Gathering of Tweakers

Quicksearch
Verzekeringen en abonnementjes is imho echt wel té off-topic hoor, is namelijk heel regio gebonden, wat de meeste hier zeggen is bv totaal irrelevant voor mij. Wanneer hij werkelijk in de winkel ligt niet, want dat is over heel benelux. Open een nieuw draadje en post hier dan een link ernaar ofzo... Er zijn trouwens zat reviews aan het verschijnen waarover wel gediscussieerd kan worden.

Heb net nog eens een babbeltje gehad met iemand van nokia store (belgië), en hij blijft erbij dat, als er niets mis gaat, ze deze week in de winkel moeten liggen.

http://www.carthorian.com

Reg. datum: 01 maart 2006

welke autolader + standaard kan ik het beste gebruiken? ik wil hem gebruiken als navigatie en wil hem aan het luchtrooster vastmaken. tevens wil ik hem automatisch opladen zodra ik hem in de auto zet.

Wellicht leuk om bij deze accessoires te vermelden in de startpost:

http://www.smartphoneshop...ather-case-nokia-n95.html

Ik ga 'm er zeker bijnemen.

Zodra er hier een bericht staat van iemand die hem daadwerkelijk heeft
gekocht en in handen heeft, geloof ik het pas ;)

leverancier heeft ze inmiddels verdeeld ;)

quote:
peterrrr schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:52:
ik hoop naar de webshop waar mijn pre-order staat :P

Ik denk dat N95 pas eind mei goed leverbaar is.

StingerDelta: halverwege mei zullen de voorraden beter worden idd.

Wat ik wel weer pijnlijk vind om te lezen is dat de N95 verbleekt bij de N91 en de Sony Ericson als het gaat om geluidskwaliteit van de muziek weergave.
Ik ga deze namelijk ook vooral voor mijn muziek gebruiken.
Echt zonde.
Mobile-review is vrij hard en direct maar ook zonder bullshit.
Helaas geloof ik die lui dus ook wel.
Die winden er geen doekjes eromheen en maken het niet mooier dan het daadwerkelijk is.

Zo lees je dus ook weer tegenstrijd betreft de volume van de speakertjes aan de zijkant.
Als het aan de review van MobileBurn ligt zijn deze helemaal niet harder dan die van de N73.
Juist zachter.
En eerder lazen we toch heel wat anders.
Ook dat is jammer.
Want zo hard kan die N73 nu ook weer niet.

Als je trouwens je accu binnen een uur (lees: 45 min.) leeg wilt hebben moet je continue gaan zitten filmen.
Dit laatste is jammer maar had ik ook ergens wel verwacht.
Mijn foto camera kan ook op 640x480 resolutie filmpjes maken op 30 FPS en dan gaat de accu ook heel hard wat dat betreft.
Neem nou de gemiddelde kleine camcorder.
Die hebben meer onderdelen maar ook een veel grotere accu.
Ook deze zijn met een uurtje zo goed als leeg.

Echter vind ik het audio aspect een kwalijke zaak.
Ik ben benieuwd naar de volgende review onderdelen van Mobile-Review over de N95.
Dit zet je toch weer even met de voetjes op de grond.

Wat wel positief was om te lezen in een van deze twee reviews was het feit dat er wel degelijk grotere kaartjes dan 2 GB erin zouden moeten passen.
Gaat Nokia gelijk hebben met hun "max 2 GB" of de reviewers?
Ik hoop de laatste.
2 GB is echt veel te weinig en vond ik tot nu toe eigenlijk het enige nadeel van de N95.
Zeker omdat ik mijn huidige N91 gewend ben met 4 GB, wat net aan voldoende is.
Ik hoef jullie namelijk niet te herinneren zeker hoe groot zo'n video bestand kan worden als je even lekker rond filmpt met je N95?
Juist! Precies! Ik bedoel maar... ouch! :/

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

quote:
De reviewer van MobileReview is naar het schijnt een die-hard SE-fan die alles non-SE afbreekt, dus ik zou de review met een korreltje zout nemen.

quote:
simpele duif schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:44:
De reviewer van MobileReview is naar het schijnt een die-hard SE-fan die alles non-SE afbreekt, dus ik zou de review met een korreltje zout nemen.
Jammer.
Over de N91 was hij namelijk zeer lovend en kwam er niks in de buurt.
Ook SE niet.
Andere Nokia reviews zijn ook best rooskleurig wat dat betreft.
Maar... wel met een kritisch ook.
Lees het artikel zelf maar.
Opzich blijft hij heel objectief en kraakt het dan ook weer niet af.

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Uit het HTC P3600 topic:
quote:
DMV schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:06:
Een vergelijking van verschillende interne GPS chipsets (waaronder ook de Qualcomm gpsONE chipset van de P3600 / SPV M700):
http://www.gpspassion.com/fr/articles.asp?id=175&page=6
De N95 heeft ook de Qualcomm gpsONE chip dacht ik? De review is er niet echt positief over helaas, schijnt flink onder te doen voor de sirf3.

Te koop: Nette Alfa 146 Ti - ¤1500
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82

De Nokia N95 wordt 27 April op voorraad verwacht.

bron: pdashop & smartphoneshop

het leven is als een neus....haal eruit wat erin zit

quote:
peterrrr schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:52:
Ook naar Phonehouse, Belcompany, Tfortelecom e.d? Of alleen de Nokia sp's? Of providers?
En wanneer is ie dan waarschijnlijk in de winkel te koop? Want een kennis van me die in een telecom zaak werkt [Z-H], had onlangs nog van een Nokia-vertegenwoordiger gehoord dat het 20 april wordt :?.

Reg. datum: 15 juni 2000

Ik kom op mobile-review wel steeds vaker het bericht tegen dat mensen last hebben van een constante ruis op de speaker. En dat dit ook irriteerd :(
Deze ruis is er constant bellend en in standby mode....

Reg. datum: 09 augustus 2006

Uhm de voornaamste reden om op de iPhone the wachten in plaats van de N95 aan te schaffen is helaas niet meer valide:
http://theappleblog.com/2...ry-dead-after-40-minutes/

quote:
Bruins3 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:32:
Uhm de voornaamste reden om op de iPhone the wachten in plaats van de N95 aan te schaffen is helaas niet meer valide:
http://theappleblog.com/2...ry-dead-after-40-minutes/
Ach ja, gehyped apparaat (vanwege design en zgn 'revolutonaire interface') evenals de N95 (rechtvaardig lijkt mij).

Jules

Reg. datum: 09 augustus 2006

quote:
Holleboomer schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:37:
[...]

Ach ja, gehyped apparaat (vanwege design en zgn 'revolutonaire interface') evenals de N95 (rechtvaardig lijkt mij).
Mee eens beide rechtvaardig gehyped :D .

Off topic:Ik vraag mij wel af of de iPhone wel op tijd in de winkels ligt als ik het zo lees.

Tukker

Mag ik vragen waarom iedereen zo gecharmeerd is van die Iphone? Wat voor features heeft dat ding dat andere toestellen niet hebben? Het toestel heeft werkelijk niets, maar dan ook helemaal niets vernieuwds?

The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.

directive?

Het is zo snel gegaan in dit topic, dat het allang tijd is voor het derde tweede deel van deze reeks. Wie opent een nieuw topic?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws