Reg. datum: 12 juni 2008
Behringer BCD-2000 DJ Control
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 12 juni 2008
Reg. datum: 16 februari 2001
De driver cd ben ik dus kwijt. Contact gezocht met Behringer. Zij gaven mij de link naar de update driver, waarop ik weer een e-mail gestuurd heb dat het een update is en dat ie echt niet installeert. Aangezien ik daarop geen antwoord meer kreeg, dacht ik laat ik mijn laptop eens proberen met WinXP en ja hoor die update driver installeert gewoon en de BCD2000 werkt met VDJ, maar zoals hier dus al meer geroepen is. Hij hangt na een bepaalde interval.quote:PsyFly schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:34:
[...]
Als ik me goed herinner installeert de mapper ook de BCD2000 of de BCD3000 asio-driver, maar of dit de oplossing voor jouw probleem kan zijn, daar kan ik jammer genoeg niet met zekerheid op antwoorden.
Als je het eens uit wil proberen, mag je me altijd je gegevens overmaken zodat ik je de mapper kan bezorgen.
Kun je mij de mapper toesturen? alexander punt wesdorp aapje uitnesselande dot nederland.
Development Attitude (www.onedev.nl) - Mark Barto's HomePage (www.markbarto.nl)
teacher wijzigde dit bericht 06-01-2009 23:29 (5%)
When I say Prrtt, you say Prrrt. PRRRT PRRRT PRRRTTT PRRRRTTT!
Dat is toch wel te vinden door te zoeken met google? Ik vond deze: Skin_with_1024x600_Resolution.quote:HellBeast schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:46:
Heeft iemand toevallig de skin voor Virtual DJ die werkt op een netbook? (Dus 1024x600). Ik weet dat er eentje bestaat, maar kan hem nergens vinden. Als iemand hem heeft, wil dan diegene zo vriendlijk zijn hem te mailen naar ************* ? Thanks!
Zie ook de Skin Resizer in die thread. Ik heb ze beiden niet getest omdat ik Virtual DJ niet meer gebruik. Ik weet overigens dat het niet zo heel moeilijk is om skins te maken/aan te passen. Zie de documentatie van Virtual DJ online.
sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 06-01-2009 21:36 (16%)
Bedankt! :-)
Ik heb een evaluatieversie van VDJ en kan die skins daarom niet downloaden. Het pakket schaf ik pas aan als ik zeker weet dat het lekker werkt op een Acer Aspire one 150 (1GB). Als iemand wel bij die site kan downloaden, kan iemand die skin dan even doorsturen? Ervaringen met een netbook met VDJ ben ik ook erg benieuwd naar.quote:sjaakduhuuhl schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:33:
[...]
Dat is toch wel te vinden door te zoeken met google? Ik vond deze: Skin_with_1024x600_Resolution.
Zie ook de Skin Resizer in die thread. Ik heb ze beiden niet getest omdat ik Virtual DJ niet meer gebruik. Ik weet overigens dat het niet zo heel moeilijk is om skins te maken/aan te passen. Zie de documentatie van Virtual DJ online.
Edit: Inmiddels heb ik via een tooltje een 1024x768 scherm weten te simuleren. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid VDJ lekker aan de praat. Ik gebruik die nieuwste driversoftware (1.1.1.0) en ik heb de mapper 2.1 en 3.1 beide geprobeerd.
Het vreemde is dat als je de sync knop indrukt, dat dan het nummer een soort van langzaam opstart en dan opeens sneller gaat lopen. Ik denk dat ik iets verkeerd heb staan. Verder moet ik 2x op de knop play drukken voordat hij gaat spelen, dit is ook heel vervelend. Heeft iemand daar een oplossing voor? Misschien dat iemand me die eerste mapper door kan geven? (v1.1?).
Thanks
HellBeast wijzigde dit bericht 09-01-2009 08:37 (25%)
When I say Prrtt, you say Prrrt. PRRRT PRRRT PRRRTTT PRRRRTTT!
Reg. datum: 22 mei 2007
Is het mogelijk om ook mij die mapper te sturen? (heb een BCD-2000)
Ik wou een persoonlijk bericht sturen, maar dat gaat hier blijkbaar niet.
Mijn adres (getypt om spam te vermijden): christophe underscore maeren apestaartje hotmail dot com
Alvast zeer wel bedankt voor de moeite!
Reg. datum: 12 juni 2008
Ik heb je de mapper opgestuurd Funnylitlman, net zoals ik ook naar mabarto heb gedaan. Ik heb van mabarto wel niks meer vernomen sindsdien, dus ik vroeg me af of hij deze goed ontvangen heeft.quote:Funnylitlman schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:58:
Beste PsyFly,
Is het mogelijk om ook mij die mapper te sturen? (heb een BCD-2000)
Ik wou een persoonlijk bericht sturen, maar dat gaat hier blijkbaar niet.
Mijn adres (getypt om spam te vermijden): christophe underscore maeren apestaartje hotmail dot com
Alvast zeer wel bedankt voor de moeite!
Je kan trouwens wel persoonlijke berichtjes sturen (Direct Messages hier genoemd), maar je moet hiervoor de mogelijkheid wel zelf eerst activeren.
Reg. datum: 16 februari 2001
Sorry. Ik heb de mapper gebruikt, maar het heeft niet voorkomen dat mijn VDJ blijft hangen na een periode. Ook kon ik met de mapper de mic niet gebruiken. Voor de verder rest werkt het wel prima! Dank nog daar voor!quote:PsyFly schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 07:39:
[...]
Ik heb je de mapper opgestuurd Funnylitlman, net zoals ik ook naar mabarto heb gedaan. Ik heb van mabarto wel niks meer vernomen sindsdien, dus ik vroeg me af of hij deze goed ontvangen heeft.
Je kan trouwens wel persoonlijke berichtjes sturen (Direct Messages hier genoemd), maar je moet hiervoor de mogelijkheid wel zelf eerst activeren.
Development Attitude (www.onedev.nl) - Mark Barto's HomePage (www.markbarto.nl)
Reg. datum: 14 januari 2009
low werkt mid niet high gaat gain mee nu heb ik tracktor 3.2 erop gezet met midi rules en alles maar het probleem blijft
wil ik de kanalen opnieuw leren welke knop het is gebeurt er niks
wie ow wie heeft er een werkende rules want ik heb ze alemaal al geprobeerd die ik kon vinden
http://Superdaantje.nl MacBook Pro 2009 en Intel Mac Mini geheugen upgrade manual
Reg. datum: 20 november 2006
volgens mij is die MIC op geen enkele wijze aan de praat te krijgen....quote:mabarto schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:07:
[...]
Sorry. Ik heb de mapper gebruikt, maar het heeft niet voorkomen dat mijn VDJ blijft hangen na een periode. Ook kon ik met de mapper de mic niet gebruiken. Voor de verder rest werkt het wel prima! Dank nog daar voor!
Reg. datum: 02 november 2006
kun je de 3.4 mapper voor de bcd2000 gooien naar vliegendeserver[at]hotmail.com gaarnequote:PsyFly schreef op woensdag 19 november 2008 @ 05:06:
Ik heb de bcd2000 en bcd3000 mapper v3.4 voor VirtualDJ.
Wie hem hebben wil, kan me dit altijd laten weten.
Reg. datum: 24 januari 2009
zou je mij de mapper ook toe willen sturen?
heb al een tijde problemen met m'n bcd3000 en virtualdj.
het mailadres is: manie0185[at]hotmail.com
alvast bedankt
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Reg. datum: 08 februari 2009
Maar moet ik beschikken over versterker + boxen?
Ik gebruik namelijk boxen op pc met rood & wit aansluiting...
Maarum, kun je niet beter voor de 3000 gaan?
sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 08-02-2009 21:53 (13%)
Reg. datum: 08 februari 2009
Ik weet niet wat de prijzen daar allemaal van zijnquote:sjaakduhuuhl schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:53:
Kan prima. Wel heb je een verloopstekkertje nodig van tulp naar mini jack (female) nodig en die sluit je dan op de master output aan. Maar dat is geen probleem.
Maarum, kun je niet beter voor de 3000 gaan?
Op sites staan wel 180¤ voor 2000.. maar die zijn al redelijk verouderd..
Over 3000 vindt ik enkel boven 250¤
De 3000 is al voor 190 a 200 euro nieuw te krijgen. Zoek eens met google.
Tevens staan er zat op marktplaats. Tussen de 120 en 170 euro Zelfs enkele met nog fabrieksgarantie
http://Superdaantje.nl MacBook Pro 2009 en Intel Mac Mini geheugen upgrade manual
Reg. datum: 08 juni 2009
Wat moet ik doen? Ik draai op een Vista
Reg. datum: 21 juni 2009
Die behringer is veel blijven hangen , zowel in virtual dj als in future decks pro.
Wat kan ik nu doen hij werkt wel maar alsk er even mee wil mixen stopt hij soms.
Oke hij moest normaal 4uur spelen en toen ik hem om het liedje afsloot en opnieuw opstarten had ik geen problemen.
Ligt het aan het programma? want op mijn laptop waren al mijn programma's uitgeschakeld (kheb er trouwens toch niet zoveel programma's op staan. en mijn muziek staat op men externe)
Alle hulp is welkom.
greetz
Reg. datum: 21 juni 2009
Ik draai met vista en heb een appart account op men laptop vr te draaien. sluit altijd messenger af enz..
In v5 werkte het prima...
Iemand een idee?
Had hetzelfde probleem. Uiteindelijk maar terug gegaan naar Rev5. Draait primaquote:dfireblade schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:36:
Hallo, ik heb sindskort virual dj v6 geinstalleerd, maar deze ziet mijn bcd2000 niet... heb ook al wat mappings gedownload, maar hij vindt hem niet bij de mappers in de config als ik show only connected devices aanvink.
In v5 werkte het prima...
Iemand een idee?
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last