Gathering of Tweakers

Quicksearch
Grote Smurf
Reg. datum: 20 september 2000

quote:
SAiKO schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:02:
Heb nog wat problemen met de ingebouwde e-mailfunctie in combinatie met GMAIL. Ook het programma van Google dat je op je GSM kunt installeren, krijg ik niet aan de praat. Heb alles ingesteld via http://orka.mine.nu/pub/gmail/ en dat zorgde er op m'n K750i voor dat het werkte.

Certificaten zijn geinstalleerd en voor zover ik zie staat het goed ingesteld. De interne mailfuntie van de K800 geeft echter de foutmelding "TLS/SSL server certificate has expired. Contact your email provider for information"... als ik dat goed begrijp dan zou het om het server certificaat gaan en niet om de client.. ofwel.. certificaten op de telefoon zijn te nieuw?

Ja.. weet dat je m.gmail.com kunt gebruiken maar dat is stukken trager en ik wil de interne mail gebruiken om attachments toe te voegen.

ps: Ik gebruik T-Mobile UMTS..
Ik kom erachter dat ik op geen enkele beveiligde pagina kom. Bijv. http://mmm.abnamro.nl daar kwam ik voorheen wel altijd op en nu met geen enkele mogelijkheid. Met m'n K750i was dit nooit een probleem.

Kan ik mijn toekomende afspraken van mijn agenda op mijn 'hoofdscherm' krijgen? Zo'n groot scherm met bij mij nu weinig informatie. Alleen de klok en datum. Kan daar niet de agenda van de komende 2 dagen op? Iemand?

Ik zoek dus 'n soort "Today" mogelijkheid voor de agenda...

EOS 350D+RC+BG-E3+430EX (glas: Peleng 8mm - EF-s 17-85 IS USM f4-5.6 - Sigma 50 f2.8 DG Macro - EF 70-200L USM f4) - Macbook 1.83, 2GB, 160GB

quote:
Neron schreef op zondag 07 januari 2007 @ 17:02:
Kan ik mijn toekomende afspraken van mijn agenda op mijn 'hoofdscherm' krijgen? Zo'n groot scherm met bij mij nu weinig informatie. Alleen de klok en datum. Kan daar niet de agenda van de komende 2 dagen op? Iemand?

Ik zoek dus 'n soort "Today" mogelijkheid voor de agenda...
Dat zou inderdaad erg gaaf zijn, en dan het liefst met een correcte agenda zie probleem
Toch erg jammer dat die James Bond telefoon niet bij Orange te krijgen is :(

hw-photo.nl v2!
400d || 24-105 F4L IS || 70-200 F4L || 100 F2.8 Macro || 430EX

Even een vraag, die wellicht beter in het theme topic past, maar hier is meer activiteit.

Ik ben driftig bezig mijn eigen thema's te maken voor mijn K800i maar nu heb ik een uitdaging als het aankomt op de tabjes en de banners waarmee je dingen kunt selcteren.

Ik heb in een aantal thema's vanaf internet gezien dat je die ook doorzichtig kunt maken, dus dat je de achtergrond er door heen ziet. Ik heb ook ontdekt dat dit in alle gevallen *.PNG bestanden zijn.
Nu heb ik zelf wat zitten vogelen met de programma's IrfanView en Photo Pos Pro 1.11
Maar ik krijg het niet voor elkaar mijn banners en tabjes doorzichtig op te slaan! Kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe en met welk programma dit het beste gaat?

quote:
nvanthoff schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:52:
Even een vraag, die wellicht beter in het theme topic past, maar hier is meer activiteit.

Ik ben driftig bezig mijn eigen thema's te maken voor mijn K800i maar nu heb ik een uitdaging als het aankomt op de tabjes en de banners waarmee je dingen kunt selcteren.

Ik heb in een aantal thema's vanaf internet gezien dat je die ook doorzichtig kunt maken, dus dat je de achtergrond er door heen ziet. Ik heb ook ontdekt dat dit in alle gevallen *.PNG bestanden zijn.
Nu heb ik zelf wat zitten vogelen met de programma's IrfanView en Photo Pos Pro 1.11
Maar ik krijg het niet voor elkaar mijn banners en tabjes doorzichtig op te slaan! Kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe en met welk programma dit het beste gaat?
Ik gebruik daar altijd macromedia fireworks voor. Gewoon de achtergrond op transparant zetten, en daaroverheen je graphic maken met transparantie erin...

Maar dit zou met elk programma moeten kunnen denk ik.

offtopic:
mijn 1500ste post :D
wauw 8)7

TinuX wijzigde dit bericht 10-01-2007 23:01 (3%)

hw-photo.nl v2!
400d || 24-105 F4L IS || 70-200 F4L || 100 F2.8 Macro || 430EX

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

quote:
Rio schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:03:
[...]

Ik heb ook een keer pech na een update;
- Kan alleen nog maar engels selecteren. Moet dus een reset doen geloof ik. Eerst wat bestanden veilig stellen.
- Moest mijn beeldschermbrightness opnieuw instellen, backlight weigerde dienst. Nu weer in orde.
Hmm, nog een keer;
Herstel, zowel het herstellen van de taal als de verlichting zijn niet gelukt. Iemand tips?

weet iemand toevallig hoe ik de flister aan kan zetten ( net als op de K750)? evt. met een programmatje?

Reg. datum: 14 september 2006

Is de bond editie gesimlockt?

Ik probeerde net om mijn shutter uit te zetten van de camera modus. Dit is heel eenvoudig te doen dmv het toestel op stille modus te zetten. Je hoort dan alleen nog maar de flitser 'tikken'. Ook die kun je uitzetten door een paar keer op # te drukken.

EOS 350D+RC+BG-E3+430EX (glas: Peleng 8mm - EF-s 17-85 IS USM f4-5.6 - Sigma 50 f2.8 DG Macro - EF 70-200L USM f4) - Macbook 1.83, 2GB, 160GB

K800i

quote:
NoTimeRemains schreef op maandag 08 januari 2007 @ 00:05:
weet iemand toevallig hoe ik de flister aan kan zetten ( net als op de K750)? evt. met een programmatje?
Kan helaas niet; een xenonlamp is niet gemaakt om constant te branden.

De vraag is ongetwijfelt al 300 x gesteld maar ik stel het nog een x,
Moet straks nieuwe tel hebben die goed met navigatie software om kan gaan, zit te twijfelen tussen de N73 & K800i.

Kan er op de K800i navigatie software gedraait worden, ik lees van wel, maar wie heeft het ook en hoe loopt het?

Ben heel ochtend bezig geweest met 3000 berichten lezen uit de N73 topic‘s, daar draait de navigatie wel goed op lees ik.

quote:
Rio schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:01:
[...]

Je kan wel de rode belichtingsled aan zetten met Torch ;)
K800i

quote:
Speedy-Andre schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:05:
[...]

Je kan wel de rode belichtingsled aan zetten met Torch ;)
Jawel, maar daar vroeg hij weer niet om...
;)

quote:
Rio schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:01:
[...]

Hoe zit dat dan met al die xenon koplampen in auto's? ;)
quote:
fabio-c schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:17:
[...]

Hoe zit dat dan met al die xenon koplampen in auto's? ;)
Die zou ik niet graag in m'n fototoestel hebben :P
Grote Smurf
Reg. datum: 20 september 2000

quote:
Speedy-Andre schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:31:
[...]

Die zou ik niet graag in m'n fototoestel hebben :P
psst.. 't is een telefoon :P

Iemand toevallig die niet over mijn berichtje heen heeft gelezen? Kan geen beveiligde pagina's openen... howcome?

48k was toen meer dan genoeg.

quote:
[b][message=27262627,noline]

Kan er op de K800i navigatie software gedraait worden, ik lees van wel, maar wie heeft het ook en hoe loopt het?
nav4all moet het kunnen op de SE telefoons, ik heb er geen ervaring mee maar heb plannen om het ooit aan te schaffen
quote:
memphis schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 07:21:
[...]

nav4all moet het kunnen op de SE telefoons, ik heb er geen ervaring mee maar heb plannen om het ooit aan te schaffen
Nav4all is een eenvoudig maar goed navigatiesysteem met altijd actuele kaarten. En bovendien gratis te downloaden via hun site :)

K800i

Iemand een oplossing voor het ontbreken van de Nederlandse taal in mijn telefoon na de meest recente update?

Mr_Angry schrijft hier: MrAngry in "Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel..." over het beginnen van een nieuwe startpost en wat er eventueel in zou moeten komen.

Ik heb nog wel een toevoeging die te maken heeft met Internet in combinatie met je PC/Laptop/Mac/etc.
Werkend op: WinXP, SuSE Linux 10.1, MacOS X (en waarschijnlijk vrijwel alle moderne besturingssystemen, Vista niet getest, maar ik neem aan dat het werkt ;) )

Instellen in de Telefoon
Ga naar: Menu --> Instellingen --> Verbindingen (laatste Tab) --> USB (derde van boven) --> USB internet --> Aanzetten.
Check wel de USB data accounts. Als je geen UMTS hebt, hoef je het niet te proberen, is namelijk heel traag via GPRS ;) en natuurlijk weten wat voor Data-account je hebt.

Instellen op je compu
XP: (volgens mij) wel eerst de officiële drivers installeren, daarbij zit ook een Sony Ericsson Device 039 USB Ethernet Emulation (NDIS 5). Maar zeker weten of je écht je drivers moet installeren weet ik niet, want die had ik er al op staan voordat ik deze makkelijkere manier van verbinden ontdekte. Dan staat er als je je tel. hebt ingeplugged een extra LAN-connectie bij je Networkconnections. (kan niet even checken of dat wel of niet werkt zonder drivers installeren, want die staan op alle compu's die ik heb ;) maar als iemand anders dat kan doen).

Mac: Appeltje (linksboven) --> Systempreferences (systeemvoorkeuren) --> netwerk --> dan bij pull downmenutje K800 selecteren en even applyen dat ie automatisch DHCP-t

Yast 2: netwerk --> add USB Ethernet. Ook even DHCP checken en klaar.

Niet getest met Bluetooth, maar dat is toch te sloom... Je hoeft met deze optie niet meer "in te bellen" via die My Packet Switched Connection (de windows versie). Tevens was mijn ervaring daarmee dat ie vaak niet wilde connecten en dat het zo eigenlijk altijd werkt. En dat is toch wel weer prettig.

Retteketet X Y Z

a800-V525-E630-K800i

quote:
Rio schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:33:
Iemand een oplossing voor het ontbreken van de Nederlandse taal in mijn telefoon na de meest recente update?
Ik zou naar een service point gaan

K800i

quote:
jgoessens schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:12:
[...]

Ik zou naar een service point gaan
Doe ik ook wel, maar volgens mij kunnen ze daar ook niet meer doen dan dat ding aan de updateserver hangen, of opsturen.

Wat sta je nou te kijken!

Die van mij is er voor de tweede keer mee opgehouden (software. Gaat niet meer aan). Toevallig weer een of twee dagen na een reis naar het buitenland. Heel vreemd.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

dees is zo hatelijk doe ik vandaag een software update, er is blijkbaar eindelijk een voor vodaphone
download ie de beol, begint ie over te zetten 5min blijft ie op 0% en na een tijdje springt ie terug over naar begin scherm voor de update, zet ik de telefoon aan, nog steeds dezelfde firmware update als ervoor
doe opnieuw gans die sierk, terug hetzelfde... tggg nochtans laatste service manager

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws