Nokia N95 topic - deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:
  • 136.472 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214309

DaannO schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:27:
[...]

Mocht je mijn data niet als betrouwbaar achten dan lig ik daar eerlijk gezegd niet wakker van. Ik vind het veel belangrijker om mijn bronnen te beschermen dan hier alles prijs te geven.

Mocht je geen inside info meer willen, dan laat ik voortaan dit topic links liggen. :)
He Daan, Welke winkel gaat de N95 volgende week verkopen dan? of is dit alle winkels in heel Nederland??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103703

Anoniem: 214309 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:42:

[...]

Weet je zeker dat ie volgende week uitkomt. Alle winkels waar ik ben geweest beweren ze bijna 100 procent zkr dat ie begin mei uitkomt? Uit welke winkel of internetsite heb jij deze informatie gevonden???? :*)
Veel winkels krijgen hun nieuwe toestellen binnen op het begin van iedere maand...dus vandaar dat ze "begin mei" zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-12-2024
dat zullen die winkeliers zijn die geen moeite willen doen voor hun klant om enkele weekjes vroeger te bestellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209367

[...]

Mocht je mijn data niet als betrouwbaar achten dan lig ik daar eerlijk gezegd niet wakker van. Ik vind het veel belangrijker om mijn bronnen te beschermen dan hier alles prijs te geven.

Mocht je geen inside info meer willen, dan laat ik voortaan dit topic links liggen. :)
Kan je dan ook eens aan je bronnen vragen of hij op sdhc kaarten gaat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
De planning is dat de distributeurs hem maandag op voorraad hebben en dan gaan verspreiden onder de winkeliers. Echter is het nog onduidelijk wie met wie werkt en wie wanneer hem op voorraad heeft. Zodra hij ergens in de winkel licht, meld ik dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-06 10:24
Dan zal ik het verlossende antwoord maar geven als proffesional zijnde.. :-)

N93i is inmiddels binnen bij de NL leverancier
N95 komt of morgen of maandag, zit dinsdag in de orderpick, uiterlijk hebben de winkels deze donderdag / vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
peterrrr schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:57:

N95 komt of morgen of maandag, zit dinsdag in de orderpick, uiterlijk hebben de winkels deze donderdag / vrijdag...
I love it when a plan comes together *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik lees net op GSMARENA dat iemand een volledige zwarte heeft gekregen...dit lijkt me ongelofelijk mooi, heeft er hier iemand meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Even de voorraad van de leverancier van de N93i:

Nokia N93I Warm Graphite 42
Nokia N93I Deep Plum 56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

DaannO schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:01:
Even de voorraad van de leverancier van de N93i:

Nokia N93I Warm Graphite 42
Nokia N93I Deep Plum 56
bij veel winkels in nederland al meer dan een week op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
Daanno: dat is bij MCC, de N95 zal daar maandag ook binnenkomen..
Dangaard/Mobicall zullen dan ook volgen, evenals Provitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
peterrrr schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:38:
Inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Dat is heeeeeeeeel gunstig... betekent dat ik em ook volgende week heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidosda
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11-2021
nou ik ben benieuwed weten jullie dan ook wanneer de simlock versies komen?
want in engeland zijn ze tegelijk uitgekomen.

wacht inspanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62699

Mijn Vodafone loopt de 14e af... En ik wil die N95 met T-mobile. Nou hoop ik maar dat ie op tijd is. Anders is mijn nummer uit de lucht. :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 62699 op 06-04-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:29
Anoniem: 62699 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:32:
Mijn Vodafone loopt de 14e af... En ik wil die N95 met T-mobile. Nou hoop ik maar dat ie op tijd is. Anders is mijn nummer uit de lucht. :'(
Is het geen idee om een simonly te nemen, je oude telefoon nog te gebruiken totdat de N95 uit is gekomen?

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204859

proffesional? :D

toch bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Sjowhan schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:36:
[...]

Is het geen idee om een simonly te nemen, je oude telefoon nog te gebruiken totdat de N95 uit is gekomen?
Dat werkt niet als hij em samen met PIT wil nemen. Ik zit nu ook nog met Vodafone, maar wil ook over op T-mobile met PIT.
Daarnaast, heb je je abonnement al opgezegd dan? Want dan kun je geloof ik geen nummerbehoud uitvoeren. Als je dat wil moet je het abonnement op laten zeggen door je nieuwe provider.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81899

--MeAngry-- schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:05:
[...]

Dat werkt niet als hij em samen met PIT wil nemen. Ik zit nu ook nog met Vodafone, maar wil ook over op T-mobile met PIT.
Daarnaast, heb je je abonnement al opgezegd dan? Want dan kun je geloof ik geen nummerbehoud uitvoeren. Als je dat wil moet je het abonnement op laten zeggen door je nieuwe provider.
Heb je een T-Mobile branded phone nodig om PIT te gebruiken dan :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196151

Dat is nou leuke informatie, alleen staat er op de site van MCC nog steeds week17...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 13:32
Volgende week al?
Mooi!
Ik moet toch nog wachten tot de 24ste of later vanwege salaris enzo.
Dus kopen die hap volgende week zodat jullie alvast de nodige dingen kunnen en vinden om dit vervolgens met ons te delen! :P

Nokia N95! I want you! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Bij t-mobile is het gewoon zo dat je abo een maand lang stilzwijgend door loopt totdat jij hem opzegt.

Toch..? Zo niet houdt in dat ik er nu weer 2 jaar aan vast zit, aangezien die van mij vorige maand afliep. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zal dinsdag of woensdag op zijn vroegst: pasen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Anoniem: 25534 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:39:
[...]

Bij t-mobile is het gewoon zo dat je abo een maand lang stilzwijgend door loopt totdat jij hem opzegt.

Toch..? Zo niet houdt in dat ik er nu weer 2 jaar aan vast zit, aangezien die van mij vorige maand afliep. 8)7
Het ging om zijn vodafone abonnement. En ik heb ook bij t-mobile gevraagd wanneer de N95 zou komen en hoe duur die zou zijn. Het antwoord was dat hij rond juli/augustus verwacht wordt (ik stond er ook van te kijken, mijn abonnement loopt morgen af en ik hoopte eerst ook op de N95) en dat je er bij welk abonnement dan ook nog honderden euro's bij moest betalen (behalve bij relax 1500 2-jaar natuurlijk :P).. Dus dat is een duur grapje waar je nog lang op zult moeten wachten!

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wel een mooie phone
Mss dat ik hem ook ga kopen, mn telefoon is gister gejat, moet dus toch een nieuwe hebben ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Anoniem: 25534 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:39:
[...]

Bij de meeste providers loopt het abo door met een opzegtermijn van 3 maanden.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-06 10:24
kun je niet bij vodafone gewoon je nummer laten overzetten op Prepaid dan eventjes? tot dat je je N95 pakt. Zo houdt je iig je nummer, en geen extra maand betalen voor abbo.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:51
Ik zit nu bij Vodafone, tenminste, mijn abo is eind januari afgelopen en loopt dus nu door totdat ik het opzeg. Dan zit ik er dus nog drie maanden aan vast. Het lijkt erop dat ik ook TMobile met PIT ga nemen. (Al is het maar omdat ik weg wil bij Vodafone vanwege kun klote service!) Ik kan dus de telefoon bij een andere zaak bestellen met een TMobile abo en dan zeggen hun de boel voor mij op bij Vodafone? Waar zou dan het goedkoopst zijn? In een winkel of via internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij hetzelfde.

Beetje off-topic, maar goed. Ik wil inderdaad T-Mobile met PIT. Dat zou nu ook kunnen op mijn Palm Treo 650. Ik baal er heel erg van dat ik zo'n slim toestel heb maar het lijntje naar buiten zo ongelofelijk duur is. Even online kost je gewoon veel geld.

Je dient je contract op te zeggen. Doe je dat niet, dan loopt het gewoon door en gaat de normale opzegtermijn in werking. Dat betekend dus dat je 2 keuze's hebt. 1. een verlenging voor een jaar. 2.opzeggen en 3 maanden wachten tot je van het contract af bent. Het handigst kun je dus meteen het contract opzeggen op het moment dat je het afsluit. Mocht je van provider willen veranderen.

Voor wat betreft nummer-overname: volgens mij is het zo dat zolang het nummer nog in de lucht is je deze kunt meenemen.

Maar goed. Het gaat hier over de N95. Zijn er al meer review-sites bekend ? Ik zoek eigenlijk scherpe en kritische, doch objectieve reviews. Is deze telefoon het waard of wordt het wachten op de i-phone ?

Kan ik nu al ergens een N95 bestellen zodat mijn contract iig afgesloten gaat worden ? Dat ik dan het toestel pas over een paar weken krijg maakt me niet uit...

Volgens mij is een sim-only niet handig. Dat scheelt in mijn geval ~125 euro. Terwijl je op een toestel toch wel wat dikkere korting krijgt.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 62699 op 06-04-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Anoniem: 62699 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:40:
Bij mij hetzelfde.

Beetje off-topic, maar goed. Ik wil inderdaad T-Mobile met PIT. Dat zou nu ook kunnen op mijn Palm Treo 650. Ik baal er heel erg van dat ik zo'n slim toestel heb maar het lijntje naar buiten zo ongelofelijk duur is. Even online kost je gewoon veel geld.

Je dient je contract op te zeggen. Doe je dat niet, dan loopt het gewoon door en gaat de normale opzegtermijn in werking. Dat betekend dus dat je 2 keuze's hebt. 1. een verlenging voor een jaar. 2.opzeggen en 3 maanden wachten tot je van het contract af bent. Het handigst kun je dus meteen het contract opzeggen op het moment dat je het afsluit. Mocht je van provider willen veranderen.

Voor wat betreft nummer-overname: volgens mij is het zo dat zolang het nummer nog in de lucht is je deze kunt meenemen.

Maar goed. Het gaat hier over de N95. Zijn er al meer review-sites bekend ? Ik zoek eigenlijk scherpe en kritische, doch objectieve reviews. Is deze telefoon het waard of wordt het wachten op de i-phone ?

Kan ik nu al ergens een N95 bestellen zodat mijn contract iig afgesloten gaat worden ? Dat ik dan het toestel pas over een paar weken krijg maakt me niet uit...

Volgens mij is een sim-only niet handig. Dat scheelt in mijn geval ~125 euro. Terwijl je op een toestel toch wel wat dikkere korting krijgt.
Nee geen reviews, Ik zou voor de i-phone gaan :(
Fijn dat je niet de moeite neemt om te zoeken / terug te bladeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel gedaan..... Maar ik bedoel meer recente reviews van produktiemodellen. En dan kritische. Nu ze in omloop beginnen te raken zou je toch verwachten dat er een paar gebruikersreviews zouden komen ? Sorry hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2022
Hoe officieel is het dat hij volgende week uitgeleverd wordt?? ik heb dit namelijk al een aantal malen gehoord... Hoe betrouwbaar is de bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Anoniem: 62699 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:36:
Wel gedaan..... Maar ik bedoel meer recente reviews van produktiemodellen. En dan kritische. Nu ze in omloop beginnen te raken zou je toch verwachten dat er een paar gebruikersreviews zouden komen ? Sorry hoor.
wat je Ybox al zei: ik heb een paar pagina's terug een lijst met sites genoemd waar men de productie model van n95 reviewed (zowel door gebruikers als "pro"-reviewers). ga ze niet nog een keer herhalen. ik zou zeggen... browse ff terug naar bijvoorbeeld pagina 72 ;)
wat ik wel aan toe wil voegen is dat de review van Eldar (mobile-review.com) zal vanavond/dit weekend beschikbaar zijn, aldus infinity_gx:
- and your MOST BELOVED N95 is getting reviewed TOMORROW
- the review will be ready tonight, then i'll translate it in 2-3 hours, can't say anything for sure, though, but i do promise it will see release before the weekend.
bron

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:44:
[...]

zal dinsdag of woensdag op zijn vroegst: pasen!
Zelfs op zondag worden de telefoons afgeleverd bij de leverancier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MELD ME AUB waar ik de N95 kan halen!!! maak me niet uit waar ik wil hem zo snel mogelijk ik wordt bijna GEK van het w8en
Bij voorbaat DANK!!! 8)7 8)7 8)7 8)7 ;( ;( _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214309 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:06:
[...]

MELD ME AUB waar ik de N95 kan halen!!! maak me niet uit waar ik wil hem zo snel mogelijk ik wordt bijna GEK van het w8en
Bij voorbaat DANK!!! 8)7 8)7 8)7 8)7 ;( ;( _/-\o_
op voorraad bij expansys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar kosten ze 850 euro ik kan ze voor 650 halen! scheelt me 200 euro... bij GSM-SHOP en ze zijn Nederlands die toestellen!! dan maar w8en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Anoniem: 214309 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:19:
[...]

Daar kosten ze 850 euro ik kan ze voor 650 halen! scheelt me 200 euro... bij GSM-SHOP en ze zijn Nederlands die toestellen!! dan maar w8en...
ja doe dan niet zo wanhopig... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212948

dbleliev schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 21:00:
Hoe officieel is het dat hij volgende week uitgeleverd wordt?? ik heb dit namelijk al een aantal malen gehoord... Hoe betrouwbaar is de bron?
Gewoon geloven! Mocht het niet kloppen, dan heb je toch een paar spannende, verwachtingsvolle dagen beleefd. En klopt het....ja.....wat zal ik zeggen...!!! 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaa tog! ik kan haast niet slapen LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op het moment heb ik een N80. Ik irriteer me mateloos aan de dikte van het toestel, gelukkig is de N95 een stukje dunner.
Wat ik me afvraag is of ze het schuifmechanisme hebben verbeterd, bij mij glijd het toestel enorm makkelijk open. En is de snelheid van het toestel toegenomen?, hinderlijk langzaam is de N80. N80 is al wel een stuk sneller dan de tergend langzame 6600.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Dus er zijn nog langzamere toestellen dan de N80..?!! Man-o-man, wat is dat menu langzaam zeg. Ik hoop dat de eerste bezitters van de N95 uitsluitsel kunnen geven of dit verbeterd is (hoewel je natuurlijk wel een N80 moet hebben om het te vergelijken...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:40

yassine

Nothing to it but to do it!

kuchh Mega aanbieding? kuchh >:)

[ Voor 8% gewijzigd door yassine op 06-04-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-06 10:24
idd goede aanbieding, alleen irritant abbonement. is alleen bellen, smsen moet je weer aparte bundel afsluiten, vrij irritant. liever gewoon alles bijelkaar.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Struik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
[...]

Je hoeft niet gelijk in de aanval te gaan, zo bedoelde ik het niet ;). Ik word alleen een beetje moe van het gegooi van datums die vaak ver uit een lopen. Daarom hecht ik alleen waarde aan betrouwbare bronnen, en aangezien jij geen bron geeft.. ;). Iedereen kan tenslotte wel zomaar een datum noemen zonder bron :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 12:54
Hier nog één van de nieuwste reviews......

http://www.mobileburn.com...sp?Id=3283&source=HOMETOP

[ Voor 8% gewijzigd door Johnnie5 op 07-04-2007 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-06 15:11
Iemand enig idee of je de flash ook als led-licht kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piellekes
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 15:48

Piellekes

Sensuàl!

jos707 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 02:47:
ja inderdaad! is voor mij een heel zwaar wegend punt. ;)

Rhodes, dan heel lang niks, dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Piellekes schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 03:05:
[...]

ja inderdaad! is voor mij een heel zwaar wegend punt. ;)
Voor mij een heel zwaar wegend punt is of hij sdhc kaarten ondersteunt. Is daar al uitsluitsel over? Op termijn tot 32gb in plaats van 2gb is toch wel een verschil. Of heeft iemand een idee waar je deze kaarten kan halen/proberen? Weet dat er al theorieën over zijn en artikels, maar niemand heeft het al geprobeerd. Behalve die duitser op telefon-treff maar volgens apocalypso op symbian-freak klopt dat niet echt.
Bytales wrote:
So it's cristal clear to me now ! Micro Sd HC WILL be supported !
Untill we reach 32GB, there's nothing to worrie about !

Not quite sure, it seams as the proto model and it could be that Nokia has made a some experiments, like with the continuous focus on N93i to be sure, someone should put the SDHC card on the final model and than we’ll be sure.. . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
jos707 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 02:47:
Op mobile-review is de vraag ook gesteld, er is een 3d party tool die dat mogelijk zou maken.
Niet gehoord of het ook echt werkt op de n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Het toestel zal vrijdag 27 april officieel verkocht worden en is dan ook de eerste verkoopdag voor de BENE versie

[ Voor 10% gewijzigd door Le0032 op 07-04-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
Le0032 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:14:
Het toestel zal vrijdag 27 april officieel verkocht worden en is dan ook de eerste verkoopdag voor de BENE versie
Waar komt die info nu ineens weer vandaan ?? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ybox schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:37:
[...]

Waar komt die info nu ineens weer vandaan ?? 8)7 8)7
Is al weken bekend en de enige goede info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-12-2024
Anoniem: 111759 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:02:
[...]

Is al weken bekend en de enige goede info
die goede info dat jij zegt is van mensen die zeggen: "zal wel eerder dat zijn". Alle 'bronnen' wijzen erop dat hij in de loop van volgende week naar de verdelers gaat... Lees de vorige pagina's er maar eens op na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piellekes
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 15:48

Piellekes

Sensuàl!

geeft belzaak.nl ook bevestiging als je de benodigde papieren hebt opgestuurd naar ze? ik weet niet of ik nu op mijn n95 zit te wachten of niet!

Rhodes, dan heel lang niks, dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206023

Piellekes schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:27:
geeft belzaak.nl ook bevestiging als je de benodigde papieren hebt opgestuurd naar ze? ik weet niet of ik nu op mijn n95 zit te wachten of niet!
Ja daar krijg je bericht van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 13:37

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Anoniem: 62699 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:40:
Dat klopt inderdaad. Het nummer moet actief zijn om te kunnen porteren naar een andere provider. Is je nummer niet meer actief dan kan je het laten aansluiten, houd dan wel rekening met aansluitkosten. Ook zijn providers niet happig op heraansluiten van nummers en zullen het niet zonder meer doen.

Tot slot: Bij KPN geld nog de regel dat de nummerbehoudaanvraag maximaal één week voor het einde van de contractdatum danwel opzegtermijn bij hun binnen moet zijn anders krijg je weer een nieuwe opzegtermijn van 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
Toestel is vanaf vandaag leverbaar.

http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1478&ch=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumtum|IA2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-05-2015
Goed bericht, alleen geloof ik het allemaal wel, al die verhalen. Toestel wel/niet leverbaar volgende week, eind vd maand, het maakt me allemaal niet zoveel. Pas als ie bij mij op de mat ligt geloof ik pas echt dat ie leverbaar is, tot die tijd wachten we rustig (alhoewel... :+) af...

Overigens:
Om de kersverse eigenaar van de Nokia N95 alvast wat op weg te helpen heeft Nokia een 128 MB geheugenkaart standaard in het pakket gestopt.
Bron: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1478&ch=1

De verhalen over het meeleveren van een 1GB micro SD kaart kunnen dus ook de prullenbak in

[ Voor 24% gewijzigd door Tumtum|IA2 op 07-04-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:07
Tumtum schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:57:
[...]

Goed bericht, alleen geloof ik het allemaal wel, al die verhalen. Toestel wel/niet leverbaar volgende week, eind vd maand, het maakt me allemaal niet zoveel. Pas als ie bij mij op de mat ligt geloof ik pas echt dat ie leverbaar is, tot die tijd wachten we rustig (alhoewel... :+) af...

Overigens:

[...]

Bron: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1478&ch=1

De verhalen over het meeleveren van een 1GB micro SD kaart kunnen dus ook de prullenbak in
Het meeleveren van een kaartje en de grootte daarvan is regioafhankelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De info van nieuwe mobiel (zelfde site) is net zo betrouwbaar als die van mijn konijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
Dan maar liever geen konijn 8)7

Volgens mij hebben die 2 niks met elkaar te maken.

Maar zoals al was aangegeven, weet ook ik pas zeker
dat hij er is, als hij op mijn deurmat ligt.

[ Voor 70% gewijzigd door Johnnie5 op 07-04-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HEE ALI B weer geweigerd of niet??
ga je deze ook halen goeie keus

afz ryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Laatst online: 10:40

yassine

Nothing to it but to do it!

Anoniem: 214309 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:36:
[...]

HEE ALI B weer geweigerd of niet??
ga je deze ook halen goeie keus

afz ryan
Huh :? Ali B?

Nee ik zit nog 1 jaar vast aan me N80, zal dan pas overstappen naar waarschijnlijk een N98 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Vandaag de N95 T-Mobile versie in mijn handen gehad. Ze hebben gekozen voor de Plum Silver als kleur en op de achterkant staat alleen T-Mobile. Misschien ook aan de voorkant, maar waarschijnlijk niet ivm ruimte op de tel.

In Engeland is hij al te krijgen dus het zal niet lang duren voordat hij in NL beschikbaar zal zijn. Het menu is niet aangepast zover ik zag. Overigens ziet de mediaspeler er wel super gelikt uit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hopelijk brengen ze ook een zwarte versie uit.

[ Voor 85% gewijzigd door Fietsbel op 07-04-2007 19:32 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-06 19:47
bij wijze van spreken natuurlijk. Hij doelt er natuurlijk op dat er over een jaar alweer waarschijnlijk een nieuwere versie is :)

Overgens dat is ook de reden dat ik tegenwoordig voor 1 jarige abbo's ga aangezien ik toch mee wil gaan met de nieuwste trends :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215103

Weet iemand eigenlijk hoe het precies zit met de kleuren die te verkrijgen zijn?
Ik heb hem namelijk ook al in het roze gespot. Welke kleuren zullen in Ned vanaf dag 1 verkrijgbaar zijn?

Ik heb mijn abo trouwens verlengd met T-mobile, 160 euro bijbetalen met een flex 30 + pit voor 1 jaar. Nice of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189947

Anoniem: 215103 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:08:
Weet iemand eigenlijk hoe het precies zit met de kleuren die te verkrijgen zijn?
Ik heb hem namelijk ook al in het roze gespot. Welke kleuren zullen in Ned vanaf dag 1 verkrijgbaar zijn?

Ik heb mijn abo trouwens verlengd met T-mobile, 160 euro bijbetalen met een flex 30 + pit voor 1 jaar. Nice of niet!
Mooie prijs idd! Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Officieel bij launch alleen de kleuren Sand en Deep Plum. Die rose versie schijnt speciaal te zijn gemaakt voor Darla Mack. Op telecomtelecom.nl kan je ook Warm Graphite covers bestellen. Maar wellicht dat die laatste twee kleuren ook nog ooit in de winkel komen te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121863

Deep Plum en Sand zijn afaik de enige beschikbare kleuren. De Warm Graphite versie is exclusief voor O2 (en zal dus wss niet beschikbaar zijn in de Benelux) en de roze die je gespot hebt, was wss de custom N95 van Darla Mack.
Verder denk ik wel dat er ooit nog een zwarte versie uitkomt (cfr N73 black).

edit: weer eeuwen te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210397

Hej N-95 fans , hier is de eerste complete revieuw :
http://www.mobileburn.com...sp?Id=3283&source=HOMETOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Johnnie5 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:39:
Dan maar liever geen konijn 8)7

Volgens mij hebben die 2 niks met elkaar te maken.

Maar zoals al was aangegeven, weet ook ik pas zeker
dat hij er is, als hij op mijn deurmat ligt.
Zij supporten nieuwemobiel. Was vroeger een goeie site met Marc Rutten. Nu lopen ze maanden achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Laatst online: 21-02 14:31
Voor diegene die hem al heeft: is de batterylife echt zo slecht dat ie na een dag al weer op de lader moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:42
Voor de liefhebber ook hier een nieuwe review
http://www.mobile-review.com/review/nokia-n95-music-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214548

Toestel zojuist besteld, in combinatie met een 2-jarig Vodafone basis 35, voor 275 euro. Heb hem besteld via 2call.

Iemand toevallig ervaring met deze webwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 214548 schreef op zondag 08 april 2007 @ 00:07:
Toestel zojuist besteld, in combinatie met een 2-jarig Vodafone basis 35, voor 275 euro. Heb hem besteld via 2call.

Iemand toevallig ervaring met deze webwinkel?
http://tweakers.net/shopsurvey/4657

Prima dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214548

Mooi sow. Heb het toestel ook meteen verzekerd.

Nou maar afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spargo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-11-2020

Ik zou ook heeeeeeeeeeel graag willen weten waar deze abo-verlenging is afgesloten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil de zwarttteeeuuuuuuu :p :p :p :p :d

kan haast niet wachte! net zoals iedereen denk ik

Over die battery time....ik denk niet dat we mogen zagen, we hebben een halve laptop in onze broekzak steken dus kunnen we ook niet verwachten dat dit toestel dagen verder kan zonder te herladen...

nog es...ik wil de zwarrrttteeeeuuuuuuuuuu :p :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03 20:40
Ik wil ook de zwarte. Mijn vodafone abonnement loopt eind juli af, hoop dat de prijs dan wat gezakt is. Een verlenging van mijn abonnement is nu niet te betalen, toestelprijs van 539 is me wat teveel.

Maar voordat ik deze aanschaf wil ik met zekerheid weten of je met 1 druk op de knop het lampje van de camera kunt aanzetten want dat gebruik ik nu dagelijks (SE k750i). Ook wil ik wat meer gebruikerservaringen weten van voornamelijk het GPS verhaal. Werkt dat nu echt prima en soepel? Ik heb namelijk al enkele minder positieve verhalen ervan gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-06 06:26
Is deze telefoon al getest icm TomTom 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:47
jozy schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:09:
TomTom 6 werkt (nog) niet met de interne GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jozy schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:09:
Nog niet. Als ik hem volgende week kan testen ga ik even kijken of werkt. ;)

6.0.30 ook niet :?

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 08-04-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
DaannO schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:11:
[...]

Nog niet. Als ik hem volgende week kan testen ga ik even kijken of werkt. ;)

6.0.30 ook niet :?
geen idee of de nieuwste versie werkt. Ik heb wel gelezen dat TomTom 6 nog niet werkte omdat het niet geprogrammeerd is de interne GPS te gebruiken van de N95, hij blijft schreeuwen om een externe GPS module. Op de TomTom site staat ook niks over compatibiliteit met de N95 en bovendien surf ik dagelijks verschillende forums ( of fora ) af over de n95 en ik ben nog geen post tegengekomen dat iemand hem wel aan de praat heeft gekregen. Enige wat ik steeds lees is "does not work yet". Ik zou zeggen geduldig afwachten tot het wel werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
dcell schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:27:
[...]

geen idee of de nieuwste versie werkt. Ik heb wel gelezen dat TomTom 6 nog niet werkte omdat het niet geprogrammeerd is de interne GPS te gebruiken van de N95, hij blijft schreeuwen om een externe GPS module. Op de TomTom site staat ook niks over compatibiliteit met de N95 en bovendien surf ik dagelijks verschillende forums ( of fora ) af over de n95 en ik ben nog geen post tegengekomen dat iemand hem wel aan de praat heeft gekregen. Enige wat ik steeds lees is "does not work yet". Ik zou zeggen geduldig afwachten tot het wel werkt :)
Ah, dus dan zou 6.0.30 wel moeten werken aangezien daarin de optie zit om een interne gps te zieken. Ik laat het wel weten als ik het getest heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
dcell schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:11:
[...]

TomTom 6 werkt (nog) niet met de interne GPS.
Maar wel gewoon met een externe GPS toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
DoubleD1980 schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:08:
[...]

Maar wel gewoon met een externe GPS toch? :)
ik heb geen hands-on ervaringen ermee maar het zou in theorie moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:05

Sick Nick

Drop the top!

Dat is natuurlijk echt een onzin oplossing, een smartphone met ingebouwde gps en dan een externe gps ontvanger gebruiken omdat je de interne niet kan gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
Sick Nick schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:39:
Dat is natuurlijk echt een onzin oplossing, een smartphone met ingebouwde gps en dan een externe gps ontvanger gebruiken omdat je de interne niet kan gebruiken 8)7
Ja precies.. dan kan je maar beter een half jaar wachten tot Tom Tom een update uitbrengt! _/-\o_
Weet je nog hoe lang het heeft geduurd voor TT eindelijk uit was voor s60 3rd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Laatst online: 09-06 23:30
beter ligt hij voor het einde van aankomende week op de deurmat, ik moet hem nu echt eens krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nu al vanaf oktober op de N95 te wachten en ik heb besloten om de N73 te gaan kopen.
Reden: Nu hij bijna uitkomt heb ik enkele reviews gelezen en wat blijkt:
Camera is max. even goed als van de N73 behalve video is iets minder, batterijduur N95 blijkt niet zo lang te zijn dus als je gps buiten auto wilt gebruiken mag dat max. 2 uur duren, duurt enkele minuten voordat gps je gevonden heeft door geen sirfstar 3 wat al wel in andere toestellen gebruikt wordt, 1 foto nemen duurt min. 4sec, en last but not least hij ondersteunt misschien geen sdhc kaarten, duurt ook nog eens waarschijnlijk een goeie maand voordat we weten wel of niet, maar als hij dat wel doet, dan de N73 ook en kan ik ook smart2go op zetten. En daarin manueel een straat zoeken is sneller dan dat de gps ontvanger me vindt. Gaat dus enkel standard audio jack, video-out en gps ontvanger ontbreken. USB is via pop-port aan een even grote snelheid. Enige wat ik wel zal missen is de wlan, maar dat en wat beter video en scherm is mij geen extra 300 € waard. Zal wel zo n één of twee jaar met deze doen en daarna 800€ geven aan een toestel met camera met variabele lens en optische zoom en xenon flits en misschien betere video, sdhc handling en betere batterij en gps ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
Mag je je naam ook wel veranderen in NokiaN73 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Johnnie5 schreef op maandag 09 april 2007 @ 07:46:
Mag je je naam ook wel veranderen in NokiaN73 8)7
En toch heeft hij her en der wel een punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211866

maakt de n73 even goede fotos als een n95 dan?

mischien dat ik dan ook wel voor een n73 ga.

dan maar een externe gps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
Maak me toch een beetje zorgen om de batterij duur.
Hopelijk kan gertje hier meer inzicht in geven ? bij simpel gebruik is het dan werkelijk nodig om elke avond de telefoon op te laden ??

Nieuwe review van AAS:
http://www.allaboutsymbia...-part_4_the_Camcorder.php

[ Voor 21% gewijzigd door Ybox op 09-04-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

ik vraag me af of hier geen tikfout in zit.

[ Voor 4% gewijzigd door j-w op 09-04-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:46
Prijs Belcompany 750 Euro.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26384

skulldigger schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 23:18:
Voor diegene die hem al heeft: is de batterylife echt zo slecht dat ie na een dag al weer op de lader moet?
De batterij is wel het zwakste punt aan het toestel. Ik heb hem vrijdagochtend volledig opgeladen meegenomen en de hele dag lopen spelen, wifi, surfen, foto's, video's en rond middernacht was de batterij leeg. Wel echt zwaar gebruikt dus. Bij normaal gebruik verwacht ik zelf niet veel problemen. Ik gooi hem sowieso altijd in de lader (waar blijft een nokia bureaulader, trouwens?) als ik thuis ben. Op vakantie zou dat wel een probleem kunnen vormen.

En wat foto's voor de leuk:

http://i168.photobucket.c...1/deunits/07042007019.jpg
http://i168.photobucket.c...1/deunits/07042007028.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26384 op 09-04-2007 12:31 . Reden: foto's toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26384

Ik krijg hem trouwens met geen mogelijkheid gesynct via bluetooth met nokia pc suite. Na het invoeren van de pairing-code op PC en toestel krijg ik continu een "Kan telefoon niet verifiëren"-melding. Alles al gereboot en opnieuw aangesloten, nada, nothing. Is dit wellicht een probleem dat bij andere Nokia's ook speelde? Ik krijg namelijk wél verbinding via de Windows bluetooth-unit.
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Dit topic is gesloten.