Hoofdcategorieën
Topicacties

DVB-C PVR Humax Duovisio PVR-9200 C

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 30 december 2004

quote:
amphora schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:24:
[...]Probleem is dat de kabelmaatschappijen bepalen wanneer een update beschikbaar komt. Meneer Ziggo gaat eerst zelf 5 maanden (ok, ik overdrijf) kijken of een update wel goed genoeg is. En kabelmaatschappijen hebben nou eenmaal niet de reputatie om snel en adequaat te handelen.
Zou dat nu 'Ziggo luistert' veranderen? De computerwereld weet al lang dat je het beste met beta's kan testen. Niet zelf als kabelaar, maar life door klanten. Dat zouden de kabelaars ook moeten doen. Maar dan moet je wel terug kunnen, dus meerdere versies beschikbaar laten staan. Ziggo luister je?

De software staat beschikbaar, lees echter wel eerst de tekst bij de aankondiging ! op het ziggo-gebruikers forum
quote:
Dick99999 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:51:
[...]

Zou dat nu 'Ziggo luistert' veranderen? De computerwereld weet al lang dat je het beste met beta's kan testen. Niet zelf als kabelaar, maar life door klanten. Dat zouden de kabelaars ook moeten doen. Maar dan moet je wel terug kunnen, dus meerdere versies beschikbaar laten staan. Ziggo luister je?

Reg. datum: 30 december 2004

Helaas, niet voor mij in Den Haag? (vrijdag middag 15.15 uur)

ach, je typt eens wat...
Reg. datum: 05 mei 2002

Ik las op het Ziggo forum dat er met de nieuwe release alleen iets mis was met het veranderen van audio knaal of zoiets. Geen reden voor mij om niet te upgraden vanavond. In 3 uur tijd twee vastlopers gehad. Evenveel als de afgelopen 7 maanden bij elkaar...

You can conquer the world, but i'll still be in it.

Reg. datum: 15 januari 2004

quote:
Jannemanne schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:08:
Ik heb nu al een berg posts gelezen over de herkenbaarheidheid van de 9200C. En als nieuwe post deze vraag ook gesteld. Maar mij lukt het nog steeds niet de PVR met de PC te linken????? Ik heb eergisteren een nieuwe iPVR-9200C gekregen, het aansluiten ging prima. De device Driver Version is: PXCIR 1.00.10, bijwerkdatum 22 aug 2007 en mijn provider is Ziggo. Ik heb windows XP een NIEUWE Belkin USB A-B kabel. De Humax cd wordt door geen van de 3 cd-dvd spelers gelezen, dus de e-linker maar gedownload (was op de Humax site overigens niet te vinden???) Ook heb ik de methode van JOB geprobeerd (wat zijn overigens de 'HUMAX GUI BINARIE")>>> niets lukt. Is er iemand die mij echt de oplossing kan geven?
Hier hetzelfde probleem met een laptop (vista).

Soms is het meten, soms is het weten

Reg. datum: 02 mei 2000

quote:
Arnoldtwt schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:25:
[...]

Hier hetzelfde probleem met een laptop (vista).
Ik heb alleen de volgende software gebruikt om mijn XP machine te verbinden met de Humax:
http://www.enigma.eclipse.../HumaxMediaController.htm
en
http://www.andrewdsmith.plus.com/hummy/ Van deze pagina alleen nodig:
quote:
04/08/2006 1.00 Windows Installer Download 3,532 KB

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

En weer voorbij......
Reg. datum: 17 juli 2001

quote:
Jannemanne schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:08:
Ik heb nu al een berg posts gelezen over de herkenbaarheidheid van de 9200C. En als nieuwe post deze vraag ook gesteld. Maar mij lukt het nog steeds niet de PVR met de PC te linken????? Ik heb eergisteren een nieuwe iPVR-9200C gekregen, het aansluiten ging prima. De device Driver Version is: PXCIR 1.00.10, bijwerkdatum 22 aug 2007 en mijn provider is Ziggo. Ik heb windows XP een NIEUWE Belkin USB A-B kabel. De Humax cd wordt door geen van de 3 cd-dvd spelers gelezen, dus de e-linker maar gedownload (was op de Humax site overigens niet te vinden???) Ook heb ik de methode van JOB geprobeerd (wat zijn overigens de 'HUMAX GUI BINARIE")>>> niets lukt. Is er iemand die mij echt de oplossing kan geven?
Wat lukt niet/gaat niet goed? Pas als je een duidelijk probleem beschrijft kunnen we je een oplossing geven.

Zo niet dan toch..

ach, je typt eens wat...
Reg. datum: 05 mei 2002

quote:
Ray-zor schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 01:05:
Ik las op het Ziggo forum dat er met de nieuwe release alleen iets mis was met het veranderen van audio knaal of zoiets. Geen reden voor mij om niet te upgraden vanavond. In 3 uur tijd twee vastlopers gehad. Evenveel als de afgelopen 7 maanden bij elkaar...
Om terug te komen op mijn berichtje over de nieuwe firmeware. Daarna nog geen vastloper of hick-up gehad (knock on wood) dus het valt gelukkig mee.

You can conquer the world, but i'll still be in it.

Reg. datum: 24 maart 2007

Ik zie dat er inderdaad een software update beschikbaar is. Versie 0.6.0 meen ik. Een google poging leverde me geen lijst met opgeloste problemen op. Heeft iemand anders die kunnen vinden? Heeft iemand al een nadeel gevonden?

Forza Utreg!

Ik zit nog steeds te twijfelen :{

Apparaat doet precies wat ik wil (op DVD spelen na, maar goed). Maar je zal zien als ik hem koop dat er over een maand een betere versie koop met meer opties en minder geld :{

Riep er iemand?

Hiya, fellas!
Reg. datum: 28 juli 2000

quote:
boonie schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:44:
Ik zie dat er inderdaad een software update beschikbaar is. Versie 0.6.0 meen ik. Een google poging leverde me geen lijst met opgeloste problemen op. Heeft iemand anders die kunnen vinden? Heeft iemand al een nadeel gevonden?
Er staat een lijst op het Ziggo gebruikersforum:

Fixes / aanpassingen voor :

- De melding er is “geen ruimte meer op harddisk” was niet te verwijderen.
- Als een nieuwe tekstregel werd gebruikt, die korter was dan de oude dan werd de resterende tekst niet verwijderd.
- EPG keyword werkte niet op titel
- Subtitteling selectie mechanisme volgorde in Auto mode was niet correct
- Subtitteling selectie, type toevoeging
- Banner geeft volgende programma weer i.p.v. huidige tijdens zappen
- Fout in weekly recording (endless)
- Recording niet gestart vanuit timer
- Crash in bepaalde parental lock mode
- Zomer/winter tijd bug in scheduling
- Verkeerde tijd in zomer/wintertijd
- Tijd fout met nieuw jaar
- Reboots rond gehele uur
- Crash EPG i.c.m. favorieten lijst
- E37 bij sommige zenders en transportstreams
- Instabiliteit bij zender naam aanpassingen in bepaalde omstandingheden
- Crash tijdens timeshift recording
- Reboot loop bij corrupted channel list
- AFD beinvloed/overulled vanuit DAR
- Timer icon werkt niet altijd
- Traag zappen radio kanalen
- Crash gedurende slideshow afhankelijk van foto album
- Box hangt psi update niet gevolgt
- Mail / text aanpassing
- Software update detectie

Nadeel:
quote:
Hoewel er heel veel zorg besteed is aan deze nieuwe release om alle gemelde problemen op gelost te krijgen, is er helaas een probleem ontstaan tijdens een laatste noodzakelijke modificatie, die uitgevoerd moest worden voor Irdeto, nadat al onze testen waren afgerond.
Het gevolg van deze modificatie is, dat indien er gewisseld wordt tussen de audiotrack het audio niet terugkomt. De oplossing in dit geval is een keer met P+/P- te zappen. De effecten van de aanpassing zijn pas na de release door ons geconstateerd.

Tourniquet wijzigde dit bericht 23-08-2008 16:28 (14%)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Mooie lijst. Ik heb die niet kunnen vinden. Bedankt voor de link.

Ik ga even doorzetten en zal de update vanavond uitvoeren. Vooral de reboot rond het hele uur was voor ons storend.

Ik lees verder weinig van mensen die al dan niet tevreden zijn met deze update.

boonie wijzigde dit bericht 24-08-2008 11:15 (5%)

Update uitgevoerd afgelopen zaterdag. Geen enkel probleem meer gehad. Aanrader dus.

Reg. datum: 29 maart 2007

Ik had niet elk een een reboot maar toch zo ongeveer 4 a 5 keer in de week nu nergens geen last meer van

Nokia: N82 (2x), 6110 Navigator, N73 (2x), 6681, 6610, 6310i, 6210, 7110, 6150, 5110 & 1600 (2x) en nog wat telefoons van andere merken

Reg. datum: 25 juli 2008

Ik zou mijn humax 9200 graag gebruiken om m'n homevideo's erop te zetten, maar kan dat wel ?
het lukt mij wel om verbinding te krijgen via usb, maar ik kan er alleen dingen af halen en niet op zetten.

bij cardwriter zeggen ze dat het wel mogelijk is.

http://www.marktplaats.nl...harddisk.html%3Freturn%3D

Zelfs films die op uw PC staan kunt u via de zg. ‘file transfer’ naar de Duovision overzetten en via uw TV-scherm bekijken.

weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, want het lukt mij zowiezo niet om een externe bron weer te geven via m'n humax, laat staan opnemen.

Ik ben er echt al een tijd mee bezig en ben erg benieuwd naar antwoorden, ook als ze negatief zijn.

groetjes, remco

Like my speedo?
Reg. datum: 20 april 2000

quote:
remcodb schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:18:

Zelfs films die op uw PC staan kunt u via de zg. ‘file transfer’ naar de Duovision overzetten en via uw TV-scherm bekijken.
groetjes, remco
Volgens mij is dat met films niet mogelijk, alleen met mp3 en foto's. Er staat i.i.g. in de handleiding niks over films overzetten naar de Humax.

I wouldn't join any club that accepted ME as a member.

Reg. datum: 25 juli 2008

quote:
bos schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:27:
[...]

Volgens mij is dat met films niet mogelijk, alleen met mp3 en foto's. Er staat i.i.g. in de handleiding niks over films overzetten naar de Humax.
bedankt voor je antwoord,
mp3 en foto's lukken inderdaad, als iemand nog iets weet, desnoods door de harddisk eruit te halen dan hoor ik het graag.
had hem juist gekocht vanwege de usb aansluiting, maar me er denk niet genoeg in verdiept.

Met HumaxRW kun je films van de Humax naar je PC overzetten, en vervolgens ook weer terugzetten naar dezelfde of een andere Humax schijf.

In theorie zou je daarmee ook andere TS bestanden naar de Humax over moeten kunnen zetten, alleen zul je dan wel zelf een .hre bestand moeten maken en kun je niet goed voor/achteruit door het programma spoelen omdat de timing informatie ontbreekt.

Reg. datum: 10 januari 2001

Na veel gedoe met het overzetten van opgenomen materiaal naar mn pc via die brakke USB-aansluiting heb ik nu de disk maar direct aangesloten op mijn pc. Middels het programma Hummyreadfiles v0.94 de disk benaderd, eerst nog even de volledige inhoud abusievelijk onleesbaar gemaakt door deze onder XP te laten converteren naar basic disk 8)7 :( maar nu werkt het overzetten als een speer!
Ik vraag mij echter af hoe/waarmee je het bestand "epg_index.bin" kan lezen wat bij elke benadering van de disk wordt aangemaakt. Op het forum van Hummy heb ik hier gek genoeg niets over kunnen vinden maar ik ga er vanuit dat hierin de EPG-data per file kan worden bekeken.......

Iemand een idee?

epg_index.bin bevat de file index van de EPG partitie op de Humax schijf. Er staat voor de gebruiker geen nuttige informatie in.

Je kunt hier meer informatie vinden over de Humax schijfindeling.

Arjen Tempel wijzigde dit bericht 23-09-2008 00:45 (31%)

Bedankt voor de info; ik was in de veronderstelling dat dat bin-bestandje je volledige EPG-info bevatte voor de opgenomen programma's.

Reg. datum: 19 mei 2003

Godver, die van mij is een paar dagen na het verstrijken van de garantie naar zijn moer..
Eergisteren, tik tik tik, hard disk failure. Harde reset, problem solved. (maar voelde nog niet lekker).
Sinds gisteravond, morsdood. Doet niets meer. Lijkt wel alsof er een zekering door is. :(

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

:( Da's idd klote. Afgezien v/h feit dat je die data er nog wel af kan plukken kan je wss niets meer met die disk. Maar kan je niet proberen dit te laten vallen onder een coulance-regeling bij Humax? Ik bedoel, enkele dgn na het verstrijken defecte disk is wel erg snel.

Geeft je te denken trouwens; Seagate geeft 5 jaar garantie op hun disks, zou dit die 2 jaar garantie van Humax niet overstijgen??

Reg. datum: 19 mei 2003

Hij is weg..
Terug naar de Mediamarkt. Waar een vriend van me zijn Humax 3 maanden geleden heeft gekocht *kuch* ;)
Zou 2-5 weken duren.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Mazzel voor je!
Ik heb trouwens n.a.v. mijn opmerking hierboven over garantie Seagate de vraag uigezet bij hen. Het antwoord:

"Thank you for sending your Seagate E-mail inquiry.
Warranty for these devices, including the Seagate drive, is handled by the device manufacturer. This drive is not covered by a Seagate warranty".

Ik had al zo'n vermoeden :|

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: