Reg. datum: 12 juli 2002
Certificering http://nl.mcwiki.eu/Gebruiker:Xylonite Systemspecs http://specs.tweak.to/7643
GoT Index » Windows Clients » [MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Certificering http://nl.mcwiki.eu/Gebruiker:Xylonite Systemspecs http://specs.tweak.to/7643
Dat snap ik idd ook niet echtquote:BFS schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:46:
[...]
Ik zie het soms wel in de sign/handtekening van tech personen staan...beetje zinloos imho?
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Het gaat ook ver, je kunt je eigen logo's met een speciale logo-maker van de MCP-member site downloaden en zoquote:TheVMaster schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:45:
[...]
Dat snap ik idd ook niet echtsommige mensen hebben ook de logo's op hun visitekaartjes
edit:quote:Microsoft Certification Member Site
Updated: March 16, 2007
The Microsoft Certification member site is open only to skilled technology professionals who hold a Microsoft Certification.
On the site, you will find:
• A tool to create and download custom credential logos
DeMoN wijzigde dit bericht 01-05-2007 12:40 (5%)
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
I knowquote:DeMoN schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:15:
[...]
Het gaat ook ver, je kunt je eigen logo's met een speciale logo-maker van de MCP-member site downloaden en zo![]()
[...]
edit:
[afbeelding]
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Netjes,want ik heb al van meerdere mensen gehoord dat het een best wel lastig examen is. Welke onderwerpen werden allemaal gevraagd, ook VLSM?quote:Helsie schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:12:
Vanochtend 70-291 gehaald met 880 punten bij New Horizons in Rotterdam. Ben er erg blij mee, want heb vrij lang gedaan over het leren van deze module. D'r zat veel in wat ik nog niet wist, zeg maar... Nu ga ik 70-284 doen om mijn MCSA te hebben.
http://www.danasoft.com/vipersig.jpg
No production networks were harmed during this posting
idd... SUS is net uit de examens...quote:paella schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:26:
WSUS 3.0 is uit, zal vast nog wel even duren voordat ie in de examens voorkomt
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
*** Vicksburg ***
Yup, heb de cursus én het examen gedaan (en gehaald natuurlijkquote:DeeJee schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:09:
Heeft iemand ervaring met de SMS cursus/examen?
Ik wil deze er extra bij gaan halen ivm de vele vraag ernaar.
Op welke dagen/dagdelen zit je in Rotterdam ik zit er op dinsdag en donderdag avondquote:Helsie schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:09:
Ik heb eerst de self paced trainingskit van MS gebruikt, daarna gestart met New Horizons WalkIn traject en daarvan de ICTWebTV gebruikt (video instructie ala Learnkey). Tot slot met wat Testking vragen de laatste toetsing gedaan.
Vooral WSUS sprong er uit met heel veel vragen daarover. Verder was het aardig gevarieerd (DNS, IPsec, GPO, RRAS, DHCP, alles kwam er wel in voor). WSUS was in elk geval stukken minder prominent in mijn oefenseries en -materiaal dan het in het examen naar voren kwam....
Certificering http://nl.mcwiki.eu/Gebruiker:Xylonite Systemspecs http://specs.tweak.to/7643
renejo
Na lange tijd lezen hier op tweakers... Toch maar eens een account aangemakt..quote:
buzzy_xtra wijzigde dit bericht 04-05-2007 13:39 (4%)
Netjes gedaan!quote:buzzy_xtra schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:34:
[...]
Na lange tijd lezen hier op tweakers... Toch maar eens een account aangemakt..
Zojuist 70-291 gedaan en geslaagd...
en wat betreft SUS zit er gewoon nog in hoor, of ik heb zitten dagdromen![]()
Score: 960 (dit was toch 'the beast'?)
Hoe heb ik het voor mekaar gekregen?
Boek gelezen.. Vragen uit boek gemaakt, fout vragen opgezocht en bestudeerd.
elearning gedaan van microsoft, met de onderdelen die ik niet helemaal 'vertrouwde'.
Daarna een proefexamen gedaan, microsoft actualtests, de foute vragen wederom opgezocht en deze opnieuw proberen in mijn kop te prenten.
Vanochtend examen gedaan en ik dacht dat ik een vraag of 8/9 fout zou hebben het waren er minder!
edit: ohja 70-290 heb ik 2 maanden geleden behaald met 849 punten.
19"computer, 3200mhz beeldscherm, 1GB harddisk en 160 GB intern geheugen, 20Mbit up / 1Mbit down, Toetsenbord met 2 draden, optische trackball
Ik doe de walkin in Breda, maar daar hebben ze nog geen examen mogelijkheid. Dus dan doe ik het in Rotterdam (doe liever Eindhoven, maar goed). Ik doe ook niet het Walk In gebeuren met elke week binnenlopen, maar met vooral zelfstudie en dan alleen op momenten dat ik het nodig vind de WalkIn sessies. Momenteel ben ik daar nog niet echt tevreden over: Kost teveel tijd voor je terecht kunt en het is bedoeld als flexibele leermethode.. Dus als ik op donderdag erachterkom dat ik een onderwerp moeilijk vind, wil ik daar op maandag voor binnen kunnen lopen.... Maar goed, er is ook nog de online ondersteuning.quote:xylonite schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:18:
[...]
Op welke dagen/dagdelen zit je in Rotterdam ik zit er op dinsdag en donderdag avond
- je opent alleen account om je hoge score te posten?quote:buzzy_xtra schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:34:
[...]
Na lange tijd lezen hier op tweakers... Toch maar eens een account aangemakt..
Zojuist 70-291 gedaan en geslaagd...
en wat betreft SUS zit er gewoon nog in hoor, of ik heb zitten dagdromen![]()
Score: 960 (dit was toch 'the beast'?)
Helsie wijzigde dit bericht 04-05-2007 15:59 (24%)
Nee ik post niet om met scores te pronken maar alleen om aan te geven dat er nog (W)SUS vragen in zaten... En de vraagstelling was zoiets als: You need to implement a software update structure... etc etc... vrij algemeen dus of dit WSUS of SUS is doet er niet toe is op beiden van toepassing!quote:Helsie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:56:
[...]
Ik doe de walkin in Breda, maar daar hebben ze nog geen examen mogelijkheid. Dus dan doe ik het in Rotterdam (doe liever Eindhoven, maar goed). Ik doe ook niet het Walk In gebeuren met elke week binnenlopen, maar met vooral zelfstudie en dan alleen op momenten dat ik het nodig vind de WalkIn sessies. Momenteel ben ik daar nog niet echt tevreden over: Kost teveel tijd voor je terecht kunt en het is bedoeld als flexibele leermethode.. Dus als ik op donderdag erachterkom dat ik een onderwerp moeilijk vind, wil ik daar op maandag voor binnen kunnen lopen.... Maar goed, er is ook nog de online ondersteuning.
[...]
- je opent alleen account om je hoge score te posten?
- je scoort hoog en het is je niet eens opgevallen dat alles over WSUS gaat en niet over SUS in het examen?
buzzy_xtra wijzigde dit bericht 04-05-2007 18:44 (5%)
Heb inmiddels wel enkele jaren werkervaring, snel uit mijn hoofd zo'n jaar of 7-8. Kom nog uit het NT3.51 tijdperk alleen tijd geen cursussen/examens gedaan. Echter door veranderingen in de organisatie wil ik me even updaten voor het geval dat.quote:de_hardste schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:35:
[...]
Netjes gedaan!
Wat voor real life ervaring heb je als ik vragen mag? Ben je veelvuldig werkzaam met de software ?
Geen schaap.
neequote:Bor de Wollef schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 20:57:
Zit er trouwens enig verschil tussen het MCSA / MCSE 2003 en het MCSA / MCSE 2003 logo?
Ik ga er vanuit dat ze dus hetzelfde zijnquote:
Geen schaap.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » [MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos