[HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Reageer Nieuw TopicToch wel heel benieuwd wat je uiteindelijk gedaan hebt. Teruggestuurd of toch maar gehouden? Misschien om je - eventueel nog niet genomen - beslissing te sturen; de nieuwe 'slim' versie beschikt ook over een betere batterijduur.... (scheelt niet veel, 1 uur voor video, 2 uur voor muziek...)quote:Hero Of Time schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:14:
[...]
Oke, hoe dan als de subs er al in zitten? Met bepaalde convert software ofzo?
[...]
Idd, net even gekeken naar de afmetingen en idd, ik heb de grote versie. Ik ben momenteel bezig met de skin aan het oprekken om wat dikker aan te kunnen, hopelijk werkt dat. Ik ga morgen een mail sturen naar Komplett om te vragen of ze de slim versie hebben en of het dan mogelijk is om deze om te ruilen, ook al heb ik er al wat mee gedaan (standaard muziek eraf, mijn muziek erop (dat gaat er uiteraard weer af), nieuwe firmware erop gezet).
Stam + t
Reg. datum: 04 december 2004
hij liep vast en deed niks meer.. dus ik resette hem en tijdens het rebuilden liep hij weer vast (het rebuild blokje bleef bij zo'n 5 procent hangen, schat ik) dus ik resette hem weer en hij bleef tijdens de rebuild weer hangen.
Daarna heb ik de accu leeg laten lopen (omdat hij gewoon aanbleef staan met het nog niet voltooide rebuildbalkje) en opnieuw aangezet, hij ging gewoon "verder" met het rebuilden, m.a.w hij deed helemaal niks.. nu ben ik thuis en heb ik weinig zin om een nieuwe mp3 speler te kopen..
iemand met hetzelfde probleem of suggesties?
PS:
Ik had eerst bij mp3shop.nl de Zen Vision gekocht, die ging in totaal 4 keer kapot en de laatste keer was dat buiten mijn garantie-periode, maar gelukkig zond Creative mij deze nieuwe Zen Vision: M terug als tegenprestatie (omdat ik dus met alle reparatie tijd (en het kwijt raken van mijn Zen Vision) maar een half jaar er gebruik van heb kunnen maken). Nu ben ik dus bang dat als deze Zen Vision: M helemaal kapot is, ik mij niet meer kan beroepen op garantie (heb deze Zen Vision: M 6 a 7 maanden nu). Iemand daar nog suggesties voor of oplossingen?
iig alvast vriendelijk bedankt,
Stefan
The faint blaze of the candle of my life, slowly dying like a fire in a pouring rain.. - Children of Bodom
Aansluiten op je pc override volgens mij de interface van de ZVM en dan via die medi explorer de ZVM formateren ?quote:EToS schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:34:
Wist niks anders te vinden dus ik post het maar hier, ik ben 9 dagen geleden op vakantie geweest en op de heenreis naar mijn bestemming toe (in de bus dus) ging mijn Zen Vision: M (30 GB) al kapot)
hij liep vast en deed niks meer.. dus ik resette hem en tijdens het rebuilden liep hij weer vast (het rebuild blokje bleef bij zo'n 5 procent hangen, schat ik) dus ik resette hem weer en hij bleef tijdens de rebuild weer hangen.
Daarna heb ik de accu leeg laten lopen (omdat hij gewoon aanbleef staan met het nog niet voltooide rebuildbalkje) en opnieuw aangezet, hij ging gewoon "verder" met het rebuilden, m.a.w hij deed helemaal niks.. nu ben ik thuis en heb ik weinig zin om een nieuwe mp3 speler te kopen..
iemand met hetzelfde probleem of suggesties?
PS:
Ik had eerst bij mp3shop.nl de Zen Vision gekocht, die ging in totaal 4 keer kapot en de laatste keer was dat buiten mijn garantie-periode, maar gelukkig zond Creative mij deze nieuwe Zen Vision: M terug als tegenprestatie (omdat ik dus met alle reparatie tijd (en het kwijt raken van mijn Zen Vision) maar een half jaar er gebruik van heb kunnen maken). Nu ben ik dus bang dat als deze Zen Vision: M helemaal kapot is, ik mij niet meer kan beroepen op garantie (heb deze Zen Vision: M 6 a 7 maanden nu). Iemand daar nog suggesties voor of oplossingen?
iig alvast vriendelijk bedankt,
Stefan
No more Vvardenfell!
er staat dat ik hem niet niet aangesloten hebt.. terwijl dat toch echt zo is.
The faint blaze of the candle of my life, slowly dying like a fire in a pouring rain.. - Children of Bodom
Reg. datum: 05 september 2005
De zen vision m of de meizu m6?
E6600|HD4870|2GBCorsair|Asus P5B|Creative extreme-audio|160+500GB
Dit is geen adviestopic, en al helemaal niet als je je keuzes zo slecht onderbouwd...quote:Y3LLoW schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:05:
Oke ik wil een speler die tegen een stootje kan en zeer betrouwbaar is.
De zen vision m of de meizu m6?
Nu wil ik weten of de creative wel tegen een stootje kan.
Op die manier.... Wat definieer jij als "tegen een stootje kunnen"? Je moet er niet mee gaan hardlopen, en het ding van grote hoogten laten vallen is ook niet erg bevorderlijk.quote:Y3LLoW schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:18:
Ik ga tussen deze 2 spelers kiezen. Ze zijn allebei goed lees ik in reviews.
Nu wil ik weten of de creative wel tegen een stootje kan.
Echter, bij normaal gebruik kan ie best wat hebben. Door de ingebouwde cache hoeft de hdd niet constant te draaien en dan kan ie wel een tik hebben.
Lijkt me voor de rest een zeer mooie speler.
dat ie vaak vastloopt, dat ie geen contact wil maken met de pc, dat de harddisk snel kapot gaat, iets anders?
Als je zon statement maakt, zijn bronnen wel handig. Vooral aangezien het grootste gedeelte van de ZVM bezitters tevreden is over hun speler. Verder moet je beseffen dat er bij mankementen eerder gepost wordt dan dat er niks met de speler aan de hand is.quote:Y3LLoW schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:59:
Lees toch redelijk veel berichten over de creative. Dat hij niet zo heel betrouwbaar is...![]()
Lijkt me voor de rest een zeer mooie speler.
Maar toch, hij is nogal krasgevoelig lees ik. Ook kan de hdd niet zo heel veel hebben.
Mij kennende ga ik er toch wel eens een stuk mee lopen in een flink tempo en ik denk dat de hdd hier wel problemen mee gaat hebben?
Ik had nog niets gedaan, maar na jouw bericht ga ik zeker een mail sturen. Ze zullen denk ik niet zo moeilijk doen. Hopelijk hebben ze wel de slim versie, anders ga ik geld terug vragen en bij de MM halen ofzo, die schijnt hem ook te hebben. Dan past mijn silicone skin en docking station tenminste ook. Ik zit nu op school, ga zodra ik thuis ben een mailtje sturen (kan nu wel via webmail doen, maar vind ik eigenlijk iets minder en staat ook niet in mijn send mail thuis). Dat ik een uur langer met de accu kan doen vind ik zeker een goede reden.quote:orejas schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:12:
[...]
Toch wel heel benieuwd wat je uiteindelijk gedaan hebt. Teruggestuurd of toch maar gehouden? Misschien om je - eventueel nog niet genomen - beslissing te sturen; de nieuwe 'slim' versie beschikt ook over een betere batterijduur.... (scheelt niet veel, 1 uur voor video, 2 uur voor muziek...)
Als ik hem terug stuur, is het dan erg dat ook de demo's van creative eraf zijn? Denk het namelijk niet, maar als dat wel is, heeft iemand die bestanden nog? Dan kan ik hem in orginele staat terug sturen.
Voor de persoon of de ZV:M tegen een stootje kan, ik heb nog niet zoveel ermee getest, maar ik loop aardig hard en heb hem een dag in mijn broekzak bij mijn knie gehad en nu in mijn normale broekzak bij mijn telefoon, geen problemen nog gehad. Ik zou kijken naar de anti-shock buffer van de spelers, hoe goed kunnen ze tegen schudden.
Hero Of Time wijzigde dit bericht 14-06-2007 15:03 (7%)
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
quote:MrJ schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:43:
offtopic:
Maybe dat de pics in de startpost gefixed kunnen worden?
Mijn provider zit te auwehoeren. Helaas weinig wat ik op dit moment kan doen.
Er is inderdaad een buffer, wat enorm scheelt. Echter een hdd is sowieso een mechanisch geheel wat je niet teveel aan schokken bloot wil stellen.quote:Hero Of Time schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:01:
[...]
Ik had nog niets gedaan, maar na jouw bericht ga ik zeker een mail sturen. Ze zullen denk ik niet zo moeilijk doen. Hopelijk hebben ze wel de slim versie, anders ga ik geld terug vragen en bij de MM halen ofzo, die schijnt hem ook te hebben. Dan past mijn silicone skin en docking station tenminste ook. Ik zit nu op school, ga zodra ik thuis ben een mailtje sturen (kan nu wel via webmail doen, maar vind ik eigenlijk iets minder en staat ook niet in mijn send mail thuis). Dat ik een uur langer met de accu kan doen vind ik zeker een goede reden.
Als ik hem terug stuur, is het dan erg dat ook de demo's van creative eraf zijn? Denk het namelijk niet, maar als dat wel is, heeft iemand die bestanden nog? Dan kan ik hem in orginele staat terug sturen.
Voor de persoon of de ZV:M tegen een stootje kan, ik heb nog niet zoveel ermee getest, maar ik loop aardig hard en heb hem een dag in mijn broekzak bij mijn knie gehad en nu in mijn normale broekzak bij mijn telefoon, geen problemen nog gehad. Ik zou kijken naar de anti-shock buffer van de spelers, hoe goed kunnen ze tegen schudden.
RoD wijzigde dit bericht 14-06-2007 15:35 (71%)
RoD wijzigde dit bericht 14-06-2007 15:35 (99%)
Reden: Drukte op quote ipv edit :X
Ik ga eens kijken of ik nog ergens de pics op mn hdd staan heb, en deze dan inderdaad bij Imageshack oid uploaden. Ik dacht dat ze veiliger stonden op de webruimte bij mn ISP... eikelsquote:Hero Of Time schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:30:
RoD, waarom kan je niets doen als je provider zit te kloten? Er zijn zat sites waar je plaatjes op kan hosten. Ik had eerst mijn avatar op de school server staan, maar dat vond de beheerder niet zo leuk, en heb nu maar alles op ImageShack gezet. Doe dat dan ook, heb je ook geen gekloot meer dat het off-line komt als je overstapt en het scheelt ruimte. Er zijn zat sites waar je gratis wat kan hosten.
M'goed. Ik heb nog de hoop dat het gefixed wordt, dus ik kijk het even aan.
Mocht er iemand nog vragen over hebben, opmerkingen, of tips, DM dan even. Dat is wat makkelijker en houdt het topic schoon.
Ik heb 'm nu aan m'n pc hangen, hij laadt op. Ik vind het echt ontzettend lang duren.
Wat ik ook raar vind, is dat de verlichting niet uitgaat tijdens het opladen.
P182 - Asus P5Q Deluxe - C2D E8400 - 4GB Corsair - XFX 9600GT - F1 750GB - CM M520
Reg. datum: 14 januari 2000
Dat is niet erg, want kost toch geen stroom (althans, niet ten laste van de accu).quote:CdD schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:48:
Ik heb sinds vandaag ook een Vision M 30GB. Wat een schatje![]()
Ik heb 'm nu aan m'n pc hangen, hij laadt op. Ik vind het echt ontzettend lang duren.
Dat had ik ook toen ik de mijne net aan mijn laptop hing (die aan het stroom zat). Het scherm zou automatisch aan moeten gaan, maar dat deed hij niet. Er stond in het boekje dat het 5-6 uur kon duren voordat het scherm aan kon gaan. Ongeduldig als ik was had ik maar de netspanningsadapter eraan gehangen en binnen een paar seconde had ik beeld. Dat ding laadt echt een stuk sneller op. Ik heb een mail gestuurd naar de winkel waar ik mijn 60 GB vandaan heb met de vraag of ze de slim versie hebben, en zo niet, of ik hem dan nog terug kan sturen en geld terug kan krijgen. Hopelijk kan dat nog. Dan ga ik voor de slim versie. Schijnt dat de MM deze verkoopt. Een klasgenoot van me werkt daar, misschien dat ik via hem deze slim versie kan krijgen, heb ik nog 20% korting ook, met wat mazzel.quote:CdD schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:48:
Ik heb sinds vandaag ook een Vision M 30GB. Wat een schatje![]()
Ik vind het gewoon dom dat het scherm aan blijft, want dat is echt nérgens voor nodig..quote:Helsie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:07:
[...]
Dat is niet erg, want kost toch geen stroom (althans, niet ten laste van de accu).
En via USB laad dat ding echt ontzettend sloom op.
Ik denk dat ik dan maar zo'n 'Zen Vision M Accessories Pack' ga kopen á ¤ 50,-
Dan heb ik ten minste een normale oplader en nog wat andere handige zooi.
P182 - Asus P5Q Deluxe - C2D E8400 - 4GB Corsair - XFX 9600GT - F1 750GB - CM M520
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last