Gathering of Tweakers

Quicksearch
Uitgezoekt :? :X
Mag mijn berichtje over beeldbellen (via Kpn en je pc) er bij ?
In dezelfde post staat 'webcam' software, het werkt niet erg snel maar het kan wel ;)
Ik heb vast meer gemist..
Maar hoe werkt dat met de startpost? Mag iedereen zo'n ding bouwen?

weet er iemand raad met k800i die ik net heb gekocht (2dehands)
komt van Pixmania en enkel frans en engelse t9

zag hier post om update te doen via omweg maar heeft er iemand wat meer uitleg over
thx

offtopic:
MrAngry schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:13:

Ja, maar met dit soort grote topics wel verstandig om het even ergens te bespreken met een mod (via IRC of zo) en check Overzicht van UBB-codes voor het maken van vette startposts of vraag een bekende topicstarter om eh.. te helpen ;)

Retteketet X Y Z

wanneer komt deel 6? met nodige beginpost updates (zoals firmware van branded als unbranded, FAR mogelijkheden, etc...)

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
- Jammer werkt niet meer :/
quote:
OwneD BY [ Ir4Dex H4xoR ]

Defaced by Zakix
Somos : tr0yck - HuGuiM - Zakix - Yanis
Back
admin see you Gazella

SERVER IRC.GIGACHAT.NET Or SERVER IRC.SYSTEMBR.ORG #Ir4Dex
:)

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
MrAngry schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:13:
Iedereen mag een startpost bouwen, maar je zal wel toestemming van de oorspronkelijke startpost maken nodig hebben. Waarschijnlijk is TinuX binnenkort zelf wel van plan om een nieuwe startpost te maken, maar als jou dat te lang duurt, kan je `m natuurlijk altijd vragen of je het mag overnemen.

Onthou dat het maken en onderhouden van een startpost niet makkelijk is en dat je natuurlijk er voor moet zorgen dat hij een beetje up to date is en voorzien van werkende links (hosting moet je dus ook regelen). Photoshop skills is ook makkelijk, maar niet vereist.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

a800-V525-E630-K800i

Ik wil mijn k800i terug van dynafix.Je kan eigenlijk gewoon er nietzonder :? .

ben benieuwd of ze er misschien een nieuwe firmware hebben opgezet. :9

Reg. datum: 13 oktober 2006

ik heb sinds een paar dagen een probleem met mn K800i..

als ik door de menu's ga, gewoon om ff een liedje op te zetten of een berichtje te sturen, dan valt hij zegmaar even uit. Het beeld wordt eerst helemaal wit, en dan dimt het naar helemaal zwart, precies zoals de k800i doet als je hem uitschakeld.

dit is behoorlijk iritant. ik zie hem ook soms weer opnieuw naar het netwerk moeten zoeken, dus volgens mij valt hij echt even uit. moet ik mss firmware updaten of is er echt iets mis en moet ik naar een service point?

quote:
Me Ton schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:24:
ik heb sinds een paar dagen een probleem met mn K800i..

als ik door de menu's ga, gewoon om ff een liedje op te zetten of een berichtje te sturen, dan valt hij zegmaar even uit. Het beeld wordt eerst helemaal wit, en dan dimt het naar helemaal zwart, precies zoals de k800i doet als je hem uitschakeld.

dit is behoorlijk iritant. ik zie hem ook soms weer opnieuw naar het netwerk moeten zoeken, dus volgens mij valt hij echt even uit. moet ik mss firmware updaten of is er echt iets mis en moet ik naar een service point?
Zou de laatste firmware er eens opnieuw op flashen en kijken of dat helpt. Anders inderdaad naar een service point gaan. Het is iig niet normaal.

Zelf heb ik dit ook wel eens gehad maar het komt zelde voor. Hopelijk fixen ze het met de volgende firmware.

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

Reg. datum: 10 september 2004

weet iemand zo of SE een programmatje heeft waarmee ik mn telefoonboek op mn pc kan aanpassen ?

krijg woensdag mn k800i, maar heb niks op mn simcard gecopyed van mn d900 >.<

Er zit software bij om met Outlook te synchroniseren.
Als je dat met de D900 ook deed, dan is er geen probleem.
quote:
Yaeger schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:40:
weet iemand zo of SE een programmatje heeft waarmee ik mn telefoonboek op mn pc kan aanpassen ?

krijg woensdag mn k800i, maar heb niks op mn simcard gecopyed van mn d900 >.<
floAt's Mobile Agent, niet van SE maar doet het prima.

Heb ik ook gebruikt destijds van mijn overgang van K700i naar K800i.

a800-V525-E630-K800i

Net gehoort dat mijn reparatie nog zeker 10 werkdagen gaatduren dan heb ik hem pas 16 januari terug.ALs het nog niet langer duurt.en ik heb hem zelf aangeleverd :? 8)7 |:( .is niet hier iemand die voor dynafix werkt. :(

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
jgoessens schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:44:
Net gehoort dat mijn reparatie nog zeker 10 werkdagen gaatduren dan heb ik hem pas 16 januari terug.ALs het nog niet langer duurt.en ik heb hem zelf aangeleverd :? 8)7 |:( .is niet hier iemand die voor dynafix werkt. :(
Gewoon rustig wachten... Wij kunnen er helaas niet aan doen dat het zo lang duurt. En wij weten ook dat het erg irritant is dat je toestel kwijt bent. Helaas is dat gewoon even niet anders, gewoon geduld.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

a800-V525-E630-K800i

njah oke.werk jij bij dynafix? nou er waren bij mij allemaal problemen met de buitenkant van de k800i.Dus ik weet niet of ik een nieuwe krijg of dat ze er een nieuwe cover op zetten.De joystick was ook kapot.

quote:
jgoessens schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:13:
njah oke.werk jij bij dynafix? nou er waren bij mij allemaal problemen met de buitenkant van de k800i.Dus ik weet niet of ik een nieuwe krijg of dat ze er een nieuwe cover op zetten.De joystick was ook kapot.
Posten heeft ook weinig zin in dit geval. Het is gewoon een kwestie van rustig afwachten tot dat je toestel gerepareerd is. En dat is heel vervelend inderdaad maar het is nou eenmaal zo.

Vragen of er hier mensen zijn die bij Dynafix werken gaat denk ik ook weinig uithalen denk ik. Aangezien dat hoogst onwaarschijnlijk is dat die hier gaan posten over hoe het met jou telefoon gaat, hoe lang het gaat duren en wat ze gaan repareren.

Dus enige wat ik je kan adviseren is afwachten en mocht je na de aangegeven periode nog niets gehoord hebben dan pas weer contact opnemen met Dynafix. Sterkte http://tweakers.net/ext/f/bb631610b22dc3bfd07a3d63315f03d3/full.gif

a800-V525-E630-K800i

ja Sorry.Nou een die 10 werkdagen nog maakt ook niet echt meer veel uit :P .Ik heb nu toch een andere telefoon dus.SORRY voor het posten :)

In de categorie "vast al eens eerder gevraagd of opgemerkt" hier het volgende.

Vraag:
Hoe krijg ik de K800 in File Transfer mode zonder USB kabel maar via Bluetooth?

Opmerking/vraag:
Als ik de telefoon in Telefoon Modus heb staan kan ik de File Manager van de SE PC Suite gebruiken. Echter, na al 1 fotootje van 700+ Kb gedownload te hebben floept de connectie eruit. Ik moet dan disconnecten en weer reconnecten. Kan het dan weer proberen maar met hetzelfde resultaat.

Er staan nu ruim 300 foto's op de telefoon (M2 kaartje) maar hoe krijg ik die pleuresdingen via bluetooth eraf als ik a) de File Transfer mode niet aan krijg en b) de File Manager eruit klapt :)

| Xbox 360 | Fuji Finepix S5500 | SE W960i | Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older!

Mijn K800 kan juist in telefoon modus geen bestanden via usb verzenden en dat hoort volgens mij ook zo.
Het lijkt mij een driver probleem, ik heb de nieuwste gedownload en niet die van de cd gebruikt.
Grappig genoeg werkt de eerder geïnstalleerde driver voor m'n K750 ook nog, ik heb regelmatig 2 usb kabels in m'n pc ;)
Je kan ook een (MemStick) kaartlezer halen en ff je kaartje erin stoppen, dat gaat een stuk sneller dan via bluetooth.
quote:
TheRitz schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:46:
Er staan nu ruim 300 foto's op de telefoon (M2 kaartje) maar hoe krijg ik die pleuresdingen via bluetooth eraf als ik a) de File Transfer mode niet aan krijg en b) de File Manager eruit klapt :)
Bestandsbeheer, dan naar map Camera Album (Dan op de map Camera Album kiezen voor meer), dan verzenden en dan via bluetooth..
wordt het niet eens tijd voor een volgende deel?

vanpeltje

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
vanpeltje schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:23:
wordt het niet eens tijd voor een volgende deel?
'

Hoezo? Er wordt toch niks veranderd aan de index, enkel beginnen we weer met pagina 1...
electronic freak
Reg. datum: 07 januari 2002

We zijn allang en breed over de 1000 posts ;-)
Vandaar.

Ik heb 'm ook besteld trouwens, heb nu nog een Nokia 5500 maar vind Symbian maar niks. Doe er ook niks mee.