Reg. datum: 19 oktober 2006
http://www.noreve.com/bra..._Nokia_N95_Tradition.html
Ik zou graag wat foto's van de achterkant willen zien. En ik wil weten of de clip eraf kan en of je de telefoon er makkelijk uit kunt halen.
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 43 44 45 last
[Nieuw Topic]Ja ik heb hem... fotos van de achterkant staan gewoon op die site... En welk clipje bedoel je? Der zit een ding bij die je erop kan schroeven zodat je hem aan je riem kan doen... verder kan je hem makkelijk eruit halen...quote:Zephaniah schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:15:
Heeft iemand ervaring met deze hoes:
http://www.noreve.com/bra..._Nokia_N95_Tradition.html
Ik zou graag wat foto's van de achterkant willen zien. En ik wil weten of de clip eraf kan en of je de telefoon er makkelijk uit kunt halen.
Als ik op de kleine pic's op de site klik dan krijg ik de site opnieuw in een nieuw venster.quote:Mau_Maus schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:33:
[...]
Ja ik heb hem... fotos van de achterkant staan gewoon op die site... En welk clipje bedoel je? Der zit een ding bij die je erop kan schroeven zodat je hem aan je riem kan doen... verder kan je hem makkelijk eruit halen...
Ik weet niet waar je hem besteld.. maar de eerste lichting misde de ingang van de 3,5mm jack... ik had vanuit frankrijk besteld... toen ik het melde stuurde ze gratis een goede op vanuit frankrijk...
geen zin in fotos te maken:quote:Zephaniah schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:49:
[...]
Als ik op de kleine pic's op de site klik dan krijg ik de site opnieuw in een nieuw venster.![]()
Zou je wat foto's naar me kunnen mailen? zephaniah [at] chello [dot] nl
That Is The Question
Erg leuk, ik heb het net even uitgeprobeerd en eht werkt inderdaad. Ik heb dit voorlopig met mijn eigen WiFi hotspot geprobeerd want ik neem aan dat deze applicatie altijd het internet moet gebruiken om een route te berekenen (juist?). Ik vind hier geen duidelijke informatie over terug op hun site....is het niet mogelijk alles op voorhand te downloaden? en zoniet, is de data die verzonden/ontvangen wordt bij het route-berekenen groot?quote:dcell schreef op zondag 20 mei 2007 @ 02:45:
kleine update wat betreft Nav4all. De nieuwe versie 7.1.0 is uit en die werkt officieel met de N95 interne GPS. Ik heb het vandaag ff geprobeerd met een autoritje en dat ging vrij goed. De vorige versie (7.0.0) kreeg ik niet aan de praat met de interne GPS.
in App Beheer is helemaal geen AMAZE te vinden...ik vind er enkel de versie van mijn telefoon.quote:rataplan2 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:43:
Dat probleem van AmazeGps waar hij de hele tijd vraagt om verbinding te maken is als volgt op te lossen:
ga naar Instrumenten -> App Beheer ->
dan kies je amaze
dan zet je Network Acces op Ask First Time
en
Positioning op Ask First Time
Je bedoelt dus TOEP.BEH. en niet APP.BEHEERquote:thaboy schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:32:
[...]
in App Beheer is helemaal geen AMAZE te vinden...ik vind er enkel de versie van mijn telefoon.
Gigabyte P35-DQ6 - Intel Quad 6600 - 4 Gb OCZ Platinum 2 PC 6400 - Club 3D HD 2900 XT - OCZ EvoStream 720W - Gigabyte Aurora 3D - Logitech G15 - Logitech MX Revolution - Logitech Driving Force Pro - Vista 64 - Samsung Syncmaster 245B 24"
Link is altijd wel handigquote:RobertRedCap schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:23:
hoe cool is dit! Alleen al het feit is leuk of je het ook echt gebruikt...
SymTorrent.v1.21.S60v3.SymbianOS9.1
torrentfiles downen op je mobiel!! als je me dit een paar jaar geleden had verteld had ik je uitgelachen.
1: profiel stil kiezenquote:Stimpy001 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:09:
Ik heb een 2-tal vragen m.b.t. de N95 waar ik het antwoord niet van kan vinden zowel niet in de handleiding als online.
1. Kun je het geluid bij het maken van een foto ook uitschakelen danwel zachter zetten? Ik heb alleen maar gevonden dat je het geluid kunt wijzigen maar niet qua volume.
2. Kun je ook snel de orrientatie van het scherm wijzigen middels 1 knop. Als ik nu bijvoorbeeld het toestel open geschoven heb (met alleen die 4 toesten aan de linkerkant zichtbaar en dus niet de gewone toesten) en dan mijn toestel weer dicht schuif, blijft het scherm in dezelfde orrientatie (zeg maar landscape ipv weer terug te springen naar portrait)
Wii code: 3962-5537-5226-0232
oepsquote:
That Is The Question
1. In je profielen je waarschuwingstonen uit zetten. je camera maakt dan helemaal geen geluid meer.quote:Stimpy001 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:09:
Ik heb een 2-tal vragen m.b.t. de N95 waar ik het antwoord niet van kan vinden zowel niet in de handleiding als online.
1. Kun je het geluid bij het maken van een foto ook uitschakelen danwel zachter zetten? Ik heb alleen maar gevonden dat je het geluid kunt wijzigen maar niet qua volume.
2. Kun je ook snel de orrientatie van het scherm wijzigen middels 1 knop. Als ik nu bijvoorbeeld het toestel open geschoven heb (met alleen die 4 toesten aan de linkerkant zichtbaar en dus niet de gewone toesten) en dan mijn toestel weer dicht schuif, blijft het scherm in dezelfde orrientatie (zeg maar landscape ipv weer terug te springen naar portrait)
Wanna have symbian applications?? Check me out!!
helaas is het niet mogelijk om op voorhand de map te downloaden. Je moet al rijdend constant verbinding houden met de server van Nav4all ivm het eventuele herberekenen van de route. Dus eigenlijk alleen bruikbaar voor mensen die een flat-free internetabo hebben voor mijn mobiel.quote:thaboy schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:21:
[...]
Erg leuk, ik heb het net even uitgeprobeerd en eht werkt inderdaad. Ik heb dit voorlopig met mijn eigen WiFi hotspot geprobeerd want ik neem aan dat deze applicatie altijd het internet moet gebruiken om een route te berekenen (juist?). Ik vind hier geen duidelijke informatie over terug op hun site....is het niet mogelijk alles op voorhand te downloaden? en zoniet, is de data die verzonden/ontvangen wordt bij het route-berekenen groot?
Niemand hier last van??.. of een oplossing?quote:basvanhees schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:26:
web: Geen reactie van gateway
Deze melding krijg ik steeds als ik wil internetten
Msn en en mailen lukt wel met de n95
Kan iemand me helpen?..
Bedankt
nou ik heb hier zelden last van. Ik krijg alleen deze waarschuwing volgens mij als ik de verkeerde wep-code of wpa-code heb ingevoerd.. ik zou het ook niet verder weten. Ik zou gewoon alle netwerksettings verwijderen, en dan vervolgens alles weer invoeren.quote:
Ik ben ten eerste ook heel erg nieuwsgierig hierna. In een e-mail van bestelmaar.nl zeiden ze tegen mij het volgende: "De Nokia N95 met Vodafone lock zal leverbaar zijn vanaf 21 mei."quote:Mfpower schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:21:
Op www.gsm.nl staat nu de N95 icm 2 jaar vodafone + zorgeloos mobiel internet voor EUR 99,-. Maandkosten zijn dan in totaal EUR 37,-.
Nu lees ik overal dat Vodafone in het buitenland in de N95 telefoons de VOIP applicatie heeft uitgeschakeld voor gebruik over wifi. Weet iemand of dat met de NEderlandse telefoons ook het geval is? Het betreft hier een gelockte telefoon dus hij is zeker 'onder handen' geweest bij Vodafone. De simlock kom ik wel overheen (gratis verwijderen na een jaar) maar aangepaste software vind ik wel vervelend. Iemand die licht op deze zaak kan schijnen?
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
let wel op dat er altijd een lampje gaat branden (Rood, focus lampje) voordat de foto genomen isquote:Ski.... schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:52:
[...]
1. In je profielen je waarschuwingstonen uit zetten. je camera maakt dan helemaal geen geluid meer.
2. dit is helaas niet mogelijk. toestel dus weer gewoon openschuiven om naar portrait te komen.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 43 44 45 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona