Ik heb mijn Zen Vision:M (30 GB - Zwart) nu een maand of 3 en ben er erg tevreden mee.
Heb hem samen met de Premium Accessory Pack via mp3shop.nl gekocht.
Die adapter is wel een must voor het apparaat. Zeker als je op vakantie gaat en niet altijd een computer bij de hand hebt. Opladen gaat ook veel sneller.
De meegeleverde oordopjes vind ik goed. Ik vind ze in ieder geval veel beter dan de standaard iPod oordopjes. Beeldkwaliteit is super. Jammer dat de accu snel leeg is, maar dit is bij vrijwel alle mp3-spelers wel hetzelfde. Het apparaat is erg makkelijk te bedienen. Touchpad was wel even wennen. Playlists maken is erg gemakkelijk via de computer.
Ik heb er wel een paar kleine problemen mee:
- Apparaat bleef in het begin af en toe hangen zodra ik de usb kabel uit mijn computer trok.
- De tellertjes bij muziek afspelen lopen soms niet synchroon met de muziek. Vooral aan het begin van een nummer wil hij wel eens de eerste seconden overslaan. Dus tijd gaat dan ineens van 00:00 naar 00:04 terwijl de muziek gewoon loopt. Ik vraag me af hoe dit komt.
Ook komt het apparaat af en toe traag over. Een kleine playlist laden lijkt erg lang te duren. Misschien dat ik hem eens een keer moet formatteren.
Hij is tot nu toe 1 keer 'vastgelopen'. Muziek ging gewoon door, maar ik kon niks meer met de interface doen, dus ook niet uitzetten. Gelukkig viel het apparaat na 5 minuten automatisch uit en deed hij het daarna weer.
Naast deze kleine problemen ben ik heel erg tevreden met de Zen Vision:M.
Ik gebruik trouwens een perfect programma om video's te converteren voor het apparaat. Het programma heet SuperAVConverter.
Justinn wijzigde dit bericht 08-09-2007 01:48 (8%)