Dat deed een beetje pijn aan mijn ogenquote:
edit: Het artikel doet vermoeden dat het gaat over wat ze beleefd heeft, misschien was dat de bedoeling van de schrijver.
Calamarain wijzigde dit bericht 26-02-2007 21:15 (17%)
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 20
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Dat deed een beetje pijn aan mijn ogenquote:Via haar digitale dagboek wil ze – met hulp van een vriend – de wereld vertellen wat ze zoal beleefd.
Calamarain wijzigde dit bericht 26-02-2007 21:15 (17%)
Een passieve koeler is per definitie stil vanwege 't ontbreken van bewegende onderdelen, dubbelopop?quote:stille passieve gpu koeler
moet zijn minusculequote:Dat zou weer te wijten zijn aan het ontbreken van miniscule stootkussentjes rond de lens.
Wij steenbokken geloven niet in astrologie
Laat ik aan de schrijver over.quote:Calamarain schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:12:
nieuws: 's Werelds oudste blogger is 107
[...]
Dat deed een beetje pijn aan mijn ogen
edit: Het artikel doet vermoeden dat het gaat over wat ze beleefd heeft, misschien was dat de bedoeling van de schrijver.
Kan ik me wel in vindenquote:Leftblank schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:53:
nieuws: Arctic kondigt stille passieve gpu-koeler aan
[...]
Een passieve koeler is per definitie stil vanwege 't ontbreken van bewegende onderdelen, dubbelopop?
k.quote:MREn schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:22:
nieuws: Kassa: Xbox 360 maakt krassen op schijfjes
[...]
moet zijn minuscule
Alleen i.p.v. allen.quote:De muziekorganisatie verloor niet allen de zaak, maar werd ook veroordeeld tot het betalen van de advocaatskosten van Foster.
Ik weet dat er niet zo veel met hoofdletters gesmeten wordt hier, maar de VS zou toch wel mogen.quote:In november 2004 beschuldigde de Riaa huisvrouw Debbie Foster van copyrightschending, omdat er vanaf haar ip-adres illegaal auteursrechtelijk beschermde muziek zou zijn gedownload, iets wat in de vs verboden is.
The Realone wijzigde dit bericht 27-02-2007 11:42 (39%)
|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
Fixedquote:The Realone schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:39:
http://tweakers.net/nieuw...spit-tegen-huisvrouw.html
[...]
Alleen i.p.v. allen.
[...]
Ik weet dat er niet zo veel met hoofdletters gesmeten wordt hier, maar de VS zou toch wel mogen.
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
Mad Marty wijzigde dit bericht 27-02-2007 12:51 (7%)
quote:zodat rechthebbenden automatisch kunnen worden worden
<Lin> Laatst liep ik de Hema binnen
<Lin> Toen ik binnenstapte begon 'Never Gonna Give You Up' van Rick Ashley
<Lin> Werd ik dus gerickrolld in de fucking Hema :/
'over 2006' of 'over het boekjaar 2006'.Een correctie over het 2006 behoort ook nog tot de mogelijkheden, waarmee de totale rekening, inclusief rente, op 2,4 miljard dollar zou komen te staan.
PC: ASUS P5W-DH DL | C2D E6600 @ 3 GHz | 2GB DDR2 800 | ASUS 8800GTX | X-FI X-Music | Dell 3007 WFP-HC 30"
Donequote:Cyberblizzard schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:23:
[...]
'over 2006' of 'over het boekjaar 2006'.
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
In het geciteerde stuk is 'ontmaskerd' een voltooid deelwoord, in de titel niet.quote:De man en producent van de vorig jaar overleden Britse pianiste Joyce Hatto, is via Apples iTunes ontmaskert als fraudeur.
Daarnaast staat er in de titel 'muziekfradeur' wat 'muziekfraudeur' moet zijn lijkt me.quote:Calamarain schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:06:
nieuws: iTunes ontmaskert klassieke muziekfradeur
[...]
In het geciteerde stuk is 'ontmaskerd' een voltooid deelwoord, in de titel niet.
Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!
proecies -> preciesquote:Coupe heeft van een aantal werken toegegeven dat ze niet van Hatto's hand zijn, maar 'tenzij hij aangeeft hoe erg het bedrog proecies geweest is, is het onmogelijk te weten hoe getalenteerd ze nou eigenlijk was',
Over troubled waters memories soar endlessly, searching night and day.
The moonlight caresses a lonely hill with the calmness of a whisper
De link "uitgelegd" in het artikel wijst naar: http://tweakers.net/urlquote:
DPC Sponsoractie 2008 - Megaflix zoekt PS3 en X360 games, contact
zorgtquote:Ten eerste zorg het globale geheugen voor een aantal obstakels.
nietesquote:Cheatah schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:41:
nieuws: iTunes ontmaskert klassieke muziekfraudeur
klassieke muziekfraudeur => klassieke-muziekfraudeur
klassieke muziekliefhebber => klassieke-muziekliefhebber
Ok, de koppeltekens zijn overbodig, klassiekemuziekfraudeur is beter, maar ik vind het met koppelteken leesbaarder. Als je het zo laat staan is het in elk geval fout.quote:
Over troubled waters memories soar endlessly, searching night and day.
The moonlight caresses a lonely hill with the calmness of a whisper
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 20
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona