Hoofdcategorieën
Topicacties

Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
l00pz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:55:
[...]

Ik heb dit wel werkend gekregen. TomTom ziet inderdaad mijn Device en doet ook daadwerkelijk MapShare updates toepassen (hij maakt nieuwe files aan met de datum en tijd van het moment dat je ermee bezig bent).
Als ze ook daadwerkelijk terug te vinden zijn in de Maps weet ik niet, er zijn geen nieuwe wegen bij gekomen in de buurt waar ik woon :) Dus kan het niet testen helaas.
Ik heb het makkelijker voor elkaar gekregen:
Uitgaande van een werkende TT7 en geinstalleerde TomTomHome2, en met inloggegevens.
- Op je device kopieer de navigator map (waarschijnlijk: Internere kaart\Navigator) naar \Storage Card\Program Files
- Start Home2 op, bij error terug.
- Selecteer Storage Card
- Ga verder met updaten (Werk Pocket PC bij).
- Kopieer eventueel gewijzigde bestanden in Navigator 1 malig terug naar orginele locatie (Na volgende updates veranderen deze files niet meer).

Zo werkt het bij mij nu continue zonder extra poespas bij elke volgende update....

Vidi, Vici, Veni

Heb vandaag tt7 er weer af gegooid. Toch wel erg traag icm m'n Magician...

www.carina-avensisclub.nl

Reg. datum: 25 januari 2006

Als ik rij dan zie ik de pijl op de tomtom niet vloeiend bewegen, maar eerder wat schokkend. Ook als ik een bocht neem dan reageert de tomtom er later op. Hoort dit? Of hoort het allemaal vloeiend te gaan zonder vertraging?

Reg. datum: 21 april 2007

quote:
drernie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:13:
Als ik rij dan zie ik de pijl op de tomtom niet vloeiend bewegen, maar eerder wat schokkend. Ook als ik een bocht neem dan reageert de tomtom er later op. Hoort dit? Of hoort het allemaal vloeiend te gaan zonder vertraging?
Heb dat nu al een paar keer gehoord.
Ikzelf heb geen problemen met een schokkerig beeld op de HTC Wizard (MDA Vario).

Wel ben ik op zoek naar de aangepaste data.chk waarin de flits-meldingen staan.
Iemand deze al gevonden of misschien zelf al gemaakt?

John

Reg. datum: 25 oktober 2001

Voro de fans, voor de 720.1802 en 720.1803 WE kaart staan de updates van mapshare op FTD.

Vario en echt geen last van traagheid.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive?

Reg. datum: 22 augustus 2001

quote:
drernie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:13:
Zie eerdere post.

Zet wat POI' uit (max 4-5) dan moet het wat soepler draaien.

Pentium 920D - 1024MB DDR2 677Mhz - Asus P5LD2 - LG 17" TFT - WD 2000 GB 7200 rpm (IDE) - NEC 3540 DVD brander - Asus 48x24x52 - Sapphire X1300, 256MB - Windows XP SP2 <> MDA Compact I - SPV M700 <> Wii - NDS Lite

Reg. datum: 24 juni 2008

quote:
shoppy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:49:
[...]

Heb dat nu al een paar keer gehoord.
Ikzelf heb geen problemen met een schokkerig beeld op de HTC Wizard (MDA Vario).

John
Alle niet relevante poi vinkjes uitzetten etc. Dat hielp op mijn MIO168. Gaat nu vloeiend over het scherm.

Reg. datum: 24 juni 2008

TOMTOM home ziet mijn device, echter niet de kaart (v7)...... dus zullen er ook geen upodates voor zijn. De kaart staat op de storage card, direct in de root...... Als ik er een kaart v6 bij zet ziet hij deze wel....

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

quote:
asing schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:32:
Voro de fans, voor de 720.1802 en 720.1803 WE kaart staan de updates van mapshare op FTD.

Vario en echt geen last van traagheid.
Ik weet niet of een modje hier lastig over gaat doen ivm warez?!
quote:
shoppy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:49:
[...]

John
Jij wilt gewoon weten waar de flitspalen zich bevinden icm een poi, niet?
En ik weet niet als dit illegaal is, anders moet een modje dit maar ff aanpassen. Maar ik post soms ook de flits bestandjes op FTD. Deze zijn gemaakt van google maps (voor heel europa) en omgezet naar een TT bestand en deze werken met elke navcore. Tot nu toe heb ik geen probs. ermee gehad.

Zo zijn er ook anderen die dat op FTD posten, dus ik zou zeggen neem een kijkje op FTD!! ;)

edit-
btw de flits bestandjes kan je gewoon in de folder van je kaart zetten! Dus dan hoef je niet met je data.chk aan de slag!

XTREEMRaGE wijzigde dit bericht 08-07-2008 12:12 (6%)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Reg. datum: 25 oktober 2001

Flitsbestandjes kan nog simpeler :

- neem een account bij flitspaal.nl (graties)
- installeer poiedit (ook graties)
- stel poiedit zo in dat hij automatisch alle flitspalen download en en je kaartmap op de PDA zet.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive?

XTRËËM|RåGË

quote:
asing schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:18:

- stel poiedit zo in dat hij automatisch alle flitspalen download en en je kaartmap op de PDA zet.
yep, maar dan heb je wel alleen de benelux of is dit uitgebreid?! was alweer een tijd geleden dat ik flitspaal.nl heb gebruikt

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
Zo zijn er ook anderen die dat op FTD posten, dus ik zou zeggen neem een kijkje op FTD!! ;)
Eerst vraag je je af of we er moeilijk over doen en dan verwijs je er zelf naar. 8)7

pven wijzigde dit bericht 08-07-2008 19:41 (47%)

Reg. datum: 25 januari 2006

Het uitzetten van de POI's zorgt er inderdaad voor dat het beeld minder schokt. Er is alleen een kleine vertraging in het beeld als je bijvoorbeeld een bocht neemt. Ik weet niet of dat inherent is aan satelliet navigatie.

XTRËËM|RåGË

quote:
pven schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:36:
[...]

Eerst vraag je je af of we er moeilijk over doen en dan verwijs je er zelf naar. 8)7
euhm ik wist niet dat FTD illegaal op zich was en dat alle content illegaal is dat op FTD te vinden is 8)7 . Ik weet wel dat er neit over maps(share) gesproken mag worden.

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
XTREEMRaGE schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:45:
[...]

euhm ik wist niet dat FTD illegaal op zich was en dat alle content illegaal is dat op FTD te vinden is 8)7 . Ik weet wel dat er neit over maps(share) gesproken mag worden.
offtopic:
Deze discussie hoort hier niet, maar ... software die je via FTD download is in 99% van de gevallen illegaal, ook films en muziek zijn sinds kort niet meer legaal te downloaden. Maar goed: wat ik al zei, deze discussie hoort niet in dit forum. :)
XTRËËM|RåGË

quote:
pven schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:56:
[...]

offtopic:
Deze discussie hoort hier niet, maar ... software die je via FTD download is in 99% van de gevallen illegaal, ook films en muziek zijn sinds kort niet meer legaal te downloaden. Maar goed: wat ik al zei, deze discussie hoort niet in dit forum. :)
offtopic:
idd maar daar(films, muziek) had ik het niet over ;)
quote:
asing schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:18:

btw met poiedit krijg je heel veel bestanden toch?! of is dit ook aan te passen, zou wel makkelijk zijn. Want degene die ik maak hebben maar 2 bestanden uiteindelijk, wel zo makkelijk als je het uit je folder moet verwijderen ;D

XTREEMRaGE wijzigde dit bericht 09-07-2008 15:36 (82%)

doesn't share food!
Reg. datum: 17 januari 2002

Flitslocaties werken prima met PoiEdit moet ik zeggen. Het aantal bestanden is misschien wel veel; voor iedere categorie een .ov2, een .bmp en een .ogg, en dat voor bijna 20 categorieën. Maar wat maakt dat uit? Hoe vaak komt het voor dat je ze moet verwijderen? En dan nog, sorteren op extensie, en dan de drie keer soorten verwijderen is zo gedaan.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Als ik mijn telefoon (asus P750) op trillen heb staan en ik open tomtom 7 dan zet hij niet het profiel automagisch op speaker modus, wat Igo wel altijd doet. Is er hier een instelling voor :?

Jerome! wijzigde dit bericht 10-07-2008 19:21 (4%)

XTRËËM|RåGË

quote:
Pinobigbird schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:06:
Flitslocaties werken prima met PoiEdit moet ik zeggen. Het aantal bestanden is misschien wel veel; voor iedere categorie een .ov2, een .bmp en een .ogg, en dat voor bijna 20 categorieën. Maar wat maakt dat uit? Hoe vaak komt het voor dat je ze moet verwijderen? En dan nog, sorteren op extensie, en dan de drie keer soorten verwijderen is zo gedaan.
Ik zit er wel vaak mee te spelen, dus ik verwijder wel vaak de flitslocaties en of andere files :P. Dus vandaar, waarschijnlijk hebben anderen er idd meer aan. Maar nog 1 vraag: heeft poiedit al europa? of is dat er nog niet

www.clanlimburg.nl

Hallo,

ik heb sinds kort de HTC touch Diamond en wil nu tom tom installeren op mijn mda. Ik ben echter helemaal nieuw met deze mda en het installeren van Tom Tom is voor mij ook de eerste keer. Ik heb het installatie bestand op mijn HTC gezet en zodra ik deze aantik wil hij opstarten om te installeren, dit wordt echter bruut onderbroken met de melding "unale to start Not enough memory is available." ik heb er geen idee van of ik het installatie bestand misschien ergens verkeerd geplaatst heb (staat in de map mijn apparaat/intern geheugen/My documents/tijdelijke documenten) ik heb verder nog 54 % programma geheugen vrij dus hier zal het niet aan liggen...

wat doe ik fout?

Alvast bedankt voor de reacties..
Arwen / Kayne

Probeer het eens vanop je geheugenkaartje te starten. Da's toch weer een +10meg geheugen dat je vrij krijgt zo.

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

www.clanlimburg.nl

de htc diamond heeft geen geheugenkaartje dus dat zal helaas niet lukken... ik kan het dus alleen op de mda zelf zetten en niet op de kaartje.. :(
Arwen / Kayne

:?
Waar zet je je kaart dan? Of zit er 2/4/8gig ingebakken, zoals bij een iphone of zo?

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

www.clanlimburg.nl

Ik heb hem aan het lopen gelukkig :) maar nu alleen geen gps-signaal... iemand daar ervaring mee met de HTC diamond??
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de gele en groene tekentjes met afstanden tot een NP.
Ik heb namelijk een DKV bestand op de telefoon gezet om benzinestations makkelijker te vinden, als ik dan kies voor een DKV Nuttige plaats op de route dan zie ik een aantal benzinestations met afstand. Maar ik begrijl niet wat nu het verschil is.

AMD Athlon 64 3800+, Asrock 939Dual-VSTA, Dual-channel PC3200 1024MB geheugen, 160GB Maxtor 8MB, 60GB Maxtor 2MB, Leadtek 6800GT 256MB DDR3, 400W Zalman voeding, HQ48 PRO Aopen ATX kast

Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: