoor het graag van jullie
Opnemen met XBMC kan niet (maar je kan natuurlijk wel het Uitzendinggemist.v2 script gebruiken voor veel programma's)
GroteBozewolf wijzigde dit bericht 23-07-2007 14:51 (7%)
Reg. datum: 27 juli 2005
Jep, en wanneer je een computer met TV kaart hebt staan kun je met het broertje van XBMC (Mediaportal) programma's opnemen. Deze kun je dan vervolgens weer afspelen op XBMC. Volgens mij wordt er ook gewerkt aan een script waarmee je de opname's van Mediaportal compleet kan beheren met XBMC, maar ik weet niet hoe het daar mee staat.quote:GroteBozewolf schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:50:
[...]
Op dit moment is alleen de XBox 1 te gebruiken voor XBMC (er wordt ook gewerkt aan een linuxport, maar dat is nog in een vroeg stadium).
Opnemen met XBMC kan niet (maar je kan natuurlijk wel het Uitzendinggemist.v2 script gebruiken voor veel programma's)
Ja kan welquote:robbydw schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:11:
[...]
Je zegt: alleen 16x9. klopt het dat ik hem dan niet kan gebruiken op 720p res. of...?
Alleen 4x3 PAL, 480p 4x3 en NTSC 4x3 werkt hij niet.
jah jah
OMG, verschrikkelijk irritant als dat aanstaat!
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Reg. datum: 19 november 2006
Ik heb de versie van vandaag maar zie nergens die tween-animaties staan. Waar kan ik die vinden?quote:Fire69 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:45:
Iemand de t3ch-versie van vandaag al getest met die nieuwe "Tween"-animaties?
OMG, verschrikkelijk irritant als dat aanstaat!
Reg. datum: 27 juli 2005
Ze staan standaard uit, je kunt ze aan zetten onder de skin instellingen van PMIII.quote:qwyrp schreef op maandag 23 juli 2007 @ 22:44:
[...]
Ik heb de versie van vandaag maar zie nergens die tween-animaties staan. Waar kan ik die vinden?
Ik vind het erg grappig maar verre van praktisch.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.