quote:
had het zelf niet beter kunnen zeggen!
verzekering is misschien een beetje offtopic voor sommigen, maar heel wat mensen zullen het overwegen om de n95 met verzekering te kopen. dus is het ook handig als je wat meer over weet.
zodra de n95 beschikbaar is zullen mensen ook gaan vragen welke producten/accessoires te koop zijn voor de n95. dat is toch ook ontopic. ik zou niet weten waarom de verzekering niet ontopic zou zijn. tis "een vorm van" een accessoire... maar goed..

quote:
ik zou het niet weten. volgens mij is het vrij duur. maar dan heb je ook wat. ik heb ook een verzekering gezien die ¤15 kostte voor een kwartaal. maar daar had je weinig aan bij verschillende schade en diefstal. als je echt goed verzekerd wil zijn, dan moet je toch denken aan ¤6-9 per maand. als ik ruim ¤650-700 betaal voor een toestel, dan wil ik ook dat ie goed verzekerd is
ik zal waarschijnlijk bij actua nemen, omdat ik nog niet een goedkoper heb gezien voor de garantie die zij bieden. het blijft een persoonlijk keuze. succes bij het kiezen bij je verzekering!
Vic Vega wijzigde dit bericht 10-04-2007 13:12 (3%)