Gathering of Tweakers

Quicksearch
Bohemian Love you ;)

Ok, nu wordt het link hier...

Ik heb een 40tal mixen van ongev 1u er op gezet en bij 80% van die mp3's kan hij niet de juiste lengte geven. Hij zegt dat het bestand maar 3min duurt en als die 3min om zijn, blijft hij spelen.
Die bestanden werken perfect op mijn archos. Wat nu?

Ik begin hem stilaan beu te worden. Ik heb spijt dat ik geen archos heb gekocht. Gewoon lekker door je directories kunnen blaaderen... waar is de tijd :( Nu moet ik alles perfect taggen want Creative denkt dat er een verschil is tussen 'The Who' en 'The who' ... Ik wordt die library nooit gewoon denk ik...

jvvv wijzigde dit bericht 22-08-2007 06:35 (35%)

burp

quote:
Hero Of Time schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:23:
Idd, scherm is prima kwa formaat om een film te gaan kijken, maar ondertiteling is geen doen. Ik heb Naruto eens geprobeert te kijken, en de subs waren duidelijk te klein. Het is soms leesbaar, maar vaak te klein. Als je een los subtitel bestand hebt, kan je deze met bepaalde software er hard in zetten en zelf de grootte bepalen. Dan zou het wel te lezen moeten zijn. Maar het nadeel is dan weer dat je meer van het beeld mist door de grote subs en het is geen garantie dat het ook goed leest.
Hoe doe jij het dan zonder in te bakken :?

Als ik subtitles wil (meestal niet) moet ik eerst converteren en dan converteer ik eerst het *.srt bestand naar *.ssa en dan bak ik 'm in tijdens het converteren van de video. Dat deed ik vroeger altijd omdat ik de film zowiezo moest converteren naar iets binnen de range van 320*240. Tegenwoordig hoef ik dat niet meer omdat de PC 'm als MTP apparaat herkent. Dus zo'n beetje alle formaten kan hij gewoon aan en deze resized de ZVM gewoon automatisch tijdens het kijken. :*)

Ik en inbakken, geen combinatie gevonden. Ik heb danwel losse sub, of hardsubs. Mijn anime is allemaal hardsub.

Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair

Ik ben dus mijn sync adapter (zie plaatje) kwijt voor mijn Creative Zen Vision M 30 Gb
http://images.europe.creative.com/iss/images/products/main-prod14539_1_61.jpg
Ik kan deze nergens nabestellen omdat ze overal in backorder staan.

Mijn vraag:
Kan ik een andere accessoire kopen waarmee ik hem gewoon kan opladen via het stopcontact (niet via USB)

Xboxlive Gamertag: EK FiReWiRe

Poepen = ultieme ontspanning
Reg. datum: 30 januari 2000

Jep, het docking station. Kost alleen wel wat meer.

Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!

Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.

Omelette du Fromage

quote:
Vuurdraad schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:04:
Ik ben dus mijn sync adapter (zie plaatje) kwijt voor mijn Creative Zen Vision M 30 Gb
[afbeelding]
Ik kan deze nergens nabestellen omdat ze overal in backorder staan.

Mijn vraag:
Kan ik een andere accessoire kopen waarmee ik hem gewoon kan opladen via het stopcontact (niet via USB)
gomadic.com
Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Stam + t

quote:
Hillie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:40:
Jep, het docking station. Kost alleen wel wat meer.
Probleem is dat het niet echt makkelijk is om mee te nemen of is dat ding niet zo groot? (want ik ga namelijk een jaar backpacken in Oktober en om dan zo'n docking station mee te nemen is misschien een beetje overkill....

Bohemian Love you ;)

quote:
Vuurdraad schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:57:
[...]

Probleem is niet echt makkelijk om mee te nemen of is dat ding niet zo groot? (want ik ga namelijk een jaar backpacken in Oktober en om dan zo'n docking station mee te nemen is misschien een beetje overkill....
Kijk een paar posts hoger. Een conrad adapter van 9euro doet het perfect (en nog altijd !)

Overigens, niemand een oplossing voor mijn lastig probleem van mijn vorige post??

jvvv wijzigde dit bericht 23-08-2007 16:03 (8%)

burp

Omelette du Fromage

quote:
Vuurdraad schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:57:
[...]

Probleem is dat het niet echt makkelijk is om mee te nemen of is dat ding niet zo groot? (want ik ga namelijk een jaar backpacken in Oktober en om dan zo'n docking station mee te nemen is misschien een beetje overkill....
Ik ga ook backpacken en heb eigenlijk juist daarom bij gomadic.com gekocht. Hartstikke mooi spul daar. Je koopt gewoon een USB adapter, een USB kabel en de juiste tip en klaar ben je. Je kan daar ook meteen tips kopen voor de rest van je draagbare apparatuur en door een losse USB adapter en kabel te kopen kan je overal ter wereld zonder al te veel moeite je ZVM opladen.

Stam + t

quote:
jvvv schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:02:
[...]
Kijk een paar posts hoger. Een conrad adapter van 9euro doet het perfect (en nog altijd !)
Ik had al gezocht in deze thread naar sync adapter (maar omdat de persoon boven mij het een "wit blokje" noemde vond ie niks :) )

Ik stel daarom de vraag opnieuw ...

Excuses! ;)

De afmetingen van het docking station zijn 75 mm x 47 mm x 40 mm (lengte x breedte x hoogte).
De aansluitingen zijn hetzelfde als bij de sync adapter en je krijgt er nog een USB kabeltje bij.

Porsj!!!

Ik ben sinds kort ook de trotse eigenaar van een Vision:M 60GB, en ik ben erg tevreden moet ik zeggen! Heb m bij Dixons besteld, daar is hij nu in de aanbieding.

Even een vraagje mbt video encoding: in de OP staat een link naar een speciaal geschreven encoder voor de Vision:M, helaas is dat linkje: <klik> dood. Heeft iemand een mirror van dat progje of kan iemand het even ergens online gooien?

Als dat progje van de aardbodem is verdwenen ga ik gewoon VirtualDub gebruiken hoor, maar volgens de OP was dit de makkelijkste oplossing :)

abbastijn wijzigde dit bericht 30-08-2007 10:07 (13%)

There's so much comedy on television. Does that cause comedy in the streets?

Ik heb de Creative Zen Vision:M 60GB ook besteld (bij Dixons), mede danzij de positieve ervaringen die in de topics gepost zijn. Helaas zijn ze hem bij TPG post kwijtgeraakt. Nu kan ik zeker een paar dagen gaan wachten tot ze dat opgelost hebben. Pfft ik was net enthousiast dat ik hem vanmiddag zou kunnen ophalen.
Ik hoop dat ik hem snel in ontvangst mag nemen.

Edit: Opgelost hij is gewoon iets na vijven bezorgd, en nog thuis ook i.p.v. bij de dixons vestiging. Ze hebben dus gewoon de verkeerde bon gescand.

BlooDbeak wijzigde dit bericht 04-09-2007 22:50 (17%)

Ik weet niet of deze al een keer voorbij gekomen zijn?

http://www.youtube.com/watch?v=6brTaCxX0eM

en

http://www.youtube.com/watch?v=4ebDtrYubok

nr.126 wijzigde dit bericht 04-09-2007 18:56 (34%)

Reg. datum: 08 september 2007

Ik heb mijn Zen Vision:M (30 GB - Zwart) nu een maand of 3 en ben er erg tevreden mee.
Heb hem samen met de Premium Accessory Pack via mp3shop.nl gekocht.
Die adapter is wel een must voor het apparaat. Zeker als je op vakantie gaat en niet altijd een computer bij de hand hebt. Opladen gaat ook veel sneller.

De meegeleverde oordopjes vind ik goed. Ik vind ze in ieder geval veel beter dan de standaard iPod oordopjes. Beeldkwaliteit is super. Jammer dat de accu snel leeg is, maar dit is bij vrijwel alle mp3-spelers wel hetzelfde. Het apparaat is erg makkelijk te bedienen. Touchpad was wel even wennen. Playlists maken is erg gemakkelijk via de computer.

Ik heb er wel een paar kleine problemen mee:
- Apparaat bleef in het begin af en toe hangen zodra ik de usb kabel uit mijn computer trok.
- De tellertjes bij muziek afspelen lopen soms niet synchroon met de muziek. Vooral aan het begin van een nummer wil hij wel eens de eerste seconden overslaan. Dus tijd gaat dan ineens van 00:00 naar 00:04 terwijl de muziek gewoon loopt. Ik vraag me af hoe dit komt.

Ook komt het apparaat af en toe traag over. Een kleine playlist laden lijkt erg lang te duren. Misschien dat ik hem eens een keer moet formatteren.

Hij is tot nu toe 1 keer 'vastgelopen'. Muziek ging gewoon door, maar ik kon niks meer met de interface doen, dus ook niet uitzetten. Gelukkig viel het apparaat na 5 minuten automatisch uit en deed hij het daarna weer.

Naast deze kleine problemen ben ik heel erg tevreden met de Zen Vision:M.

Ik gebruik trouwens een perfect programma om video's te converteren voor het apparaat. Het programma heet SuperAVConverter.

Justinn wijzigde dit bericht 08-09-2007 01:48 (8%)

Bij mij loopt de tijdteller ook niet helemaal exact. De ene seconde is de andere niet.
Toch wel erg merkwaardig. Maar het stoort me verder niet.

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Zijn dit toevallig VBR files? Ik heb wel eens gehoord van foute tellers bij VBR-bestanden.

quote:
RoD schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 22:49:
Zijn dit toevallig VBR files? Ik heb wel eens gehoord van foute tellers bij VBR-bestanden.
Nee, ik zet alles om naar 128 wma. Continue dus.

Ik heb dat probleem ook, zowel bij cbr als vbr mp3.
Stoort verder niet echt maar is wel merkwaardig.

hatsikidee!
Reg. datum: 07 februari 2006

Ook ik heb de laatste tijd steeds een paar nummers waarbij de teller voor geen meter klopt. Hij slaat indd soms seconde (of meer) over. Heel vaag. Misschien indd formateren?

P182 - Asus P5Q Deluxe - C2D E8400 - 4GB Corsair - XFX 9600GT - F1 750GB - CM M520

Die van mij had het gelijk al vers uit de doos, dus formateren zal niet veel uitmaken.

Bedacht me overigens vandaag dat als je dat witte blokje kwijtraakt (wat natuurlijk heel gemakkelijk lukt) je zwaar in de problemen zit.
gelijk maar met ducktape vastgezet aan een usb kabel. Dat wordt het al een stuk lastiger!

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Het kán natuurlijk ook gewoon een bug zijn in de firmware. Wellicht eens een belletje/mail doen met Creative om te vragen of ze dit bekend voorkomt.

Al mijn muziek bestanden zijn in .mp3 formaat, dus ligt niet alleen aan .vbr bestanden.
Ik heb het probleem ook al sinds ik hem heb ontvangen. Ik denk dat het gewoon aan de firmware ligt.

quote:
Justinn schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:48:
Al mijn muziek bestanden zijn in .mp3 formaat, dus ligt niet alleen aan .vbr bestanden.
Ik heb het probleem ook al sinds ik hem heb ontvangen. Ik denk dat het gewoon aan de firmware ligt.
Er worden geen .vbr bestandsnamen bedoelt hier, maar mp3 bestanden met een variabele bitrate. Als je zo'n bestand hebt, open deze eens in Winamp en kijk naar de bitrate (file info ook mogelijk, zie je het ook). Deze zal veranderen naarmate de muziek drukker of rustiger wordt (meer of minder informatie). Je kan ze ook zien door de eigenschappen van de bestanden te nemen en naar de laatste tab de uitgebreide details te bekijken.

Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair

quote:
Hero Of Time schreef op maandag 10 september 2007 @ 01:30:
[...]

Er worden geen .vbr bestandsnamen bedoelt hier, maar mp3 bestanden met een variabele bitrate. Als je zo'n bestand hebt, open deze eens in Winamp en kijk naar de bitrate (file info ook mogelijk, zie je het ook). Deze zal veranderen naarmate de muziek drukker of rustiger wordt (meer of minder informatie). Je kan ze ook zien door de eigenschappen van de bestanden te nemen en naar de laatste tab de uitgebreide details te bekijken.
Oke, dank je. Ik wist niet wat de afkorting betekende, maar ik weet wel wat een bitrate is.
Afspeellijsten maak ik gewoon met de Zen Vision:M Media Explorer, Afspeellijsten Maken/Beheren.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws