Reg. datum: 07 september 2007
Het Nokia 6300 topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last
Nieuw TopicBerichten: 25
Reg. datum: 25 juli 2007
Reg. datum: 25 juli 2007
Ik heb 'm dan eindelijk ook na 7 keer besteld te hebben bij HI!! (het lag aan m'n achternaam ofzo, stelletje stumpers bij HI 
Ik heb alleen een klein vraagje: Ik heb een vrij zwarte achtergrond aan de onderkant en daarom is de tekst 'favorieten', 'menu' enzo niet echt goed meer zichtbaar. Dus ik gekeken bij de instellingen en daar kan je de letterkleur aanpassen van het stand-by scherm. Maar als ik deze op wit zet blijft hij gewoon zwart. Ook elke andere kleur die ik selecteer komt er niet en de tekst blijft gewoon helemaal zwart.
Meer mensen hier last van?
Ik heb alleen een klein vraagje: Ik heb een vrij zwarte achtergrond aan de onderkant en daarom is de tekst 'favorieten', 'menu' enzo niet echt goed meer zichtbaar. Dus ik gekeken bij de instellingen en daar kan je de letterkleur aanpassen van het stand-by scherm. Maar als ik deze op wit zet blijft hij gewoon zwart. Ook elke andere kleur die ik selecteer komt er niet en de tekst blijft gewoon helemaal zwart.
Meer mensen hier last van?
Kan meerdere oorzaken hebben:quote:deerhunter222 schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:05:
Hey.....
Ik heb een probleem : Ik heb de Nokia 6300 en ik wil er graag liedjes op zetten .
Ik heb hiervoor een bluetooth Adapter gekocht Van Trust (toshiba) en ik probeer liedjes over te zetten via Het progamaatje dat meegeleverd is "Draadloze bestandoverdracht"
Maar als ik er een liedje op probeer te zetten maar dan geeft de pc Verzending bestand mislukt.
Ik Heb Windows Vista maar ik weet niet of het daar aanlicht
Alvast bedankt
- Je gebruikt toch wel het programma dat is meegeleverd met de telefoon, niet die van de bluetooth usb stick.
- Je hebt maar weinig intern geheugen, daarn kunnen ook maar 1 á 2 MP3's op, maar daar is gelukkig het MicroSD slot voor.
- Je kunt voor grote eenheden beter geen Bluetooth gebruiken tenzij je over een zee van tijd beschikt. Ik geef de voorkeur aan het direct inpluggen van MicroSD kaart of de USB kabel. Beiden gaan stukken sneller en stabieler.
Mr.S wijzigde dit bericht 23-09-2007 22:50 (35%)
Reg. datum: 10 oktober 2004
Komt er een nieuw Nokia 6301 topic? Of vallen alle berichten omtrent de 6301 onder de 6300 topic?
When the pink is snookered, Go for the brown
Ik zou er een nieuw topic voor openen.quote:Cruzer schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:17:
Komt er een nieuw Nokia 6301 topic? Of vallen alle berichten omtrent de 6301 onder de 6300 topic?
Als de operators nou eens wat meer met UMA gingen doen...
Volgens mij heeft alleen Orange toch zoiets? Dmv Unique?
Ik zal binnenkort de startpost updaten en een nieuw topic openen, maar kleine kans dat ik de 6301 daarin meeneem. Wat mij betreft zou een apart topic fijner zijn.quote:Cruzer schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:17:
Reg. datum: 24 september 2007
Reg. datum: 24 september 2007
hoe kan je zien welke vesie firmware je hebt?
en hoe kan je het updaten als je een oude vesie hebt?
en hoe kan je het updaten als je een oude vesie hebt?
Tuurlijk niet man, dat apparaat is bijna hetzelfde, rename dan dit topic naar "Het Nokia 630* topic" ofzo..quote:fabio-c schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:36:
Ik zou er een nieuw topic voor openen.
de leven is hard
4 mm dunner, 35 MB intern geheugen, UMTS ondersteuning, UMA, WLAN, bijgeleverde deskstand.quote:Kaspers schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:24:
[...]
Tuurlijk niet man, dat apparaat is bijna hetzelfde, rename dan dit topic naar "Het Nokia 630* topic" ofzo..
Tis nou niet bepaald hetzelfde apparaat.
Alleen al de discussie over UMA, WLAN etc gaat een hele zooi verwarring opleveren in het 6300 topic.
Okee, er klopt dus geen kont van de specs op de Nokia site, zie:
http://www.forum.nokia.com/devices/6301
voor fatsoenlijke specs.
Niet eens EDGE is wel heel gaar trouwens.
Hier is de 6300:
http://www.forum.nokia.com/devices/6300
fabio-c wijzigde dit bericht 24-09-2007 14:13 (21%)
Reg. datum: 09 september 2007
Reg. datum: 09 september 2007
Ik zoek een vervanger voor Samsung. Altijd al een Nokia willen hebben. Zijn de gebruikers er tevreden mee? Ik vind de telefoon er in ieder geval goed uitzien (zilvere versie) en 2GB MP3-speler is ook wel leuk.
Er zijn altijd gebruikers die er wel en niet tevreden mee zijn.quote:tequi3 schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:48:
Ik zoek een vervanger voor Samsung. Altijd al een Nokia willen hebben. Zijn de gebruikers er tevreden mee? Ik vind de telefoon er in ieder geval goed uitzien (zilvere versie) en 2GB MP3-speler is ook wel leuk.
Als je op zoek bent naar een low-range klasieke candybar met een strak vormgegeven metalen behuizing, geen waarde hecht aan dingen als UMTS/HSDPA, WLAN en infrarood, en geen smartphone nodig hebt, dan is de 6300 perfect voor je.
Die 2 gig moet je er trouwens wel zelf bijkopen.
En de 6300 heeft geen standaard stereo plug, je kan er alleen de Nokia headset bij gebruiken.
of je koopt een Jack 2.5 naar 3.5 verloopje als je daar geen bezwaar tegen hebt.quote:fabio-c schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:10:
[...]
Er zijn altijd gebruikers die er wel en niet tevreden mee zijn.
Als je op zoek bent naar een low-range klasieke candybar met een strak vormgegeven metalen behuizing, geen waarde hecht aan dingen als UMTS/HSDPA, WLAN en infrarood, en geen smartphone nodig hebt, dan is de 6300 perfect voor je.
Die 2 gig moet je er trouwens wel zelf bijkopen.
En de 6300 heeft geen standaard stereo plug, je kan er alleen de Nokia headset bij gebruiken.
@ menu's download nokia theme creator S40 series eens (is 30 dagen trail) en pas daar je theme eens aan, dan lukt 't vast wel
Een echte man edit zijn post niet weg. Iets wat voor een echte vrouw niet anders is overigens.
Nou bijna hetzelfde dan..quote:fabio-c schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:34:
4 mm dunner, 35 MB intern geheugen, UMTS ondersteuning, UMA, WLAN, bijgeleverde deskstand.
Tis nou niet bepaald hetzelfde apparaat.
Alleen al de discussie over UMA, WLAN etc gaat een hele zooi verwarring opleveren in het 6300 topic.
van jou informatie klopt trouwens ook niet veel, want de 6301 is niet dunner, maar dikker.
de leven is hard
Sorry, nokia.com/phones heeft hele andere specs dan Forum Nokia.quote:Kaspers schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:36:
[...]
Nou bijna hetzelfde dan..
van jou informatie klopt trouwens ook niet veel, want de 6301 is niet dunner, maar dikker.
6300: 107 x 44 x 13 mm
6301: 106.8 x 43.8 x 13.1 mm
Lijkt erop dat ze het aangepast hebben.
Ik gebruik de slaapstand en de energiespaarstand. Maar als ik een applicatie als Opera open heb, gaat ie niet in die stand. Het scherm wordt wel donker, maar ik kan nog steeds de applicatie zien. De screensaver staat trouwens uit.
Is dat normaal?
Is dat normaal?
Bij de specs van de 6301 zag ik het volgende staan:
WLAN Support:
WLAN for UMA only
Houdt dit in dat je dus niet kan WIFI-en (internetten via WLAN) als je geen gebuik maakt van UMA?
WLAN Support:
WLAN for UMA only
Houdt dit in dat je dus niet kan WIFI-en (internetten via WLAN) als je geen gebuik maakt van UMA?
Okequote:Mr.S schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:49:
[...]
Kan meerdere oorzaken hebben:
- Je gebruikt toch wel het programma dat is meegeleverd met de telefoon, niet die van de bluetooth usb stick.
- Je hebt maar weinig intern geheugen, daarn kunnen ook maar 1 á 2 MP3's op, maar daar is gelukkig het MicroSD slot voor.
- Je kunt voor grote eenheden beter geen Bluetooth gebruiken tenzij je over een zee van tijd beschikt. Ik geef de voorkeur aan het direct inpluggen van MicroSD kaart of de USB kabel. Beiden gaan stukken sneller en stabieler.
Maar
1 ik gebruik het progamma wat meegeleverd is bij de bluetooth adapter
2 Hoe zit dat dan met het micro slot moet je dat er afhallen of er op zetten ?
Alvast bedankt
Reg. datum: 13 februari 2006
Reg. datum: 13 februari 2006
het micro slot is je geheugenkaart. Wat er bedoeld wordt is dat je het juiste geheugen moet selecteren. Indien je het interne geheugen selecteert kunnen er maar 1 a2 mp3's op. Je moet dus je mp3's op je geheugenkaart zetten (als je die dus hebt!) De gleuf voor het geheugenkaartje zit onder je batterij.quote:deerhunter222 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:42:
[...]
Oke
Maar
Alvast bedankt
Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!
UMA heeft niks met internetten te maken.quote:Cruzer schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:04:
Bij de specs van de 6301 zag ik het volgende staan:
WLAN Support:
WLAN for UMA only
Het is een techniek om een standaard GSM gesprek, authenticatie etc, over een WLAN connectie te tunnelen.
UMA is in Nederland compleet waardeloos, tenzij je wanadoo, orange en een livebox hebt, dan kan je een abo op Unique nemen, dat werkt met UMA.
Je kan dus NIET internetten via de WLAN functies in de 6301, noch kan je VoIP calls maken via SIP zoals met de Nokia's die wel volledige WLAN ondersteuning hebben. (N95, E65, E51, E60 etc)
Eigenlijk kan je de 6301 beschouwen als een toestel zonder WLAN.
Dit is ook wel interessant:
http://en.wikipedia.org/wiki/Generic_Access_Network
fabio-c wijzigde dit bericht 25-09-2007 18:20 (8%)
Sorry als ik het mis heb, maar uit je reactie lijkt het er op dat je er niet bijzonder veel verstand van hebt (wat uiteraard niet erg is). Daarom zal ik het makkelijk proberen te houden.quote:deerhunter222 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:42:
[...]
Oke
Maar
Alvast bedankt
- Gebruik het programma van Nokia wat op de CD-rom staat. Deze kan je juist extra informatie geven over onder andere de plek waar je muziek neer kan zetten.
- Schaf een Micro SD kaart aan, dit is de logische uitbreiding voor mensen die digitale content (foto's, muziek, etc.) op de telefoon willen zetten. Ik zelf heb een 2 GB kaartje en het werkt prima. Een winkel waar ik goede ervaring mee heb en de kaart die ik je zou aanraden vind je hier. Zoals eerder genoemd doe je de SD kaart daarna in het Micro SD kaart slot onder het ijzeren achterkantje/naast de batterij.
Mr.S wijzigde dit bericht 25-09-2007 18:37 (5%)
Ok bedankt voor je duidelijke antwoord. Helaas ik dacht echt dat je via WLAN kon internetten via hotspotsquote:fabio-c schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:19:
[...]
UMA heeft niks met internetten te maken.
Het is een techniek om een standaard GSM gesprek, authenticatie etc, over een WLAN connectie te tunnelen.
UMA is in Nederland compleet waardeloos, tenzij je wanadoo, orange en een livebox hebt, dan kan je een abo op Unique nemen, dat werkt met UMA.
Je kan dus NIET internetten via de WLAN functies in de 6301, noch kan je VoIP calls maken via SIP zoals met de Nokia's die wel volledige WLAN ondersteuning hebben. (N95, E65, E51, E60 etc)
Eigenlijk kan je de 6301 beschouwen als een toestel zonder WLAN.
Dit is ook wel interessant:
http://en.wikipedia.org/wiki/Generic_Access_Network
Ik heb net ook deze gsm aangeschaft, is het normaal dat je een soort van sissend/piepend geluid hoort als je deze tegen je oor aanhoudt? Dus als het stil is dan hoor je dat geluid.
Hoe kan ik nu mijn handtekening hier zetten?!
Hoort niet, maar heeft het niets te maken met je ondertitel?quote:Rawplayer schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:24:
Ik heb net ook deze gsm aangeschaft, is het normaal dat je een soort van sissend/piepend geluid hoort als je deze tegen je oor aanhoudt? Dus als het stil is dan hoor je dat geluid.
Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last
Dit topic is gesloten.