Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 juli 2005

dutch guild @ alps , tip : niet doen ;) dan krijg je een noob guildje want de meeste nlers/belgen zitten in engelse guild,..eerst was het opzig wel aardig succes met een nl guild,maar nu heb je meer guilds rond de 42/52 datje nl guild misschien hebt,ik ben 73 niet echt wat voor mij meer nl guilds ;)

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

lv5x full str Glavie@Alps
Reg. datum: 10 augustus 2006

@Z1ppo ....En nog een goede tip dan om bij aan te sluiten ???

the chase is better than the catch

Reg. datum: 09 mei 2007

quote:
hoppeldepop schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:58:
@Z1ppo ....En nog een goede tip dan om bij aan te sluiten ???
HuTsPoT is idd wel een "noob"guildje (L2) maar wel een gezellige, maar het is maar net waar het je om gaat...
Maar het klopt dat er verrrekte veel kleine NL guildjes zijn.
Ik zou dus iig geen nieuwe guild beginnen.

Gr. *O*

aan sluiten nee,dan ben ik hoogste van de guild daar zit ik ook niet op te wachten,gezelligheid speeld een rol maar kwa lvl vind ik ook wel,ik wil voornamelijk guildwars doen veel straks waneer ik 80 ben :)

mini cooper 1991
Reg. datum: 19 januari 2002

quote:
reglej schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:55:
[...]

HuTsPoT is idd wel een "noob"guildje (L2) maar wel een gezellige, maar het is maar net waar het je om gaat...
Maar het klopt dat er verrrekte veel kleine NL guildjes zijn.
Ik zou dus iig geen nieuwe guild beginnen.

Gr. *O*
en als je op Aege zit al helemaal niet, dan neem je gewoon de lvl 5 ModelMasters over!
deze guild is internationaal en is beschikbaar voor de eerste die het leuk lijkt om hem voort te zetten.
dus zonder kosten ofzo.
als je interesse hebt, dan wordt je gewoon lid en krijg je daarna direct de leiding.
GOEDEMORGEN...

Ik ben nu aan het levele bij die ijs soldate:P.. op het bevroren meer..
had gister wolf gekocht
en hij is nu al level 26..
gaat lekker.. + chest sos 57 voor 7m gekocht.. 4m 53/54 voor voete sos garment

http://sigs.guildlaunch.net/wsig.php/2657417EJhpE.png

Reg. datum: 09 mei 2007

Had vanmorgen nog een mazzeltje... een mooie boog gekocht, L68+5 met een stuk of wat blauwtjes... 40K :)

Reg. datum: 29 januari 2005

lees dit
war with bots?? wat bedoelen ze daar mee?

Hello. This is Silkroad Online.

We have prepared two services as a compensation event for the long duration of server inspection that has occurred recently.

No.1

The effort in making a clean gaming environment has continued steadily, and as a result we have managed to secure a list of massive numbers of bot users.

We will be cracking down the bot users for the next month, and will punish them severely every week.

No.2

We have caused great inconvenience to our users from the long duration of server inspection that has occured beginning of May. We will be proceeding Experience Point Event as a compensation event for the incident. In order to have a larger number of users to enjoy the event, we will first be proceeding bot punishment for a month. We ask for our users understanding regarding this issue.

Event Information : Experience & Skill Points 30% Increase

Event Date : Around Mid-June (Precise date may change depending on the bot punishment situation. We will be announcing the exact date of the event in the future.)

Reg. datum: 27 augustus 2003

Dat ze een event gaan houden. Je krijgt een week (of 2weken) lang 30% meer experience en skillpoint experience. Omdat de servers zoveel eruit hebben gelegen begin mei. Maar voordat ze het event doen willen eerst meer bots bannen zodat normale mensen er ook plezier van hebben (als je dan kan inloggen):P

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

ik heb zo special GT van 200 silk..
het werkt erg geweldig!!
kan gewoon inloggen om 7 en 8 uur !!
en over dat botten tjaa..
als het een betaalde game zou zijn ala..
maar die bot is van Joymax zelf dus dit is dom ?
ik stel ook voor laat paar servers KSRO betaald speele!
zodat je daar een goede service krijg + mooi uitgebreide SRO met veel meer opties!
ik zou het dan zeer zeker gaan speelen..
maarja over die bots tja ik heb geen idee..
ik merk van zelf wat me overkomt

Reg. datum: 20 juni 2006

ik ben het zat ik had vanmorgen ingelogged maar nu een DC =v ene zo'n premium ticket mag ik niet kopen =( GVD dat is echt niet leuk meer inloggen lukt niet meer ik ga nog een half uur proberen en dan stop ik

mwa,ze vertellen verhaal mooi over bots,maar de high lvl bots worden niet zo snel gebanned,en soms tja dan pikken ze er een high lvl uit om de mensen wat op te schrikken lol,het is gewoon meerderheid lager lvls :)

btw sro + bots? dat zal vooraltijd bij elkaar blijven,het enige wat ze doen is goldminers bannen,en hoog waarscheinelijk een lijstje maken van goldminers die in de vorige lijsten niet zijn geweest (oftewel samen gevoegd met deze lijst) zodat het over komt dat ze " heel veel moeite doen om bots te bannen"

botroad :*)

edit :

74!:D wiiii

Z1ppo wijzigde dit bericht 16-05-2007 22:12 (3%)

GOEDEMORGE... LOL

ja ja ik ben werk aan het werk op deze mooie dag :+

reden waarom ik werk op deze = 200% per uur :D WOOT WOOT..

Btw. Ik ben Guild Loos.. ( Server Zeus.. ) *hint hint*

Reg. datum: 20 juni 2006

hahaha die black =P ga dan werken en niet op forum rondhangen xD

maar ik kan weer is niet inloggen zoals normaal =þ naja dat is maar een klein probleem :S

met dat premium ticket hebben ze er voor gezorgt dat er gewoon minder mensen in de server kunnen. en dan kunne de premium's gewoon inloggen. mocht dus buffer nou opraken geven ze gewoon dc's. dus mensen zonder ticket worden nu 3 dubbel benadeeld ='(

lol ja indd,het is gewoon zelfde als css servers bijv is altijd wel 1 of 2 slots,die vrij gehouden worden voor admins/mods om toch nog na binnen tekomen,lekker gedaan allemaal

Tja wat denken jullie nou?
ze moet verdien aan die Premium accounts
want jullie GRATIS speelers kost alleen maar geld;)
het is juist de bedoeling dat mensen die meer betaalen er ook beter in komen

mensen zoals ik dus 8)

BlackAss wijzigde dit bericht 17-05-2007 14:26 (6%)

,,|,, geen silk,ik betaal minstes 14 euro per maand voor hun |:( ma goed,ik ga ook waneer deze gt over is een primium kopen,.best wel belachelijk maar goed

Reg. datum: 29 januari 2005

wat een klote lag zeg

te erg,ik zit helemaal klem kan gewoon niks meer nu :z

Reg. datum: 03 maart 2007

Ik ben er nu echt mee gestopt vanwege die lag's, tis gewoon niet normaal meer. Maargoed dat er laatst een HELE vette mmorpg uitgekomen is ^_^ Dat Sro is te laggy nu :P

Nintendo Wii!!!

lolll,vanacht was er iemand boos op me,omdat ik zei dat zijn hits laag waren en die van mij veeeel hoger met zerk,toen heeft dat gastje een zijn nep gm in geschakeld (want wist dat ik op dat moment botte ) en toen kwam hij aan baggeren,gmnog wat,hi ik zo rofl,en toen wou ik vragen wie hij was ,gelijk al weer dc _/-\o_

das nou jammer dat ik die tool uit heb als een gm me pmed dat ik dan niet dc :*)

Reg. datum: 23 augustus 2005

ik was van plan om sro weer eens te gaan spelen maar hij start helemaal niet op :S
als ik op de exe klik gebeurt er niks :S

kan dit door AVG anti virus komen ?

Reg. datum: 29 juli 2000

Pff, ik ben pasgeleden voor de geint met een nieuw karakter begonnen. Grinden bij de maongs: onmogelijk.. bungwangs: onmogelijk: muijigi: onmogelijk... ishades: onmogelijk.

Echt zoveel goldfarmers daar, niet normaal man.

blij dat ik die tijd heb gehat,..en als ik een nieuwe zou maken zo ik hem 24/7 botten met een 0 gap..te druk overal |:( snipers zit ook bom vol met goldfarmers,en gewone bots... niya general zit vrijwel leeg omdat denk ik beetje te lastig word voor bot :P achja,ben dicht bij de 80

hoi

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: