Ondanks dat de mensen van de MM beweerde dat hij het niet zou doen.
Kostte 9 euro, stuk minder dan de originele creative kabel.
GoT Index » Portable Media Devices » [HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
In the now playing list (dus ook playlist) andere nummers zien: Bij het now playing scherm> 2x in het midden tikken (1e keer is sterren geven, 2e keer is de lijst zien)quote:knuppelhout schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 02:22:
heb sinds een paar dagen ook een vision M 60gb slim, en wat een prachtding! heb eerst een hele tijd lopen klooien om avi's erop te zetten, maar uiteindelijk gelukt met die organizer software. Ik kreeg alleen niet via windows verkenner de avi's erop. telkens foutbericht dat ie niet ondersteund werd. Maarja, dat heb ik ook maar op 1 pc geprobeerd. wel belangrijk aangezien ik volgende week voor 5 maanden op reis ga!
Wat ik verder nog lastig vind is hoe je mp3 afspeellijsten maakt. Je kiest voor een aantal mp3's "toevoegen aan selectie" en dan ga naar now playing ofzo, en sla op als lijst. Nou weet ik niet hoe je in now playing kunt zien welke nummers erin staan.ik zie dan wel staan dat het nummer 23 uit 50 is ofzo, maar die andere 49??? En: hoe kun je een lijst die je hebt opgeslagen editen en er later nog nummers aan toevoegen? En hoe maak je de now playing lijst weer leeg? Dit kan vast allemaal via de zen organizer, maar die heb ik op reis in een internetcafe niet bepaald voorhanden.
De mijnne heeft een val van nog geen meter anders niet overleefd. De touchpad reageerde niet meer. De onderkant is wel plastic, maar dan wel erg stevige. Dat is waar.quote:GENETX schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:47:
[Nelson]Ha-Ha![/Nelson]
Ergens ben ik wel blij met mijn Zen Touch waar je letterlijk iemand mee zou kunnen doodmeppen. Voor de mensen die beweren dat de onderkant goedkope plastic is van die Touch (volgens mij oa een review op T.net) hebben het mis

Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche
Dus het zou in principe veilig moeten zijn om hem er aan te hangen?quote:RoD schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:42:
USB heeft altijd 5V, dus qua spanning zit je altijd goed. Wat de ZVM trekt qua stroom weet ik niet, maar dat kan afaik weinig kwaad. Geeft de lader te weinig mA zal het opladen gewoon langer duren![]()
Dit is overigens nog geen garantie dat het gaat werken. Creative heeft geprobeerd zoveel mogelijk te voorkomen dat mensen andere (universele) laders gaan gebruiken. In de meeste gevallen werkt het niet als de lader geen USB-host emuleert. Om zekerheid te hebben zul je dus af moeten wachten en het proberen zodra je de speler hebt.
Dat komt omdat hij nog te leeg is om met de computer te kunnen werken. De computer levert ook weinig stroom waardoor je dit krijgt. Laadt hem eerst helemaal op met je andere lader of laat hem aan de computer hangen totdat hij aan gaat.quote:DonMetal schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:28:
Kheb hem uiteindelijk vanmiddag al mogen ontvangen, maar ik heb dus last van een blijkbaar bekend probleem: Aansluiten en alleen een knipperend blauw lampje, aan de PC doe ie dus niks maar als ik hem aan de lader van mn oude MP3 speler hang doet ie het wel, maar eens zien hoe dat uitpakt dan...
RoD wijzigde dit bericht 27-12-2007 13:11 (98%)

http://tweakers.net/pricewatch/151295/creative-zen-visionm-sync-adapter.htmlquote:Chouette schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:51:
[afbeelding]
ik ben deze connector onderaan kwijt.
weet iemand of ik die ergens kan bestellen?
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
GoT Index » Portable Media Devices » [HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos