MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

If the facts don't fit the theory, change the facts.
Reg. datum: 09 augustus 2006
quote:Gurneyhck schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:31:
[...]
offtopic:
Het ging erom dat je 2 posts achter elkaar plaatste, die je ook in één post kunt plaatsen. Je kunt toch iemand quoten, vervolgens daarop reageren. En dan in dezelfde post nog een andere post quoten en daar weer op reageren.
Snappie?
Duidelijk
Reg. datum: 02 juni 2007
Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
sl1200 wijzigde dit bericht 04-06-2007 12:59 (13%)
Specs: Game_PC HTPC Download_bak
ja dat had k eerst en toen kreeg je dat je resourse missing files..en toen heb ik maar zon benelux.prm map zelf op geheugenkaart gedaan....en toen werkte het wel maar valt na een paar seconden weer uit... moet je nou een benelux of west europa in zetten..? en hoe groot zijn ze?quote:sl1200 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:58:
Hebben jullie die Route66 versie geinstalleerd ZONDER mappen, dus alleen een kaal programma van ca. 11MB? En zo ja, hoe hebben jullie bijv. Benelux of West-Europa erop geinstalleerd?
Reg. datum: 14 december 2006
Hey in welke forum/topic las je dat precies? Ik heb net ook eventjes gezocht maar vond er niks over.quote:-nickx- schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:57:
Er blijkt nieuwe firmware beschikbaar te zijn... ik weet alleen nog niet hoe en wat..las 't op howardforums.... keep you posted!
Ook in de software updater geeft ie aan dat er geen nieuwe firmware is.
als je toch moeite neemt om wat te schrijven doe dan iets nuttigs... en route 66 is voor n95 nog niet eens 24 uur oud... geef dan ten minste antwoord op de vraag welke map je gebruikt...en hoe groot die is?quote:Bruins3 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:09:
Ik denk dat er genoeg is gesproken over Route 66. Alle antwoorden op de vragen staan hier boven of op de voorgaande pagína's. Tip: gebruik de zoekfunctie.
Reg. datum: 27 maart 2003
Ben er in ieder geval dik tevreden mee. Heb nog SEVEN uitgeprobeerd, een push-email app. maar het mocht helaas niet baten.
http://www.howardforums.c...728&page=42&pp=15quote:Boerik schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:18:
[...]
Hey in welke forum/topic las je dat precies? Ik heb net ook eventjes gezocht maar vond er niks over.
Ook in de software updater geeft ie aan dat er geen nieuwe firmware is.
Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
Dit gaat over V11.0.026 die wij al een tijdje hebben en die nu eindelijk ook uit is gekomen voor de US versie van de N95.quote:
Over Route 66: benelux.prm en die is 91,7 Mb.
BETER 1 VOGEL IN DE HAND DAN GEEN HAND ! Nokia 6600- 6630- 6670- 6681- 6680- N70- N80-N73-N95
Reg. datum: 24 augustus 2006
de helpdesk wist me net te melden dat binnen één á twee weken er een patch uitkwam om de interne gps te gebruiken en misschien dat dan ook dit bluetoothprobleem was opgelost. Moest nog even wachten. zei ie
Reg. datum: 04 juli 2006
Las laatst iets in de Panorama over oplichtingspraktijken en ik dacht (!) dat daar de naam Western Union bij genoemd werd, maar dat weet ik dus niet zeker! Even googlen misschien?quote:faire4u schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:52:
Ik heb een mailtje onvangen nadat ik op internet op een veiling had geboden op de N95, in de 1ste mail wat hij stuurde bood hij me aan 3 maal N95 voor 600 $ plus 1 free. Mijn vraag is ; is het veilig om via Western Union te betalen?
Ik heb geheugenkaart geselecteerd in instellingen (opslaan in specifieke map: nee).
Krijg via bestandsbrowser op telefoon echter geen foto's te zien op memorykaartje.
Wel de map afbeeldingen etc, maar daar staan de recent genomen foto's niet in. (ook niet in andere mappen)
Hoe hebben andere mensen hun instellingen voor foto's staan??
Ook in gallerij komen nieuwe fotos er niet bij te staan.
Wat doe ik fout?
(geheugenkaart heeft nog meer dan genoeg vrije ruimte, dus daar ligt het niet aan)
Het enige dat ik weet over western union is dat het vaak wordt gebruikt door buitenlandse mensen. Bijvoorbeeld afrikanen of antilianen die hier werken en geld willen overmaken naar familie in afrika/antillen gebruiken dan Western Union. Ik denk dat dat opzich wel betrouwbaar is, maar de persoon van wie je die gsm's zogenaamd koopt niet. Klinkt als een erg louche deal en ik zou het je dan ook afraden!quote:faire4u schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:52:
Ik heb een mailtje onvangen nadat ik op internet op een veiling had geboden op de N95, in de 1ste mail wat hij stuurde bood hij me aan 3 maal N95 voor 600 $ plus 1 free. Mijn vraag is ; is het veilig om via Western Union te betalen?
MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5
Idd, NIET DOEN!!!quote:Gurneyhck schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:07:
[...]
Het enige dat ik weet over western union is dat het vaak wordt gebruikt door buitenlandse mensen. Bijvoorbeeld afrikanen of antilianen die hier werken en geld willen overmaken naar familie in afrika/antillen gebruiken dan Western Union. Ik denk dat dat opzich wel betrouwbaar is, maar de persoon van wie je die gsm's zogenaamd koopt niet. Klinkt als een erg louche deal en ik zou het je dan ook afraden!
Dit soort too-good-to-be-true aanbiedingen icm. Western Union zijn in 99% v/d gevallen oplichtingspraktijken.
Ik spreek uit eigen ervaring! (niet dat het bij mij tot zover kwam, maar na verder informeren kwam ik een berg mensen tegen die op internet klaagden opgelicht te zijn)
Specs: Game_PC HTPC Download_bak
Reg. datum: 20 januari 2006
Onmogelijk, staat op de z-drive van je phone en daar kun je niets aan veranderen. Je kan enkel de inhoud ervan bekijken met de gepaste software.quote:Kasrawi schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:18:
Ik wil graag de standaarnavigatie verwijderen, hoe kan dit?
Reg. datum: 29 april 2007
Oke!quote:3ddfreak schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:27:
[...]
Onmogelijk, staat op de z-drive van je phone en daar kun je niets aan veranderen. Je kan enkel de inhoud ervan bekijken met de gepaste software.
Hoe hebben de mensen hier de Route 66 laten werken?
Moesten jullie iets signed maken of niet?
Route 66 Mobile, Symbian Series 60, Versie 7.3.468
installatie op geheugenkaart ging goed
ik start het op activatie ging goed
daarna opstarten krijg ik meldig of ik bluetooth gps in wil schakelen, nee dus
maar ik krijg daarna ook geen gps signaal
betekend dit dat ik geen ontvangst heb of dat gps gewoon niet werkt?
Jump it or leave it!!
Reg. datum: 11 april 2007
smart2go installeren en dan mappen verwijderenquote:Kasrawi schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:18:
Ik wil graag de standaarnavigatie verwijderen, hoe kan dit?
Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.