Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Creative Zen Stone (Plus) ervaringentopic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 07 november 2005

quote:
LWaS schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:02:
[...]

\bij deze dan:

Op Ebay gekocht een adaptertje van 7,95 incl verzenden. En werkt prima :D
Is dit een usb adapter die je gekocht hebt?

Die usb-adapter kost namelijk maar 7,95 ipv 19.95 voor een originele Creative Zen Stone oplader

Alvast bedankt!

De Zen Stone Plus 2GB zag ik zojuist voor 69 euro in het krantje van Media Markt. (Utrecht)
Inclusief gratis sleutelhangertasje.

Rebelmaster
Reg. datum: 25 oktober 2003

gaat ie echt maar 10uur mee?

rebelmaster

quote:
Is toch geen probleem als je 'm elke dag een paar uurtjes aan een USB poort hangt?

Ik val soms in slaap met de radio van mijn Zen V Plus aan, de radio blijft dus doorspelen. (een playlist loopt af en stopt dan, waarna de speler zichzelf uitschakeld)

Om verrassingen te voorkomen (accu leeg) hang ik 'm elke dag te laden.

Reg. datum: 02 november 2006

En die 10 uur is hoelang de speler mee gaat onder ideale omstandigheden, de echte batterijduur licht waarchijnlijk wat lager.

Rebelmaster
Reg. datum: 25 oktober 2003

dat is dus helemaal fucked up... straks hangt ie langer aan de lader dan dat je muziek kunt luisteren :')

rebelmaster

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Nou dat lijkt me wel een beetje meevallen. Als er 10 uur staat is dat écht geen 1 uur in de praktijk. Wellicht dat ie 8 uur meegaat, of 9 uur als je het volume niet hard zet. In ieder geval -mijns inziens- genoeg om er een dag plezier van te hebben.

Ik voeg me af wat voor lader er vereist was bij de Stone Plus? Een gewone usb adapter van 7.95 of de originele die speciaal voor de Creative Zen Plus bedoeld is?

Lees voor de grap dit (toch niet zo hele grote) topic eens door....

quote:
master007 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 00:07:
Lees voor de grap dit (toch niet zo hele grote) topic eens door....
Ja maar een usb adapter werkt niet altijd bij alle Mp3spelers. Dit omdat producenten het liefst hebben dat je natuurlijk de originele lader aanschaft (die overigens 3x zo duur is).
Ik wilde even zeker weten of een usb adapter wel werkt bij de Zen Plus.

Maargoed..

Acties:

quote:
wally007 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:36:
[...]

Ja maar een usb adapter werkt niet altijd bij alle Mp3spelers. Dit omdat producenten het liefst hebben dat je natuurlijk de originele lader aanschaft (die overigens 3x zo duur is).
Ik wilde even zeker weten of een usb adapter wel werkt bij de Zen Plus.

Maargoed..
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al. Een USB-adapter werkt niet altijd omdat de producent het liefst heeft dat je de originele lader aanschaft. Een antwoord geven op de vraag "of een USB-adapter werkt" is dus ook niet te geven. De ene zal wel werken, de andere niet..

quote:
RoD schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:41:
[...]

Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al. Een USB-adapter werkt niet altijd omdat de producent het liefst heeft dat je de originele lader aanschaft. Een antwoord geven op de vraag "of een USB-adapter werkt" is dus ook niet te geven. De ene zal wel werken, de andere niet..
Ok.. duidelijk.

Ik dacht dat dat gewoon per merk,type verschilt of een usb-adapter werkt of niet. Dus als 1 iemand het test of deze usb-adapter werkt bij de Stone Plus dat je dan kan aannemen dat dit dan bij alle het geval is. Maar dit is dus niet zo kan ik hieruit opmaken!

Bedankt

het is wel zo dat het per type oplader verschilt, maar als jij wilt weten of 'een oplader van 7,95' werkt kan daar niet zomaar een antwoord opgegeven worden.

Ok. Ik ben dus op zoek naar een originele adapter van de Creative Zen Plus.
Op internet is hij zo hier en daar wel te bestellen.. alleen is hij nergens op voorraad. Ik heb ook al met de Mediamarkt gebeld maar die hebben hem ook niet zeggen ze. Dit vind ik wel erg vreemd.. overal is de mp3 speler zelf wel te koop, maar een oplader is nergens te verkrijgen (al helemaal niet in de winkel).

Iemand hier die misschien wel in het bezit is van een oplader voor de Stone Plus, en zo ja, waar heb je deze gekocht?

Alvast bedankt!

P.S. Zit een beetje krap aan kwa tijd. Ga namelijk woensdag op vakantie (1 aug) en wil hem dan in huis hebben

Acties:

Review door Epizenter. Een van de betere reviews met een leuke fotoshoot tezamen met de iPod Shuffle. Aanrader.

Wally, probeer het eens bij Dynabyte, mocht die ik je buurt zitten.

Anders een Kensington iPod lader bij Dixons kopen, deze schijnt volgens een verkoper op Creative spelers te werken.

zoiet.s?
Reg. datum: 07 januari 2006

Voorheen wilde ik altijd meer en meer opslagcap op mijn mp3 spelers.
Echter, nu moet ik gaan fietsen naar school ( HBO 20 KM) op mijn ligfiets en nu zzal ik toch echt voor iets kleins moeten gaan :)

De 2gb zen stone plus lijkt me wel aardig en licht om mee te fietsen.
Laat wel even wat weten als ik hem heb !

Porto
“The human race has one really effective weapon, and that is laughter.”

Girl with a gun...
Reg. datum: 01 juni 2001

Heb ook de speler besteld voor tijdens het sporten en onderweg als vervanger voor mijn zen micro. De zen micro heeft op een of andere manier een magische "mol de remote" optie ofzo, ben al aan de 2e remote in niet al te lange tijd toe :X Of de remotes zijn van bagger kwaliteit qua kabel, want ik rol het niet strak op ofzo.. maar goed terug naar de stone plus ;)

Wat me wel opvalt is dat die handige accesssoires zoals de sleutelhangertas en de armband vrij prijzig zijn in verhouding met de speler. Ik bedoel 6 tientjes voor een speler en dan 15-25euro voor een accessoire? Zoveel kost het echt niet om die dingen te maken, dus ik zal eens voor een goedkopere versie zoeken @ ebay, want die armband lijkt me ideaal voor het sporten :) En anders moet ik zelf maar creatief doen ;) Een clipje standaard aan de achterkant zou bijvoorbeeld wel een goede toevoeging zijn, prik je em zo aan je jas of eventueel de rand van je korte mouw shirt zeg maar.

-edit-
Zie dat de skin + clip eraan 10euro kost, dat is dan nog wel te doen imho :)

2Dutch wijzigde dit bericht 17-08-2007 12:52 (4%)

| - Nostalgia isn't what it used to be - | Barebone | Macbook :> | Dropbox :>

Acties:

De accessoires zijn altijd hetgene waarop de grootste winstmarge zit. Zo'n armclip is echter wel handig ja :)

Reg. datum: 14 oktober 2003

weet iemand toevallig of het mogelijk is om muziek af te spelen als ie bezig is met opladen?

a.k.a Nilz
Reg. datum: 22 december 2000

Kan iemand bevestigen dat de sub poort op de stone plus een standaard mini USB is?
(dan kan ik namelijk de lader van mijn smartphone gebruiken :))

Ben bang dat dat niet gaat werken Prulleman.

Al zijn de aansluitingen gelijk, je hebt geloof ik een specieke lader nodig.

Acties:

Niet persé de lader van Creative trouwens. Je moet met de polariteit rekening houden, en of er iets van USB Host geëmuleerd kan worden (dacht ik). Trucjes die Creative heeft ingebouwd om te voorkomen dat mensen andere (goedkopere) laders gaan kopen.

Reg. datum: 14 oktober 2003

hoe zit dat dan met een lader voor in de auto, die ben ik nog niet tegengekomen van creative?

a.k.a Nilz
Reg. datum: 22 december 2000

Volgens mij heeft mijn telefoon lader ook dat gedoe met host. Er gingen namelijk geruchten dat je eerst de firmware van de telefoon moest upgraden voor ie werkte met universele autoladers. Dit betekend dus dat er iets extra's zit in de 220 lader.

anyway, die gok durf ik wel te nemen, als het connectortje maar past...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: