Intel C2DE6600 @ 3.4Ghz // Asus P5K-E/WIFI-AP // 4x1GB 6400 Kingston HyperX // RAID0: 2 x Seagate Barracuda 7200.10 250GB // Gigabyte Nvidia Geforce 8500GT (512MBI) // Antec P182 // NEOhe 500W // Creative Xfi ExtremeGamer
[HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 30 31 32 33 last
Reageer Nieuw TopicOk, nog een 'probleem'.
Bij het menu 'artiest' kies ik een artiest en bij sommige artiesten krijg ik geen tracks/albums, enkel een wit scherm. Als ik bij genre sommige artiesten aanklik heb ik exact hetzelfde! Waarom?
edit:
Ok, ik moet dus 'nummers weergeven' selectere? Is er een oplossing hiervoor?
edit2: hij doet het enkel met artiesten waarvoor geen albums zijn.
Bij het menu 'artiest' kies ik een artiest en bij sommige artiesten krijg ik geen tracks/albums, enkel een wit scherm. Als ik bij genre sommige artiesten aanklik heb ik exact hetzelfde! Waarom?
edit:
Ok, ik moet dus 'nummers weergeven' selectere? Is er een oplossing hiervoor?
edit2: hij doet het enkel met artiesten waarvoor geen albums zijn.
jvvv wijzigde dit bericht 03-08-2007 23:31 (26%)
burp
Software fout. Flash hem eens opnieuw, misschien dat het opgelost is met de laatste versie.
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
Reg. datum: 03 mei 2006
Reg. datum: 03 mei 2006
hoi, ik heb sinds een week de zen vision:M 60 Gb en hij bevalt prima! had eerst een micro, dus de overstap was niet zo groot..
Ik krijg alleen niet alle video's die ik wil erop.. met welk programma rippen jullie DVD's en met welke instellingen zodat de Vision het wel kan afspelen.
ik had wel 1 dingetje over de speler, ik heb een filmpje waarbij die op de PC aangeeft dat het goed is en dat het niet geconverteerd hoeft te worden, maar de speler zelf zegt dat het formaat niet wordt ondersteund (avi). meer mensen met dit probleem?
alvast bedankt
Ik krijg alleen niet alle video's die ik wil erop.. met welk programma rippen jullie DVD's en met welke instellingen zodat de Vision het wel kan afspelen.
ik had wel 1 dingetje over de speler, ik heb een filmpje waarbij die op de PC aangeeft dat het goed is en dat het niet geconverteerd hoeft te worden, maar de speler zelf zegt dat het formaat niet wordt ondersteund (avi). meer mensen met dit probleem?
alvast bedankt
Er zijn duizenden ripprogramma's, gebruik Google eens zou ik zeggen. Wat de ZVM slikt staat gewoon in de TS. En we kunnen niet zeggen waarom een video niet werkt als je niet eens aangeeft wat de precieze specs van de video zijn.
Voor wat algemene converteertips kun je ook Video coderen voor je PMD: Tips en trucs even doornemen.
Voor wat algemene converteertips kun je ook Video coderen voor je PMD: Tips en trucs even doornemen.
Gisterren heb ik eens de USB host funcie getest... wat een schande! Het is gewoon afschuwelijk traag! Ik heb zelfs niet kunnen testen hoe lang het duurde om een kaartje van 1gb via men D50 over te pompen... de baterij was ineens leeg. Maar ik gok 0,5mb/s
En met mijn cardreader stopte hij met kopieren na 100 fotos. De functie is bruikbaar als:
- Je een netstroomadapter gebruikt of hem aan een usb poort hangt (kun je het evengoed naar je pc transferren
- Je een werkende cardreader hebt (anders kan je een uur lang geen foto's trekken!)
Is Usb-host altijd zo traag?!
En met mijn cardreader stopte hij met kopieren na 100 fotos. De functie is bruikbaar als:
- Je een netstroomadapter gebruikt of hem aan een usb poort hangt (kun je het evengoed naar je pc transferren
- Je een werkende cardreader hebt (anders kan je een uur lang geen foto's trekken!)
Is Usb-host altijd zo traag?!
burp
Ik gok dat de USB-Host 1.1 is...
Reg. datum: 05 december 2001
Reg. datum: 05 december 2001
Ik heb sinds kort de 60 GB versie als vervanging van mijn Zen Xtra aangeschaft. Hiervan was de hoofdtelefoonaansluiting defect geraakt. Ben er tot nu toe erg tevreden over. Het scherm is fantastisch en ook de meegeleverde plugin voor Windows Explorer vind ik prima werken. Ik vraag me alleen af hoe jullie Album Art toevoegen aan een album. Ik heb alle bestanden los in de map Music staan en de speler deelt deze zelf in dmv de tags.
In de Album view zie ik per album een icoontje staan. Als ik daar een plaatje heen sleep, gaat de Zen wel aan de slag, maar vervolgens zie ik dat plaatje nergens (bijvoorbeeld niet in de Music Library op de player zelf). Ik heb ook geprobeerd de cover aan de tags toe te voegen met Tag & Rename, maar ook dit werkt niet. Heb nu de nieuwste firmware erop staan. Moet ik ergens nog iets aan zetten? Hoe doen jullie dit?
Edit: sorry jongens, op de site van Creative bleek ook nog een update voor Media Explorer te staan die dit probleem oplost. Slepen in Media Explorer werkt nu wel.
In de Album view zie ik per album een icoontje staan. Als ik daar een plaatje heen sleep, gaat de Zen wel aan de slag, maar vervolgens zie ik dat plaatje nergens (bijvoorbeeld niet in de Music Library op de player zelf). Ik heb ook geprobeerd de cover aan de tags toe te voegen met Tag & Rename, maar ook dit werkt niet. Heb nu de nieuwste firmware erop staan. Moet ik ergens nog iets aan zetten? Hoe doen jullie dit?
Edit: sorry jongens, op de site van Creative bleek ook nog een update voor Media Explorer te staan die dit probleem oplost. Slepen in Media Explorer werkt nu wel.
AgeOfPanic wijzigde dit bericht 09-08-2007 15:02 (8%)
Ik kijk meestal even met VLC player of een video wel MP3 geluid, DivX of XviD video en een videoresolutie die laag genoeg is (iets van 640 bij 480 was dacht ik het maximum) heeft. Via Toon (View) > Stream and media info > Advanced information is dat te vinden. Is het dat niet dan zet ik het om met een programma als iriverter of ZVM Video Converter. Ik vertrouw niet echt op die standaard software, ik heb niet het idee dat die echt helemaal doorheeft wat alles is.quote:nivard_ge schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:20:ik had wel 1 dingetje over de speler, ik heb een filmpje waarbij die op de PC aangeeft dat het goed is en dat het niet geconverteerd hoeft te worden, maar de speler zelf zegt dat het formaat niet wordt ondersteund (avi). meer mensen met dit probleem?
Reg. datum: 07 januari 2004
Reg. datum: 07 januari 2004
Ik wil de zen vision:m graag in de witte uitvoering, maar ik kan die nergens vinden in de nederlandse (web)winkels. Zowel de 30 als de 60 gb versie.. Heeft iemand wel de witte versie gespot?
Even een update. Ik heb een universele netvoeding (adapter) gekocht via Conrad. Volgens de specs heeft die voeding maar een output van 1,2A. En blijkbaar past de Zen zich daar perfect aan of heeft de zen totaal geen 2A nodig zoals men denkt (Creative levert waarschijnlijk gewoon een 2A adapter omdat die mss goedkoper zijn in productie). Ook geeft die geen 5v, maar slechts 4,5v.
Daarnaast heb ik ook een auto-lader gekocht(met zelfde specs) en deze werkt ook perfect met de Zen.
Conrad artnr.:
- Stekkervoeding PA-1000: 518332 13¤
- 12v mini-adapter mw206 : 510051 10¤
Daarnaast heb ik ook een auto-lader gekocht(met zelfde specs) en deze werkt ook perfect met de Zen.
Conrad artnr.:
burp
Waarom koop je niet gewoon het accesory pack, kost ¤40 maar zit dan ook gelijk alles in (ep-630 in ears, oplader, video cable, silicon skin, screenprotector), dat is het echt dubbel en dwars waard, ik zou het niet waard vinden om voor dat kleine beetje prijsverschil je garantie te riskeren.quote:jvvv schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:50:
Even een update. Ik heb een universele netvoeding (adapter) gekocht via Conrad. Volgens de specs heeft die voeding maar een output van 1,2A. En blijkbaar past de Zen zich daar perfect aan of heeft de zen totaal geen 2A nodig zoals men denkt (Creative levert waarschijnlijk gewoon een 2A adapter omdat die mss goedkoper zijn in productie). Ook geeft die geen 5v, maar slechts 4,5v.
Conrad artnr.:
Ik denk dat de ZVM wel 2A aankan, maar zich aanpast aan jou adapter. Het opladen zal dus wel langzamer gaan dan met de normale adapter.quote:jvvv schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:50:
Conrad artnr.:
omdat het enige ik daaruit zou gebruiken de oplader was. Videokabel heb ik liggen (en niet nodig), oordopjes niet nodig (heb al een paar Shure dopjes) en een siliconskin vind ik wat lomp en lelijk.quote:Jazzle schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:13:
[...]
Waarom koop je niet gewoon het accesory pack, kost ¤40 maar zit dan ook gelijk alles in (ep-630 in ears, oplader, video cable, silicon skin, screenprotector), dat is het echt dubbel en dwars waard, ik zou het niet waard vinden om voor dat kleine beetje prijsverschil je garantie te riskeren.
En nu heb ik voor veel minder ook een autolder!
burp
Nog mensen ervaring met deze speler onder linux?
Gister eindelijk aan de praat gekregen (Debian etch, wat packages van Lenny, en amarok). Werkt (vooralsnog) best fijn. Leuke feature is dat je heel makkelijk kan checken hoe vol je batterij nog is (red ik het nog naar m'n werk, of niet?
)
Gister eindelijk aan de praat gekregen (Debian etch, wat packages van Lenny, en amarok). Werkt (vooralsnog) best fijn. Leuke feature is dat je heel makkelijk kan checken hoe vol je batterij nog is (red ik het nog naar m'n werk, of niet?
"Fuck The Mainstream" You Yell.. We Yell "Fuck The Mainstream, And Fuck The Mainstream Fuckers And Every Other Group That Thinks Like That."
Reg. datum: 25 mei 2006
Reg. datum: 25 mei 2006
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een dock voor de Zen Vision :M met een wireless remote.
Het aanbod hiervan is echter beperkt.
De docks met een wireless remote bestaan alleen voor de Ipod.
Mijn vraag, heeft een Ipod dezelfde aansluitingen als een Zen Vision :M en past de laatstgenoemde zonder problemen op een dock welke in eerste instantie bedoelt is voor een Ipod?
Of mocht iemand een dock weten met een wireless remote voor de Zen Vision :M dan hoor ik dat ook graag.
Het aanbod hiervan is echter beperkt.
De docks met een wireless remote bestaan alleen voor de Ipod.
Mijn vraag, heeft een Ipod dezelfde aansluitingen als een Zen Vision :M en past de laatstgenoemde zonder problemen op een dock welke in eerste instantie bedoelt is voor een Ipod?
Of mocht iemand een dock weten met een wireless remote voor de Zen Vision :M dan hoor ik dat ook graag.
Het aanbod is inderdaad beperkt. Naar mijn weten bestaan er slechts twee playdocks voor de ZV:M.
Ten eerste de playdock Z500. Dit is een draagbaar 2.1 speakersetje met afstandsbediening en die eventueel ook op batterijen kan werken. Deze playdock heb ik zelf in mijn bezit en ik ben er zeer tevreden over.
Ten tweede de X-fi sound system Z600. Wederom is dit een 2.1 speakerset, alleen is deze meer bedoeld voor stationair gebruik. (Losse speakers). Uiteraard is deze ook voorzien van afstandsbediening.
Info Z500: http://www.creative.com/p...ory=683&product=15804
Info Z600: http://www.creative.com/p...ory=683&product=15868
Mijn Z500 heb ik besteld bij MP3shop.nl maar ik heb gezien dat ie bij Azerty hardware ook verkrijgbaar is.
De Z500 werkt in ieder geval ook met de Zen V (plus). En tevens zijn ze ook verkrijg baar als i500 en i600. (Voor de Ipod, mocht iemand er interesse in hebben).
Ten eerste de playdock Z500. Dit is een draagbaar 2.1 speakersetje met afstandsbediening en die eventueel ook op batterijen kan werken. Deze playdock heb ik zelf in mijn bezit en ik ben er zeer tevreden over.
Ten tweede de X-fi sound system Z600. Wederom is dit een 2.1 speakerset, alleen is deze meer bedoeld voor stationair gebruik. (Losse speakers). Uiteraard is deze ook voorzien van afstandsbediening.
Info Z500: http://www.creative.com/p...ory=683&product=15804
Info Z600: http://www.creative.com/p...ory=683&product=15868
Mijn Z500 heb ik besteld bij MP3shop.nl maar ik heb gezien dat ie bij Azerty hardware ook verkrijgbaar is.
De Z500 werkt in ieder geval ook met de Zen V (plus). En tevens zijn ze ook verkrijg baar als i500 en i600. (Voor de Ipod, mocht iemand er interesse in hebben).
Jeroen O wijzigde dit bericht 20-08-2007 17:58 (12%)
Reg. datum: 07 augustus 2006
Reg. datum: 07 augustus 2006
Hallo,
Ik ben op vakantie myn oplader en dat witte blokje kwytgeraakt. Waar kan ik zo'n wit blokje kopen? Of moet ik dan zo'n dockingstation kopen? En kan je zo'n dockingstation aansluiten op alleen je pc of ook op netstroom, of moet je daar weer een aparte oplader voor bykopen.
Alvast bedankt
Jeroenn
Ik ben op vakantie myn oplader en dat witte blokje kwytgeraakt. Waar kan ik zo'n wit blokje kopen? Of moet ik dan zo'n dockingstation kopen? En kan je zo'n dockingstation aansluiten op alleen je pc of ook op netstroom, of moet je daar weer een aparte oplader voor bykopen.
Alvast bedankt
Jeroenn
Reg. datum: 23 juli 2006
Die is er volgens mij alleen bij de creative webshop dat is de Sync Adapter. 17,05 e excl: http://nl.europe.creative...=116&product=1213&
Edit: Ook een gevonden bij een belgische winkel: http://www.hcw.be/p.aspx?p=G6967 17,90e excl en dan heb je nog de amerikaanse sites.
Ik heb zelf ook nog een vraag betreft de zen vision:m 60gb. Is deze een beetje spatwaterdicht? Ben wel van plan de leren hoes erbij te kopen dus ik denk dat het niet heel veel uitmaakt.
Edit: Ook een gevonden bij een belgische winkel: http://www.hcw.be/p.aspx?p=G6967 17,90e excl en dan heb je nog de amerikaanse sites.
Ik heb zelf ook nog een vraag betreft de zen vision:m 60gb. Is deze een beetje spatwaterdicht? Ben wel van plan de leren hoes erbij te kopen dus ik denk dat het niet heel veel uitmaakt.
PsYkOfOoL wijzigde dit bericht 20-08-2007 18:49 (62%)
De dockingstation heeft precies dezelfde functionaliteit (aansluitingen) als de syncadaptor. Je kan het dus zien als een luxe uitgevoerde syncadaptor.quote:fr-jrn schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:04:
Hallo,
Alvast bedankt
Jeroenn
De playdock welke ik een paar posts terug heb beschreven, kan je ook als oplader gebruiken (netvoeding meegeleverd), alleen heeft deze geen USB aansluiting dus je kan er geen bestanden mee overzetten.
Mag ook wel voor dat geld denk je nietquote:Jeroen O schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:08:
[...]
De dockingstation heeft precies dezelfde functionaliteit (aansluitingen) als de syncadaptor. Je kan het dus zien als een luxe uitgevoerde syncadaptor.
De playdock welke ik een paar posts terug heb beschreven, kan je ook als oplader gebruiken (netvoeding meegeleverd), alleen heeft deze geen USB aansluiting dus je kan er geen bestanden mee overzetten.
Reg. datum: 24 november 2004
Reg. datum: 24 november 2004
Was van plan deze vandaag te bestellen in het groen. Gisteravond nog beschikbaar, vandaag 'tijdelijk uitverkocht' bij Mp3shop.nl. (Tja, had ik nu maar gelijk besteld, i.p.v. nog even overdenken
)
Weet iemand een (web)winkel waar de speler nog in het groen, of in ieder geval een andere kleur dan zwart te verkrijgen is?
En is de grootte van het schermpje voldoende om echt video op te bekijken? Ik betwijfel of je er niet snel last van krijgt dat je naar zo'n klein schermpje aan het kijken bent.
Weet iemand een (web)winkel waar de speler nog in het groen, of in ieder geval een andere kleur dan zwart te verkrijgen is?
En is de grootte van het schermpje voldoende om echt video op te bekijken? Ik betwijfel of je er niet snel last van krijgt dat je naar zo'n klein schermpje aan het kijken bent.
Of het schermpje groot genoeg is moet je voor jezelf bepalen. Persoonlijk vind ik het prima kijken.
Ik heb er 1 keer in de trein een film (American History X) op gekeken, en dat beviel prima, al vond ik wel het geluid wat zacht af en toe (maar dat kun je fixen met een firmwarehack geloof ik). Een film met ondertitels lijkt me iets minder prettig.quote:lola schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:04:
Idd, scherm is prima kwa formaat om een film te gaan kijken, maar ondertiteling is geen doen. Ik heb Naruto eens geprobeert te kijken, en de subs waren duidelijk te klein. Het is soms leesbaar, maar vaak te klein. Als je een los subtitel bestand hebt, kan je deze met bepaalde software er hard in zetten en zelf de grootte bepalen. Dan zou het wel te lezen moeten zijn. Maar het nadeel is dan weer dat je meer van het beeld mist door de grote subs en het is geen garantie dat het ook goed leest.
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 30 31 32 33 last