Bedankt! :-)
Behringer BCD-2000 DJ Control
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 198
Reg. datum: 05 april 2006
cd niet kwijtraken met de drivers en software erop wil ook wel eens werken :xquote:Webhawkjuh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:15:
TVP :-)
(ik heb hem aan deforcer verkocht, en 't lijkt me wel zo fijn dat hij m ook aan de praat krijgt)
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
blijkbaar volgens een tutorial hier in het topic moet je eerst de driver die op de cd staat instaleren en vervolgens de nieuwere. gezien behringer het niet zo heeft op archieven..... en ik vindt het netter om bij je verkoop alles mee te leveren ipv bijna compleetquote:Cubefanatic schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:29:
CD? Wadiesda? Daar hebben we internet toch voor?
maargoed de link naar oude driver enzo:
http://www.4shared.com/fi.../CD_ORIGINAL_BCD2000.html
schoutenkevin85 wijzigde dit bericht 21-06-2008 12:14 (13%)
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
Reg. datum: 19 december 2006
Reg. datum: 19 december 2006
Ik heb er zelf helaas ook nooit een cd bij gehad.ik heb hem ook niet nieuw gehad 
Mij lukte het echter wel met de diverse downloads, alleen deforcer dus niet
Mij lukte het echter wel met de diverse downloads, alleen deforcer dus niet
Radio Tweeeeee!111one
Reg. datum: 20 juni 2008
Reg. datum: 20 juni 2008
Ik heb dus nog steeds een probleem. De oude driver heb ik geïnstalleerd, maar dan moet ik mijn BCD2000 weer aanzetten om de hardware in te stellen, maar dan mislukt het steeds bij de 'hardware manager'. En Windows zeurt ook dat de BCD2000 73% van de USB bandbreedte pakt, en dat er te weinig is. Kan de oorzaak daar liggen?
Ik heb een USB muis en toetsenbord, dus kan er geen 1 missen.
Iemand die me kan helpen?
Ik heb een USB muis en toetsenbord, dus kan er geen 1 missen.
Iemand die me kan helpen?
Reg. datum: 02 juli 2008
ik heb er net 1 gekocht, voor 85 euro tweedehands maar alles werkt nog. En ik dacht, stroomtoevoer inpluggen en USB inpluggen en draaien maar. Maar je moet dus ook nog een versterker hebben .... Of niet dan? Wil iemand even uitleggen hoe dat allemaal werkt met die versterker wat ik nodig heb enz.
@ markieDJ in "Behringer BCD-2000 DJ Control":
Klopt, de output is gewoon een "line-out". Die gaat dus naar een versterker of actieve speaker (speakers met een ingebouwde versterker).
Klopt, de output is gewoon een "line-out". Die gaat dus naar een versterker of actieve speaker (speakers met een ingebouwde versterker).
ja het is al opgelost, het lag gewoon aan de instellingen van VDJ met outputs etc..toch bedankt.
Reg. datum: 05 februari 2004
Reg. datum: 05 februari 2004
Goedemiddag,
Ik ben in het bezit van een bcd2000, alleen nu heb ik een probleem dat ik mijn Phono A en B niet kan gebruiken.
nu schijnt er een mapper te zijn 3.4 uit mijn hoofd, heeft iemand deze mapper ?
Ik werk nu even met die crappy b-cd software maar dat is helemaal niks..
Thnx!
Ik ben in het bezit van een bcd2000, alleen nu heb ik een probleem dat ik mijn Phono A en B niet kan gebruiken.
nu schijnt er een mapper te zijn 3.4 uit mijn hoofd, heeft iemand deze mapper ?
Ik werk nu even met die crappy b-cd software maar dat is helemaal niks..
Thnx!
Reg. datum: 20 november 2006
ik zoek me ook scheel naar BCD Mapper 3.4
de 2.1 heb ik nog wel, maar die 3.4 is nergens te vinden
de 2.1 heb ik nog wel, maar die 3.4 is nergens te vinden
Ik heb deze thread al meerdere malen doorgelezen maar krijg mijn bcd2000 niet aan de praa
Althans, in VDJ 5 werkt het niet naar behoren (na 15 sec stopt ie gewoon, kan ik niks meer doen)
En in Bdj software loopt ie de hele tijd vast (alleen de eerste keer deed deze het redelijk)
maar dan nog wil ik niet met die bdj werken, liefst met deckadance of vdj5.
Ik kom er echt niet meer uit (ik werk op een laptop, met een versterker , 2 speakers/subwoofer en bcd2000 met headphones, vista)
Hopelijk wilt iemand me helpen, ik word er panisch van (al 2 dagen nu mee bezig geweest)
Thijs [apenstaart] fuff [punt] nl
Althans, in VDJ 5 werkt het niet naar behoren (na 15 sec stopt ie gewoon, kan ik niks meer doen)
En in Bdj software loopt ie de hele tijd vast (alleen de eerste keer deed deze het redelijk)
maar dan nog wil ik niet met die bdj werken, liefst met deckadance of vdj5.
Ik kom er echt niet meer uit (ik werk op een laptop, met een versterker , 2 speakers/subwoofer en bcd2000 met headphones, vista)
Hopelijk wilt iemand me helpen, ik word er panisch van (al 2 dagen nu mee bezig geweest)
Thijs [apenstaart] fuff [punt] nl
music is magic
Zelfde probleem met djDecks, speelt voor max 1 minuut, houdt er dan onherroepelijk met op. Traktor daarentegen speelt wel verder, maar na die 15sec tot 1 min hoor ik duidelijk een audio onderbreking. Dit doet me vermoeden dat er een soort buffer-underflow in de driver gebeurd, maar Traktor na het probleem kan verderspelen terwijl "primitievere" programma's zoals djDecks en VDJ crashen.quote:Fuff schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:29:
Dit "audio gap" probleem, dat djd en vdj doen crashen, is voor mij wel nieuw. Vroeger (XP SP2) ging alles perfect, maar na een reinstall (XP SP3) met volledig dezelfde setup, loopt alles brak. Op internet lees ik meer gevallen van een crashende BCD2000, en de posts zijn altijd tamelijk recent. Het doet me vermoeden dat het iets met SP3 te maken heeft.
Iemand ervaring met dit probleem, of wat informatie hoe ik de schuldige zou kunnen vinden?
Probleem gevonden: uitschakelen van wireless controller. Instabiele drivers dus 
Maar goed, dat was dus al ~210 posts duidelijkquote:MALEADt schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:39:
Probleem gevonden: uitschakelen van wireless controller. Instabiele drivers dus
@vvv: Klopt helemaal. Achteraf is het al snel: "Ooh duh!"
sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 03-08-2008 01:01 (13%)
Merkte ik ook achteraf, eenmaal je de juiste keywords gevonden hebt lijkt het allemaal zo vanzelfsprekendquote:sjaakduhuuhl schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:25:
[...]
Maar goed, dat was dus al ~210 posts duidelijk
Reg. datum: 12 juni 2008
Ik heb de bcd2000 en bcd3000 mapper v3.4 voor VirtualDJ.
Wie hem hebben wil, kan me dit altijd laten weten.
PsyFly wijzigde dit bericht 19-11-2008 05:09 (7%)
Je mag hem mij bezorgen als je wil. Zet even je DM aan om e-mailadres door te geven aub.quote:PsyFly schreef op woensdag 19 november 2008 @ 05:06:
PsyFly zou jij mij aub die mapper 3.4 kunnen sturen op :
dragon76[at]gmail.com ?
Zoek em al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang
thanks !
dragon76[at]gmail.com ?
Zoek em al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang
Reg. datum: 16 februari 2001
Deforcer, ik loop al een tijdje tegen hetzelfde probleem aan alleen nu heb ik hem weer uit de kast gehaald voor een feest. Heb jij al een oplossing? iso ergens ofzo? iemand anders wellicht?quote:Deforcer schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:14:
Hey iedereen,
Ik heb zojuist de BCD2000 ontvangen, en ik ben bezig met hem te installeren. Ik heb Vista, dus misschien ligt het probleem daar.
Ik ben bezig met een driver te installeren, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal goed is:
[afbeelding]
(Sorry voor de slechte kwaliteit)
Ik heb de CD niet. Maar de driver werkt niet goed, want als ik op Relaunch druk, dan gebeurt er niets. Er moet dus een Control Panel komen, maar die komt niet.
Ik heb ook software voor de BCD2000 gedownload: B-DJ, maar die werkt ook weer niet, omdat B-DJ de BCD niet kan vinden, en dat ligt denk ik weer aan de driver.
[afbeelding]
Kan iemand hier mij mee helpen?
Groeten Melvin
De BCD3000 installler werkt niet met de 2000 en de update die op de site staat update de drivers maar heeft ze zelf niet in zich, vreemd genoeg.
Development Attitude (www.onedev.nl) - Mark Barto's HomePage (www.markbarto.nl)
Reg. datum: 21 oktober 2008
Reg. datum: 21 oktober 2008
Same here PsyFlyquote:PsyFly schreef op woensdag 19 november 2008 @ 05:06:
Zou inderdaad fantastisch zijn mocht die Bcd3000 mapper zomaar in mijn mailbox [zoecky(at)hotmail.com] komen te vallen!
Heb me ook al rotgeërgerd aan die drivers
In elk geval, thx a million!
Mapper is naar jullie verstuurd! Veel plezier ermee...
edit: Blacksnak, DM staat aan!
PsyFly wijzigde dit bericht 07-12-2008 09:51 (23%)
Heb je de Windows driver voor de BCD2000 dan niet nodig overigens? Ik probeer mijn probleem op te lossen. Inmiddels ook een mail gestuurd naar Behringer, maar tot nu toe krijg ik dit antwoord:quote:PsyFly schreef op zondag 07 december 2008 @ 09:50:
Mapper is naar jullie verstuurd! Veel plezier ermee...
En helaas de driver die ze wijzen is gewoon de update. Zonder de originele driver geinstalleerd te hebben, gaat de installatie van de update niet werken. Als de mapper waar jij het nu over hebt wel zou werken zonder driver, is dat geweldig natuurlijk, maar ik heb zo'n mijn twijfels dat dit niet het geval is.quote:Dear,
Please download the BCD2000 Software from the Internet, as the BCD2000 is discontinued and we have already send out all of our Spare CDs.
Software:
http://www.xylio.com/index/page/en-bdj-home-menu-none-0.html
Driver:
http://www.behringer.com/...bc_downloads.cfm?lang=eng
We hope that we have been able to help you with this information.
Best regards,
Your BEHRINGER Customer Support Team
Development Attitude (www.onedev.nl) - Mark Barto's HomePage (www.markbarto.nl)
Als ik me goed herinner installeert de mapper ook de BCD2000 of de BCD3000 asio-driver, maar of dit de oplossing voor jouw probleem kan zijn, daar kan ik jammer genoeg niet met zekerheid op antwoorden.quote:mabarto schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:07:
Heb je de Windows driver voor de BCD2000 dan niet nodig overigens?
Als je het eens uit wil proberen, mag je me altijd je gegevens overmaken zodat ik je de mapper kan bezorgen.
Reg. datum: 18 februari 2008
Reg. datum: 18 februari 2008
Zou ook graag de 3.4 mapper in mijn simba_nl@hotmail.com box willen ontvangen.... wie oh wie kan ik voor de kerst dankbaar zijn...
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last