Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE
EDIT: ik heb het net maar gewoon geprobeerd en het werkt
Jazzle wijzigde dit bericht 29-09-2007 12:22 (20%)
Om hoeveel albums gaat het ongeveer? Er zijn appjes waar je het snel en makkelijk mee kunt doen, hoef je niet meer te klooien met aanpassen per nummer.quote:Rik van Dam schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:06:
2) Zoals ik al zei, ik heb daar veel teveel muziek voorMaar ik heb een tip gekregen van iemand anders: gewoon veel afspeellijsten samen stellen. Helaas heeft dit niet zoveel overzicht als het mappensysteem, maar ik kan hiermee leven.
Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
Reg. datum: 05 juni 2007
Heb je dat ding nog ? Mijn zoon heeft er een met een gecrasht scherm. even kijken wie nou wat wil ?
Eric.
quote:nickske_v schreef op woensdag 19 september 2007 @ 01:13:
Hey folks,
Ik heb hier een creative zen vision:m speler van 30GB maar nu is de harde schijf kapot, ik heb een 20gb hdtje op ebay gekocht maar deze is te groot voor in de behuizing, werkte wel maar door de druk is deze ook kapot gegaan.
Nu vroeg ik mij af of :
1) ofwel iemand de behuizing wil kopen, werkend scherm enz
2) ofwel iemand mij een kapotte zen vision wil verkopen met werkende hd?
Reg. datum: 09 oktober 2007
Ik heb de software op mijn pc geinstalleerd en via de usb op de pc aangesloten zodat hij oplaad, ik deed dit gisteren en het enige wat ik na een paar minuten kreeg was een scherm met low-battery en het blauwe lampje stopte met knipperen (dus ook met opladen lijkt mij.)
Ik terug naar de winkel, en de winkelmeneer stopt m in het stopcontact en hij gaat keurig knipperen, hij probeerde het nog met een andere ZVM en die deed hetzelfde, volgens de verkoper niks aan de hand dus, ik moest m alleen eerst HELEMAAL opladen (ongeveer 5 uur) voordat ik er wat mee kan doen.
Ik koppelde de ZVM weer aan de usbpoort van mijn computer en het blauwe lampje ging knipperen maar verder ging het scherm niet aan. pas na een uurtje ofzo zag ik het scherm oplichten en zag ik de batterij indicator aangeven dat hij bezig met opladen was, tegelijkertijd kwam er een schermpje omhoog dat dit usb apparaat niet herkend wordt (zie plaatje)

als ik hier op klik krijg ik dit scherm:

dit gebeurde een paar keer in de 7! uur dat hij aan het opladen was via de usb, hierna ging het scherm echt helemaal aan en zag ik het menu, ik wilde naar beneden scrollen en de ZVM valt uit en ik krijg een scherm met Low battery
Het rare is dat ik hiervoor een zen sleek photo had die sinds een paar weken ongeveer hetzelfde had, als ik m aan mn pc koppelde via usb kreeg ik ook dit schermpje, de computer had wel door dat er "iets" aangesloten was maar ik kon er niks mee, geen bestanden overzetten of eraf halen, in "deze computer" was het apparaat ook niet te zien. Ik dacht dat de zen sleek photo defect was en ging terug naar de winkel waar ik mn geld terug kreeg en ik ergens anders de ZVM kocht. Maar nu heb ik dus WEER hetzelfde probleem
Misschien ligt het aan mn usb poort, ik heb 2 usbpoorten aan de voorkant van mijn pc (1 met de muis en 1 lege) maar als ik mijn muis in de andere stop doet de muis het gewoon.
Ik begrijp er helemaal niks van, was ik net zo blij met mn ZVM, krijg ik m dus niet aan de praat....
Heeft iemand misschien enig idee hoe dit zou kunnen komen of wat ik eventueel fout doe?
(excuus als ik in een verkeerd topic een vraag stel maar aangezien het in dit topic aan de lopende band gebeurd dacht ik dat dit de normale gang van zaken was.)
Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE
Volgens mij doe je niks fout. Zoals GENETX al zegt zou je eens een andere pc kunnen proberen. Ook zou ik eens een USB-poort aan de achterkant van de pc proberen, zou niet de eerste keer zijn dat het daar aan lag. Verder zou je eens je USB-drivers kunnen refreshen.quote:mikc911 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 02:55:
Heeft iemand misschien enig idee hoe dit zou kunnen komen of wat ik eventueel fout doe?
Zie de topicwaarschuwing. Dit soort dingen horen dus in een eigen topicquote:(excuus als ik in een verkeerd topic een vraag stel maar aangezien het in dit topic aan de lopende band gebeurd dacht ik dat dit de normale gang van zaken was.)
Reg. datum: 09 oktober 2007
al paar gig aan muziek en een paar afleveringen van heroes erop gezet (wat redelijk snel ging) en moet zeggen dat de beeldkwaliteit aardig goed is, ondertiteling was zelfs goed te lezen.
Topapparaat!
heb 2 uur films gekeken en 2 uur muziek geluisterd en volgens de indicator is de batterij nog voor driekwart vol, valt me ook nog mee eigenlijk aangezien in het boekje 5 uur films kijken staat..
Reg. datum: 27 december 2005
Vervelend dat creative er geen rekening mee houdt dat sommige mensen hun speler op een stereo/ radio aansluiten.
Aan mijn reacties zijn geen rechten te ontlenen. Ik kan niet aansprakelijk worden gehouden voor schade aan personen en of goederen die vloeien uit het opvolgen van mijn advies.
Dat werkt nog primaquote:Dekaasboer schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:55:
Is het nog steeds mogelijk om de US firmware op je speler te flashen? Momenteel staat de nieuwste er bij mij op (1.6 nogwat) maar de handleiding uit de startpost zit nog bij de 1.3 firmware. Want ik moet momenteel het volume van mijn autoradio belachelijk hard zetten om via de aux nog een signaal te krijgen. En als de verkeersinformatie komt....
Vervelend dat creative er geen rekening mee houdt dat sommige mensen hun speler op een stereo/ radio aansluiten.
Mijn Philips GoGear is gestolen (
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Dat is de opvolger. Al vragen veel mensen zich af (waaronder ik) hoe Creative de echte high-capacity markt hiermee wil bedienen. Tot nu toe zijn er geen berichten van andere Creative spelers die mogelijk voor opvolging van de ZVM zorgt.
Zune is niet verkrijgbaar in NL.
iPod is een makeupdoos.
'oude' ZVM kopen zie ik niet heel erg zitten.
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
De Zune is wel te krijgen in Nederland, alleen niet officiëel.
Waarom geen ZVM? Dat hij oud is betekent niet dat het een slecht apparaat is. Het feit dat dit topic nu nog leeft wil ook wel wat zeggen over de kwaliteit van het ding. Als het ding voor jou voldoet, waarom dan niet?
Waar staat dat de Zen de officiële opvolger is van de ZVM? Ik geloof er niks van. Doordat die krengen steeds kleiner worden wordt het scherm ook kleiner. Op een Zen V ga je niet relaxed filmpjes of foto's kijken lijkt me. Ik denk dat ze om die reden (mede met SD slot) een soort van Zen Vision: Mini hebben gemaakt, de Zen. Daar kan je itt de Zen V wel mooi je foto's op kijken en filmpjes mee kijken.
Verder heeft Creative ook niet een of andere (tijdelijek) oplossing met een 120GB versie oid met de huidige ontwikkelingen van de HDD's. En andere dingen zoals nieuwe functies via firmware. Als ze echt deze joekels lieten vallen dan zouden ze de huidige ZVM nog wel een upgrade geven lijkt me.
Nee ik denk dat Creative binnenkort wel komt met een nieuwe super speler. Tenslotte is daar neit heel veel concurrentie. Die mensen willen dan gene iPod en moeten met een beperkt budget vaak wel voor Creative kiezen aangezien de Zune er niet is in europa en je anders veel duurder komt. Alleen Sony en philips zouden wat concurrentie kunnen bieden lijkt me.
Het sluit dus nog niks uit, maar het lijkt er wel op. Heb het ook op andere sites gelezen overigens.quote: www.dapreview.netFrom what I've been told, the ZEN will be replacing the Vision:M in Creative's lineup. While that is a bit dissapointing for those looking for a true HD replacement, it is a route that Creative said they would be going. There might be another HD player in store for us soon, so don't lose hope yet. The ZEN and other new Creative products will make their debut at the upcoming IFA convention starting August 31st, and will go on sale officially in September.
Tsja, weer zo lekker duidelijk.. Van een andere journalist of van een Creative medewerker.... Ik zou Creative iig heel dom vinden als ze de HDD's echt laten vallen. Denk niet dta het gaat gebeuren (mede omdat het te slecht in mn oren klinkt). Tenslotte toch waar het mee begonnen is voor deze mensen.
Ach wie weet houden ze ons ook in spanning, wie weet komt creative met een iPod touch killer