doormiddel -> door middel
There Is Nothing More Relaxing Than Complete Silence with A Heavy Bass.
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 20
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]There Is Nothing More Relaxing Than Complete Silence with A Heavy Bass.
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
-> rechtszaakquote:De bedrijven hebben echter geprobeerd om door middel van onderhandelingen een rechtzaak te voorkomen.
-> claimtquote:Microsoft is van mening dat de merknaam die Office Live cliamt te bezitten, ongeldig is.
-> hetquote:Zo neemt de Learning Center je bij de hand en helpt je bij het uitvoeren van professioneel uitziende bewerkingen.
-> dequote:Ter afsluiting zetten we nog even de de belangrijkste mogelijkheden op een rijtje:
Een heet bedrijf? Ik zie het al helemaal voor me.quote:Experts op het gebied van softwareveiligheid van heet bedrijf eEye Digital Security hebben een zogenaamde 'file format vulnerability' gevonden in het Office 2007 onderdeel Publisher.
www.pessimal.nl | Intel Core 2 Duo E6600 @ 3,3 GHz | GigaByte GA-965P-DS3 3.3 | 2x 1024MB MDI DDR2-800 | XTX nVidia Geforce 8800 GTS 320MB | LC Power 6550 | Cooler Master Ammo 533 | Samsung 205BW | Logitech G5 / G15
Zullen we daar Zwitserland van maken?quote:Zwitersland
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
Zet nog even -moet er- na dertig dagenquote:Na een proefperiode van dertig dagen twintig dollar voor worden betaald.
als het niet gaat zo het moet, moet het maar zo het gaat.
quote:een geheel herziende versie
Proudly powered by Debian & Gentoo
Why can't you see, I'm burning for you
There's no disguising my desires, what can I do?
All you will know give me your heart, give me your soul
- generatiequote:Deze nieuwe generate solid state-drives zijn echter ook geschikt voor commerciële toepassingen.
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
God Bless America | Change We Can Believe In
"Blessed are the forgetful: for they shall "have done" with their stupidities too." Nietzsche
Charlie was a chemist, but Charlie is no more. What Charlie thought was H2O was H2SO4.
-> gebruikersinterfacequote:Nieuw in deze release is onder andere de ondersteuning van hd-resoluties tot 1920x1152, een aangepaste gebruikers interface en snelheidsverbeteringen voor processoren die met SSE2-instructies overweg kunnen.
kan -> kunnenquote:hd-films die met dat programma afgespeeld kan worden
Wind me up, put me down, start me off and watch me go
I'll be running circles around you sooner than you know
A little off center and I'm out of tune
Just kicking this can along the avenue
But I'm alright
all those moments will be lost in time
like tears in the rain...
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Geachte Redactie » Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 20
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius