Reg. datum: 05 januari 2007
Ik heb de k800i nog ongeveer 3 maanden maar nu is mijn bleutooth kapot...als ik hem aan wil zetten zegt hij dat bleutooth aanstaat maar dat is hij niet. Ik kan hem gewoon blijven aanzetten maar er gebeurt niets. Ik ben langs de Phonehouse geweest waar ik hem heb opgehaald en die zeiden dat ik de nieuwste update moest installeren en als dat niet werkte de telefoon resetten...beide oplossingen werkten niet...mijn vraag is nu komt er binnenkort een nieuwe update voor de bleutooth dat ik daar op kan wachten of zal ik hem laten repareren?
misschien Dynafix? Zelf had ik mijn toestel bij een KPN center laten opsturen, binnen 10 werkdagen kreeg ik een nieuw toestel.quote:martijnweijers schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:04:
Ik heb de k800i nog ongeveer 3 maanden maar nu is mijn bleutooth kapot...als ik hem aan wil zetten zegt hij dat bleutooth aanstaat maar dat is hij niet. Ik kan hem gewoon blijven aanzetten maar er gebeurt niets. Ik ben langs de Phonehouse geweest waar ik hem heb opgehaald en die zeiden dat ik de nieuwste update moest installeren en als dat niet werkte de telefoon resetten...beide oplossingen werkten niet...mijn vraag is nu komt er binnenkort een nieuwe update voor de bleutooth dat ik daar op kan wachten of zal ik hem laten repareren?
Als er een service-punt in de buurt is, zou ik dat eerst even doen.. Met een beetje geluk ben je hem dan hooguit ik dag kwijt, of je kan er zelfs op wachten.quote:SHOOTO! schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:56:
[...]
misschien Dynafix? Zelf had ik mijn toestel bij een KPN center laten opsturen, binnen 10 werkdagen kreeg ik een nieuw toestel.
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Ja of hij wordt zoals die van mij opgestuurd naar SE en je ben m 3 weken kwijt 
Harem ©2004
ik dacht dat alle telefoons van sony ericsson toch naaar dynafix gestuurt worden.
Ik heb net voor het eerst bijgewerkt met die "Update Service"-software. Ik ben er vier uur geleden mee begonnen, en het tellertje liep langzaam maar gestadig omhoog. Nu ben ik weer teruggekomen, maar staat hij op 100%, al een hele tijd dus. En hij knippert "Raak de telefoon niet aan". Hij is niet vastgelopen (volgens taskmanager), maar wat moet ik doen? Nog langer wachten? Er uit halen en restarten? (lijkt me niet verstandig..)
Hoe lang duurde dat updaten bij jullie?
edit: misschien speelt mee dat ik hem niet 100% op heb geladen: hij was op 20%, toen heb ik iets van een half uur geladen, en zei hij 58%. Shit zeg, ik baal wel..
edit: misschien speelt mee dat ik hem niet 100% op heb geladen: hij was op 20%, toen heb ik iets van een half uur geladen, en zei hij 58%. Shit zeg, ik baal wel..
o2h wijzigde dit bericht 06-01-2007 13:22 (22%)
--== enigmafreak ==--
Reg. datum: 11 december 2006
Reg. datum: 11 december 2006
Is het nu al gelukt?quote:o2h schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:08:
Ik heb net voor het eerst bijgewerkt met die "Update Service"-software. Ik ben er vier uur geleden mee begonnen, en het tellertje liep langzaam maar gestadig omhoog. Nu ben ik weer teruggekomen, maar staat hij op 100%, al een hele tijd dus. En hij knippert "Raak de telefoon niet aan". Hij is niet vastgelopen (volgens taskmanager), maar wat moet ik doen? Nog langer wachten? Er uit halen en restarten? (lijkt me niet verstandig..)
Nee, nog steeds hetzelfde. Ik denk niet dat er nog wat gaat gebeuren. 
Wat is wijsheid?
edit: Nou, ik heb hem er maar gewoon uitgetrokken (aangespoord door link waar ze zeggen dat als het niet gelukt is, je het gewoon weer opnieuw kan proberen.).
Heb hem nu aangezet (zonder sim), hij zit in de demo-mode en is flink aan het opladen, hij was idd helemaal leeg.
edit2: ook met sim doet hij het goed
Nu lekker opladen, en strx eens aan de updatekabel hangen om te kijken of hij geupdated is.
Wat is wijsheid?
edit: Nou, ik heb hem er maar gewoon uitgetrokken (aangespoord door link waar ze zeggen dat als het niet gelukt is, je het gewoon weer opnieuw kan proberen.).
Heb hem nu aangezet (zonder sim), hij zit in de demo-mode en is flink aan het opladen, hij was idd helemaal leeg.
edit2: ook met sim doet hij het goed
o2h wijzigde dit bericht 06-01-2007 14:38 (78%)
--== enigmafreak ==--
Weet iemand hoe ik internet verbinding kan krijgen via GSM
Bij m'n vorige abbo en phone belde hij naar een 06 nummer en ging het gewoon van mijn belminuten af.
Iemand enig idee hoe ik dit instel? ik heb Hi
Bij m'n vorige abbo en phone belde hij naar een 06 nummer en ging het gewoon van mijn belminuten af.
^^
Wat heb je geprobeerd? En wat wil je precies? Internetten op je laptop/pc met je foon als modem? Dat is gewoon drivers installeren en juiste netwerk selecteren. Internetten op je mobiel: handig is om opera te downloaden (dan met je kabel/BT) naar je telefoon; daar het juiste internetprofiel selecteren. De instellingen kun je evt. naar je laten sturen via de se-site.quote:Mike schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:44:
Weet iemand hoe ik internet verbinding kan krijgen via GSM
--== enigmafreak ==--
Ik heb geprobeerd GPRS uit te zetten, maar hij zet hem mooi vanzelf weer aanquote:o2h schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:04:
[...]
Wat heb je geprobeerd? En wat wil je precies? Internetten op je laptop/pc met je foon als modem? Dat is gewoon drivers installeren en juiste netwerk selecteren. Internetten op je mobiel: handig is om opera te downloaden (dan met je kabel/BT) naar je telefoon; daar het juiste internetprofiel selecteren. De instellingen kun je evt. naar je laten sturen via de se-site.
Wat ik wil is gewoon een verbinding via GSM, zodat ik wat kan uploaden naar m'n blog.
Op Hi kan ik daar niets over vinden. Bij m'n T-Mobile abbo kon dat, en betaalde ik per minuut. Ging wat trager allemaal, maar is wel vele malen goedkoper dan GPRS, aangezien ik die belminuten amper op krijg
^^
Wie herkent het volgende ? Je hebt je telefoon uit staan en opeens begint deze te piepen omdat de batterij bijna leeg is. Erg irritant als je ligt te slapen. Weet iemand of dit uit te schakelen is ?
Er is dus een nieuwe firmware op SEUS (volgens esato sinds 3 januari): R1GB001.
De features zijn: (bron)
Improvements
- Updated Video folder - video thumbnails now play when they are hovered over.
- Highlighted menu item animation is now supported.
Bug fixes
- Thick black line flashes on screen at the start and end of video playback when playing video in Vertical mode through the File Manager now fixed.
- Selecting More / Information on the Applications and Games folders no longer returns 0KB used and 0 files.
New Bugs
User Interface
- Video preview can crash the phone if the video is encoded as high quality MP4. Note that video preview cannot be turned off, although you can view the folder as a list to avoid the issue.
- Video preview can introduce a lag if the video is encoded in excessively high quality.
Intermittant / Non-working functionality
- Games and applications installed on memory stick from before the update will not work after the upgrade. Note that games and applications installed into phone memory will still function correctly.
Software versions:
EROM: R2A016 / R3A016 (bij mij de R3)
LCD: 200610121
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA24
Java: 7.2
Text: BJ
NB Ik heb de James Bond k800i. Van KPN, unbranded en simlocked.
Improvements
Bug fixes
- Thick black line flashes on screen at the start and end of video playback when playing video in Vertical mode through the File Manager now fixed.
- Selecting More / Information on the Applications and Games folders no longer returns 0KB used and 0 files.
New Bugs
User Interface
- Video preview can crash the phone if the video is encoded as high quality MP4. Note that video preview cannot be turned off, although you can view the folder as a list to avoid the issue.
- Video preview can introduce a lag if the video is encoded in excessively high quality.
- Games and applications installed on memory stick from before the update will not work after the upgrade. Note that games and applications installed into phone memory will still function correctly.
Software versions:
--== enigmafreak ==--
Staan zowel data- als internetaccount op GSM?quote:Mike schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:17:
[...]
Ik heb geprobeerd GPRS uit te zetten, maar hij zet hem mooi vanzelf weer aan![]()
Wat ik wil is gewoon een verbinding via GSM, zodat ik wat kan uploaden naar m'n blog.
Op Hi kan ik daar niets over vinden. Bij m'n T-Mobile abbo kon dat, en betaalde ik per minuut. Ging wat trager allemaal, maar is wel vele malen goedkoper dan GPRS, aangezien ik die belminuten amper op krijg
--== enigmafreak ==--
In het internet profiel kan ik alleen kiezen uit Automatisch of Alleen GPRS, deze staat op automatischquote:o2h schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:03:
[...]
Staan zowel data- als internetaccount op GSM?
Bij voorkeursservice heb ik Alleen GSM gekozen. Maar hij gaat toch elke keer via GPRS verbinden.
^^
Hey thx voor de update over de updatequote:o2h schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:01:
[changelog]
Ik heb het volgende probleem m.b.t. de agenda.
Als ik in Outlook een terugkerende afspraak maak (bijvoorbeeld elke werkdag) en vervolgens op de feestdagen deze afspraak wis, dan blijven na synchronisatie de afspraak op de telefoon wel op de feestdagen staan, ook als ik de tijden wijzig gebeurt dit (dan krijg ik bijvoorbeeld dubbele afspraken) iemand een oplossing?
Als ik in Outlook een terugkerende afspraak maak (bijvoorbeeld elke werkdag) en vervolgens op de feestdagen deze afspraak wis, dan blijven na synchronisatie de afspraak op de telefoon wel op de feestdagen staan, ook als ik de tijden wijzig gebeurt dit (dan krijg ik bijvoorbeeld dubbele afspraken) iemand een oplossing?
wat houd dit in?
Is dit dat flashmenu zoals de w850I?
Ben ik nou de enige die van mening is dat de nieuwe problemen niet opwegen tegen de nieuwe oplossingen? In de vorige update had ik tenminste echt veel voordelen op te upgraden (Bluetooth, communicatie met de HDH-DS970, power-management), maar in deze worden alleen maar nieuwe problemen geintroduceerd met mp4-playback en bestaande applicaties en games werken niet meer (je zal ze opnieuw moeten installeren op het toestel gok ik)? Of zie ik wat over het hoofd?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Heb nog wat problemen met de ingebouwde e-mailfunctie in combinatie met GMAIL. Ook het programma van Google dat je op je GSM kunt installeren, krijg ik niet aan de praat. Heb alles ingesteld via http://orka.mine.nu/pub/gmail/ en dat zorgde er op m'n K750i voor dat het werkte.
Certificaten zijn geinstalleerd en voor zover ik zie staat het goed ingesteld. De interne mailfuntie van de K800 geeft echter de foutmelding "TLS/SSL server certificate has expired. Contact your email provider for information"... als ik dat goed begrijp dan zou het om het server certificaat gaan en niet om de client.. ofwel.. certificaten op de telefoon zijn te nieuw?
Ja.. weet dat je m.gmail.com kunt gebruiken maar dat is stukken trager en ik wil de interne mail gebruiken om attachments toe te voegen.
ps: Ik gebruik T-Mobile UMTS..
Certificaten zijn geinstalleerd en voor zover ik zie staat het goed ingesteld. De interne mailfuntie van de K800 geeft echter de foutmelding "TLS/SSL server certificate has expired. Contact your email provider for information"... als ik dat goed begrijp dan zou het om het server certificaat gaan en niet om de client.. ofwel.. certificaten op de telefoon zijn te nieuw?
Ja.. weet dat je m.gmail.com kunt gebruiken maar dat is stukken trager en ik wil de interne mail gebruiken om attachments toe te voegen.
ps: Ik gebruik T-Mobile UMTS..
Ik heb de w850i niet. Maar het houdt in dat het icoontje in het hoofdmenu waar je cursor op staat, steeds een beetje kleiner en weer groter wordt.quote:jgoessens schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:11:
wat houd dit in?
NB Is iemand al met een nieuwe startpost bezig? We zijn al 3 weken over de 999 posts heen...
--== enigmafreak ==--
Ik heb ook een keer pech na een update;quote:o2h schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:01:
Er is dus een nieuwe firmware op SEUS (volgens esato sinds 3 januari): R1GB001.
Improvements
Bug fixes
New Bugs
User Interface
Software versions:
- Kan alleen nog maar engels selecteren. Moet dus een reset doen geloof ik. Eerst wat bestanden veilig stellen.
- Moest mijn beeldschermbrightness opnieuw instellen, backlight weigerde dienst. Nu weer in orde.
De regel om na 999 posts een nieuw topic te openen is geen *must* meer, maar soms wel handig.quote:o2h schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:39:
[...]
NB Is iemand al met een nieuwe startpost bezig? We zijn al 3 weken over de 999 posts heen...
Aangezien TinuX van dit deel de startpost heeft gemaakt, zal hij waarschijnlijk wel een nieuw deel openen al hij tijd heeft. Mocht je van mening zijn dat je dit zelf ook goed kan, neem dan even contact op met TinuX, om toestemming te vragen...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Oke Bedankt .Dat ziet er wel mooi uit.Hopelijk heeft dynafix mijn k800i,geupdate,als ik hem terug krijg .quote:o2h schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:39:
[...]
Ik heb de w850i niet. Maar het houdt in dat het icoontje in het hoofdmenu waar je cursor op staat, steeds een beetje kleiner en weer groter wordt.
Herstel, zowel het herstellen van de taal als de verlichting zijn niet gelukt. Iemand tips?quote:Rio schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:03:
[...]
Ik heb ook een keer pech na een update;
- Kan alleen nog maar engels selecteren. Moet dus een reset doen geloof ik. Eerst wat bestanden veilig stellen.
- Moest mijn beeldschermbrightness opnieuw instellen, backlight weigerde dienst. Nu weer in orde.
Dit topic is gesloten. ![]()