Hey,
ik heb onlangs van vrienden van men ouders 2 oude philips boxen gekregen (foto onderaan), maar de 2 onderste speakers van beide boxen zijn kapot. Nu wil ik er graag nieuwe inzetten, maar ik weet niet wat ik nodig heb en ik ben ook helemaal niet thuis op dit gebied.
Na een uurtje googlen ben ik niets wijzer geworden, heb zelfs geen typenummer kunnen vinden en dit staat ook nerges vermeld op de boxen zelf.
Mijn laatste toevlucht is natuurlijk GoT
Als iemand me al kan zeggen welk het type is van deze boxen zou ik al zeer dankbaar zijn! Nog beter wat ik er ter vervanging kan insteken...
Op de onderste speaker staat aan de achterzijde op de magneet:
2422 257 48003
AD 80629/W8DC
Made in Belgium
en op de mid-speaker:
2422 257 34608
AD 40409/SQ 8 DC
Made in Belgium
Alvast bedankt als iemand me kan helpen!
Fototje (met brakke gsm):
ik heb onlangs van vrienden van men ouders 2 oude philips boxen gekregen (foto onderaan), maar de 2 onderste speakers van beide boxen zijn kapot. Nu wil ik er graag nieuwe inzetten, maar ik weet niet wat ik nodig heb en ik ben ook helemaal niet thuis op dit gebied.
Na een uurtje googlen ben ik niets wijzer geworden, heb zelfs geen typenummer kunnen vinden en dit staat ook nerges vermeld op de boxen zelf.
Mijn laatste toevlucht is natuurlijk GoT
Als iemand me al kan zeggen welk het type is van deze boxen zou ik al zeer dankbaar zijn! Nog beter wat ik er ter vervanging kan insteken...
Op de onderste speaker staat aan de achterzijde op de magneet:
2422 257 48003
AD 80629/W8DC
Made in Belgium
en op de mid-speaker:
2422 257 34608
AD 40409/SQ 8 DC
Made in Belgium
Alvast bedankt als iemand me kan helpen!
Fototje (met brakke gsm):