Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Microsoft Zune ervaringentopic- Deel 2

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 november 2001

Is het al bekend wanneer er een grotere hd voor de Zune uitkomt, 60gb lijkt me toch wel een must wil de zune echt met ipod concureren. Zit nu nog 3 maanden in de states, dus iemand die het weet hoor t graag!

Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

Dan doe je er goed aan sites als deze in de gaten te houden: http://www.zunethoughts.com/

maar vooralsnog, iets wordt eerst aangekondigd, en reken dan zeker op 3 a 4 maanden voor het van de eerste geruchten naar de schappen gaat... en die geruchten zijn er nog niet eens...

Reg. datum: 11 februari 2006

dit staat in de OP
quote:
DJ mode
De Zune kan muziek streamen naar maximaal 4 andere Zune spelers. Als je de DJ mode aan wil zetten moet je naar settings/music gaan of de middelste knop drukken in het "nu afspeel" scherm. Je hebt nu 3 mogelijkheden, aan, uit of vrienden. Als je de DJ mode aan hebt staan kunnen tot maximaal 4 mensen tegelijkertijd muziek beluisteren die jij op dat moment aan het luisteren bent.Met DJ vrienden modus kunnen alleen mensen die in je vriendenlijst staan meeluisteren. In DJ mode uit kan niemand meeluisteren met jou muziek maar kan je wel luisteren naar andere Zune gebruikers die de DJ mode aan hebben staan.

Als je DJ mode aan staat krijg je een bericht als iemand met je meeluistert. Als je je Zune uitzet of iets anders afspeelt dan muziek wordt de verbinding met de luisteraars verbroken en ben je niet meer zichtbaar als DJ tot je weer muziek luistert.
ben ik de enige die dit niet heeft of 8)7

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

Ik heb geen Zune-vriendjes dus kan 't ook niet testen :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

ik denk dat je die optie pas krijgt als je in de buurt bent met andere zunes?

geen idee eigenlijk want ik ken uiteraard ook niemand met een zune ;)
heb wireless uitstaan trouwens, maargoed daar heb ik em ook niet voor gekocht ;)

Suriname

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Versie 1.3 van de Zune firmware is uit.
quote:
* We’re fixing the skipping problem that some users were experiencing – that is, content acquired from Zune Marketplace will no longer skip when played on the device.
* Improved device and software reliability, when it comes to device detection, and improved sync'ing.
* We’ve made some changes to the FM Tuner so it no longer drains the battery when in sleep mode.
Die laatste 2 fixes klinken wel interessant. apNia misschien helpt dit jou?

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

Hmm okee, dan zal ik vandeweek wel een 'update-bericht' krijgen als ik m'n Zune wil syncen :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

Reg. datum: 09 december 2002

quote:
kyddil schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:21:
dit staat in de OP

[...]

ben ik de enige die dit niet heeft of 8)7
Ik denk dat het komt omdat je oude firmware hebt. RMB op jouw device (in Zune) en updaten. Je krijgt dan nieuwe firmware. Ik had eerst ook geen wifi opties totdat ik hem update.

Reg. datum: 06 januari 2006

Ik heb nu de nieuwe updates op mijn zune en op mijn pc, maar het syncen en detecteren gaat nu alleen maar moeilijker.
Hebben nog meer mensen dit met de nieuwe firmware.

Steven

Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

Wat uitgebreidere beschrijving zou geen kwaad kunnen stensimon79.

Het detecteren van het apparaat gebeurt nu soms pas na 5 minuten of nog langer. Soms is mijn Zune via de computer aan het opladen en opeens na een paar uur wordt hij opeens herkend door mijn PC. Bij de vorige versie herkende mijn PC bijna direct mijn zune maar me de nieuwe software weet je niet of het 5 minuten duurd of een paar uur.

Steven

Reg. datum: 09 december 2002

Probeer hem eens in een usb port aan de achterkant van je pc.
Dat hielp bij mij. Anders werd hij niet herkent bij mij. Lag niet aan de update, was daarvoor ook al.

Ja, nou doet hij het wel goed.
Wat vaag, ik zou denken dat het niks uit maakt of ik hem aan de achterkant of aan de voorkant aansluit. Hij loopt nu ook niet meer vast tijdens het synchroniseren.
Mijn USB sticks en camera doen het wel gewoon goed via de USB aan de voorkant.

Bedankt voor de tip wereldwinkel

stevensimon79 wijzigde dit bericht 01-04-2007 15:09 (3%)

Steven

And so it's come to this.
Reg. datum: 05 januari 2002

Zo heb nu eindelijk ook een zune in huis en zoek nog wat bij bij behoren.

Wat zijn goede hoesjes voor de zune. Op ebay staan een hoop silicoon covers maar dat is meer om de player tegen het vallen te beschermen. Ik zoek een hoesje die ook bescherming voor het scherm bied en die niet de hele player afsluiten zodat je hem in het hoesje kan bedienen.

Bij mn PSP zit een koptelefoon met remote zodat je song kan skippen en het geluid verminderen. Erg handig als je niet het hele ding uit je zak wilt halen omdat je het volgende nummer wilt horen. Is er ook zo iets dat werkt met de zune? Die van de PSP werken niet omdat het een ander stekkertje is.

Is er een online shop die zune artikels verkoopt en ook naar europa verzend?

The time-traveling is just too dangerous. Better that I devote myself to study the other great mystery of the universe: women! | Citizen of Vienna

Noreve

Kost wat, maar dan heb je ook wat. (Bovenste kapje kan er af)

Bied deze zonder het kapje ook bescherming voor het scherm?

The time-traveling is just too dangerous. Better that I devote myself to study the other great mystery of the universe: women! | Citizen of Vienna

Ja, plasticje :)

ach, ik heb mn zune nu al een paar weekjes en hij is nog compleet krasvrij. zelfs het scherm.

ik vind zulke dingen echt zonde want dan zie je het mooie design niet meer, en dat is toch een belangrijk punt voor mij

Suriname

Rancid Ownz!

Heeft men hier ook problemen om zn zune firmware te updaten naar 1.3?
Ik heb op dit moment 1.2, maar krijg het niet voor elkaar om het naar 1.3 te updaten.
Wanneer ik de zune update doe in het programma zelf, zegt ie dat ie geen nieuwe firmware kan vinden.
Via de windowsupdate site kan ik dat wel zien, maar zodra ik het wil downloaden/installeren geeft de windowsupdate site aan dat ik de EULA overeenkomst nog niet heb geaccepteerd, terwijl ik never nooit een melding (van een overeenkomst) daar van heb gezien. Daardoor wilt ie die dus ook niet downloaden.
Als ik via zune.net het setup bestand download en probeer te installeren gaat ie eerst zoeken naar nieuwere updates en geeft dan de melding dat ik al de laatste software/firmware heb.

Wie o wie kan me helpen???

Ik heb windows xp sp2 nl editie.

Ltrz,....

Rancid Ownz!

weet iemand waar je de EZGear Powerstick kan aanschaffen die btw ook naar nederland verscheept?

Ltrz,....

Het zou gaaf zijn als dit ding http://www.zune.net/en-us...ne/zunewirelessremote.htm

ook werkte zonder die dock! Hup Zune in je tas en die remote in je jaszak.

Zoiets hebben ze zeker nog niet uit gevonden?

Edit :

In de startpost staat :

FM-tuner: Zodat je als je uitgekeken bent op je mp3tjes je lekker naar de radio kan luisteren. Er zit een systeem in waarmee de namen van de afgespeelde nummers/ extra informatie weergegeven worden/ wordt*.

Dit heb ik echter niet en ben al enkele zenders af geweest, moet je deze functie aan zetten?

H3llSiNG wijzigde dit bericht 03-04-2007 10:26 (43%)

Reg. datum: 11 augustus 2006

quote:
H3llsing schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:24:
Het zou gaaf zijn als dit ding http://www.zune.net/en-us...ne/zunewirelessremote.htm

ook werkte zonder die dock! Hup Zune in je tas en die remote in je jaszak.

Zoiets hebben ze zeker nog niet uit gevonden?

Edit :

In de startpost staat :

FM-tuner: Zodat je als je uitgekeken bent op je mp3tjes je lekker naar de radio kan luisteren. Er zit een systeem in waarmee de namen van de afgespeelde nummers/ extra informatie weergegeven worden/ wordt*.

Dit heb ik echter niet en ben al enkele zenders af geweest, moet je deze functie aan zetten?
Deze functie word op het moment alleen in de VS nog maar gebruikt, nederlandse zenders zenden deze info nog niet mee, maar zal warschijnlijk nog wel komen hoor.

Reg. datum: 07 september 2005

quote:
timminater schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:49:
[...]

Deze functie word op het moment alleen in de VS nog maar gebruikt, nederlandse zenders zenden deze info nog niet mee, maar zal warschijnlijk nog wel komen hoor.
Dit kan in Nederland toch ook? Op de autoradio zie je best vaak welk nummer speelt, het weer, flitsers, en helaas tegenwoordig ook reclame.. En volgens mij kan je dit allemaal ook zien op je Zune.

Hero

quote:
zzzimon schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:27:
[...]

Dit kan in Nederland toch ook? Op de autoradio zie je best vaak welk nummer speelt, het weer, flitsers, en helaas tegenwoordig ook reclame.. En volgens mij kan je dit allemaal ook zien op je Zune.
Ja dat dacht ik dus ook of is het toch nog een iets ander systeem waar de zune mee werkt?

quote:
RoD schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:00:
Noreve

Kost wat, maar dan heb je ook wat. (Bovenste kapje kan er af)
:9~ dat is wel een ontzettend mooi hoesje zeg.... Denk dat ik die maar snel moet bestellen zodat mijn Zune (zodra die binnen is :P) gelijk sleek verpakt zit ^^

X360 Live ID: Vivacio

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: