Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb bij de mediamarkt av kabels van archos gekocht, deze werken perfect!
Ondanks dat de mensen van de MM beweerde dat hij het niet zou doen.
Kostte 9 euro, stuk minder dan de originele creative kabel.
Reg. datum: 08 september 2007

Question: is het mogelijk om zonder je avi te converten met een ondertiteling erin gebakken, gewoon de avi met ondertiteling bestand (srt) op je creative zen vision m te zetten en dat hij dan alsnog die ondertiteling laat zien? Dus simpelweg de avi en srt op je zen zetten. Misschien via een apart programma'tje die je op de zen kan zetten?

Ik heb namelijk zo'n videokabel en ook al duurt converten niet super lang, het is wel wat gemakkelijker. Scheelt weer tijd.

Hopelijk weet iemand of dit mogelijk is, ik heb het zelf niet zo'n 1, 2, 3 kunnen vinden.

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Nee, dat is niet mogelijk.

Harlow Solid Italic is een mooi lettertype voor de ZVM.

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.

Voor mensen met Linux, ik heb een programma werkend gekregen om zoals je dat kan met de Creative Media Explorer in Windows, bestanden kan overzetten via je filemanager. Zoek naar 'mtpfs', download de source (er is voor een aantal distros een kant en klaar pakket mogelijk, kijk hiervoor in je repo) en compile deze. Bij mij werkt het prima, het is wat traag en gebruikt best veel cpu. Nadeeltje erbij is dat als hij disconnected is, dat je je player opnieuw moet mounten (unmount, mount). Dit zou moeten werken voor elk MTP apparaat.

Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair

quote:
knuppelhout schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 02:22:
heb sinds een paar dagen ook een vision M 60gb slim, en wat een prachtding! heb eerst een hele tijd lopen klooien om avi's erop te zetten, maar uiteindelijk gelukt met die organizer software. Ik kreeg alleen niet via windows verkenner de avi's erop. telkens foutbericht dat ie niet ondersteund werd. Maarja, dat heb ik ook maar op 1 pc geprobeerd. wel belangrijk aangezien ik volgende week voor 5 maanden op reis ga!
Wat ik verder nog lastig vind is hoe je mp3 afspeellijsten maakt. Je kiest voor een aantal mp3's "toevoegen aan selectie" en dan ga naar now playing ofzo, en sla op als lijst. Nou weet ik niet hoe je in now playing kunt zien welke nummers erin staan.ik zie dan wel staan dat het nummer 23 uit 50 is ofzo, maar die andere 49??? En: hoe kun je een lijst die je hebt opgeslagen editen en er later nog nummers aan toevoegen? En hoe maak je de now playing lijst weer leeg? Dit kan vast allemaal via de zen organizer, maar die heb ik op reis in een internetcafe niet bepaald voorhanden.
In the now playing list (dus ook playlist) andere nummers zien: Bij het now playing scherm> 2x in het midden tikken (1e keer is sterren geven, 2e keer is de lijst zien)

Hoe kun je een lijst die je hebt opgeslagen editen en er later nog nummers aan toevoegen? Dit kan niet, moet je een nieuwe lijst maken.

En hoe maak je de now playing lijst weer leeg? Gewoon andere muziek afspelen. (of de muziek in je now plaing list verwijderen)

Cd als iets als volgt: http://files.filefront.co...D/;7186294;/fileinfo.html misschien? Simpele google query is voldoende.

Ik vraag me wel af waarom iedereen het over een nieuwere firmware heeft. Ik zie als laatste alleen de 1.21.02e staan welke ik al heb, maar als ik de pagina's hier moet geloven is er een die nieuwer is. Zelfs op de US pagina vind ik alleen deze versie (maar dan zonder de 'e'). Waar is 1.40 of 1.62 te vinden dan?

quote:
GENETX schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:47:
[Nelson]Ha-Ha![/Nelson]

Ergens ben ik wel blij met mijn Zen Touch waar je letterlijk iemand mee zou kunnen doodmeppen :) . Voor de mensen die beweren dat de onderkant goedkope plastic is van die Touch (volgens mij oa een review op T.net) hebben het mis :+
De mijnne heeft een val van nog geen meter anders niet overleefd. De touchpad reageerde niet meer. De onderkant is wel plastic, maar dan wel erg stevige. Dat is waar.

Reg. datum: 04 februari 2000

Misschien een tipje voor degene met een TomTom Go en aanverwanten. De 220v oplader + de caradapter werken ook op de Zen. Hij kan 2A trekken op die opladers dus je Zen is in no-time vol.

Doe er je voordeel mee.

Ik krijg morgen als het goed is de 60gig versie binnen en ik heb alvast een vraagje,

Mijn oude Mp3 speler (Sony NW A3000) had er wel een netstroom lader bij zitten, eentje die je in het stopcontact stak en dan de USB kabel er direct in kunt rammen. Ik heb al wat gelezen over verschillende lader-oplossingen alleen lijkt het van mij een beetje moeilijk te zijn met spanningen enzo want ik ben een echte electronica n00b. Ik heb dus even de adapter onder de scanner gelegd :+ (Bij gebrek aan een goede camera)

http://xs322.xs.to/xs322/07515/sonylader.jpg

Kan iemand mij vertellen of dit gaat werken als ik daar de USB kabel van de ZVM inplug?

Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche

USB heeft altijd 5V, dus qua spanning zit je altijd goed. Wat de ZVM trekt qua stroom weet ik niet, maar dat kan afaik weinig kwaad. Geeft de lader te weinig mA zal het opladen gewoon langer duren :)

Dit is overigens nog geen garantie dat het gaat werken. Creative heeft geprobeerd zoveel mogelijk te voorkomen dat mensen andere (universele) laders gaan gebruiken. In de meeste gevallen werkt het niet als de lader geen USB-host emuleert. Om zekerheid te hebben zul je dus af moeten wachten en het proberen zodra je de speler hebt.

quote:
RoD schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:42:
USB heeft altijd 5V, dus qua spanning zit je altijd goed. Wat de ZVM trekt qua stroom weet ik niet, maar dat kan afaik weinig kwaad. Geeft de lader te weinig mA zal het opladen gewoon langer duren :)

Dit is overigens nog geen garantie dat het gaat werken. Creative heeft geprobeerd zoveel mogelijk te voorkomen dat mensen andere (universele) laders gaan gebruiken. In de meeste gevallen werkt het niet als de lader geen USB-host emuleert. Om zekerheid te hebben zul je dus af moeten wachten en het proberen zodra je de speler hebt.
Dus het zou in principe veilig moeten zijn om hem er aan te hangen?

Het kan geen kwaad inderdaad. Het is immers ook gewoon een USB-aansluiting. Daar kan weinig aan mis gaan ;)

Kheb hem uiteindelijk vanmiddag al mogen ontvangen, maar ik heb dus last van een blijkbaar bekend probleem: Aansluiten en alleen een knipperend blauw lampje, aan de PC doe ie dus niks maar als ik hem aan de lader van mn oude MP3 speler hang doet ie het wel, maar eens zien hoe dat uitpakt dan...

quote:
DonMetal schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:28:
Kheb hem uiteindelijk vanmiddag al mogen ontvangen, maar ik heb dus last van een blijkbaar bekend probleem: Aansluiten en alleen een knipperend blauw lampje, aan de PC doe ie dus niks maar als ik hem aan de lader van mn oude MP3 speler hang doet ie het wel, maar eens zien hoe dat uitpakt dan...
Dat komt omdat hij nog te leeg is om met de computer te kunnen werken. De computer levert ook weinig stroom waardoor je dit krijgt. Laadt hem eerst helemaal op met je andere lader of laat hem aan de computer hangen totdat hij aan gaat.

Nounou, eindelijk na 1,5 uur wordt hij herkend door de PC en ik ben nu even 20 gig aan het overpompen ;)

Voor de geïnteresseerden; Bij Rockbox hebben ze het voor elkaar gekregen om alternatieve firmware op de ZVM te laden. Op het moment is nog vrij beperkt, je kunt andere themes en fonts gebruiken, en daarmee houdt het wel ongeveer op. Maar er wordt niet uitgesloten dat er in de toekomst dingen mogelijk zijn zoals Flac en Ogg.
Link

Wellicht interessant om even naar te kijken :)

Eén keer is genoeg, zie removable media instellen

RoD wijzigde dit bericht 27-12-2007 13:11 (98%)

Als je een topic er voor maakt is dat wel genoeg hoor ;)
http://i13.tinypic.com/6gyefdl.jpg
ik ben deze connector onderaan kwijt.
weet iemand of ik die ergens kan bestellen?

quote:
Chouette schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:51:
[afbeelding]
ik ben deze connector onderaan kwijt.
weet iemand of ik die ergens kan bestellen?
http://tweakers.net/pricewatch/151295/creative-zen-visionm-sync-adapter.html
Bij Salland dus.
Even zoeken op de creative site dat het een sync adapter is, en dat dan invoeren in de pricewatch.
Ik kan begrijpen dat je in pure paniek bent vergeten dat er een creative site was. ;)

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.

Nou, ik kan het dus niet vinden in de handleiding.
Wellicht praten we over twee verschillende dingen:
1. Verwisselbare schijf: inderdaad instelbaar in het menu Extra's en dan verwisselbare schijf. Had ik reeds gevonden.
2. Ik heb ontdekt dat als ik een ander kaartje in de camera doe (in dit geval een compact flash 4 gb) hij die grootte gaat opslaan. Ik denk dus dat je dit onbeperkt kan doen zolang de harde schij niet vol is. Bij toeval ontdekt! Ik dacht ik deel het even.

Moet me wel even van het hart dat er nogal heftig wordt gereageerd door bepaalde personen op basis van aanname (ik zal de handleiding wel niet hebben bekeken of hebben gegoogled. Beetje jammer!)

Arjan

Arjan, het is handiger dat je dit soort commentaar even per mail of DM doet :) In ieder geval gaf je topic een heel ander beeld van wat je nou eigenlijk bedoelt.
In ieder geval denk ik dat het tweede punt wat je aandraagt juist is. De ZVM zal waarschijnlijk een stuk ruimte reserveren voor hetgeen op het kaartje staat. Wat gebeurt er als je slechts een selectie naar de speler kopieërt en vervolgens de camera loskoppelt? Zie je dan nog steeds die grootte van 4GB of is het dan al aangepast naar de "echte" hoeveelheid data die je naar de ZVM gekopieërd hebt?

Dat moet ik even onderzoeken!

Gedaan: hij neemt alleen de ruimte van de foto's in. Ik had 2 geupload en daarna weer verwijderd. Scheelde 12 mb.
Opgelost.

Arjan

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws