Reg. datum: 29 maart 2005
Behringer BCD-2000 DJ Control
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 29 maart 2005
...
Reg. datum: 05 april 2006
ik zei ook niet dat het de beste manier was toch?quote:Aur0ra schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:31:
Volgens mij is de beste manier toch echt gewoon heel veel draaien, kijken wat wel en niet werkt, gevoel ervoor krijgen enz. Natuurlijk kan dat programma in zekere zin helpen, maar niets werkt zo goed als het menselijk gehoor.
Bovendien is het ook nog wel fijn om als DJ zelf de invloed te hebben op wat er uit de speakers komt, anders kan je net zo goed alles door de software laten berekenen, vind ik dan.
Fouten zijn nou eenmaal menselijk
maar er is wel een tool die kan helpen, maar zoals ik eerder zei ik gebruik het echt nooit.
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
Toffe set! En nu wil ik natuurlijk wel een tracklist! Jij hebt duidelijk wel op de volgorde van je platen gelet, mooie opbouw. Aan het einde toffe climax. (grappig einde ook)quote:
Ik ben benieuwd naar je tracklist...
Digital DJ - Chillism weblog: Waarom boycot idereen toch een Duits woord?
quote:Uncle Jak - Audio Injection Remix
Evolve - Original Mix - Prompt
It's A Fine Day - ZeroSix Club Mix Aeronautics
Martin Solveig - C'est la Vie (Martin Solveig vs Fedde le Grand
Knobbers - Original Mix - Crookers
Sleazy - Veron & Praia del Sol
Guess what's ripped up! - Chuckie & Hardwell
Retox - Original Mix - JF, Smokecream
Bring The Noise - Pump-kin Remix - Benny Benassi, Public Enemy
Tetris - Kid Dub
edit: heb weer wat nieuwe plaatjes, eens kijken wat ik daarvan kan bakken
White wijzigde dit bericht 12-03-2008 00:16 (7%)
...
...
Nu direct met tracklist hequote:WhiteViper schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 02:51:
nieuwe mix af, gooi hem morgen even online en plak hier een linkje!
vooruitquote:
Mixtest14 - Flop (rechtsklik opslaan als anders werkt ie niet).
tracklist:
eindnummer is een beetje een verassing xDquote:Dooms Night - Laidback Luke Remix - Azzido Da Bass
Get The Fuck Up feat. Stellar MC - Original Mix - Stupid Fresh
Mothership - Bart B More Remix - ATFC
Badman Riddim - Vato Gonzalez
Smash Disco - Vandalism V8 Mix - Vandalism
Stretch The Canvas feat. Lo-Fi & Lee 'Call Of The' Crowther - Original Mix - Stupid Fresh
Afrobounce - Original Mix - Kid Massive, Ethan Project
Bodycrash - Original Mix - Buy Now
Word - Original Mix - Sebastien Leger, Chris Lake
Decisions - Original Mix - Prok & Fitch
Give It Up For Me - Original Mix - Sydney Blu
Donkey Punch - Original Mix - Hatiras, Jelo
Front To Back - Original Mix - Wolfgang Gartner
Lower States of Conciousness - ZZT (Zombie Nation & Tiga)
...
Reg. datum: 24 maart 2008
quote:renevdeertwegh schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:59:
Heeft iemand trouwens nog wat leuke effects voor virtual dj? 3 juni moet ik draaien en heb alleen nog maar de standaard effects die erbij zitten.
Gr. René
teacher wijzigde dit bericht 24-03-2008 19:26 (14%)
Wat heeft de BCD3000 overigens meer dan een BCD2000? Misschien dat ik nog ergens een 2000 tegen dumpprijs zou kunnen krijgen.
My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]
volgens mij alleen ander kleurtje, ingebakken mac support en iets stevigere drivers. Voor de rest niet veel verschilquote:Stoney3K schreef op woensdag 02 april 2008 @ 02:34:
Ik zit er nu over te denken om mijn Hercules DJ Console MK2 te vervangen door een BCD3000. Ik heb al ervaring met de BCA2000 van Behringer, en ik ben redelijk te spreken over de steviger kwaliteit van de BCx serie t.o.v. het beetje sponzige, rubberkey gevoel dat ik bij de MK2 nogal eens had. Maar ik wil eigenlijk ook even de kat uit de boom kijken voor de nieuwe DJ Console van Hercules... Als ze in hun nieuwe console (DJ Console RMX) eindelijk het speelgoed-feel eraf weten te krijgen ga ik toch even twijfelen.
Wat heeft de BCD3000 overigens meer dan een BCD2000? Misschien dat ik nog ergens een 2000 tegen dumpprijs zou kunnen krijgen.
de witte/zilveren buttons van de bcd3000 zijn wel véél beter bruikbaar op feestjes (in het donker dus) dan de zwarte buttons van de 2000.
...
Ik zou geen MKII of een BCD 2000 kopen als ik jou was. Deze zijn al aardig verouderd. Er is veel meer op de markt. Kijk anders in dit nieuwe topic Daar staat bij links ook een url naar een inkoop actie voor controllersquote:Stoney3K schreef op woensdag 02 april 2008 @ 02:34:
Ik zit er nu over te denken om mijn Hercules DJ Console MK2 te vervangen door een BCD3000. Ik heb al ervaring met de BCA2000 van Behringer, en ik ben redelijk te spreken over de steviger kwaliteit van de BCx serie t.o.v. het beetje sponzige, rubberkey gevoel dat ik bij de MK2 nogal eens had. Maar ik wil eigenlijk ook even de kat uit de boom kijken voor de nieuwe DJ Console van Hercules... Als ze in hun nieuwe console (DJ Console RMX) eindelijk het speelgoed-feel eraf weten te krijgen ga ik toch even twijfelen.
Reg. datum: 20 november 2002
Nu zit ik met een probleem wat ik niet kan herleiden.........ook topics afgezocht maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik gebruik een laptop en virtual dj.....
als ik aangeef in de settings van vdj :
outputs : headphone
soundcard : bcd2000
outpuchannels : master chan1&2 / headphones Chan 3&4
Dan werkt alles naar behoren.
deck 1 speelt en deck 2 kan ik voorluisteren.
Maar na 30 sec. stopt alles ineens....en moet ik weer met de settings klooien voor er geluid uitkomt.
Nu heb ik maar voor 2 geluidskaarten gekozen en de master gaat nu via de laptop naar mijn mengpaneel. en op de bcd kan ik nu voorluisteren Dit werkt opzich prima maar ik moet toch de master van de bcd kunnen gebruiken EN voorluisteren op de bcd???
Dat is een oude bekende met de BCD. Zoek de thread maar eens door.
Error -48621: Unexpected end of message
Bouw mee aan Tweak City! | Klik hier voor meer info!
Reg. datum: 19 september 2001
On the eigth day, God started debugging
Reg. datum: 20 november 2002
ik blijf zoeken, word er een beetje moe van dit draadje bestaat al uit tig pagina'squote:sjaakduhuuhl schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:02:
@ malfunction in "Behringer BCD-2000 DJ Control":
Dat is een oude bekende met de BCD. Zoek de thread maar eens door.
Nicequote:
Gr. René
Reg. datum: 14 mei 2008
quote:IceBearBitch schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:26:
[...]
Je zou me ook heel blij maken met die skins !
Kun je ze doormailen naar janblues@eastwestradio.nl?
Alvast hartelijk bedankt begin net ermee en ziet er heel mooi uit.
gr jan
Reg. datum: 31 januari 2004
Vandaag heb ik na een tijdje niet gemixed de hebben de BCD2000 weer 'ns onder het stof vandaan getrokken en blijkt dat er ineens een vreemd tweetal 'foutjes' de kop op steken. Geen flauw idee of iemand hier dit herkent en misschien een oplossing weet maar ach je kan 't altijd proberen
Alleerst weigert m'n systeem nu om alles wat via de BCD2000 m'n computer binnenkomt (line-in geluidskaart) in 5.1 af te spelen, dit is iets wat vroeger wel gewoon gewerkt heeft, heel vreemd, niet bijzonder erg.
Verder merk ik ineens dat in Traktor *alle* knobs éérst een stukje opengedraaid moeten worden (vanuit de middenstand) voordat Traktor 'm onder de helft pakt. Ook erg vreemd, niet vreselijk maar wel storend.
Nja ik betwijfel of iemand hier iets van weet maar toch
Overigens ben ik na zo'n anderhalf jaar nog steeds zeer tevreden met 't apparaatje en ik moet 't mixen binnenkort toch echt weer eens op gaan pakken xD
Mochten er toevallig nog mensen geinteresseerd in m'n 'werk' zijn, er zijn een stuk of 8 mixjes te downloaden vanaf http://sjagga.onzeboomhut.nl (Trance/Progressive)
En anders niet..
Reg. datum: 14 juni 2008
Ik heb zelf de BCD2000 nu een paar maandjes en oh oh oh
wat een geweldig apparaat. ik gebruik het in combinatie met
Virtual dj en Cool edit pro.
voor de liefhebbers van Hardstyle hier 2 mixen:
http://rapidshare.com/fil...D_2000_Harstyle_Event.mp3
http://rapidshare.com/files/122475757/mix_2_bcd2000.mp3
Beide zijn gemaakt met de bcd2000:
Dat wil zeggen, mix overgangen gedaan met bcd2000
overgangen opgenomen via de virtual dj software en dan
berwekt en afgemixt in cool edit pro. Ik hoop dat jullie
er plezier mee hebben (met de mixjes)
spam geknipt, en groetjes zijn niet nodig
teacher wijzigde dit bericht 15-06-2008 13:47 (13%)
Reg. datum: 20 juni 2008
Ik heb zojuist de BCD2000 ontvangen, en ik ben bezig met hem te installeren. Ik heb Vista, dus misschien ligt het probleem daar.
Ik ben bezig met een driver te installeren, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal goed is:
(Sorry voor de slechte kwaliteit)
Ik heb de CD niet. Maar de driver werkt niet goed, want als ik op Relaunch druk, dan gebeurt er niets. Er moet dus een Control Panel komen, maar die komt niet.
Ik heb ook software voor de BCD2000 gedownload: B-DJ, maar die werkt ook weer niet, omdat B-DJ de BCD niet kan vinden, en dat ligt denk ik weer aan de driver.

Kan iemand hier mij mee helpen?
Groeten Melvin
Reg. datum: 19 december 2006
(ik heb hem aan deforcer verkocht, en 't lijkt me wel zo fijn dat hij m ook aan de praat krijgt)
Radio Tweeeeee!111one
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last