Reg. datum: 28 juli 2005
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
Forum » Consumentenelektronica » Audio en HiFi » Behringer BCD-2000 DJ Control
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Reageer Nieuw TopicZ1ppo wijzigde dit bericht 14-12-2007 21:01 (189%)
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
Er bestaat een MIDI driver voor de BCD2000 voor MacOS X, maar audio is voorlopig nog niet ondersteund (enkel dus MIDI control). Zie ook http://www.evinyatar.be/ . Maar hoe dan ook zou ik het niet aanraden van een BCD2000 te kopen; de hardware is gewoon te onstabiel, en niet enkel op Mac.quote:Frankeh schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:50:
vraagje, dus ne bcd 2000 gaat niet op een mac?
Pegasus: Q9650; Gigabyte GA-EP45-DS4; Club3D Radeon 4870x2; 4GB RAM; 2TB HD; Xonar DX \ Mercury: MacBook Pro 2,33GHz C2D; 15inch; 3GB RAM; 500GB HD
bij VDJ5 rev.5 zit BCD3000 support ingebakken, mét werkende ledsquote:swordfish666 schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:08:
Ik heb nu die bcd3000 en werkt goed in traktor, maar kzou hem graag met vdj gebruike.
Heeft iemand een goeie mapping voor de bcd3000 en vdj? Ik denk dat dit een .xml bestand is.
Is er al iemand die hier een oplossing voor heeft?quote:C1000 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:10:
[...]
Ook ik heb dit zelfde probleem althans ongeveer het zelfde probleem.
Ik heb Windows XP met hier op de BCD2000 en VDJ 5 maar heb ook al 4.1 en 4.3 geprobeerd en
deckadance die overigens het zelfde probleem heeft als VDJ
Als ik mijn mid van deck A draai versnelt of vertraagt deck B. Als ik de low van deck A draai versnelt of vertraagt deck A zelf.
Als je iets niet wil tijdens het draaien is het dat je track in een keer van pitch veranderd.
Ik heb de bcd2000 nu 1 jaar. Dit probleem is pas iets van de laatste maanden.
Vorig jaar had ik dit probleem nog niet en aan mijn pc is weinig veranderd.
Zou het met een Windows update te maken kunnen hebben?
Ik heb nu van aardig wat personen gelezen dat ze dit probleem hebben maar ben nog nergens een oplossing tegen gekomen behalve wat omslagtige handelingen. Maar dat kan nooit de bedoeling zijn.
Iemand een idee hoe dit wel gaat werken? of heeft er al iemand contact gehad met Behringer?
Nee, dit gaat nooit werken, dat is ook de reden dat ik hem heb teruggebracht naar de winkel en mijn geld heb terug gekregen. Hier beschreef ik het probleem al. Het is dus nog steeds.quote:C1000 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 09:05:
[...]
Is er al iemand die hier een oplossing voor heeft?
sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 28-12-2007 10:55 (32%)
Bedankt! :-)
hehe kom ik dan weer met: DjDecks (A), auto advanced.... je kunt het zelfs instellen of je wil dattie het gaat proberen te beatmatchen meen ik. maar heb het nog nooit gebruikt. autoadvanced.....quote:brw martijn schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:56:
Welke programma's mixen automatisch over, dus einde van een liedje van a naar b en om gekeerd?
ik weet dat bpm studio dit doet en futuredecks dit doet maar hoe zit het met B-DJ en virtual DJ en misschien andere
// Intel C2D E8500 @ 3,8 GHz // Asus P5Q-Pro // 4GB DDR2-8500 Dominator // Asus ENGTX295 //
Werkt niet. Ben zelf ook teruggestapt op windows XP en daar werkt ie perfect op met Virtual DJ 4.2r1quote:Liquid-Man schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:05:
Ok, ik zit met een probleempje, al toen ik mijn BCD2000 kocht, werkte de cd gelijk al niet... Nooit een probleem geweest omdat ik gewoon de drivers van internet had gehaald, nu heb ik sinds een week Vista en wil m'n BCD2000 weer eens gebruiken, maar wat ik ook doe die drivers willen niet installeren, want die driver zegt dat windows eerst de BCD2000 moet installeren en daarna op continue drukken, maar vista kan niets vinden om hem te installeren dus doet ie ook niets...
Iemand een oplossing (misschien een iso maken voor me van de originele BCD2000 cd? (A))
Digital DJ - Gratis en zonder account een plaatje hosten? Plaatjesdump.nl
Haha, van mij wel hoor. Staat je mix ergens online?quote:WhiteViper schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 13:29:
heb laatst nog een mix gemaakt met m'n bcd3000, na lange tijd![]()
of mag ik dat niet posten hier? dat ik in het bcd3000topic moet zijn, aangezien die ook niet meer loopt.
heb precies hetzelfde als jijquote:EVILSalami schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:20:
[...]
Haha, van mij wel hoor. Staat je mix ergens online?
Ik ben trouwens gewend met VDj te draaien. En als ik nu met traktor bezig ga vind ik het een stuk moeilijker. Ik mis die bovenste balk(ja ik weet het newb) Hoe kan ik nou best leren beatmatchen enzo... Standaard antwoord van "veel oefenen" heb ik al
Mischien ergens beginnenrs tutorials a la ellaskins op youtube (http://nl.youtube.com/user/ellaskins)
Probleem met de mid EQ opgelost. Bleek dat de EQ verschillende standen heeft. Na terug zetten op ´classic´ is dit probleem opgelost. Het werk nu 100% geen enkel probleem meer met traktor en BCD 2000. Ik was zelfs aan het kijken voor 2e handse 3000, maar dat hoeft niet meer!quote:EVILSalami schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 13:23:
Hey dit topic lijkt wel dood. Niemend meer aan het dj'en? Ik had 't ook ff druk. Gisteren even weer bcd2000 blog gechecked, en ik zag een post over de 2000 en Traktor 3.3.1. Het werkt nu zonder al te veel moeite. Er zit een goeie beschrijving in de vorm van een pdf bij.
Je kan heel veel doen zonder tobo/muis. Bij mij werkt het allemaal prima. Op 1 ding na. De MID EQ knop. De high en low werken wel. Ga zo de learn functie proberen.
Gister geprobeerd die van jou te downloaden maar lukt niet. Hij download maar een paar kb's. Heb niet eerder tijd gehad voor een reactie. Kan je de link fixxen?quote:WhiteViper schreef op maandag 10 maart 2008 @ 01:16:
heb gisteren je eerste mix zitten luisteren, op wat duidelijke fouten na een koele mix met een nette platenkeuze. Al zou ik persoonlijk nog eens kijken naar de volgorde waarin je ze afspeelt.
Ben nu naar je tweede aan het luisteren, klinkt tot nu to koel!
nog tijd gehad om die van mij eens een spin te geven?
ik werk eraan om hem ergens anders gehost te krijgen. Hier werkt de rapidshare link trouwens perfect.. mss nog een keer proberen?quote:EVILSalami schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:51:
[...]
Gister geprobeerd die van jou te downloaden maar lukt niet. Hij download maar een paar kb's. Heb niet eerder tijd gehad voor een reactie. Kan je de link fixxen?
Ben blij dat je het leuk vind. Over de volg orde, bedoel je dat ik meer moet gaan opbouwen ofzo? Kan wel kloppen want ik heb daar helemaal niet op gelet. Bij de eerste set was dat volledig random
ff 2 vraagjes:
-Heb jij misschien nog tips hoe je platen bij elkaar zoekt die goed passen/mixen?
-En hoe los je het probleem op als je stuk of 15 platen hebt met een range van 125 ~ 140 bpm. Ik wil dan laag beginnen hoog eindigen. Als je dan gaat beatmatchen kom je niet op die 140? Mischien iemand anders hierover tips?
Gedaan, werkt echt niet. Ik klik er gewoon op, gebruik ff.quote:WhiteViper schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:41:
[...]
ik werk eraan om hem ergens anders gehost te krijgen. Hier werkt de rapidshare link trouwens perfect.. mss nog een keer proberen?
Ik begrijp 't.quote:wat ik bedoelde over je volgorde (ik ben daar ook pas pas achter gekomen), is dat het voor het oor fijner klinkt als je wat opbouwt, dus subtielere/rustigere platen voorin, en 'hardere' meer naar het eind. snap je wat ik bedoel? in je eerste mix is het namelijk nogal door elkaar gegooit zeg maar.
Maar bij sommige nummers die heel erg in het midden tonen zitten 'clashen' nogal zeg maar, dan vind ik dat het niet bij elkaar past. Of ik doe iets verkeerd. Sommige nummers gaan zonder veel moeite in elkaar over. Dit bedoelde ik eigelijk.quote:en je vraagjes:
- hoe ik platen bij elkaar zoek? niet eigk.. alle platen mixen met elkaar, en sommige wat beter dan anderen, en als je je opbouw goed hebt (en dat lukt steeds beter met oefening), zou het eigenlijk altijd goed moeten gaan.
Doe ik ook, m'n 2 set die ik hierboven gepost heb heet niet voor niets hunderd en twenty fivequote:-Ik hou in me mixen altijd een vooraf bepaalt tempo aan, dat schommelt tussen de 128 en de 130bpm per mix, op die manier kun je alles simpel gelijk trekken en klinkt het naar mijn mening ook wat proffessioneler
.
schoutenkevin85 wijzigde dit bericht 10-03-2008 21:02 (20%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: