Reg. datum: 03 januari 2007
Behringer BCD-2000 DJ Control
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 40 41 42 43 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 03 januari 2007
Reg. datum: 07 november 2006
Kijk dat verklaard al een heleboel.quote:mitchelderoock schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:47:
ik heb alleen de usb kabel in de voorkant van mijn computer gedaan. het geluid uit mijn koptelefoon is ook prima alleen het geluid wat normaal gesproken uit mijn speakers van mijn comp zou moeten komen mis ik
Je moet vanaf de BCD een kabel van de master out, naar je ingang van je computer aansluiten.
op de meeste geluidskaarten zitten een aantal aansluitmogelijkheden, 1 ervan is audio in.
Daar moet je de BCD op aansluiten.
Dan moet je naar configuratiescherm gaan, daar kiezen voor geluiden & audioapparaten
Daar zie je een tabblad staan genaamd audio, en daar moet je alles waar standaardapparaat staat je geluidskaart kiezen.
Als je dat gedaan hebt en je zet de speakers aan, dan moet je geluid uit de speakers van de computer krijgen.
Laat even weten of dit is gelukt
Reg. datum: 03 januari 2007
hij doet het hardstikke bedankt.
groeten mitchel
Kijk goede berichten om te horen, veel plezier met de BCD en we zien je wel op tv verschijnen met de jaarmix of zoquote:mitchelderoock schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:04:
jij bent echt een held!!!!!!
hij doet het hardstikke bedankt.
groeten mitchel
Gele banaan is overleden, stop met toeteren!!! || Op zoek naar servies?
"My software never has bugs, it just develops random features."
Reg. datum: 17 augustus 2004
geen ervaring mee, maar in de handleiding staat er bij systeemvereisten "Windows XP"quote:BaBoOn schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:07:
BCD 2000 en Windows 2000 werkt volgens mij niet lekker of wel?
Klopt is oorspronkelijk gemaakt voor windows xp, weet niet of er mogelijkheden zijn om hem goed draaiend te krijgen onder windows 2000.quote:assassin505 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:15:
[...]
geen ervaring mee, maar in de handleiding staat er bij systeemvereisten "Windows XP"
En alles getest? werkt het een beetjequote:ErikRad schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:09:
Xylio (de maker van B-DJ) heeft recent nieuwe software gelanceerd: Futerdecks Pro. Deze software is -zoals ze zelf zeggen- vanaf de grond af aan opgebouwd, en is volledig compatible met de BCD-2000. Volgens de eerste berichten is deze software erg stabiel (geen vastlopers / hangers meer), zie ook het forum aldaar. Futuredecks Pro is niet gratis, maar voor de mensen die in het bezit zijn van B-DJ is er een erg aantrekkelijk 'update' aanbieding. Als je je B-DJ versie hebt geregistreerd bij Xylio, dan heb je waarschijnlijk al een mail in huis gehad met een aanbod. Zo niet, dan kun je even contact opnemen met sales@xylio.com, met de melding dat je -als eigenaar van een BCD-2000- nog geen aanbieding hebt gehad. Je betaald in dat geval slechts 24,50 Euro voor Futuredecks Pro i.p.v. 139 Euro. Voor dergelijke software volgens mij niet erg duur.
Ik ga deze week Futuredecks Pro even proberen, en meldt mij wel weer met een review.
Reg. datum: 05 april 2006
heb het een keer geprobeerd... maar windows 2000 geeft geen sjoegen met de bcd2000.... gewoon xp gebruikenquote:barcootje schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:23:
[...]
Klopt is oorspronkelijk gemaakt voor windows xp, weet niet of er mogelijkheden zijn om hem goed draaiend te krijgen onder windows 2000.
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
Oude laptop van 2.8ghz Northwood P4 Mobile, 1GB ram..
Prima ding om op te draaien, echter zuipt XP vaak bij mij zoveel dat alles lagged
Dusch Win2k was een snel besluit, alleen de drivers wilde niet, hij installeerd maar 1 driver, de WDM.
Updates etc ook geprobeerd, geen 1 werkte
Maarja, Xp erop en 't werkt
Reg. datum: 02 oktober 2005
ik heb na het lezen van deze forum ook een bcd2000 gekocht (wilde eerst de hercules)
ik heb op het begin veel problemen gehad met de b-controle
geen geluid etc etc
nu ik alles werkend heb min of meer
ik heb het probleem dat VDJ niet meer reageerd na een paar nummer het programma blijft wel spelen maar de bcd2000 werkt niet meer met het programma dus moet ik die uitzetten en weer aan om weer te kunnen mixxen ik gebruik mijn geluidskaart sbaudigy in plaats van de bcd2000
ik heb de Driverlatency / Buffersize op 30 ms gezet
en in VDJ performances/ voledig naar rechts dus best quality
en soundcard latency 512(11ms) dit werkt nog het beste van al de instellingen
ik werk onder win xp met sp1 mischien dat ik dus SP 2 moet instaleren ?? ik weet het niet
mijn pc spec
amd dualcore 4200+
1 gig ddr
3x80 gig hdd
sbaudigy (deze gebruik ik dus en niet de bcd2000 )
73000gt
OS win xp sp1
Zorg dat je de BCD uit hebt staan als je de computer opstart, en dan pas aanzet.quote:JHABEK schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:09:
Vol enthousiasme de BCD2000 uitgepakt, maar nu zit ik met een installatie-probleem:
Tijdens het installeren vraagt de setup naar het bestand BCD2000.sys, ik verwijs dan naar de drivers map van de installatie-cd. Dezelfde vraag krijg ik voor BCD2000WMD.sys en ik reageer met dezelfde actie. Na het installeren krijg ik dan van Windows de mededeling dat er een fout is opgetreden tijdens de installatie ("het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden") en dat het apparaat mogelijk niet werkt.
Installatie gaan op uitzondering van de vraag naar de sys-bestanden goed.
Als ik dan B-DJ opstart, wordt de BCD niet eens gedetecteerd. Ik heb al reeds de nieuwste driver-versie van internet afgehaald (Behringer-site) maar ook dit mag niet baten.
Wie helpt me verder?
Als de software juist is geinstalleerd zal die hem herkennen en zo niet vraagt die om de software.
Dan verwijzen naar de dvd(cd)- speler
quote:ciffix schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:13:
[...]
nu ik alles werkend heb min of meer
ik heb het probleem dat VDJ niet meer reageerd na een paar nummer het programma blijft wel spelen maar de bcd2000 werkt niet meer met het programma dus moet ik die uitzetten en weer aan om weer te kunnen mixxen ik gebruik mijn geluidskaart sbaudigy in plaats van de bcd2000
ik heb de Driverlatency / Buffersize op 30 ms gezet
en in VDJ performances/ voledig naar rechts dus best quality
en soundcard latency 512(11ms) dit werkt nog het beste van al de instellingen
ik werk onder win xp met sp1 mischien dat ik dus SP 2 moet instaleren ?? ik weet het niet
[...]

Zet dat eens uit.. Dit probleem wat je hebt, heb ik ook vaak. Komt meestal omdat ik te grote nummers inlaad die hij dan moet scannen
Begrijp eigenlijk niet dat ze die prijs durven te vragen voor Virtual DJ, ik vind het zeker handig, maar niet echt zijn geld waard. Een euro of 25 zou het moeten kosten ipv de 250 nu
Geen wonder dat 90% van de gebruikers er niet voor betaalt...
Reg. datum: 05 april 2006
vooral voor videomixen is het een prachtpakket, verders vind ik het aardig slecht... (blijven allemaal meningen natuurlijk)quote:J-air schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:14:
Nou ik heb Virtual DJ 4.2 getest met mn bcd 2000, de stabiliteit lijkt iets omhoog te zijn, maar voor de rest geen spannende nieuwe dingen. Mooi stukkie software, thx 2 demonoid, maar nog niet mooi genoeg.
Begrijp eigenlijk niet dat ze die prijs durven te vragen voor Virtual DJ, ik vind het zeker handig, maar niet echt zijn geld waard. Een euro of 25 zou het moeten kosten ipv de 250 nu![]()
Geen wonder dat 90% van de gebruikers er niet voor betaalt...
ik heb zelf best lang vdj gebruikt en zwoor erbij! maar sinds een paar maanden is vdj toch vervangen voor DJ Decks (legaal zelfs) en dat pakket vind ik toch velen malen lekkerder werken... met name omdat ik ook gebruik maak van time coded vinyls
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
Reg. datum: 07 januari 2007
Ik heb de bcd2000 gekocht, maar wanneer ik het programma start en ik heb 2 songs lopende in deck A en B dan kan ik met de gewone instellingen alleen de croosfader gebruiken om zogezegt links en rechts te luisteren van deck A en B, de phone split werkt dan gewoon niet, dus ik kan niet voorbeluisteren! wanneer ik de instellingen van de GLOBEL MODE verander in advanced mode, dan werkt men phone split wel, maar men crossfader niet meer!!!!!! Kan iemand mij helpen om dit op te lossen?
mail me op steenwegh.denis@telenet.be of msn dj_morpheus69@hotmail.com
Pre-Fader-Listen
Draai die eens? Neem aan dat je de software zo ingesteld hebt dat hij een monitor kanaal heeft?
Plug je headphone in de bcd headphone, en test de PFL draaiknop eens..
Reg. datum: 07 januari 2007
Ik heb de bcd2000 gekocht, maar wanneer ik het programma start en ik heb 2 songs lopende in deck A en B dan kan ik met de gewone instellingen alleen de croosfader gebruiken om zogezegt links en rechts te luisteren van deck A en B, de phone split werkt dan gewoon niet, dus ik kan niet voorbeluisteren! wanneer ik de instellingen van de GLOBEL MODE verander in advanced mode, dan werkt men phone split wel, maar men crossfader niet meer!!!!!! Kan iemand mij helpen om dit op te lossen?
mail me op steenwegh.denis@telenet.be of msn dj_morpheus69@hotmail.com
werkt nog steeds niet en geeft soms een error bij opstarten van programma! kan ieùand mij helpen please :-(
En het is ook nog niet 24h geleden dat je de eerste vraag hebt gepost dus..je moet nog even wachten
Intel E8400 @ 4.23Ghz, Point of View 8800GT EO, OCZ 2x2GB Dual channel 6400, Gigabyte P35 DS3P, LG 24" Flatron, Seagate Ata100 120GB, Raid0 2x200GB Seagate Barracuda 7200.7 8MB S-ATA, S4 Midiland 8200
Maar ik zit nog wel steeds met het probleem dat als ik de bcd gewoon normaal gebruik voor mn windows applicaties zoals Winamp dat het geluid gewoon op een duur foetsie is
Reg. datum: 17 augustus 2004
velen geïnteresseerd, maar niemand heeft hem.quote:RoNoS schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:13:
Heeft iemand intussen de skin voor de BCD2000 in Virtual DJ voor mij?
Iets anders nu, ik heb namelijk een probleem.
Als ik naar full screen schakel in vdj, dan weigert de bcd dienst. in 1024x800 werkt het gewoon wel, maar in 1280x1024 krijg ik er iets uit
iemand met hetzelfde probleem?
Ik heb hetzelfde probleem gehad en ligt aan de instellingen van de computer, mijn beeldscherm staat op 1024x800 en computer gaat raar doen als ik VDJ op 1280x1024 zet.quote:assassin505 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:35:
[...]
velen geïnteresseerd, maar niemand heeft hem.
Iets anders nu, ik heb namelijk een probleem.
Als ik naar full screen schakel in vdj, dan weigert de bcd dienst. in 1024x800 werkt het gewoon wel, maar in 1280x1024 krijg ik er iets uit![]()
iemand met hetzelfde probleem?
Reg. datum: 19 september 2001
On the eigth day, God started debugging
Zit er genoeg geheugen in de laptop?, kan de laptop de warmte goed kwijt?quote:MisterData schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:53:
Hier een probleem met de BCD2000. Met virtualDJ (maar ook met B-DJ) houdt het geluid er na een tijdje mee op en/of reageert de computer niet meer op de controller. Ik heb zowel de CD-driver als de nieuwste driver geprobeerd, ik heb de laptop-trucs uitgevoerd (ACPI batterij disablen, USB-roothubs instellen dat ze niet uit mogen worden gezet) maar dat helpt allemaal niet...
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 40 41 42 43 last