Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel VI

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 oktober 2003

quote:
Bigfoot87 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:18:
En we doen de klompendans! *links, rechts, links, rechts*

Blackbolt heeft eindelijk de door mij voorgestelde lyrics button aan zijn skin toegevoegd! (klik)
Okee, vet.. volgens mij vroeg Rog er al naar hoe je dat moest doen..
Maar dat is dan alleen in de MC360 skin?
Werk nog steeds gewoon met de project gotham skin. Vind ik toch wel een stuk duidelijker.
Maarrrrruh.. is t geklooi met de IMDB info ophalen nou gefixed??
Dat ie wel alles ophaalt..

ChrisIsm

quote:
chrisism schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:03:
[...]

Werk nog steeds gewoon met de project gotham skin. Vind ik toch wel een stuk duidelijker.
Ja dit gaat alleen over MC360, maar je kunt natuurlijk wel gewoon het lyrics script downloaden en een verwijzing maken in je PMIII submenu ;)

En of het IMDB gedoe al opgelost is weet ik niet, ik heb alleen maar DVD's tegenwoordig :)
Wel jammer want het is natuurlijk prachtig om je complete filmcollectie in XBMC te kunnen zien.

Ik heb de beste mensen van uitzendinggemist zojuist een bericht verstuurd met de vraag ons te assisteren in het werkend krijgen van het script. Er zitten namelijk dacht ik best wel veel mensen op te wachten. (En voor onze buren is het een reden om niet dat nieuwe digitale tv gebeuren aan te schaffen, maar gewoon een xbox in de huiskamer neer te hangen)

Zou mooi zijn als er eens een keer nog wat aan gebeurd..

Reg. datum: 23 oktober 2002

De uitzendinggemist plugin van Mediaportal is eergisteren up to date gebracht, naar nummer 0.6 hier. Goede kans dat de source aanschouwen helpt en anders kan je in deze tread allicht vragen of Moiristo zin heeft even mee te kijken.
Die plugin heeft trouwens ook support voor RTL gemist.

quote:
Bigfoot87 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:29:
[...]

....
En of het IMDB gedoe al opgelost is weet ik niet, ik heb alleen maar DVD's tegenwoordig :)
Wel jammer want het is natuurlijk prachtig om je complete filmcollectie in XBMC te kunnen zien.
PRECIES! daarom.. ik zat net lekker te kwijlen als ik mn bieb view toonde.. Gewoon gelijk alle imdb info inzien.. nu heb ik alleen de hoesjes nog..
Ik ga wel ff kijken of ik de oude IMDB functies kan terughalen .. volgens mij was t namelijk gewoon een aparte dll.

En nog even doorbrabbelend.. Die divx subs script voor Divxstation werkt ook voor geen meter..
Maar t idee spreekt me aan.. wellicht ga ik eens kijken of ik de script kan ombouwen voor andere subsites en dan natuurlijk ook onder de witte knop laten komen.

chrisism wijzigde dit bericht 01-03-2007 13:48 (18%)

ChrisIsm

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

quote:
warcow schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:35:
Ik heb de beste mensen van uitzendinggemist zojuist een bericht verstuurd met de vraag ons te assisteren in het werkend krijgen van het script. Er zitten namelijk dacht ik best wel veel mensen op te wachten.
Maar zitten zij daar ook op te wachten? Ik denk het niet. ;) Omdat we via XBMC alle reclameuitingen overslaan, gaan zij ons daar natuurlijk niet actief mee helpen.

Dookie Fundamentalist

Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
Roamor schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:31:
[...]

Maar zitten zij daar ook op te wachten? Ik denk het niet. ;) Omdat we via XBMC alle reclameuitingen overslaan, gaan zij ons daar natuurlijk niet actief mee helpen.
misschien een compromis door er een reclame bannertje in te stoppen oid?

Ik begreep binnen de Mediaportal draad dat het op zich juist makkelijker is geworden de stream te traceren, er wordt op allerlei plekken xml gebruikt [klok, klepel modus], het probleem is vooral dat het is veranderd, niet dat het moeilijker is gemaakt.

NederVlaming
Reg. datum: 28 november 2000

quote:
onkl schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:01:
Ik begreep binnen de Mediaportal draad dat het op zich juist makkelijker is geworden de stream te traceren, er wordt op allerlei plekken xml gebruikt [klok, klepel modus], het probleem is vooral dat het is veranderd, niet dat het moeilijker is gemaakt.
Ik zie nu net inderdaad in de Mediaportal draad dat er een nieuwe werkende versie is voor mediaportal.
http://gathering.tweakers...message/27539983#27539983
Ik denk dat het met de source code van deze plug-in niet heel moeilijk is om weer een script in python te maken. Zo te zien hebben ze daar dezelfde problemen gehad als hier:
quote:
0.5
- Fixed NLGemist section not working because of changed website (It requires a cookie)
- Fixed stream regexes
- Improved skin files
Ik zelf heb niet echt veel tijd om me er mee bezig te houden, misschien iemand anders?

Harrie wijzigde dit bericht 01-03-2007 17:03 (4%)

Mooi om te zien dat ze er nog wel mee bezig zijn. Mijn buren zouden vast ook wel zo'n doosje willen als uitzending gemist weer werkt.
Verder zou het uiteraard voor uitzending gemist ook handig kunnen zijn door zelf met een script te komen waar de reclame erin zit. (2 vliegen in 1 klap ofzoiets)
De mevrouw die mijn berichtje had gelezen had het doorgestuurd naar een paar collega's die er wat meer verstand van hadden kreeg ik te horen. (niet dat ik veel hoop heb, maar wie weet doen ze er wat mee...)
Ik had zonet ook iemand met problemen met spellen spelen. Dat was ook een kwestie van de Cache map(pen) verwijderen uiteindelijk.

Eeh, er is voor de xBox niemand mee bezig geloof ik zo als ik dit lees. Mediaportal draait nogal slecht op je xBox. :P

Reg. datum: 19 februari 2003

We kunnen wel proberen om te zien waar de versie voor de xbox in de mist loopt.
dus m.a.w. hoe gaat het andere script om met cookies ;)

quote:
warcow schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 02:38:
Ik had zonet ook iemand met problemen met spellen spelen. Dat was ook een kwestie van de Cache map(pen) verwijderen uiteindelijk.
Wacht maar tot morgen... dikke kans dat het probleem terug komt!

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

Meer mensen die problemen hebben met het dutch radio script?

Elke radio station klapt er na ongeveer 10 minuten streamen uit. Heb het Python script al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helpt helaas niet.

Mochten er meer mensen met problemen zijn, dan ligt het waarschijnlijk niet aan mijn instellingen.

Geen commentaar

Jeeeeehh!!

Met de Tech update van 27/26 feb. is de IMDB info weer gefixed.
En hij werkt sneller lijkt wel.. Het enige wat nu nog mist is de imdb score.

ChrisIsm

quote:
onkl schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:41:
Eeh, er is voor de xBox niemand mee bezig geloof ik zo als ik dit lees. Mediaportal draait nogal slecht op je xBox. :P
Als er hier over gepraat word, en gekeken word naar oplossingen betekend dat dat er mensen mee bezig zijn. En mediaportal ken ik.. heb het ook tijdje gedraaid. (...je zou mediaportal ook nog wel kunnen draaien op je xbox, je kan windows namelijk erop draaien.......)

EDIT: waarom zou eigenlijk dat probleem met die cache mappen terug komen? En hoe is dit op te lossen, volledig verse hdd install? (die cache mappen die er nu zaten konden namelijk ook wel van een andere xbox zijn, ik had ze maar wat dom gekopieerd bij nieuwe hdd install)

warcow wijzigde dit bericht 02-03-2007 15:02 (21%)

quote:
robbydw schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:37:
Meer mensen die problemen hebben met het dutch radio script?

Elke radio station klapt er na ongeveer 10 minuten streamen uit. Heb het Python script al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helpt helaas niet.

Mochten er meer mensen met problemen zijn, dan ligt het waarschijnlijk niet aan mijn instellingen.
Gebruik mijn radio streamingpack gewoon :)

Wel even je onbekende internetbestanden buffer op 512 k zetten!
Anders duurt het een eeuw voor je radio luisteren kunt.

EDIT:

Als iemand nog een radiozender mist hoor ik het graag!

Bigfoot87 wijzigde dit bericht 02-03-2007 17:06 (10%)

Reg. datum: 29 september 2006

quote:
Bigfoot87 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:18:
En we doen de klompendans! *links, rechts, links, rechts*

Blackbolt heeft eindelijk de door mij voorgestelde lyrics button aan zijn skin toegevoegd! (klik)
lyrics script gedownload en dan....via de start-button zie ik idd staan lyrics (fullscreen via de x-button) maar dan werkt ie niet. Wel als ik via marketplace het script open dan doet ie het wel..... :P

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

quote:
Bigfoot87 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 16:55:
[...]

Gebruik mijn radio streamingpack gewoon :)

Wel even je onbekende internetbestanden buffer op 512 k zetten!
Anders duurt het een eeuw voor je radio luisteren kunt.

EDIT:

Als iemand nog een radiozender mist hoor ik het graag!
NICE!!! ga hem meteen testen. ;)

Update: Werkt top. Weg met dat oude script. >:)

robbydw wijzigde dit bericht 03-03-2007 00:05 (11%)

Geen commentaar

Reg. datum: 25 november 2006

quote:
chrisism schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:03:
[...]

Verrrrrrry nice :)

quote:
Beontherapy schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:42:
[...]

lyrics script gedownload en dan....via de start-button zie ik idd staan lyrics (fullscreen via de x-button) maar dan werkt ie niet. Wel als ik via marketplace het script open dan doet ie het wel..... :P
Jep, hier precies het zelfde probleem :p
Maar gelukkig ziet het er ook goed uit als je het script opstart via de filebrowser of XBMC Live.
Dat maakt een hoop goed.

Passion for Christ

Ik wil xbmc toch maar weer gaan gebruiken, want met de xbox360 en transcoden is verre van ideaal.
Maargoed, ik heb dus wel een hdtv en dat wil ik wel gebruiken. Ik hoorde dat ik daarvoor de xbox moest omzetten naar ntsc (kan dat ook anders dan met de slayer disc?).

Verder heb ik een component cable nodig, maar ik zou niet weten waar ik die kan kopen.

Iemand enig idee :)

Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850

Reg. datum: 25 november 2006

Radio scriptje werkt lekker ja :)
En idd ff opletten dat je de buffer op 512kb zet.. ik had em hier op 16mb staan :D (duurt zeg maar ff dan :D)

Reg. datum: 19 november 2006

Ik maak gebruik van T3CH-versie 26feb en ik wil graag dat als ik een avi/divx heb dat er een bijbehorend plaatje wordt opgehaald en dat gebeurde altijd via de 'witte' knop en dan was er een IMDB-optie. Die kan ik nu echter niet meer vinden, is die eruit of doe ik wat fout

Reg. datum: 02 januari 2004

IMDB heeft onlangs een enorme update gehad. Het zou me dus niet verbazen als programma's die eerder gebruik maakten van hun oude code nu niet meer werken. Het zal dus wachten zijn op een update van T3CH.

Life is simple, make choices, don't look back...

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: