Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
HD4870X2 powering my rig!
Reg. datum: 01 april 2002

quote:
Bruins3 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:59:
[...]

offtopic:
Ik snap niet wat je bedoeld? Ik reageerde op de post van iemand anders, die kan ik toch niet editen?
offtopic:
Het ging erom dat je 2 posts achter elkaar plaatste, die je ook in één post kunt plaatsen. Je kunt toch iemand quoten, vervolgens daarop reageren. En dan in dezelfde post nog een andere post quoten en daar weer op reageren.
Snappie? :)

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

Fidelis ad Mortem
Reg. datum: 24 november 2005

De N95 is gratis bij een Vodafone 27,50 + Internet Blox 9,50, dus niet bij 22,50.

http://img530.imageshack.us/img530/6272/mmau9.png

If the facts don't fit the theory, change the facts.

Reg. datum: 09 augustus 2006

quote:
Gurneyhck schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:31:
[...]

offtopic:
Het ging erom dat je 2 posts achter elkaar plaatste, die je ook in één post kunt plaatsen. Je kunt toch iemand quoten, vervolgens daarop reageren. En dan in dezelfde post nog een andere post quoten en daar weer op reageren.
Snappie? :)
offtopic:
Duidelijk :*)

Reg. datum: 02 juni 2007

ik had/heb het probleem dat als ik route66 opstart dat het gewoon opstart maar na een paar seconden sluit programma weer af...... ik heb gelezen dat het misschien komt door verkeerde map van benelux die ik erin heb zitten...want je moet symbian soort ervan gebruiken..?kan dit kloppen? en zo ja wat voor naam heeft dan het bestandje of waar eindigt het ermee? en hoeveel MB is het map, dan weet ik zeker dat ik de juiste heb... bruins 3 aub :( help

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

Er blijkt nieuwe firmware beschikbaar te zijn... ik weet alleen nog niet hoe en wat..las 't op howardforums.... keep you posted!

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Tweakotine-pleisters te koop?
Reg. datum: 27 september 2003

Hebben jullie die Route66 versie geinstalleerd ZONDER mappen, dus alleen een kaal programma van ca. 11MB? En zo ja, hoe hebben jullie bijv. Benelux of West-Europa erop geinstalleerd?

sl1200 wijzigde dit bericht 04-06-2007 12:59 (13%)

quote:
sl1200 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:58:
Hebben jullie die Route66 versie geinstalleerd ZONDER mappen, dus alleen een kaal programma van ca. 11MB? En zo ja, hoe hebben jullie bijv. Benelux of West-Europa erop geinstalleerd?
ja dat had k eerst en toen kreeg je dat je resourse missing files..en toen heb ik maar zon benelux.prm map zelf op geheugenkaart gedaan....en toen werkte het wel maar valt na een paar seconden weer uit... moet je nou een benelux of west europa in zetten..? en hoe groot zijn ze?

Ik denk dat er genoeg is gesproken over Route 66. Alle antwoorden op de vragen staan hier boven of op de voorgaande pagína's. Tip: gebruik de zoekfunctie.

Reg. datum: 14 december 2006

quote:
-nickx- schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:57:
Er blijkt nieuwe firmware beschikbaar te zijn... ik weet alleen nog niet hoe en wat..las 't op howardforums.... keep you posted!
Hey in welke forum/topic las je dat precies? Ik heb net ook eventjes gezocht maar vond er niks over.
Ook in de software updater geeft ie aan dat er geen nieuwe firmware is.

quote:
Bruins3 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:09:
Ik denk dat er genoeg is gesproken over Route 66. Alle antwoorden op de vragen staan hier boven of op de voorgaande pagína's. Tip: gebruik de zoekfunctie.
als je toch moeite neemt om wat te schrijven doe dan iets nuttigs... en route 66 is voor n95 nog niet eens 24 uur oud... geef dan ten minste antwoord op de vraag welke map je gebruikt...en hoe groot die is?

Reg. datum: 27 maart 2003

Eindelijk ook dit toestel in mijn bezit. Voor de geïnteresseerden via de Vodafone Shop, gesyncd met een internetaanbieding van een 2-jarig ¤35 euro abo + Internet blox á ¤9,50, eerste jaar betaal je maar 24 euro geloof ik. De N95 kostte hierbij maar ¤95 euro, en ik kreeg geheel in tegenstelling tot mijn verwachtingen een niet-gesimlocked en niet-gebrandde N95 zonder slider probleem! De GPS-fix heb ik binnen een minuut na de firmware update. Een geweldig toestel naar mijn mening, de batterijduur viel me de eerste dag vies tegen na de eerste oplaadbeurt, maar sinds hij voor de tweede keer aan de lader hing is hij nu al 2 dagen meegegaan en staat nog steeds op volle streepjes hoewel ik het best intensief gebruik; filmpjes downloaden en kijken, aantal foto's maken, beetje GPS'en en mail ophalen. Ik vraag me nu af of de batterij indicator wel klopt }:O

Ben er in ieder geval dik tevreden mee. Heb nog SEVEN uitgeprobeerd, een push-email app. maar het mocht helaas niet baten.

Lekker Fris

quote:
Boerik schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:18:
[...]

Hey in welke forum/topic las je dat precies? Ik heb net ook eventjes gezocht maar vond er niks over.
Ook in de software updater geeft ie aan dat er geen nieuwe firmware is.
http://www.howardforums.c...728&page=42&pp=15

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

quote:
Dit gaat over V11.0.026 die wij al een tijdje hebben en die nu eindelijk ook uit is gekomen voor de US versie van de N95.

Over Route 66: benelux.prm en die is 91,7 Mb.

Reg. datum: 04 november 2006

Ik heb een mailtje onvangen nadat ik op internet op een veiling had geboden op de N95, in de 1ste mail wat hij stuurde bood hij me aan 3 maal N95 voor 600 $ plus 1 free. Mijn vraag is ; is het veilig om via Western Union te betalen?

BETER 1 VOGEL IN DE HAND DAN GEEN HAND ! Nokia 6600- 6630- 6670- 6681- 6680- N70- N80-N73-N95

Reg. datum: 24 augustus 2006

afgelopen zaterdag route66 'symbian europa' gekocht bij officecentre. ¤ 69 (excl. b.t.w. incl.= ¤ 82,11). Werkt prima met m'n tomtom bluetooth gps. Alleen met het afsluiten blijft de bluetoothverbinding aanstaan.
de helpdesk wist me net te melden dat binnen één á twee weken er een patch uitkwam om de interne gps te gebruiken en misschien dat dan ook dit bluetoothprobleem was opgelost. Moest nog even wachten. zei ie

Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
faire4u schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:52:
Ik heb een mailtje onvangen nadat ik op internet op een veiling had geboden op de N95, in de 1ste mail wat hij stuurde bood hij me aan 3 maal N95 voor 600 $ plus 1 free. Mijn vraag is ; is het veilig om via Western Union te betalen?
Las laatst iets in de Panorama over oplichtingspraktijken en ik dacht (!) dat daar de naam Western Union bij genoemd werd, maar dat weet ik dus niet zeker! Even googlen misschien?

Reg. datum: 20 december 2000

nog steeds problemen met opslaan foto's.
Ik heb geheugenkaart geselecteerd in instellingen (opslaan in specifieke map: nee).

Krijg via bestandsbrowser op telefoon echter geen foto's te zien op memorykaartje.
Wel de map afbeeldingen etc, maar daar staan de recent genomen foto's niet in. (ook niet in andere mappen)

Hoe hebben andere mensen hun instellingen voor foto's staan??
Ook in gallerij komen nieuwe fotos er niet bij te staan.

Wat doe ik fout?

(geheugenkaart heeft nog meer dan genoeg vrije ruimte, dus daar ligt het niet aan)

HD4870X2 powering my rig!
Reg. datum: 01 april 2002

quote:
faire4u schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:52:
Het enige dat ik weet over western union is dat het vaak wordt gebruikt door buitenlandse mensen. Bijvoorbeeld afrikanen of antilianen die hier werken en geld willen overmaken naar familie in afrika/antillen gebruiken dan Western Union. Ik denk dat dat opzich wel betrouwbaar is, maar de persoon van wie je die gsm's zogenaamd koopt niet. Klinkt als een erg louche deal en ik zou het je dan ook afraden!

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

Tweakotine-pleisters te koop?
Reg. datum: 27 september 2003

quote:
Gurneyhck schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:07:
[...]

Het enige dat ik weet over western union is dat het vaak wordt gebruikt door buitenlandse mensen. Bijvoorbeeld afrikanen of antilianen die hier werken en geld willen overmaken naar familie in afrika/antillen gebruiken dan Western Union. Ik denk dat dat opzich wel betrouwbaar is, maar de persoon van wie je die gsm's zogenaamd koopt niet. Klinkt als een erg louche deal en ik zou het je dan ook afraden!
Idd, NIET DOEN!!!
Dit soort too-good-to-be-true aanbiedingen icm. Western Union zijn in 99% v/d gevallen oplichtingspraktijken.

Ik spreek uit eigen ervaring! (niet dat het bij mij tot zover kwam, maar na verder informeren kwam ik een berg mensen tegen die op internet klaagden opgelicht te zijn)
Lekker Fris

Ook hier roept de ervaring met reptielen (weer wat anders) maar inderdaad!! NIET DOEN! ga 't er niet op wagen en laat het zoals het is! Ga op zoek naar wat anders op speurders of wat dan ook maar doe het niet! (kom dus ook niet hier terug in 't topic als je 't wel hebt gedaan :) !)

Reg. datum: 29 april 2007

Ik wil graag de standaarnavigatie verwijderen, hoe kan dit?

quote:
Kasrawi schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:18:
Onmogelijk, staat op de z-drive van je phone en daar kun je niets aan veranderen. Je kan enkel de inhoud ervan bekijken met de gepaste software.

Reg. datum: 29 april 2007

quote:
3ddfreak schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:27:
[...]

Onmogelijk, staat op de z-drive van je phone en daar kun je niets aan veranderen. Je kan enkel de inhoud ervan bekijken met de gepaste software.
Oke!

Hoe hebben de mensen hier de Route 66 laten werken?

Moesten jullie iets signed maken of niet?

Pentium IV 3,0GHz 1GB DDR2
Reg. datum: 16 december 2003

Ik heb de volgende versie:
Route 66 Mobile, Symbian Series 60, Versie 7.3.468

installatie op geheugenkaart ging goed
ik start het op activatie ging goed
daarna opstarten krijg ik meldig of ik bluetooth gps in wil schakelen, nee dus
maar ik krijg daarna ook geen gps signaal

betekend dit dat ik geen ontvangst heb of dat gps gewoon niet werkt?

Jump it or leave it!!

Reg. datum: 11 april 2007

quote:
Kasrawi schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:18:
smart2go installeren en dan mappen verwijderen

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: