Niet echt een hele lange server zoals de Dells die we hebben, maar evengoed kan zo'n aparaat toch wel aardig wat centimeters naar voren geschoven worden:
Niet echt een hele lange server zoals de Dells die we hebben, maar evengoed kan zo'n aparaat toch wel aardig wat centimeters naar voren geschoven worden:
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
nieuws: MSI P6N SLI Platinum met nForce 650i-chipset getest
quote:[...]onder andere twee stuks met nVidia 680i, [...]
quote:Als de harde schijf veel belast wordt komt een zwak punt van nVidia aan het licht: [...]
En zie ook inconsequentie elders:quote:[...], zijn nVidia-chipsets in het algemeen toch nog steeds de grootste zuipers.
En het zelfde voor Nforce/nForce:
quote:MSI P6N SLI Platinum met nForce 650i-chipset getest
quote:[...], een moederbord gebaseerd op de in februari aangekondigde nForce 650i-chipset, [...]
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
De responses worden
Zelfde artikel:res·pons (het, de ~ (v.), ~en)
verschillendequote:Dell dan met vershillende Linux-computers
CodeCaster wijzigde dit bericht 14-03-2007 09:23 (17%)
Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst.
beide gefixtquote:CodeCaster schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:22:
[...]
[...]
Zelfde artikel:
[...]
verschillende
'Als besturingssysteem maakte beide systemen gebruik van Microsoft Windows Media Center 2005.'
Lijkt me duidelijk...
'Beide systemen werden met behulp...'
Hier doe je het wel goed
-
'decoderen van video worden beoordeeld, en hoewel Intels ClearVideo-technologie, waarmee'
de [komma] lijkt me een beetje overbodig...
There's a good way, an even better one and the worst!
'dat we in Nederland hebben zitten slapen de afgelopen jaren', aldus woordvoerder Maurice Wessling.'
de [komma] moet toch voor de [apostrof]...
Ik neem bovenstaande terug, hierover heb ik geen regelgeving kunnen vinden en ik denk dat ik ongelijk heb... hoewel het wel door elkaar wordt gebruikt
'laten controleren, en de machines tevens bonnetjes te laten'
'stemgerechtigde controleren waarop er is gestemd, en kunnen'
[komma's] volledig overbodig... de zinnen zijn zelfs betrekkelijk op elkaar, dus voor de verduidelijking hoef je het niet te doen
kompjoeterfreak wijzigde dit bericht 14-03-2007 11:23 (24%)
Deze valt af na jouw uitleg:quote:P_de_B schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:19:
We schrijven nVidia, behalve aan het begin van een zin, dan is het Nvidia. Dit is gebaseerd op het zogenaamde donorprincipe (hoewel in het geval van nVidia zij nu zelf NVIDIA willen...) Welke inconsequentie zie jij in het schrijven van deze naam?
P_de_B in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
Spockz in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
Comp specs LinkedIn
'Na bouwprojecten in Israël, New Mexico, Vietnam is nu ook China toegevoegd'
[komma] vervangen door 'en' --> leest wat fijner
---
'De nieuwe fab zou de derde worden die Intel in China vestigt:'
Nu kun je het lezen alsof intel wordt gevestigd door de fabriek, i.p.v. andersom.
--> "De nieuwe fab zou de derde worden die door Intel in China wordt gevestigd:"
Donequote:kompjoeterfreak schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:45:
nieuws: Groen licht voor Chinese 65nm-fabriek Intel
'Na bouwprojecten in Israël, New Mexico, Vietnam is nu ook China toegevoegd'
[komma] vervangen door 'en' --> leest wat fijner
Dat vind ik wel meevallen.quote:---
'De nieuwe fab zou de derde worden die Intel in China vestigt:'
Nu kun je het lezen alsof intel wordt gevestigd door de fabriek, i.p.v. andersom.
--> "De nieuwe fab zou de derde worden die door Intel in China wordt gevestigd:"
ook ietwat aangepast.quote:kompjoeterfreak schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:13:
nieuws: OVSE bekritiseert Nederlandse stemmachines
'dat we in Nederland hebben zitten slapen de afgelopen jaren', aldus woordvoerder Maurice Wessling.'
de [komma] moet toch voor de [apostrof]...
Ik neem bovenstaande terug, hierover heb ik geen regelgeving kunnen vinden en ik denk dat ik ongelijk heb... hoewel het wel door elkaar wordt gebruikt
'laten controleren, en de machines tevens bonnetjes te laten'
'stemgerechtigde controleren waarop er is gestemd, en kunnen'
[komma's] volledig overbodig... de zinnen zijn zelfs betrekkelijk op elkaar, dus voor de verduidelijking hoef je het niet te doen
- tweetalquote:Deze keer waren er een tweaetal taken:
Comp specs LinkedIn
Reg. datum: 10 oktober 2004
De lek?quote:de tweede remote exploitable lek
Lijkt me niet neequote:
statement is in NL gewoon een verklaring
nieuws: Alle aanklachten tegen HP's Patricia Dunn ingetrokken
thekip wijzigde dit bericht 15-03-2007 11:38 (17%)
It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it (Upton Sinclair)
Website
Los Alcoholicos
nieuws: Eerste geval van in-game reclame in Nederlandquote:opduiken in de spellen Need for Speed, TOCA Race Car Driver (beiden op pc en Xbox) en diverse
Weet iemand een (2e handse) Auzentech X-meridian geluidskaart te koop? DM of mail me!
:::: [There is no truth, only human opinion.] ::::
Hahn wijzigde dit bericht 15-03-2007 17:24 (4%)
dat is zonder N inderdaadquote:
Weergegeven.quote:De teksten en plaatjes die weergeven worden op de toetsen kunnen door de gebruiker worden ingesteld en kunnen per applicatie veranderen.
Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.
iets te gek?quote:Voor de potentiële klanten die 1.490 dollar net iets gek vinden biedt Art Lebedev de ...
Dit topic is gesloten. ![]()