GroteBozewolf, Ik ben ook zeer tevreden over de goede feedback die je mij heb gegeven in het vorige forum. UItzendinggemist v2.5.2 werkt nou op enkele programma's na (eenvandaag) super bij mij.quote:GroteBozewolf schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:29:
[...]
Oke, nogmaals voor mensen die niet op mijn site willen lezen en die niet zoeken in dit (of vorige) topic(s)........voor Uitzendinggemist.v2.5 en hoger is WindowXML nodig. Dit is een feature van recente builds van XBMC. Voor iedereen die deze problemen heeft.....
- update je XBMC eerst naar een recente T3CH versie (GEEN Linksboks)
- kijk of het dan werkt.....
- zo niet......
- mail mij dan een debuglog van XBMC (Zie de XBMC Wiki om te zien hoe je die kan laten maken door XBMC).
Inmiddels is v2.5.2 al meer dan 200x gedownload. Er zijn maar enkelen met problemen.......Die wil ik graag helpen. Maar alleen roepen "Het werkt niet"....dat is pas waardeloos.
Edit: WindowXML wordt de nieuwe standaard voor scipts. Recente builds van het Apple Movie Trailers Script gebruikt het ook en ook die zal bij jullie niet werken. Daarnaast wil ik toch ff mijn frustratie kwijt: ik werk mijn kont af om van een absoluut niet werkende Uitzendinggemist script een werkende versie te maken. Voeg op verzoek RTL ondersteuning toe en Kanalenkiezer ondersteuning. Probeer zaken zo snel mogelijk te fixen als iets veranderd (SVN updates bij XBMC, URL veranderingen bij RTL/NOS). En dan zou ik het toch wel leuk vinden, ookal werkt het ff niet, dat mensen meehelpen met het oplossen van een probleem en niet alleen maar roepen. Dus nogmaals: bij mij werkt het al 3 weken (2 weken heb ik hier getest met verschillende versies van XBMC) en in 1 week al 200x gedownload met veel positieve reacties. Om te zien waarom het bij andere niet werkt het ik DEBUGLOGS nodig. Ik kan immers moeilijk in jullie XBMC kijken vanachter mij PC.
[...]
Dan werken de RTL streams niet meer omdat zij hun URL's hebben aangepast.
Jij bent de MAN vooral doorgaan!!
PS
Ik heb trouwens deze site gebruikt om te zien hoe je een debugraport moet maken.
ultralover wijzigde dit bericht 24-05-2007 03:09 (4%)