Reg. datum: 19 januari 2003
Ik denk het niet, maar dat is voor mij juist de reden om die skins erbij te nemen.... ik zit namelijk te twijfelen tussen deze en de nieuwe sandisk sansa clip (die nog moet uitkomen). Waarschijnlijk wordt het deze (bij pixmania ligt de 2GB voor 56 euro + voor 1 euro 3 clip skins erbij)quote:patrickHGV schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:08:
Bij die skins kan je daar ook de clip afhalen?
\edit
pixmania staat niet zo goed bekent bij de shopsurvey.... (en bij mijn bestelling gaat het ook al niet erg soepel....
Prulleman wijzigde dit bericht 10-09-2007 17:03 (12%)
Hee jongens, kan iemand verifiëren of dit ding (plus) ook .mp4 bestanden kan afspelen?! Ik heb zo'n ding voor mijn vriendin gekocht en volgeplempt met muziek voor ik haar het ding gaf op schiphol, maar dat waren mp3 en mp4 bestanden door elkaar. Ik zie in de specificaties mp3 staan.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
.mp4 audio?
Nee, het staat niet in de specificaties, zoals je hebt kunnen lezen.
Geen Stone maar wel een ander schermloos spelertje van creative, die z'n naam hier niet echt waarmaakt.
En 2GB op een speler zonder scherm kan ik nog wel begrijpen, maar 4GB lijkt me wel een beetje veel van het goede. (nog) alleen verkijgbaar in singapore
En 2GB op een speler zonder scherm kan ik nog wel begrijpen, maar 4GB lijkt me wel een beetje veel van het goede. (nog) alleen verkijgbaar in singapore
Reg. datum: 04 december 2006
Reg. datum: 04 december 2006
Heb vandaag naast de nieuwe Creative Zen ook de zen stonee plus in roze gekocht voor men vriendin. Heb hem net even uitgetest(is kadotje) en wel gaaf dingetje, vind een scherm toch wel een must. Goeie geluidskwaliteit zeker leuk ding:)
Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L
Reg. datum: 11 februari 2003
Reg. datum: 11 februari 2003
Ik heb um van de week gekocht, de plus versie, maar ik heb er problemen mee. De muziek slaat bij mij nogal vaak over. Nou heb ik al vanalles geprobeerd, verschillende rippers, encoders, zelfs de bijgeleverde ripper geeft problemen. Terwijl dezelfde mp3 bestanden geen problemen geven op andere mp3-spelers of op de pc zelf.
Het overslaan is ook steeds op dezelfde tijd in de muziek. Net alsof deze speler veel gevoeliger is voor storingen in een mp3 bestand dan andere spelers.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik krijg trouwens ook een foutmelding bij het updaten van de firmware. De validatie ervan lukt niet.
Het overslaan is ook steeds op dezelfde tijd in de muziek. Net alsof deze speler veel gevoeliger is voor storingen in een mp3 bestand dan andere spelers.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik krijg trouwens ook een foutmelding bij het updaten van de firmware. De validatie ervan lukt niet.
tilburgs82 wijzigde dit bericht 01-10-2007 01:37 (41%)
Ik had hem ook al gezien, en vroeg me eigenlijk een beetje af wat Creative hier nou mee wil. Ze hebben de Stone, een leuk spelertje, en dan komen ze nu met zoiets. Een slap aftreksel van de Stone. Ik zie de toegevoegde waarde niet.quote:master007 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:24:
Geen Stone maar wel een ander schermloos spelertje van creative, die z'n naam hier niet echt waarmaakt.
Bij de skins zitten de clips trouwens los, als je de clip eraf haalt blijft er een klein bobbeltje over in de skin, (waar de clip ingeschoven kan worden).
Heb er ook eindelijk mee kunnen spelen, (kado voor mijn vriendin, dus hij moest ingepakt blijven...)
Het is een leuk ding, prima geluid, lekker klein.
grootste nadeel: traag!! Ik hoop dat dit nog opgelost word met nieuwe firmware, je moet je nu echt inhouden om niet nog een keer te drukken (en dan zien dat er 2 menu items geskipped worden
) Je went er ook wel aan, als je weet dat je het 3de menu item moet hebben ga je gewoon 2x naar links en dan gelijk op ok, dan gaat het ook goed, maar het duurt dan echt 2-3 seconden voor je er daadwerkelijk bent.
Ook het scrollen van de text in browse music gaat traag, als je 3 albums van dezelfde artiest erop hebt staan moet je te lang wachten voor je de album titel kan zien, vaak is het menu dan al weer weg..
Maar anyway, als je het bv vergelijkt met de ipod shuffle, denk ik toch dat je hier veel meer aan hebt, dus eigenlijk ben ik toch wel tevreden.
Heb er ook eindelijk mee kunnen spelen, (kado voor mijn vriendin, dus hij moest ingepakt blijven...)
Het is een leuk ding, prima geluid, lekker klein.
grootste nadeel: traag!! Ik hoop dat dit nog opgelost word met nieuwe firmware, je moet je nu echt inhouden om niet nog een keer te drukken (en dan zien dat er 2 menu items geskipped worden
Ook het scrollen van de text in browse music gaat traag, als je 3 albums van dezelfde artiest erop hebt staan moet je te lang wachten voor je de album titel kan zien, vaak is het menu dan al weer weg..
Maar anyway, als je het bv vergelijkt met de ipod shuffle, denk ik toch dat je hier veel meer aan hebt, dus eigenlijk ben ik toch wel tevreden.
Tja, de MuVo T100 gaat ze niet uit de financiële problemen helpen, maar hij is niet veel duurder dan een gewone usb-stick met dezelfde capaciteit. Dus als je hem gaat zien als een usb-stick die ook nog eens muziek kan afspelen, is het eigenlijk wel een geinig dingetjequote:RoD schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:08:
[...]
Ik had hem ook al gezien, en vroeg me eigenlijk een beetje af wat Creative hier nou mee wil. Ze hebben de Stone, een leuk spelertje, en dan komen ze nu met zoiets. Een slap aftreksel van de Stone. Ik zie de toegevoegde waarde niet.
Hmm daar hebben ze idd niet veel aan zonder scherm. Die andere Muvo's waren nog wel geinig voor de prijs. Misschien net wat duurder, maar geen troep van een of ander chinees merkje welke er allemaal hetzelfde uitzagen. Op die markt zou je nog wel eens kijken naar een Creative als die er naast ligt. Op de markt van grote spelers kijkt helaas 90% alleen naar die ene iPod die ze willen en moeten hebben...
Notebookspot.nl
06-11 Nvidia verlegt focus van GPU naar CPU
06-11 Toshiba maakt 320GB 1,8" hdd
Mijn Creative Zen Stone heeft een extra feature ontdekt: niet meer aangaan terwijl er genoeg accuspanning is. De laatste tijd heb ik zelfs een punaise in mijn tas zitten om het ding te kunnen resetten zodat ik weer muziek kan luisteren
. Ik pleur er gewoon muziek op via Winamp, altijd goed gewerkt maar opeens vond het ding nodig om om de zoveel tijd fijn vast te lopen
Erg frustrerend, ik ga even kijken of leegmaken + opnieuw erop zetten van muziek helpt en dan even koekeloeren naar nieuwe firmware.
| - Nostalgia isn't what it used to be - | Barebone | Macbook :> | Dropbox :>
Alsof Creative al niet genoeg met Apple vergeleken werd, komt er nu wéér iets bij: Ook van Creative worden er nu spelers gekopiëerd 
Aanschouw: De Zen Clone Plus
Grappig
Aanschouw: De Zen Clone Plus
Grappig
Reg. datum: 18 mei 2005
hey hallo... is er misschien iemand de weet of er een volume hack is voor dit apperaat... weet niet of het aan mij ligt maar hij kan niet zo heel hard.
Ik wil em laten blazen! oren kapot!!!!
Alvast bedankt!
Ik wil em laten blazen! oren kapot!!!!
Alvast bedankt!
Veel spelers hebben geluidslimiet in de europese firmware misschien kan je een amerikaanse firmware versie er op zetten. Ik heb alleen geen idee of dit lukt en of de speler dan ook echt harder kan.
hmm zou t kunnen proberen... kan altijd de europese versie er weer op flikkeren als het goed is... toch? misschien iemand die er veel vanaf weet dit soort dingen?
waarschijnlijk kan het wel, maar er bestaat natuurlijk ook nog een kans dat je em bricked.. dan valt er weinig meer terug te zettenquote:SipdawgMDA schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:10:
hmm zou t kunnen proberen... kan altijd de europese versie er weer op flikkeren als het goed is... toch? misschien iemand die er veel vanaf weet dit soort dingen?
Ik vind em trouwens hard zat met de bijgeleverde dopjes, misschien dat de high end dopjes een wat meer voor versterkt signaal nodig hebben..
De kans op een bricked speler lijkt me klein. De firmware bij Creative is meestal gelijk, op de volumebegrenzing na. Kwestie van firmware upgraden dus.
Je zou er ook eens de zoekfunctie op na kunnen slaan, vaak voorbijgekomen.
Je zou er ook eens de zoekfunctie op na kunnen slaan, vaak voorbijgekomen.
Reg. datum: 30 januari 2003
Reg. datum: 30 januari 2003
Ik heb een vraag:
Kan je ook, net als bij ipod, een volume begrenzing instellen want ik wil hem voor mijn dochter kopen en zou het wel fijn vinden als ik hem zo kan zetten dat de oortjes niet beschadigen door TE hard geluid
Edit
Heb de speler gekocht want bij navraag bleek het te kunnen maar dan moet je wel de software erop zetten van creative. Gedaan en inderdaad je kan het volume begrenzen en zelfs met een ww beveiligingen zodat de kids hem nooit te hard kunnen zetten.
Perfect gedaan door creative
Kan je ook, net als bij ipod, een volume begrenzing instellen want ik wil hem voor mijn dochter kopen en zou het wel fijn vinden als ik hem zo kan zetten dat de oortjes niet beschadigen door TE hard geluid
Edit
Heb de speler gekocht want bij navraag bleek het te kunnen maar dan moet je wel de software erop zetten van creative. Gedaan en inderdaad je kan het volume begrenzen en zelfs met een ww beveiligingen zodat de kids hem nooit te hard kunnen zetten.
Perfect gedaan door creative
auroortje wijzigde dit bericht 03-11-2007 16:27 (39%)
De Europese versies hebben sowieso een volumecap, maar ik denk dat dat nog te hoog is. Afaik zit er geen verdere begrenzingsmogelijkheid op.
Nope maakt niet veel uit.quote:master007 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:06:
Veel spelers hebben geluidslimiet in de europese firmware misschien kan je een amerikaanse firmware versie er op zetten. Ik heb alleen geen idee of dit lukt en of de speler dan ook echt harder kan.
Bij de Muvo2 die ik hiervoor had werkte het wel. Iemand tips? Die bass is om te huilen als je van dance muziek houd zoals ik.
tweakraiser wijzigde dit bericht 14-11-2007 17:58 (7%)
Reg. datum: 16 november 2007
Reg. datum: 16 november 2007
Ik heb sinds een paar weken ook een Zen Stone Plus. Alleen als ik hem helemaal opgeladen twee dagen laat liggen zonder hem aan te zetten is de batterij afgenomen tot 85%, is dit normaal?
Op de Singaporeze Creative site staat nu ook een 4GB-versie van de Zen Stone Plus aangegeven. Hij is echter nog niet te bestellen. Naast de geheugenupgrade zal de 4GB-versie ook een langere batterijduur hebben (12 uur vs. 9,5 uur) en ondersteuning voor AAC-muziek.
http://sg.creative.com/pr...p;product=16696&nav=1
Interessant
Laatst stond er ook een 32GB-versie van de ZEN aangegeven op hun site, maar dat is er inmiddels alweer afgehaald.
http://sg.creative.com/pr...p;product=16696&nav=1
Interessant
Geen overbodige upgrade
De batterijduur was in vergelijking met de concurrentie nogal matig. AAC vind ik niet zo'n nuttige toevoeging. Waarom nooit eens .ogg...
Of het normaal is weet ik niet, maar ik heb het in ieder geval ookquote:Slurf1 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:15:
Ik heb sinds een paar weken ook een Zen Stone Plus. Alleen als ik hem helemaal opgeladen twee dagen laat liggen zonder hem aan te zetten is de batterij afgenomen tot 85%, is dit normaal?