quote:
fjboere schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:26:
Ik wil in mijn eerste post in dit topic even melden dat ik harstikke blij ben met mijn Vision M. Ik heb 'm nu een paar maanden (uit US $210) en hij voldoet goed, zelfs boven mijn verwachtingen. Een groot pluspunt vind ik dat je video vrijwel nooit hoeft te converteren, een film van internet (bv xvid 640x272) werkt meteen perfect zonder resize.
Waar heb je je Zen uit Amerika gekocht? Bij een Nederlandse winkel, via Creative of Amazon oid? Misschien dat ik, afhankelijk van je antwoord, dan toch voor de Vision W ga.
quote:
orejas schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:35:
[...]
Als je geen witte wil, kan je beter niet de 635 nemen,
lijkt me zo. De 630 zullen meer aan je verlangens tegemoet komen.
Voor screenprotector moet je de
BSE hebben. Daarnaast zou ik ook een case nemen, welke hangt af van je persoonlijke smaak en voorkeur. Ik heb een zwarte silicone van Kroo.
Ik zou overigens wel oppassen met adapters, er gaan spookverhalen over spelers die kapot gaan na gebruik van een adapter. Hangt ervan mede vanaf of het een AC adapter of een USB adapter is.
Ik nam het type als een voorbeeld, ik wist niet meer of deze wit waren of niet, ik wist wel dat het (iets) betere waren dan de 630. Maar goed, dat maakt ook niet zo veel uit, die worden erbij geleverd.
Case was ik ook van plan, ik zou dan idd ook voor die zwarte gaan van jouw, als je er goede ervaringen mee hebt (zo te merken wel).
Voor adapter, ik verwacht dat ik hem meer met de docking station zal opladen dan met de universele adapter. Alleen als ik in Japan zal zijn, zal ik wel met een adapter moeten opladen. Maar dat is iets voor over een paar jaar.