Ik heb hem schoon gemaakt enz. Ik heb nog precies hetzelfde probleem... of zou het aan de binnenkant zitten van me camera? Want mijn beeldscherm heeft aan de binnenkant ook stof dingen.jmk schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:28:
[...]
Misschien is je lens vies?
Mijn Foto's zijn nu ook minder scherp dan eerst. Vooral stukken tekst(bv de ingrediënten van Nuts) Zijn vaag. Op een grotere afstand lijkt dit wel mee te vallen. Ik maak überhaupt weinig foto's.
Ik denk dat mijn "probleem" wordt veroorzaakt door het feit dat er geen shutter op de W810i zit, en er dus huid-zuur en vet in/op het glas werkt van de camera. De volgende keer dat ik een telefoon koop moet hij wel een shutter hebben, anders vindt ik het zonde van de MP's.
Anoniem: 148223
Ik heb via duitsland dit handige cameracovertje aangeschaft:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4EUY4LMS.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4EUY4LMS.jpg
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 31-01-2008 00:04 ]
Ik heb de topic al meerdere malen doorgelezen, maar ik snap nu nog steeds niet hoe je flash-themes op je telefoon krijgt. Hoe is dit nu het best te doen?
Anoniem: 104097
Daarvoor moet je in je phone inhacken en dingen aanpassen in de software/firmware alvorens je de flash menu's kunt "installeren" ... want ze er opzetten en bekijken ... dat lukt wel ... installeren dus niet.Dark0z schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:48:
Ik heb de topic al meerdere malen doorgelezen, maar ik snap nu nog steeds niet hoe je flash-themes op je telefoon krijgt. Hoe is dit nu het best te doen?
En gezien iedereen wel de waarschuwing ziet bij het posten van een nieuwe reply in deze topic zijnde;
... is dit onderwerp hier dus onbespreekbaar.Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van PSGG met betrekking tot flashen en unlocken
Google is your friend
ow okAnoniem: 104097 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:04:
[...]
Daarvoor moet je in je phone inhacken en dingen aanpassen in de software/firmware alvorens je de flash menu's kunt "installeren" ... want ze er opzetten en bekijken ... dat lukt wel ... installeren dus niet.
En gezien iedereen wel de waarschuwing ziet bij het posten van een nieuwe reply in deze topic zijnde;
[...]
... is dit onderwerp hier dus onbespreekbaar.
Google is your friend
ik dacht dat er ondertussen een legale manier was gekomen, zoals ik uit sommige posts had vernomen. Maar dan zal ik wel het een en ander aan research doen op google en dit topic met rust laten
Goede tip, bedankt!Anoniem: 148223 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 00:56:
Ik heb via de duitse ebay dit handige cameracovertje aangeschaft:
http://search.ebay.de/_W0QQsassZnupsie321
Verder heel fijn dat jullie je ervaringen willen delen, ik zie de komende 2 jaar gunstig tegemoet!
Yippie kayak, other buckets!
Hmm, ik heb me telefoon nu als wekker ingesteld, echter stopt hij na 1 minuut al met afgaan. Ik zou graag willen dat hij doorgaat totdat ik daadwerkelijk hem uitklik. Is dat mogelijk?
[ Voor 18% gewijzigd door bop op 17-01-2008 11:07 ]
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Ik heb dit toestel al 1 jaar en 7 maanden. Ben er nog steeds zeer tevreden over. Het lampje van de camera knop blijft al een half jaar onafgebroken branden, erg vaag probleem. Wou hem eerst nog laten fixen maar mijn fabrieksgarantie was al verlopen en ik heb er verder geen last van, je kan hem altijd makkelijk vinden in het donkerjmk schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:28:
[...]
Heeft iemand al heel lang dit toestel? Wat zijn dat bij jou de grootste slijtage-gebreken? Dit is toch een onderwerp waar ik tijdens het zoeken naar details van de W810i weinig over kon vinden.
Sommige toetsen hebben een beetje last van slijtage, vooral de MENU knop rechtsbovenin. Hierdoor zie je het oranje licht erdoorheen schijnen. De navigatietoets heeft altijd redelijk gekraakt maar dit heeft me nooit echt geirriteerd. Hij is ook al een paar keer gestuiterd maar heeft daar nooit echt wat aan overgehouden, het toestel is niet al te dun dus hij kan wel wat hebben.
Ik kan inmiddels weer mijn contract verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken, dit wordt hoogstwaarschijnlijk de SE K770i. Vorig jaar reisde ik nog veel met het OV en dan is een Walkman phone wel handig maar sinds ik een eigen waggie heb gebruik ik de Walkman functie totaal niet meer. De W810i was mijn eerste SE en die is me dusdanig goed bevallen dat ik lekker bij SE blijf
[ Voor 15% gewijzigd door Vlassie1980 op 17-01-2008 12:36 ]
Anoniem: 249342
Ik heb mijn W810i (T-Mobile branded) nu bijna een jaar. Ik ben niet zo heel netjes ermee en laat 'm regelmatig vallen. Daardoor is het luidsprekertje aan de achterkant was losgeraakt van printplaatje o.i.d. Die deed het dus niet meer goed (wegvallen en af en toe kraken, totdat ik de boel weer eens flink aandrukte). Ik had nog garantie, dus bij T-Mobile gebracht ter reparatie. Uitgelegd wat er aan de hand was met specifiek erbij vermeld dat de luispreker niet stuk was, maar slechts losgeraakt (natuurlijk niet gezegd dat ik hem vaak liet vallen). Krijg 'm na drie weken terug en jawel hoor, luidspreker vervangen, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik naar dat reparatiebureau gebeld en natuurlijk zeiden ze dat ze 'm uitvoerig hadden getest. Yeah right... Intussen heb ik 'm zelf weer provisorisch gemaakt, maar toch wil ik dat ie echt gerepareerd wordt, want ik heb gewoon nog garantie. Ik ga hem binnenkort dus maar weer wegbrengen. Ik heb al een nieuwe telefoon mogen uitzoeken bij jaarverlenging van abonnement (SE k810i, mooie en goede telefoon, maar mis mijn kleine maar fijne W810i wel) en daarom kan ik wel weer even zonder.
Maar voordat ik mijn W810i wegbreng, de volgende vraag: Behalve dat hij dus niet gerepareerd was, hebben ze iets van een software update gedaan. Nu staat er in mijn beginscherm op de plek waar eerst 'menu' stond, rechtsonder dus, nu T-zones. En in het menu staat nu zowel T-zones als Web 'n Walk en is het wekkericoontje weg, dat ik heel vaak gebruikte. Is er een manier om dat weer terug te veranderen?
Maar voordat ik mijn W810i wegbreng, de volgende vraag: Behalve dat hij dus niet gerepareerd was, hebben ze iets van een software update gedaan. Nu staat er in mijn beginscherm op de plek waar eerst 'menu' stond, rechtsonder dus, nu T-zones. En in het menu staat nu zowel T-zones als Web 'n Walk en is het wekkericoontje weg, dat ik heel vaak gebruikte. Is er een manier om dat weer terug te veranderen?
hahaa je moet niet zeggen dat de speaker loszit.... beter had je moeten zeggen dat de speaker kraakt sinds een tijdje....(gewoon van de domme houden)Anoniem: 249342 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:48:
Ik heb mijn W810i (T-Mobile branded) nu bijna een jaar. Ik ben niet zo heel netjes ermee en laat 'm regelmatig vallen. Daardoor is het luidsprekertje aan de achterkant was losgeraakt van printplaatje o.i.d. Die deed het dus niet meer goed (wegvallen en af en toe kraken, totdat ik de boel weer eens flink aandrukte). Ik had nog garantie, dus bij T-Mobile gebracht ter reparatie. Uitgelegd wat er aan de hand was met specifiek erbij vermeld dat de luispreker niet stuk was, maar slechts losgeraakt (natuurlijk niet gezegd dat ik hem vaak liet vallen). Krijg 'm na drie weken terug en jawel hoor, luidspreker vervangen, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik naar dat reparatiebureau gebeld en natuurlijk zeiden ze dat ze 'm uitvoerig hadden getest. Yeah right... Intussen heb ik 'm zelf weer provisorisch gemaakt, maar toch wil ik dat ie echt gerepareerd wordt, want ik heb gewoon nog garantie. Ik ga hem binnenkort dus maar weer wegbrengen. Ik heb al een nieuwe telefoon mogen uitzoeken bij jaarverlenging van abonnement (SE k810i, mooie en goede telefoon, maar mis mijn kleine maar fijne W810i wel) en daarom kan ik wel weer even zonder.
en er is een manier that we do not speak of yes. search
Anoniem: 249342
Die gozer van t-mobile heeft op het reparatieformulier alleen opgeschreven dat de luidspreker het niet deed. En toen hebben ze 'm vervangen en dat heeft dus totaal niet geholpen, omdat er iets op het printplaatje gesoldeerd moet worden (denk ik). Ik heb nog naar het reparatiebureau waar T-mobile 'm heengestuurd heeft gebeld om een monteur te spreken, maar dat kon niet volgens dat mens.Silverline schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:04:
[...]
hahaa je moet niet zeggen dat de speaker loszit.... beter had je moeten zeggen dat de speaker kraakt sinds een tijdje....(gewoon van de domme houden)
Oh, het kan dus niet op een legale manier? Belachelijk zeg. Ik ben echt heel kwaad op dat zogenaamde reparatiebureau. Solid Vision uit Rijswijk. Ipv te repareren, hebben ze mijn menu vern**kt. Ik ga nu maar Sony Ericsson rechtstreeks bellen.en er is een manier that we do not speak of yes. search
Anoniem: 73504
Gisteren heb ik mij een stereo bluetooth headset aangeschaft (HBH-DS970).
Ik heb ze beiden goed gepaired en kan ook probleemloos bellen ermee maar wat mij niet lukt is het draadloos muziek beluisteren waarvoor ik hem eigenlijk toch kocht.
Wat doe ik?
- Bluetooth op gsm aan
- Headset aanzetten en kijken of hij herkend wordt.
- Muziek speler aan en als ik dan op play duw gebeurt er niets (dan komt het geluid gewoon uit mijn speaker van de gsm), ik krijg ook geen vraag of ik het over de headset wil ja of nee en kan het ook nergens vinden in het menu.
Wie kan mij hiermee helpen aub?
Mvg
Ik heb ze beiden goed gepaired en kan ook probleemloos bellen ermee maar wat mij niet lukt is het draadloos muziek beluisteren waarvoor ik hem eigenlijk toch kocht.
Wat doe ik?
- Bluetooth op gsm aan
- Muziek speler aan en als ik dan op play duw gebeurt er niets (dan komt het geluid gewoon uit mijn speaker van de gsm), ik krijg ook geen vraag of ik het over de headset wil ja of nee en kan het ook nergens vinden in het menu.
Mvg
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 73504 op 19-01-2008 15:34 ]
Volgens mij ondersteund de SE w810i niet de bluetooth-extensie dat ervoor zorg dat je draadloos stereo naar muziek kan luisteren. daar staat in de Topic Start meer over:Anoniem: 73504 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:33:
Gisteren heb ik mij een stereo bluetooth headset aangeschaft (HBH-DS970).
Wat doe ik?
- Bluetooth op gsm aan
Mvg
Volgens mij was er tijdens de introductie van de W810i dat deze functionaliteit door middel van SE firmware updates mogelijk zou kunnen worden, maar ik zou er op dit moment niet meer op rekenen.....en nog steeds geen A2DP... zucht*
Wel vaag trouwens dat SE nog steeds geen officiële firmware heeft uitgebracht om kraakjes en piepjes te verhelpen, terwijl dat met illegale firmware's al lang is verholpen. Jammer dat SE zo vroeg stopt met ondersteuning. In feite is dat een soort luiheid, sorry, ik kan het niet anders noemen.
Je gaat er vanuit, dat een toestel dat zo lang mee kan gaan als de W810i, ook een lang update traject verdient??
Laatst kwam SE hier heel slecht mee in het nieuws op de frontpage van tweakers. Hier kan ik maar 1 ding over zeggen: jammer. Een gemiste kans om van een kwartje een euromunt te maken.
Ik vindt het overigens wel heel vervelend voor je dat je (waarschijnlijk) nu iets hebt gekocht waarmee je met je W810i niet zoveel aan hebt. 1 voordeel voor je: Bluetooth is universeel, waarschijnlijk kan je deze headset wel gebruiken met een ander toestel dat A2DP ondersteund.
Anoniem: 249270
Ik heb ook het welbekende probleem dat ik mijn w810i niet meer opkrijg...
ik had geproberd om een firmware update te doen maar op 8% was opeens verbinding verbroken. en wanneer ik nu probeer om het opnieuw te doen, komt er op dat de meest recente update er al opstaat!!
kan iemand mij helpen?
ik had geproberd om een firmware update te doen maar op 8% was opeens verbinding verbroken. en wanneer ik nu probeer om het opnieuw te doen, komt er op dat de meest recente update er al opstaat!!
kan iemand mij helpen?
ik heb hem nu net een jaar en qua uiterlijk is hij nu best verneukt.jmk schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:28:
[...]
Heeft iemand al heel lang dit toestel? Wat zijn dat bij jou de grootste slijtage-gebreken? Dit is toch een onderwerp waar ik tijdens het zoeken naar details van de W810i weinig over kon vinden.
- Scherm zit onder de krassen, dus het beeld zie je niet meer zo erg goed.
- Het zilvere fotoknopje is nu wit plastic geworden.
- De witte letters aan de zijkant zijn ervan afgesleten.
- Sommige toetsenbord knopjes missen kleur.
Zover ik weet zijn alleen de uiterlijke functies van de telefoon te verneuken. De telefoonfuncties werken allemaal prima. Het is een robuust ding. Ik heb deze telefoon mij laten aansmeren door een klasgenoot van mij die in zo'n telefoon-winkel werkt. Hij heeft ook de w810i en zei dat het een stevig ding is. Om dat te bewijzen smeet hij hem een paar keer zo hard mogelijk op de grond. Hij valt dan wel uit, maar hij start ook weer zo op
Ik gebruik deze telefoon ook op mijn werk waarbij ik zware dingen moet tillen. Mn telefoon wordt zo nu en dan lekker geplet enzo
en verder met uitgaan valt hij vaak, of als ik op de fiets zit en probeer te sms'en met een lading drank op, daarbij heb ik hem ook al een paar x op de weg laten stuiteren.
al met al heeft hij het nog heel goed uitgehouden
SE service shop voor 10 euro een nieuw voorkantje!Dark0z schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:38:
owja, waar kan je goedkoop een nieuw frontje halen voor de w810i?
dacht ik, laat voor de grap m'n telefoon eens netjes te gaan updaten via SEUS, zegt hij dat ik al de nieuwste firmware heb, terwijl m'n telefoon zelf aangeeft dat hij (idd) nog maar de allereerste firmware heeft... heeft iemand hier al wat op gevonden?
Heb je een URL ?Silverline schreef op maandag 21 januari 2008 @ 02:34:
[...]
SE service shop voor 10 euro een nieuw voorkantje!
Ik denk erover om de Sony Ericson W810i te kopen. In de mediamarkt (sint-pieters-leeuw) stond die te koop voor 179€. Ik vind dit nogal veel geld, dus wil ik wat zekerheid dat ik er tevreden van zal zijn.
Ik erger me er aan dat er een geluid klinkt als je een foto neemt. Als ik op het net zoek, dan blijkt dat soms het geluid uitschakelbaar is via mute toets en soms niet. Blijkbaar hangt dit van land tot land en van provider tot provider af. Heeft er iemand dit toestel in België gekocht (mobistar) en kun je het geluid van de sluiter uitschakelen?
Hoe vlot neem je een foto of video? Moet je altijd dat menu doorworstelen? of is een paar drukken op de camera toets voldoende?
Kun je eender welke mp3 (zonder drm) op je gsm zetten als ringtone? Ik vertik het om dure ringtones te kopen en op het net is er legale gratis muziek zat.
Ik erger me er aan dat er een geluid klinkt als je een foto neemt. Als ik op het net zoek, dan blijkt dat soms het geluid uitschakelbaar is via mute toets en soms niet. Blijkbaar hangt dit van land tot land en van provider tot provider af. Heeft er iemand dit toestel in België gekocht (mobistar) en kun je het geluid van de sluiter uitschakelen?
Hoe vlot neem je een foto of video? Moet je altijd dat menu doorworstelen? of is een paar drukken op de camera toets voldoende?
Kun je eender welke mp3 (zonder drm) op je gsm zetten als ringtone? Ik vertik het om dure ringtones te kopen en op het net is er legale gratis muziek zat.
Bij mijn versie kan je het geluid niet uitzetten van de shutter, bij anderen soms wel
De camera is aan te zetten door de shutter knop (zijkant) 2 sec in te drukken, maar je kunt ook andere sneltoetsen instellen (pijltje in een richting vanuit het standby scherm bijv)
en je kunt elke mp3 instellen als ringtone.
Alleen volgens mij kun je hem nog wel wat goedkoper krijgen, ergens ander prepaid uit mn hoofd was ie 149 ofzo.
De camera is aan te zetten door de shutter knop (zijkant) 2 sec in te drukken, maar je kunt ook andere sneltoetsen instellen (pijltje in een richting vanuit het standby scherm bijv)
en je kunt elke mp3 instellen als ringtone.
Alleen volgens mij kun je hem nog wel wat goedkoper krijgen, ergens ander prepaid uit mn hoofd was ie 149 ofzo.
Mixed Reality dev
Idem hier en ik heb ook Mobistar als provider, non branded w810i.
Maar laat je vooral niet afschrikken door die sluitergeluidjes,.. ik heb er in ieder geval nog geen seconde spijt van gehad en heb er ook 179€ voor betaald,.. wel bij BelCompany
Nomaal krijg je nog centen voor je oude gsm daar,.. dus uiteindelijk zal ie je geen 179€ kosten.
... enne ... het geluid met de in-ears is gewoon de max, vooral als je mp3's beluisterd.
Het boenkt "big-time" .... beetje "te" eigenlijk en dan bedoel ik vooral als je de "MegaBass" modus hebt ingesteld.
De radio functie is ook dik in orde.
Maar laat je vooral niet afschrikken door die sluitergeluidjes,.. ik heb er in ieder geval nog geen seconde spijt van gehad en heb er ook 179€ voor betaald,.. wel bij BelCompany
Nomaal krijg je nog centen voor je oude gsm daar,.. dus uiteindelijk zal ie je geen 179€ kosten.
... enne ... het geluid met de in-ears is gewoon de max, vooral als je mp3's beluisterd.
Het boenkt "big-time" .... beetje "te" eigenlijk en dan bedoel ik vooral als je de "MegaBass" modus hebt ingesteld.
De radio functie is ook dik in orde.
bij kijkshop voor 140 dacht ik.
wel t mobile crap, maar datkan eraf
wel t mobile crap, maar datkan eraf
Anoniem: 214579
Ik heb al een paar maanden een W810i van Sony Ericcson. Nu vraag ik me alleen af hoe ik een aflevering van een serie op mijn mobiel kan zetten. Korte filmpjes van ongeveer 5 minuten lukt me wel om over te zetten maar een complete aflevering van bijvoorbeeld Charmed lukt niet. Ik heb genoeg vrij geheugen. Ik moet het overzetten naar MPEG4 of GP3 of iets dergelijke. Maar ik kan geen programma vinden waarbij ik een AVI bestand kan transformeren naar een MPEG4. Ik kan wel programma's vinden waarbij je 2 minuten van AVI naar MPEG4 kan zetten maar geen volledige versies. Ik zou het fijn vinden als iemand wat tips heeft want ik zou graag een aflevering op mijn mobiel zetten.
Met Win AVI kan je MP4 bestanden maken. Hiermee lukt het om een hele aflevering van 45 minuten op je mobiel te zetten. Hou wel rekening met het feit dat de meest series 16x9 verhouding hebben, die van de W810i zijn anders. Je kan met Win AVI ook "croppen"Anoniem: 214579 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:43:
Ik heb al een paar maanden een W810i van Sony Ericcson. Nu vraag ik me alleen af hoe ik een aflevering van een serie op mijn mobiel kan zetten. Korte filmpjes van ongeveer 5 minuten lukt me wel om over te zetten maar een complete aflevering van bijvoorbeeld Charmed lukt niet. Ik heb genoeg vrij geheugen. Ik moet het overzetten naar MPEG4 of GP3 of iets dergelijke. Maar ik kan geen programma vinden waarbij ik een AVI bestand kan transformeren naar een MPEG4. Ik kan wel programma's vinden waarbij je 2 minuten van AVI naar MPEG4 kan zetten maar geen volledige versies. Ik zou het fijn vinden als iemand wat tips heeft want ik zou graag een aflevering op mijn mobiel zetten.
Ik raad aan om even te kijken welke specificaties de W810i precies heeft om alles uit je telefoon te halen, maar toch de bestanden zo klein mogelijk te houden.
Wat trouwens ook leuk is: videoclips op je mobiel zetten!
Ik krijg het niet het niet voor elkaar om met de updateservice eventueel andere software er op te zetten. Accu eruit. Kabel erin. C-toets indrukken. Windows vind dan een "Generic Flash Device" maar daar blijft in apparaatbeheer leuk een uitroepteken bij staan. Updateservice gaat ook niet verder met zoeken.
Enig idee waar dit aan ligt?
Het deel flashgeheugen waar de firmware opstaat van de W810i is een soort drive, die niet standaard door Windows wordt herkend. Door dit op te lossen heeft SE een driver meegeleverd zodat Windows deze wel herkend.maniacshouse schreef op zondag 02 maart 2008 @ 00:13:
Ik krijg het niet het niet voor elkaar om met de updateservice eventueel andere software er op te zetten. Accu eruit. Kabel erin. C-toets indrukken. Windows vind dan een "Generic Flash Device" maar daar blijft in apparaatbeheer leuk een uitroepteken bij staan. Updateservice gaat ook niet verder met zoeken.
Het probleem dat jij nu hebt heb ik ook gehad. De eerste keer dat ik wilde kijken of er updates waren voor mijn W810i herkende Windows mijn drive niet, en liep ik ook een beetje vast bij het "vinden en installeren van stuurprogramma's van nieuwe hardware/etc.etc"
Dit is vrij simpel op te lossen door:
1. Eerst de PC suite van SE installeren. Dan heb je software op je PC zitten waar je niet zoveel aan hebt maar worden de drivers van het firmware-flashgedeelte wel geïnstalleerd.
2. Tijdens het ingedrukt houden van de C knop, tijdens het "kijken voor updates" het stuurprogramma handmatig selecteren door naar de installatiemap van het SE updateprogramma te gaan.
Succes!
Anoniem: 178866
Hi all,
Ik gebruik de SE PC Suite icm mijn w810i om mijn tasks *outlook* te synchroniseren. Maar als ik in outlook bepaalde tasks wis, worden deze na het syncen niet gewist op de telefoon. Iemand enig idee waar ik kan instellen dat er ook deletes kunnen worden gedaan indien nodig?
Thanks!
R4ver
Ik gebruik de SE PC Suite icm mijn w810i om mijn tasks *outlook* te synchroniseren. Maar als ik in outlook bepaalde tasks wis, worden deze na het syncen niet gewist op de telefoon. Iemand enig idee waar ik kan instellen dat er ook deletes kunnen worden gedaan indien nodig?
Thanks!
R4ver
Hmmmm .... het lensje van mijn w810i begint er precies zo wat vettig uit te zien en ik krijg het met niks meer proper,.. zo'n vettige aanslag lijkt het wel,... niet echt krassen te noemen.
Voor de duidelijkheid,... ik heb er met nog geen enkel product aan geweest,... gewoon het lensje trachten droog te reinigen.
Is dat normaal
Mijn gsm is nog maar zo'n maandje of 4 oud.
Voor de duidelijkheid,... ik heb er met nog geen enkel product aan geweest,... gewoon het lensje trachten droog te reinigen.
Is dat normaal
Anoniem: 239117
Ik heb de telefoon sinds Julie 2006, en ik heb daar nog nooit last van gehad, behalve dan dat er wat stof achter de lens zit. Wat niet merkbaar is op foto's, het lijkt me niet dat het aan de fabricatie kan liggen. Maar een verklaring kan ik er niet voorgeven, je hebt nog garantie en zou hem gwooon op kunne sturen lijkt me.Anoniem: 104097 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:58:
Hmmmm .... het lensje van mijn w810i begint er precies zo wat vettig uit te zien en ik krijg het met niks meer proper,.. zo'n vettige aanslag lijkt het wel,... niet echt krassen te noemen.
Is dat normaalMijn gsm is nog maar zo'n maandje of 4 oud.
Ik heb de laatste tijd wel dat me telefoon om de paar dagen uitvalt en ja de batterij is opgeladen. Heeft hier iemand een verklaring voor, of heeft iemand anders hier ook last van? Volgens Sony ericsson update service is die up to date.
Anoniem: 114616
Dat die uitvalt heb ik heel af en toe. Een paar maten hebben sinds kort ook sms grenzeloos van orange en die sturen dan wel is flink veel smsjes. Als ik dan iets terug stuur valt die uit en na 10 seconden ofzo staat die weer aan. Dit komt pas sinds een aantal weken voor. Verder begin ik ook te voelen dat de toetsjes aan hun einde komen en ze ook steeds meer beginnen te kraken.
Ik ben dan ook blij als binnekort de G900i uitkomt die deze kan opvolgen. Verder niks dan lof de afgelopen 2 jaar voor dit toestel!
Ik ben dan ook blij als binnekort de G900i uitkomt die deze kan opvolgen. Verder niks dan lof de afgelopen 2 jaar voor dit toestel!
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 31-03-2008 22:04 ]
ik ook maar ik twijfel nog tussen g900 en w960
Het lijkt eigenlijk een probleempje te zijn met de "ontspiegeling" van het glaasje voor de lens ... iets dat je bij brillen met correctieglazen ook wel eens kan hebben .... een beetje blauw van kleur .. wazig ... de kwaliteit van de foto's lijkt er op het 1ste zicht ook niet echt onder te lijden.Anoniem: 239117 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:09:
[...]
Ik heb de telefoon sinds Julie 2006, en ik heb daar nog nooit last van gehad, behalve dan dat er wat stof achter de lens zit. Wat niet merkbaar is op foto's, het lijkt me niet dat het aan de fabricatie kan liggen. Maar een verklaring kan ik er niet voorgeven, je hebt nog garantie en zou hem gwooon op kunne sturen lijkt me.
Aangezien ik heb gekozen heb voor een Simonly zit ik nog een jaar vast aan mijn trouwe W810i, en ik vind dat hij wel een opfrisbeurt kan gebruiken. De cameraknop reageert ontzettend slecht en verder is hij nogal beschadigd.
Weet iemand een goed adres waar ik een nieuwe cover voor de W810i kan bestellen? Hij hoeft niet perse zwart te zijn, wit is ook goed!
Weet iemand een goed adres waar ik een nieuwe cover voor de W810i kan bestellen? Hij hoeft niet perse zwart te zijn, wit is ook goed!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Die cameraknop is bij mij ook een en al huilen. Soms veel te gevoelig, soms kan ik met volle wijsvinger kracht (echt HARD duwen) niet eens een foto maken. Stom ding
.
De meeste mensen deugen!
weet iemand meschien hoe je een flash-thema op een sony ericson kan zetten. Ik heb de themas maar ik weet nie hoe ik ze laat draaien op mijn gsm(K800i)
laat maar heb het al gevonden (stond onderaan op p1
)
laat maar heb het al gevonden (stond onderaan op p1

[ Voor 16% gewijzigd door PRaGA88 op 14-05-2008 15:12 ]
Idem hier .. ik snap het ook bij momenten niet goed hoe dit komtCassius schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:21:
Die cameraknop is bij mij ook een en al huilen. Soms veel te gevoelig, soms kan ik met volle wijsvinger kracht (echt HARD duwen) niet eens een foto maken. Stom ding.

Het lijkt bij momenten wel een focus probleem te zijn ... misschien ligt het bij mij dan toch aan die waas op mijn lensje
Anoniem: 207627
Is het eigenlijk mogelijk om te zien dat je een smsje gekregen hebt ofzo als het scherm uitstaat? Is een toets indrukken de enige mogelijkheid?
Dit is de enige mogelijkheid. Geen heel groot probleem toch?Anoniem: 207627 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:13:
Is het eigenlijk mogelijk om te zien dat je een smsje gekregen hebt ofzo als het scherm uitstaat? Is een toets indrukken de enige mogelijkheid?
Hij nu aan zijn laatste dagen bezig om daarna dienst te gaan doen als 3e wekken...
Het zelfde hier met mij W810i. Mijn broertje met zijn K750i heeft het zelfde. Dat is jammer op leuke momenten.Cassius schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:21:
Die cameraknop is bij mij ook een en al huilen. Soms veel te gevoelig, soms kan ik met volle wijsvinger kracht (echt HARD duwen) niet eens een foto maken. Stom ding.
Als je een volume toets aan de rechterkant indrukt, zie je een screensaver met de tijd. Als je een sms/gemiste oproep hebt zie je daar ook een icoontje van.Anoniem: 207627 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:13:
Anoniem: 207627
Thanks!!!JackPoint schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:01:
[...]
Als je een volume toets aan de rechterkant indrukt, zie je een screensaver met de tijd. Als je een sms/gemiste oproep hebt zie je daar ook een icoontje van.
nieuw toetsenbordje halen (niet keypad, maar de knopjes..)JackPoint schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:01:
[...]
Het zelfde hier met mij W810i. Mijn broertje met zijn K750i heeft het zelfde. Dat is jammer op leuke momenten.
@ officieel SE-service shop 10 euro - wel zelf inelkaar friemelen...
had ik ook last van (falende knop)
Dit is voor mij niet meer de moeite. Over een maand verleng ik mijn abbo dus dan krijg ik een nieuwe. Ben verder de afgelopen 2 jaar erg te vreden over geweest!Silverline schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:46:
[...]
nieuw toetsenbordje halen (niet keypad, maar de knopjes..)
@ officieel SE-service shop 10 euro - wel zelf inelkaar friemelen...
had ik ook last van (falende knop)
me too. maar geheel werkend istie misschien nog te verkopen voor een euro of 50
wat wordt de opvolger van deze trouwe makker? mijn abbo is ook aan z'n einde nl...
wat wordt de opvolger van deze trouwe makker? mijn abbo is ook aan z'n einde nl...
Ik denk dat 50 euro niet realistisch is voor een toestel van 2 jaar oud, maar als je het er voor kan krijgen zou ik het gewoon doen!Silverline schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:24:
me too. maar geheel werkend istie misschien nog te verkopen voor een euro of 50![]()
Overigens is het ook heel slim hem als reserve telefoon te houden, zeker als hij nog 100% werkt. Als je de eerste 36 uur met een nieuw toestel heb gewerkt, zit je waarschijnlijk wel save, maar anders is het echt balen als je geen telefoon hebt.
Ik weet overigens zelf nog niet wat ik ga doen na deze telefoon. Ik hoor ook best veel slechte berichten over SE. Ook qua support van firmware enzo. Bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon zijn een paar valkuilen waar je rekening mee moet houden.
Dit zijn mijn eisen voor een nieuwe telefoon:
1. Robuust. Mag gewoon niet kapot gaan, moet JAREN meegaan, ook bij heavy use, spelletjes, afstandsbediening, etc.
2. Grotere resolutie van 240 x 320 pixels. Daar zijn alle nieuwe JAVA games voor gemaakt vaak.
3. Bluetooth, met HID support
4. Verder: zo weinig mogelijk poespas. Ik merk dat ik de MP3 functionaliteit niet gebruik, en dat die walkman/play knop alleen per ongeluk wordt ingedrukt. Nooit met opzet. Dit is iets minder belangrijk.
Wat een brok degelijkheid zeg. Ik heb hem nu zo vaak laten vallen en hij blijft maar heel. Afgelopen week met een maat van me die er ook een heeft die dingen de hele tijd op de grond gooien omdat we toch wel wisten dat ze bleven werken, wat zeg ik.. we maakten ons meer zorgen om de vloer..
Zo aan het eind van mijn abbonoment ben ik alleen maar trotser op dit toestel geworden! #D
Hoop dat ik hetzelfde kan zeggen over 2 jaar over mijn g900... mocht die het niet uithouden dan kan ik altijd op de w810i bouwen.
Zo aan het eind van mijn abbonoment ben ik alleen maar trotser op dit toestel geworden! #D
Hoop dat ik hetzelfde kan zeggen over 2 jaar over mijn g900... mocht die het niet uithouden dan kan ik altijd op de w810i bouwen.
En toen deed ik mijn perfecte W810i met een stuk schuurpapier grid 220 in mijn broekzak ... doei scherm
... domme actie.
Hou het toestel na 2 jaar (!) toch NOG een jaar met simonly. Beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad en het is mijn 8e gsm toch al
!

Hou het toestel na 2 jaar (!) toch NOG een jaar met simonly. Beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad en het is mijn 8e gsm toch al
De meeste mensen deugen!
@Cassius: helemaal mee eens! Kan bijna aan een nieuw toestel, maar wat een lekker ding is dit zeg. Al snel wat krassen op mijn scherm- maar je hij was dan ook onder water en in het zand geweest. Da's vragen om problemen. En de krassen zijn het enige: hij doet nog steeds wat ie moet doen en voortreffelijk.
edit:
Ga nu op zoek naar een Smartphone. Misschien even wachten op de Xperia, want ik ben na twee keer SE toch wel een grote fan geworden
edit:
Ga nu op zoek naar een Smartphone. Misschien even wachten op de Xperia, want ik ben na twee keer SE toch wel een grote fan geworden
[ Voor 18% gewijzigd door Dareus op 06-07-2008 14:25 ]
Ik heb ook nog steeds mijn W810i. Beste foon ever. Alleen is het trilmotortje helaas overleden nadat de telefoon met een klap op het fietspad terecht kwam
Helaas, hoop wel dat ie het tot mei 2009 vol houdt....
Helaas, hoop wel dat ie het tot mei 2009 vol houdt....

d'n oliesjeik
Sjah en de mijne ligt op dit moment in een paar stukken voor mij. In de wasmachine gelegen en schijnbaar niet meer te redden.
Onwijs jammer, had net een paar weken terug besloten om hem nog een jaar te houden met SIM-Only. De KPN/Hi kon helaas niet coulant zijn.
Al met al heb ik het een onwijs fijne telefoon gevonden, en zeker de beste die ik tot nu toe heb gehad!
Ik heb nu een K850i, maar die kan toch niet echt meekomen aan de kwaliteit van de W810i. Het is allemaal net iets gammeler in elkaar gezet. Ook de software is een tikkel trager. Desondanks heb ik er geen spijt van.
Hoop ooit nog eens een opvolger van dit toestel in mijn handen te krijgen!
Onwijs jammer, had net een paar weken terug besloten om hem nog een jaar te houden met SIM-Only. De KPN/Hi kon helaas niet coulant zijn.
Al met al heb ik het een onwijs fijne telefoon gevonden, en zeker de beste die ik tot nu toe heb gehad!
Ik heb nu een K850i, maar die kan toch niet echt meekomen aan de kwaliteit van de W810i. Het is allemaal net iets gammeler in elkaar gezet. Ook de software is een tikkel trager. Desondanks heb ik er geen spijt van.
Hoop ooit nog eens een opvolger van dit toestel in mijn handen te krijgen!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ik ben ook heel benieuwd wat voor mij de opvolger gaat worden. (over 10 maand and counting)
Hij moet voor mij net zo robuust zijn, alleen dan met iets hogere resolutie zodat ik de nieuwste java games kan spelen.
Heel veel SE telefoons vallen af op dat eerste punt.
Het is moet ik zeggen heel moeilijk om aan zulke informatie te komen, ik heb echt gelukt heb met de kwaliteit van mijn W810i.
Weet iemand anders wat echt SE die hard telefoon(s) zijn??
Hij moet voor mij net zo robuust zijn, alleen dan met iets hogere resolutie zodat ik de nieuwste java games kan spelen.
Heel veel SE telefoons vallen af op dat eerste punt.
Het is moet ik zeggen heel moeilijk om aan zulke informatie te komen, ik heb echt gelukt heb met de kwaliteit van mijn W810i.
Weet iemand anders wat echt SE die hard telefoon(s) zijn??
Ik heb sinds een paar dagen last van zeer zacht geluid. Ik kan de persoon waarmee ik telefoneer amper verstaan, dus wanneer het ook maar een beetje rumoerig is versta ik niets meer. Hij staat echter WEL gewoon op z'n hardst, iemand een idee hoe dit komt?
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
bumpje, niemand?
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's
Dat is ook echt het probleem van de w810i... vriend van me was zijn telefoon kwijt, dus heb hem mijn oude W810i maar geleend... maar, elke dag hoor ik weer "SCHIJT CAMERA KNOP.... WERK DAN!!!".. lolJassy schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:38:
Aangezien ik heb gekozen heb voor een Simonly zit ik nog een jaar vast aan mijn trouwe W810i, en ik vind dat hij wel een opfrisbeurt kan gebruiken. De cameraknop reageert ontzettend slecht en verder is hij nogal beschadigd.
Krijg mijn W910i alleen niet geupdate.. zit nog met firmware uit het jaar 0... (mediaplayer haperingen enzo.. heel nasty).. alleen bij Vodafone hadden ze nog nooit van SEUS (SonyEricsson Update Service) gehoord.. en als ik er iets aan gedaan wou hebben, moest ik hem maar opsturen.. (en hem dus een maand kwijt ben)...
Zit dus echt te denken aan een davinci update..
13:37
phoon ging niet meer aan na schuimparty, hele ding uit elkaar gehaald en schoongemaakt met wasbenzine [wattenstaafjes die niet pluizen zijn geniaal] en laten drogen...
... conclusie
Alles werkt weer, alleen mn Memory Stick was kapot ... nu voor een tientje 2GB gehaald. Upgrade van 512MB anyway
!

Alles werkt weer, alleen mn Memory Stick was kapot ... nu voor een tientje 2GB gehaald. Upgrade van 512MB anyway

De meeste mensen deugen!
misschien zit er wat op het speakertje (stof, troep etc) waardoor die niet meer kan bewegen en dan kan ie dus geen geluid voortbrengen. Tis maar een gokje hoorDekar1 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:25:
Ik heb sinds een paar dagen last van zeer zacht geluid. Ik kan de persoon waarmee ik telefoneer amper verstaan, dus wanneer het ook maar een beetje rumoerig is versta ik niets meer. Hij staat echter WEL gewoon op z'n hardst, iemand een idee hoe dit komt?
Mixed Reality dev
Anoniem: 274236
Een paar vrienden van mij zeiden dat je de Walkman Player kon upgraden en ook de Firmware. Weet iemand of dit waar is/ of het legaal is?
Ik heb op mijn SIM-kaart nummers staan, maar ook nummers op mijn telefoon zelf. Hoe kan ik deze van elkaar scheiden? Want ik moet die nummers die op mn telefoon staan, naar mijn nieuwe telefoon krijgen.
Je kan alle telefoonnummers van telefoon naar de sim kaart kopiëren(overschrijft SIM!)Dark0z schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:03:
Ik heb op mijn SIM-kaart nummers staan, maar ook nummers op mijn telefoon zelf. Hoe kan ik deze van elkaar scheiden? Want ik moet die nummers die op mn telefoon staan, naar mijn nieuwe telefoon krijgen.
Je kan alle telefoonnummers van sim naar telefoon kopiëren(niets wordt overschreven op telefoon)
Je kan alle telefoonnummers wissen op de telefoon
Je kan alle telefoonnummers wissen op de sim
Ik weet niet waarom je telefoonnummers wil scheiden, maar een combinatie van bovenstaande moet voldoende zijn om het voor elkaar te krijgen.
Wat je ook kan doen is Sony Ericsson PC Suite syncen met het adresboek van Outlook. Dan kan je in outlook evt. wijzigingen doorvoeren en daarna syncen met je nieuwe telefoon.
Welke nieuwe heb je gekocht? Is hij net zo stevig?
[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 26-10-2008 02:16 ]
Anoniem: 282316
ook hier maar ff posten:
sinds een paar weken heeft mijn 2 jaar oude W810i de neiging om soms gewoon uit te vallen, opnieuw opstarten en er lijkt niks meer aan de hand. maar gisteren gaf hij het echt op, toen ik hem opnieuw op wilde starten ging het scherm alleen wit knipperen en meer gebeurde er niet! batterij eruit, sim eruit etc. hielp allemaal niet! het is nu zo dat als ik hem aan probeer te zetten het lampje boven (van infrarood denk ik) een keer of 7 knippert, daarna flikkert het scherm 1 keer wit en daarna begint het riedeltje weer opnieuw...
volgens de persoon in de telecomwinkel kon ik proberen om mijn telefoon te synchroniseren met Outlook, zodat ik via daar mijn tel.nummers kon back-uppen (heb de nummers van de laatste 2 jaar alleen maar op telefoon staat en nooit gekopieerd naar sim: dom, ik weet het) maar dat op heden is dat ook nog niet gelukt en vind windows vista mijn telefoon niet...
PC Suite kan de telefoon ook niet vinden, kabeltje nog zo goed als nooit gebruikt, dus ga er vanuit dat die gewoon werkt... maar synchroniseren met Outlook via dit programma wil dus ook niet.
en misschien dat de Update Service helpt, maar ben bang dat ik daarmee mijn contacten kwijtraak, dat die overschreven worden door de nieuwe firmware-versie!
nu is mijn vraag dus: kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen en mijn telefoonnummers (en eventueel nog meer) te redden??
sinds een paar weken heeft mijn 2 jaar oude W810i de neiging om soms gewoon uit te vallen, opnieuw opstarten en er lijkt niks meer aan de hand. maar gisteren gaf hij het echt op, toen ik hem opnieuw op wilde starten ging het scherm alleen wit knipperen en meer gebeurde er niet! batterij eruit, sim eruit etc. hielp allemaal niet! het is nu zo dat als ik hem aan probeer te zetten het lampje boven (van infrarood denk ik) een keer of 7 knippert, daarna flikkert het scherm 1 keer wit en daarna begint het riedeltje weer opnieuw...
volgens de persoon in de telecomwinkel kon ik proberen om mijn telefoon te synchroniseren met Outlook, zodat ik via daar mijn tel.nummers kon back-uppen (heb de nummers van de laatste 2 jaar alleen maar op telefoon staat en nooit gekopieerd naar sim: dom, ik weet het) maar dat op heden is dat ook nog niet gelukt en vind windows vista mijn telefoon niet...
PC Suite kan de telefoon ook niet vinden, kabeltje nog zo goed als nooit gebruikt, dus ga er vanuit dat die gewoon werkt... maar synchroniseren met Outlook via dit programma wil dus ook niet.
en misschien dat de Update Service helpt, maar ben bang dat ik daarmee mijn contacten kwijtraak, dat die overschreven worden door de nieuwe firmware-versie!
nu is mijn vraag dus: kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen en mijn telefoonnummers (en eventueel nog meer) te redden??
Update functie overschrijft de contacten niet hoor, lijk me iig heel sterk.Anoniem: 282316 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:06:
ook hier maar ff posten:
De contact personen van de telefoon staan op het flash geheugen, die gaat bijna nooit kapot zeggen ze. Je zou kunnen proberen je telefoon aan te bieden bij een data-recovery bedrijf. Moet een eitje zijn voor hun. Zal wel duur zijn.
Volgens mij heb je alles geprobeerd, behalve updaten.
Weet je zeker trouwens dat de batterij wel genoeg stroom geeft, anders kan je misschien die van een andere w810i gebruiker lenen. Dat zou nog kunnen helpen.
heb je misschien een voorbeeld van zo'n bedrijf?jmk schreef op woensdag 03 december 2008 @ 08:53:
[...]
Update functie overschrijft de contacten niet hoor, lijk me iig heel sterk.
De contact personen van de telefoon staan op het flash geheugen, die gaat bijna nooit kapot zeggen ze. Je zou kunnen proberen je telefoon aan te bieden bij een data-recovery bedrijf. Moet een eitje zijn voor hun. Zal wel duur zijn.
Volgens mij heb je alles geprobeerd, behalve updaten.
Weet je zeker trouwens dat de batterij wel genoeg stroom geeft, anders kan je misschien die van een andere w810i gebruiker lenen. Dat zou nog kunnen helpen.
en heb de accu van de SE (geen W810i) van m'n broertje geprobeerd, daar werd het niks anders van; vanavond nog even naar de winkel om daar een SE accu te proberen... (en heb anders ook nog wel een kameraad met een W810i
reactie van SonyEricsson zelf op mijn probleem:
"U kunt doormiddel van de Sony Ericsson PC Suite synchroniseren met outlook, echter dient hiervoor het toestel aan te staan. Als u het toestel niet krijgt opgestart is het niet mogelijk contacten te synchroniseren. U kunt wel een software update uitvoeren als het toestel uit staat. Echter gaan dan inderdaad de gegevens verloren."
dat belooft dus weinig goeds...
"U kunt doormiddel van de Sony Ericsson PC Suite synchroniseren met outlook, echter dient hiervoor het toestel aan te staan. Als u het toestel niet krijgt opgestart is het niet mogelijk contacten te synchroniseren. U kunt wel een software update uitvoeren als het toestel uit staat. Echter gaan dan inderdaad de gegevens verloren."
dat belooft dus weinig goeds...
Mooie telefoon, de W810i, ik heb hem nu bijna anderhalf jaar en nog steeds in prima staat :-) Ik ga dan ook best zuinig met m'n telefoon om, en alleen het lensje van de camera is nogal beschadigd, maar goed. Foto's maken met een telefoon is sowieso niet alles.
Waar ik wel van baal is van de T-Mobile software die ik erop heb staan. Dat de web 'n walk en die zut erop staat boeit me nog geen eens zoveel, maar die irritante jengelringtones in de walkman-modus zijn echt vreselijk. Zit je net een lekker rustig nummer te luisteren, komt er naar afloop opeens zo'n hypervrolijke beltoon voorbij
En als je het nou ook nog eens (makkelijk) kon verwijderen.
Waar ik wel van baal is van de T-Mobile software die ik erop heb staan. Dat de web 'n walk en die zut erop staat boeit me nog geen eens zoveel, maar die irritante jengelringtones in de walkman-modus zijn echt vreselijk. Zit je net een lekker rustig nummer te luisteren, komt er naar afloop opeens zo'n hypervrolijke beltoon voorbij

Ik ben van mening dat de W810i de beste telefoon is die, in ieder geval door Sony Ericsson, ooit is geproduceerd. Daarom heb ik op http://getsatisfaction.com/ een request geplaatst aan Sony Ericsson om een waardige opvolger voor deze telefoon te maken.
Als er Tweakers zijn die dit idee steunen zou het misschien helpen als die een berichtje bij mijn request plaatsen.
Als er Tweakers zijn die dit idee steunen zou het misschien helpen als die een berichtje bij mijn request plaatsen.
#StopBurningStuff
ik heb vernomen dat SE je 2 jaar garantie geeft als de telefoon zelf kapot gaat (dus niet als je hem laat vallen, maar als de sofware er mee kapt ofzo), dus in dat geval heb ik nog kans op reparatie
vrijdag ff telefoon wegbrengen, heb de aankoopbon gelukkig nog, hem daar laten opsturen naar SE en dan maar afwachten wat voor reactie er komt...
Hier weer ff een update
Heb de telefoon nu bijna 2,5/3 jaar en echt de beste ooit. Alleen nu heb ik wel ff een vaag probleempje... Ik had een sms gekregen van een zeker persoon (weet niet wie het was, tja carnaval he...
) maar het gekke is nu, dat het nummer in m'n inbox nu ineens vervangen is door een naam uit het telefoonboek terwijl ik 100% weet dat ik het nummer nog niet had en ook nog niet had toegevoegd (ben namelijk weer nuchter) maar goed, beetje jammer dus aangezien ik nu dus nooit zal weten wie dat onzettend lekker ... was hahaha
Verder is het kapje vervangen door de mooi carban look van de duct-tape....
Heeft iemand trouwens al een waardige opvolger gespot of in het bezit? Ik moet namelijk binnenkort wel aan een nieuwe (Sony ericsson vond dat een half jaar geleden al, kreeg toen al een mailtje of het niet tijd werd voor een nieuwe.... naja zeg, anders heb je ff vertrouwen in je product...)
Cheers
ps. Vraag me wel af of er nog zo'n degelijke opvolger komt, de W810 ging natuurlijk te lang mee volgens SE
Heb de telefoon nu bijna 2,5/3 jaar en echt de beste ooit. Alleen nu heb ik wel ff een vaag probleempje... Ik had een sms gekregen van een zeker persoon (weet niet wie het was, tja carnaval he...

Verder is het kapje vervangen door de mooi carban look van de duct-tape....
Heeft iemand trouwens al een waardige opvolger gespot of in het bezit? Ik moet namelijk binnenkort wel aan een nieuwe (Sony ericsson vond dat een half jaar geleden al, kreeg toen al een mailtje of het niet tijd werd voor een nieuwe.... naja zeg, anders heb je ff vertrouwen in je product...)
Cheers
ps. Vraag me wel af of er nog zo'n degelijke opvolger komt, de W810 ging natuurlijk te lang mee volgens SE
d'n oliesjeik
Ze heeft waarschijnlijk je telefoon even genickt om haar telefoonnummer erin te zetten. Was vast heel makkelijk omdat...het carnaval was. 
Ga naar je inbox(postvak in)
Ga op die naam staan(het bericht)
meer
Details
key naar beneden
meer
Gebruiken
Bew. voor bellen
Het telefoonnummer staat er
Maar het kan ook zijn dat ze niet met haar eigen nummer heeft gesmst...
ps. Als je weet wat een waardige opvolger is mag je het hier posten!
meer
Details
key naar beneden
meer
Gebruiken
Bew. voor bellen
[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 25-02-2009 21:54 ]
Dit had ik al geprobeerd maar dat werkte nietjmk schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:51:
Ze heeft waarschijnlijk je telefoon even genickt om haar telefoonnummer erin te zetten. Was vast heel makkelijk omdat...het carnaval was.
meer
Details
key naar beneden
meer
Gebruiken
Bew. voor bellen
Heel vaag dit. Maar heb wel vaker kuren. Zo komt het wel is voor dat een oud smsje weer ineens bovenaan staat als ongelezen...

Mare, iemand anders met een goede tip
d'n oliesjeik
Laat maar, ik heb het achterhaaldOliesjeik1 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:10:
[...]
Dit had ik al geprobeerd maar dat werkte niet. Het nummer is namelijk verwisseld met een nummer wat al in m'n telefoonboek staat. Dus eerst zag ik in de inbox een sms met een nummer wat ik niet ken. Toen ging m'n telefoon raar doen en nu kijk ik terug in de inbox en nu staat bij het smsje (waar nog steeds dezelfde text staat) een nummer/naam uit het telefoonboek. Dit is echter iemand compleet anders.... Het originele nummer is dus vervangen door eentje uit het telefoonboek.. Of het kan natuurlijk zijn dat het net andersom is.... hmmm
Heel vaag dit. Maar heb wel vaker kuren. Zo komt het wel is voor dat een oud smsje weer ineens bovenaan staat als ongelezen...![]()
Mare, iemand anders met een goede tip
Nu nog een opvolger
d'n oliesjeik
Ik heb gekozen voor de C905 bijzonder fijn toestel, wel ietsje groter maar werkt net zo prettig.Oliesjeik1 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:48:
[...]
Laat maar, ik heb het achterhaald![]()
Nu nog een opvolger
Mijn telefoon is ineens defect lijkt het...
De toets naar rechts(navigatie
), de allerrechteknop(overzicht), en de walkman knop is kapot.
Vooral de eerste en de 2e is erg.
Hij is wel eens nat geweest, maar deed het altijd prima. Sinds vandaag totale uitval van de knoppen. Nooit last gehad tot vandaag!
-Ik heb de nieuwste firmware erop gezet.
-Ik heb hem al gerest
-Uit gedaan, batterijen eruit(kort)
-Nog niet uit elkaar gehaalt, ben niet zo handig
Ik kan over 1,5 maand een nieuwe telefoon uitzoeken, dat betekend dat hij de 2 jaar net niet heeft gehaald.
Flink van balenstijn
(hoort een stemmetje bij
)
Toetsenbord/moederbord bestellen? Of heeft het geen zin? 10 euro wil ik er nog wel tegen aangooien. Waar kan ik het het beste bestellen?
Ik ga de telefoon niet eerder uit elkaar halen voordat ik mijn vervangende toestel heb, ik kan nu nog prima bellen. Hoewel smssen nu echt een cirme wordt.
De toets naar rechts(navigatie

Hij is wel eens nat geweest, maar deed het altijd prima. Sinds vandaag totale uitval van de knoppen. Nooit last gehad tot vandaag!
-Ik heb hem al gerest
Ik kan over 1,5 maand een nieuwe telefoon uitzoeken, dat betekend dat hij de 2 jaar net niet heeft gehaald.
Flink van balenstijn
Toetsenbord/moederbord bestellen? Of heeft het geen zin? 10 euro wil ik er nog wel tegen aangooien. Waar kan ik het het beste bestellen?
Ik ga de telefoon niet eerder uit elkaar halen voordat ik mijn vervangende toestel heb, ik kan nu nog prima bellen. Hoewel smssen nu echt een cirme wordt.

Zit nu zelf te denken aan een Nokia E52... (Ja ik weet het). Dat zou dan m'n tweede Nokia worden (laatste was een 3210_Diederik schreef op maandag 02 maart 2009 @ 21:48:
[...]
Ik heb gekozen voor de C905 bijzonder fijn toestel, wel ietsje groter maar werkt net zo prettig.
d'n oliesjeik
Anoniem: 297116
Ik heb deze mobiel nou al sinds april 2008 en ik heb er nog steeds geen spijt van. Wat me de laatste tijd wel irriteert is de camera knop aan de zijkant van het toestel, de knop werkt niet meer zo goed als voorheen.
Ik moet de knop op allerlei manieren indrukken voordat hij ook daadwerkelijk een foto maakt. Soms krijg ik het ook gewoon niet voor elkaar om een foto te maken, dan hoor je alleen een piepje en komt er rechtsbovenin een groen bolletje te staan.
Ondanks dat ben ik er nog steeds erg blij mee, ik zou alleen wel willen dat de boxen harder kunnen. Toch is mijn toestel toe aan vervanging, op naar de W580i! :-)
Ik moet de knop op allerlei manieren indrukken voordat hij ook daadwerkelijk een foto maakt. Soms krijg ik het ook gewoon niet voor elkaar om een foto te maken, dan hoor je alleen een piepje en komt er rechtsbovenin een groen bolletje te staan.
Ondanks dat ben ik er nog steeds erg blij mee, ik zou alleen wel willen dat de boxen harder kunnen. Toch is mijn toestel toe aan vervanging, op naar de W580i! :-)
Heel raar, maar alles doet het weer! Enig idee hoe dit kan? Hoe ik kan zorgen dat dit zo blijft?jmk schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 20:03:
Mijn telefoon is ineens defect lijkt het...
De toets naar rechts(navigatie), de allerrechteknop(overzicht), en de walkman knop is kapot.
-Ik heb hem al gerest
Flink van balenstijn(hoort een stemmetje bij
)
Ik heb dit ook een keer met de Z530i gehad. Toen kreeg ik af en aan hetzelfde euvel.
Zou het lonen een tobo/mobo te kopen, apparaat open te maken en vervangen?
Heeft iemand ergens voor zijn w810i een echt -goede- nieuwe accu gekocht? Standaard zit er een 900mAh in, maar die is nu slechter geworden (nog 3 dagen). Ik zoek eigenlijk een verse 1100mAh A-merk die echt weer een dikke week meegaat
!
De meeste mensen deugen!
Niemand dus, jammer :[ .
De meeste mensen deugen!
Is er iemand al in geslaagd om de W810i te laten connecteren met Windows 7? Mijn lukt het jammer genoeg niet
ook niet via bluetooth?
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Ik heb voor ongeveer een jaar een W810i gehad. Altijd naar behoren gewerkt eigenlijk, totdat hij opeens niet meer op wilde starten en een WSoD gaf. Ik heb toen een nieuwe Sony Ericsson gekocht, maar die kwam niet in de buurt bij de degelijkheid van m'n W810i. De nieuwe Sony Ericsson (een W910i) is inmiddels overleden aan een regen incident.
Ik heb geprobeerd om met verschillende programma's hem weer tot leven te wekken door hem te flashen, maar dat mocht niet baten. De telefoon werd nooit herkend in Windows, terwijl ik daarvoor gewoon succesvol kon synchroniseren. Zouden ze bij een Sony Ericsson Service Point meer voor mij kunnen betekenen?
Ik heb geprobeerd om met verschillende programma's hem weer tot leven te wekken door hem te flashen, maar dat mocht niet baten. De telefoon werd nooit herkend in Windows, terwijl ik daarvoor gewoon succesvol kon synchroniseren. Zouden ze bij een Sony Ericsson Service Point meer voor mij kunnen betekenen?
Anoniem: 355917
Hallo allemaal,
Ik ben de password van mijn Sony Ericsson W810i vergeten.
Even voor de duidelijkheid: Het gaat dus niet om de PIN-code van mijn SIM-kaart he.
Ik had het toestel al een hele tijd niet gebruikt (ruim 4 jaar).
Nu wil ik hem weer gaan gebruiken, maar ik moet eerst die password weer invoeren.
Maar, het probleem is dat ik die passpword niet meer weet.
Ik kom dus niet verder.
Wat nu?
Harde Reset? Hoe moet dat dan?
Heeft iemand een idee?
Ik ben de password van mijn Sony Ericsson W810i vergeten.
Even voor de duidelijkheid: Het gaat dus niet om de PIN-code van mijn SIM-kaart he.
Ik had het toestel al een hele tijd niet gebruikt (ruim 4 jaar).
Nu wil ik hem weer gaan gebruiken, maar ik moet eerst die password weer invoeren.
Maar, het probleem is dat ik die passpword niet meer weet.
Ik kom dus niet verder.
Wat nu?
Harde Reset? Hoe moet dat dan?
Heeft iemand een idee?
Let op:
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:
[GSM] Policy
Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:
[GSM] Policy
Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.