4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 20
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicGlabbeek wijzigde dit bericht 29-01-2007 11:12 (13%)
En zo is het maar net.
Bekijk ook eens Marc van Glabbeek's Omzwervingen
European Computer Manufacturers Association it isquote:Glabbeek schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:10:
In nieuws: Adobe wil iso-stempel voor pdf staat als title van 'ecma' het woord 'uitleg' in plaats van de uitleg. En volgens mij moeten bij geüit de puntjes op de 'u' weg.
Ik hoop dat ik niet hoef te melden wat de fout is
Brrrr... dat was eng
dinges wijzigde dit bericht 29-01-2007 11:52 (8%)
Ik zag die fout gisteren al in de queue staan, maar daar kon ik het niet veranderenquote:dinges schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:51:
nieuws: Ebay verwijderd veilingen 'virtuele goederen'
Ik hoop dat ik niet hoef te melden wat de fout is
En inmiddels is het al gefixt
Hahn wijzigde dit bericht 29-01-2007 11:52 (4%)
Reg. datum: 11 november 2006
heel snel gefixtquote:wolluklocht schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:52:
nieuws: Ebay verwijdert veilingen 'virtuele goederen'
Ebay verwijderd
Kom op man
4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!
Wel consequent zijngedacht aan Microsoft's bestandsformaten (...) de kans dat Microsofts formaten gevalideerd
Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst. Nee.
Reg. datum: 15 februari 2003
geprijsdEr is gekozen voor geheugen van Kingston, omdat deze reepjes met levenslange garantie komen, goed geprijst zijn en bovendien voorzien zijn van een cas-latency van maar vier klokcycli.
PC: ASUS P5W-DH DL | C2D E6600 @ 3 GHz | 2GB DDR2 800 | ASUS 8800GTX | X-FI X-Music | Dell 3007 WFP-HC 30"
Reg. datum: 10 oktober 2004
Wat is dat voor barbarisme? Het is opwachting makenquote:hun opwachting zullen doen
nieuws: Adobe wil iso-stempel voor pdf
Tweede formaat? Meerdere formaten?quote:geen tweede xml-formaten
qeter wijzigde dit bericht 29-01-2007 15:29 (23%)
De eerste was al gefixt, de tweede heb ik gedaanquote:cpec schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:28:
nieuws: AMD Athlon X2 6000+ voortijdig gelanceerd
[...]
Wat is dat voor barbarisme? Het is opwachting maken
nieuws: Adobe wil iso-stempel voor pdf
[...]
Tweede formaat? Meerdere formaten?
Reg. datum: 22 augustus 2002
nieuws: CBP opent Mijnprivacy.nl om burgers te informeren
In de eerste zin wordt de afkorting CBP uitgelegd als Centraal Bureau Bescherming Persoonsgegevens, maar dit is niet correct: CBP staat namelijk voor College Bescherming Persoonsgegevens.
Never send a develloper to do an network administrators job ... (or vice versa)
Je hebt gelijk, aangepastquote:kasper_vk schreef op maandag 29 januari 2007 @ 15:45:
Met betrekking tot nieuwsbericht:
nieuws: CBP opent Mijnprivacy.nl om burgers te informeren
In de eerste zin wordt de afkorting CBP uitgelegd als Centraal Bureau Bescherming Persoonsgegevens, maar dit is niet correct: CBP staat namelijk voor College Bescherming Persoonsgegevens.
'bij kreeg'quote:Volgens NetRatings is Microsoft het afgelopen jaar tien procent van de zoektaart kwijtgeraakt terwijl Google er 22 bijkreeg.
'Microsofts'quote:Op de Amerikaanse zoekmarkt heeft Google zo'n vijftig procent in handen, terwijl Microsoft's Live Search met een schamele acht procent achter Yahoo op de derde plek staat.
'divisie'quote:Hoewel de internetservicesdivivisie zowel MSN als Live beslaat,
Ik heb geen sig.
donequote:KurriKlown schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:01:
nieuws: 'Microsoft laat steken vallen bij Windows Live'
[...]
'bij kreeg'
[...]
'Microsofts'
[...]
'divisie'
Als een aantal schakelingen defect is...quote:Het ontwerp biedt ook tolerantie voor fouten: als een aantal schakelingen defect zijn, werkt de rest van de module gewoon verder.
voorzien van eenquote:Daarnaast is deze modchip voorzien een ingebouwde fix die ervoor zorgt dat Gamecube-spellen die gebruikmaken van streaming audio
Reg. datum: 10 oktober 2004
http://www.intel.com/prod...re2duo/specifications.htm
De E6320 draait (net als de E6300) op 1.86 GHz, niet op 1.83 GHz.
qeter wijzigde dit bericht 30-01-2007 14:55 (6%)
Reg. datum: 09 december 2002
3e alinea:
In het Nederlands heet dat gewoon het Gerecht van Eerste Aanleg, en dat is nog een officiële naam ook aangezien het Nederlands één van de (meer dan twinitig) voertalen van de EU is. Zie ook de website.quote:Het Europese Court of First Instance heeft dit bezwaar vandaag verworpen.
fondacio wijzigde dit bericht 30-01-2007 15:29 (10%)
Reden: website toegevoegd
'Gewoon' vind ik het niet maar een zinvolle wijziging is het zekerquote:fondacio schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:28:
In het Nederlands heet dat gewoon het Gerecht van Eerste Aanleg, en dat is nog een officiële naam ook aangezien het Nederlands één van de (meer dan twinitig) voertalen van de EU is.
quote:cpec schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:54:
nieuws: Prijsverlaging Core 2 op 22 april, Celeron in juni
http://www.intel.com/prod...re2duo/specifications.htm
De E6320 draait (net als de E6300) op 1.86 GHz, niet op 1.83 GHz.
Rataplan wijzigde dit bericht 30-01-2007 15:37 (4%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.