Reg. datum: 06 juli 2007
Huh, bij mij staat er: geen prijzen bekendquote:
GoT Index » Portable Media Devices » [HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Huh, bij mij staat er: geen prijzen bekendquote:Bluecold schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:48:
[...]
http://tweakers.net/pricewatch/151295/creative-zen-visionm-sync-adapter.html
Bij Salland dus.
Even zoeken op de creative site dat het een sync adapter is, en dat dan invoeren in de pricewatch.
Ik kan begrijpen dat je in pure paniek bent vergeten dat er een creative site was.
Mja, die zijn dus net weg.quote:Chouette schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:01:
[...]
Huh, bij mij staat er: geen prijzen bekend
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
ericbiermann wijzigde dit bericht 02-01-2008 23:33 (7%)
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
Mijn speler heeft vlak na mijn vakantie de geest gegeven. En ik heb hem in het vliegtuig dus gebruikt, zowel op de heen als terugweg. Maar een week of 2 daarna is (waarschijnlijk) de harde schijf kapot gegaan. Geen idee of het door het drukverschil in het vliegtuig is gekomen maar het zou natuurlijk kunnen....quote:Hero Of Time schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:47:
Alleen, durf je wel je speler te gebruiken in het vliegtuig? Er zijn hier al wat ervaringen dat de hdd er mee stopt door het gebruik in het vliegtuig. Zou kunnen dat ze hem aan hadden tijdens opstijgen en landen, maar je weet maar nooit.
Bergie wijzigde dit bericht 07-01-2008 09:49 (8%)
Last.fm | Mijn DVD-collectie | Ook zo'n hekel aan fake linkjes?
Intel C2DE6600 @ 3.4Ghz // Asus P5K-E/WIFI-AP // 4x1GB 6400 Kingston HyperX // RAID0: 2 x Seagate Barracuda 7200.10 250GB // Gigabyte Nvidia Geforce 8500GT (512MBI) // Antec P182 // NEOhe 500W // Creative Xfi ExtremeGamer
Sweet!quote:RoD schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:35:
Voor de geïnteresseerden; Bij Rockbox hebben ze het voor elkaar gekregen om alternatieve firmware op de ZVM te laden. Op het moment is nog vrij beperkt, je kunt andere themes en fonts gebruiken, en daarmee houdt het wel ongeveer op. Maar er wordt niet uitgesloten dat er in de toekomst dingen mogelijk zijn zoals Flac en Ogg.
Link
Wellicht interessant om even naar te kijken
Meh, valt wel mee, de themes zijn niet heel veel meer dan een ander achtergrondje.quote:
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Justinn wijzigde dit bericht 14-01-2008 18:53 (9%)
Creative MediaSource Player/Organizer 5.10.38: Daarin kun je gewoon slepen.quote:Justinn schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:46:
Vraag.
Is er ook andere software om playlists te maken voor de ZVM?
Ik werk namelijk zeer veel met playlists die ik vooraf op de computer heb gemaakt, maar de ZVM Media Explorer is daar helemaal niet zo goed mee. Er is geen zoekfunctie om bestanden te zoeken op de ZVM en de tracks zijn gesorteerd op laatst toegevoegd (?). Ik heb ongeveer 3 kwart van mijn muziek in 1 map staan en het is geen doen om een los nummer in dat kleine schermpje op je computer te gaan zoeken. Ik wil zoiets als met iTunes: Zoeken en slepen naar een playlist.
Erg jammer dat er zulke slechte software wordt geleverd bij ZVM.
Justin
Helsie wijzigde dit bericht 14-01-2008 18:54 (3%)
Mediamonkey werkt hemels.quote:Justinn schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:46:
Vraag.
Is er ook andere software om playlists te maken voor de ZVM?
Ik werk namelijk zeer veel met playlists die ik vooraf op de computer heb gemaakt, maar de ZVM Media Explorer is daar helemaal niet zo goed mee. Er is geen zoekfunctie om bestanden te zoeken op de ZVM en de tracks zijn gesorteerd op laatst toegevoegd (?). Ik heb ongeveer 3 kwart van mijn muziek in 1 map staan en het is geen doen om een los nummer in dat kleine schermpje op je computer te gaan zoeken. Ik wil zoiets als met iTunes: Zoeken en slepen naar een playlist.
Erg jammer dat er zulke slechte software wordt geleverd bij ZVM.
Edit: Heb zojuist gevonden dat je met MediaSource ook playlists kan maken, ook al werkt het niet zo lekker. Mijn excuses.
Justin
GoT Index » Portable Media Devices » [HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus