F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Reg. datum: 20 augustus 2005
Mja alles is te krijgen, ook A1GP etc.quote:Joss schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:20:
[...]
http://www.rfactorcentral.com
Alles wat je zoekt
A1GP nietquote:
Reg. datum: 07 maart 2006
Doe mij maar liever gtr2 of race the wtcc game en de opvolger race07
Hmm, ik zag toevallig gister iemand die screenshots poste ervan, dus ik vragen, kreeg ik een mooie link van hem naar een yousendit gevalquote:Joss schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:31:
[...]
A1GP nietAlthans, niet via officiele wegen, want die mod is verboden door.... de A1GP
Ik denk dat niks legaal is qua mods die opd e werkelijkheid zijn gebaseerd, en zonder toestemming dus.,quote:mhpwolf schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:36:
Het is maar net wat je over hebt voor een mod, ik kraak het spel niet af ofzo maar het is een en al mod en niet alles wat je download is dus legaal, en vaak kloppen de physics ook niet maar er zitten wel hele vette mods bij moet ik zeggen.
Doe mij maar liever gtr2 of race the wtcc game en de opvolger race07
Ook de add-on cars van GTR2 enz zijn vaak niet legaal, want de sponsors etc hebben geen toestemming gegeven/.
GAIAjohan wijzigde dit bericht 13-08-2007 19:40 (43%)
Daarom moet je ook zo'n rFactor-topic of via rFactorcentral de ratings volgen, zodat je weet hoe goed de mods zijn. Tuurlijk zit er meuk bij. Ik zie er de lol bijvoorbeeld niet van in om met een 2CV rond een circuit te rijden, maar goed.quote:mhpwolf schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:36:
Het is maar net wat je over hebt voor een mod, ik kraak het spel niet af ofzo maar het is een en al mod en niet alles wat je download is dus legaal, en vaak kloppen de physics ook niet maar er zitten wel hele vette mods bij moet ik zeggen.
Ook leuk, rFactor heeft echter zoveel mods en ook zoveel van goede kwaliteit, dat ik me daar aardig mee vermaak. En als ik dan de WIP-sectie zie komt er nog een hoop leuks aanquote:Doe mij maar liever gtr2 of race the wtcc game en de opvolger race07
Imitation is the sincerest form of flattery
Ik denk het ook niet. Voor de F1 worden licenties niet voor niks duur verkocht aan gamedeveloppers. Dat ze niks ondernemen tegen de rFactor mod wil niet zeggen dat het mag.quote:GAIAjohan schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:38:
Ik denk dat niks legaal is qua mods die opd e werkelijkheid zijn gebaseerd, en zonder toestemming dus.,
Ook de add-on cars van GTR2 enz zijn vaak niet legaal, want de sponsors etc hebben geen toestemming gegeven/.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Al die logos van sponsoren etc staan gewoon op internet hoor, waar je ze vanaf kan plukken.quote:GAIAjohan schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:38:
[...]
Hmm, ik zag toevallig gister iemand die screenshots poste ervan, dus ik vragen, kreeg ik een mooie link van hem naar een yousendit geval. Slechts 24MB. Wel mooi, alleen belachelijk dat ie dan verboden is
[...]
Ik denk dat niks legaal is qua mods die opd e werkelijkheid zijn gebaseerd, en zonder toestemming dus.,
Hier hele site vol met logos in eps formaat.
R.I.P Mama :: 05-06-2008 :(
Het probleem zit hem in de rechten, maar meestal gaan die niet verder dan "niet voor commerciele doeleinden". Ach, wat maakt het ook eigenlijk uitquote:Dutch3men schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:36:
[...]
Al die logos van sponsoren etc staan gewoon op internet hoor, waar je ze vanaf kan plukken.
Oh het staat op internet? Nee dan is het legaal, goed puntquote:Dutch3men schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:36:
[...]
Al die logos van sponsoren etc staan gewoon op internet hoor, waar je ze vanaf kan plukken.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Reg. datum: 09 augustus 2007
Reg. datum: 17 september 2002
DTM Racer 3 is wel een vet race spel en kan je ook F1 spelen. Maar is ook al wat ouder.
Nee dat zeg ik niet. Ik laat alleen zien dat die logos overal staan, zelfs hier op got in de icoons van de users hier staan logos. Dus men moet daar niet zo moeilijk over doen vind ik.quote:Marzman schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:57:
[...]
Oh het staat op internet? Nee dan is het legaal, goed punt
Verder vind ik DTM Racer de hele serie zeer bagger. Waarom simpel weg omdat het niet echt voelt (arcade). Pak GTR2 eens en je zult merken dat het veel echter is maar wel weer een flink stuk moeilijker.quote:Tooms schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:40:
Zit ook al tijden te wachten op een goed F1 race spel.
DTM Racer 3 is wel een vet race spel en kan je ook F1 spelen. Maar is ook al wat ouder.
Maargoed de kans dat er een F1 game voor de PC komt is denk ik klein
Acer Aspire 5920G ---- Yamaha RX-V457 & Yamaha DVD-S557
bronquote:Sony gaat niet verder met de F1-licentie?
De geruchten over de F1-licentie gaan al een hele tijd, maar ze worden nu steeds sterker. Tijdens een podcast van Gamespot in de UK is verteld dat Sony geen Formula One games meer zal maken. Formula One CE op de PlayStation 3 is dus waarschijnlijk de laatste F1-game van Sony.
Het is nu de vraag welke uitgever en/of ontwikkelaar deze licentie nu gaat oppakken. De FIA (uitgever van de F1-licentie) vraagt volgens de geruchten erg veel geld voor de mogelijkheid om gebruik te maken van de huidige coureurs, teams en circuits. Verschillende namen worden genoemd om de F1-licentie te kopen: waaronder EA, Ubisoft en CodeMasters. EA heeft al eerdere ervaring met F1-games (zie ook de F1-special). Wie zal er volgens jou de F1-licentie kopen? Laat het weten in de reacties.
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Persoonlijk zou ik het liefst willen dat Simbin het gaat doen.quote:Angeloonie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:34:
Wordt gewoon EA, net als vroeger. Die hebben het meeste geld en kunnen het snelst een nieuwe er uit poepen.
EN multiplatform niet te vergeten.quote:Angeloonie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:34:
Wordt gewoon EA, net als vroeger. Die hebben het meeste geld en kunnen het snelst een nieuwe er uit poepen.
Hopelijk wordt het echt dan zowel arcade, maar tevens een goede simulatie (al betwijfel ik dat)
Reg. datum: 11 juni 2007
Dan on-line en met VOIP. "ik ram je..........nu"
Dan zou ik direct naar de winkel rennen om een stuurtje te halen en de game, maarja, gat in de markt die niet wordt opgevuld.
Al eens GTR2 aangeraakt? Nee zeker, als je daarin rondrijd is het super realistisch, geen ander spel kan er tegen op. Maargoed dat is mijn meningquote:Pimpy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:42:
Waarom geen DX10 game alla Crysis, met Physics ala Call of Duty 4, maar dan voor een Formule 1 game.
Dan on-line en met VOIP. "ik ram je..........nu"
Dan zou ik direct naar de winkel rennen om een stuurtje te halen en de game, maarja, gat in de markt die niet wordt opgevuld.
Een stuur heb je zelfs nodig anders is het niet te doen.
Dutch3men wijzigde dit bericht 22-08-2007 00:46 (5%)
F1C 99-02 vergeten? Dat was toch echt een goede simquote:Kurios schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:38:
[...]
EN multiplatform niet te vergeten.
Hopelijk wordt het echt dan zowel arcade, maar tevens een goede simulatie (al betwijfel ik dat)
Zeker, en ook goed modbaar. Maar daarna hield het op helaasquote:GAIAjohan schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:53:
[...]
F1C 99-02 vergeten? Dat was toch echt een goede sim
Dat Simbin de licentie koopt is zeer klein, dus hoop ik stiekem dat EA hem koopt en hem dan laat ontwikkelen door ISI. Die F1C en F12002 etc hebben ontwikkeld.
Dutch3men wijzigde dit bericht 22-08-2007 00:58 (25%)
Jup EA heeft goed spul laten doen door ISI, denk bv ook aan Sports Car GT.quote:Dutch3men schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:57:
[...]
Zeker, en ook goed modbaar. Maar daarna hield het op helaas
Dat Simbin de licentie koopt is zeer klein, dus hoop ik stiekem dat EA hem koopt en hem dan laat ontwikkelen door ISI. Die F1C en F12002 etc hebben ontwikkeld.
AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter
Met een controller of keyboard vind ik het ook niks. Met een stuurtje wordt het een ander verhaal omdat je dan echt een uitdaging hebt om goede tijden te rijden. Maar de learning curve is best lastig dus ik denk dat er veel mensen afhaken.
En dat is denk ik de reden waarom er niet elk jaar een nieuw deel uitkomt. Zo'n F1 game zal nooit zo goed verkopen dat het alle kosten terugverdient. Ondanks de miljoenen kijkers op de wereld.