De hartelijke groeten van mij!
Het Nokia 6300 topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last
Nieuw TopicNee dit lijkt me niet normaal, ik zou er mee terug gaan..
de leven is hard
inmiddels omgeruild voor een nieuwe! Die heeft het inderdaad niet.
De hartelijke groeten van mij!
Dat is helaas niet waarquote:fabio-c schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 21:13:
Ja, als je een GPS muis hebt kan je daarmee je positie loggen.
Zie ook de opties Positiebepaling, navigator en plaatsen in je menu.
Deze optie kan in sommige landen gebruikt worden om de positie te bepalen aan de hand van de zendmasten waar je in de buurt bent. Helaas is deze optie in Nederland onbruikbaar. Als je gebruikt wilt maken van een GPS-muis en je bewegingen wilt loggen zul je hiervoor een aparte Java midlet moeten installeren. Er zijn verschillende pakketjes die dat kunnen.
Snel geregeldquote:Japie.G schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:47:
inmiddels omgeruild voor een nieuwe! Die heeft het inderdaad niet.
Kaspers wijzigde dit bericht 02-10-2007 21:30 (84%)
de leven is hard
De startpost is voorzien van een update met een hele reeks nieuwe FAQ-items en wat extra troubleshooting 
Op dit moment zijn de mods even in overleg of er een nieuw deel mag komen. Zie hiervoor ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast.
Op dit moment zijn de mods even in overleg of er een nieuw deel mag komen. Zie hiervoor ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast.
Reg. datum: 25 juni 2007
Reg. datum: 25 juni 2007
@Booster, mijn complimenten voor de nieuwe update in het FAQ gedeelte! Ziet er strak uit!quote:Booster schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:18:
De startpost is voorzien van een update met een hele reeks nieuwe FAQ-items en wat extra troubleshooting
De meest voorkomende zaken staan er nu wel in vermeld.
Toppie
Waarvoor dank 
Zoals te zien is heb ik info uit verschillende posts gehaald, iedereen dank voor het posten van die info
Dames, heren, na overleg kunnen wij over naar deel 3 van het 6300-topic!
Zoals te zien is heb ik info uit verschillende posts gehaald, iedereen dank voor het posten van die info
Dames, heren, na overleg kunnen wij over naar deel 3 van het 6300-topic!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last
Dit topic is gesloten.