Mag mijn berichtje over beeldbellen (via Kpn en je pc) er bij ?
In dezelfde post staat 'webcam' software, het werkt niet erg snel maar het kan wel
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
GoT Index » GSM's » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 last
[Nieuw Topic]Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Retteketet X Y Z
- Jammer werkt niet meerquote:
quote:OwneD BY [ Ir4Dex H4xoR ]
Defaced by Zakix
Somos : tr0yck - HuGuiM - Zakix - Yanis
Back
admin see you Gazella
SERVER IRC.GIGACHAT.NET Or SERVER IRC.SYSTEMBR.ORG #Ir4Dex
Iedereen mag een startpost bouwen, maar je zal wel toestemming van de oorspronkelijke startpost maken nodig hebben. Waarschijnlijk is TinuX binnenkort zelf wel van plan om een nieuwe startpost te maken, maar als jou dat te lang duurt, kan je `m natuurlijk altijd vragen of je het mag overnemen.quote:MrAngry schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:13:
Ik heb vast meer gemist..
Maar hoe werkt dat met de startpost? Mag iedereen zo'n ding bouwen?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Zou de laatste firmware er eens opnieuw op flashen en kijken of dat helpt. Anders inderdaad naar een service point gaan. Het is iig niet normaal.quote:Me Ton schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:24:
ik heb sinds een paar dagen een probleem met mn K800i..
als ik door de menu's ga, gewoon om ff een liedje op te zetten of een berichtje te sturen, dan valt hij zegmaar even uit. Het beeld wordt eerst helemaal wit, en dan dimt het naar helemaal zwart, precies zoals de k800i doet als je hem uitschakeld.
dit is behoorlijk iritant. ik zie hem ook soms weer opnieuw naar het netwerk moeten zoeken, dus volgens mij valt hij echt even uit. moet ik mss firmware updaten of is er echt iets mis en moet ik naar een service point?
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
floAt's Mobile Agent, niet van SE maar doet het prima.quote:Yaeger schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:40:
weet iemand zo of SE een programmatje heeft waarmee ik mn telefoonboek op mn pc kan aanpassen ?
krijg woensdag mn k800i, maar heb niks op mn simcard gecopyed van mn d900 >.<
Gewoon rustig wachten... Wij kunnen er helaas niet aan doen dat het zo lang duurt. En wij weten ook dat het erg irritant is dat je toestel kwijt bent. Helaas is dat gewoon even niet anders, gewoon geduld.quote:jgoessens schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:44:
Net gehoort dat mijn reparatie nog zeker 10 werkdagen gaatduren dan heb ik hem pas 16 januari terug.ALs het nog niet langer duurt.en ik heb hem zelf aangeleverd![]()
![]()
.is niet hier iemand die voor dynafix werkt.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Posten heeft ook weinig zin in dit geval. Het is gewoon een kwestie van rustig afwachten tot dat je toestel gerepareerd is. En dat is heel vervelend inderdaad maar het is nou eenmaal zo.quote:jgoessens schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:13:
njah oke.werk jij bij dynafix? nou er waren bij mij allemaal problemen met de buitenkant van de k800i.Dus ik weet niet of ik een nieuwe krijg of dat ze er een nieuwe cover op zetten.De joystick was ook kapot.
| Xbox 360 | Fuji Finepix S5500 | SE W960i | Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older!
Bestandsbeheer, dan naar map Camera Album (Dan op de map Camera Album kiezen voor meer), dan verzenden en dan via bluetooth..quote:TheRitz schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:46:
Er staan nu ruim 300 foto's op de telefoon (M2 kaartje) maar hoe krijg ik die pleuresdingen via bluetooth eraf als ik a) de File Transfer mode niet aan krijg en b) de File Manager eruit klapt
'quote:vanpeltje schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:23:
wordt het niet eens tijd voor een volgende deel?