Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
RobertRedCap schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:51:
ipv van verzekering denk ik aan een case, beetje lelijk maar toch. mag wel in dit topic accessoires toch?
deze is wel stijl vol:
http://www.smartphoneshop...ather-case-nokia-n95.html

iemand betere gezien?
niet echt beter maar je kan ook voor deze gaan:

http://www.telecomtelecom.nl/index.php?p=5&id=3598

ik weet niet of dat uiteindelijk lekker werkt maar toch een doorzichtige beschermhoesje zonder dat je hem steeds uit de hoes hoeft te halen... en vrij goedkoop

quote:
NokiaN95 schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:47:
[...]

Is al vorig jaar gebeurd, http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=432.
170 g, 127x52x26.7 mm volgens deze site http://www.letsgomobile.o...oon/0818/samsungsch-b600/.
Rest is wel niet zoveel maar dat komt nog wel. Misschien bij Nokia, misschien bij Samsung of SonyEricsson of andere.
De Sharp V902 die ik eind 2004 had, beschikte ook over optische zoom... Een prachtig Japans toestel, maar bepaald geen Smartphone...

quote:
NokiaN95 schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:47:
[...]

Is al vorig jaar gebeurd, http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=432.
170 g, 127x52x26.7 mm volgens deze site http://www.letsgomobile.o...oon/0818/samsungsch-b600/.
Rest is wel niet zoveel maar dat komt nog wel. Misschien bij Nokia, misschien bij Samsung of SonyEricsson of andere.
Okay, het bestaat. Maar dus wel nog erg dik. 26.7mm is behoorlijk! Het zou mooi zijn als het rond de 2 cm zou kunnen blijven.. (nog niet erg plat, maar goed te doen)

I am just a dreamer, but you are just a dream...

Tja, je moet je lens toch ergens kwijt. Veel platter zal nu nog niet kunnen denk ik. Of je moet een systeem als de sony camera's gebruiken, de sensor om een hoekje en het zoomgedeelte intern houden.

Sick Nick wijzigde dit bericht 09-04-2007 22:47 (82%)

Acer 12" travelmate | Eee PC 900 Wit | Audi A3 1.8 5V
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82

quote:
Hyp Hyper schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:44:
[...]

Okay, het bestaat. Maar dus wel nog erg dik. 26.7mm is behoorlijk! Het zou mooi zijn als het rond de 2 cm zou kunnen blijven.. (nog niet erg plat, maar goed te doen)
n93i: smartphone en niet zo dik als de sharp! zelfde sw als N95 alleen geen GPS

quote:
john-hendriks schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:47:
[...]

Niet zo dik? Die is 28,2mm

I am just a dreamer, but you are just a dream...

I've got balls of steel..

quote:
N-95 schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:47:
Nog even een vraag. Aangezien de aanschafprijs van de Nokia N95 aan de hoge kant is ben ik eigenlijk wel van plan om hem te gaan verzekeren. Ik heb nog nooit eerder een telefoon verzekerd en zou jullie daarom om advies willen vragen. Welke verzekering sluiten jullie af, dus wat kost dit per maand en waar kan ik hem afsluiten.

Bvd
http://www.gsmverzekeren.nl/

I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..

Reg. datum: 01 maart 2006

is dat de goedkoopste? ik heb even gegoogled maar echt wijs wordt ik er niet uit :)

Je moet dus bij gsmverzekeren.nl minimaal een gold service pakket hebben (zodat ook diefstal gedekt is)

als ik de voorwaarden overigens goed begrijp is hij ook verzekerd in het buitenland?

Diefstal/verlies zou ik me persoonlijk niet echt druk over maken, temeer omdat dat soort dingen altijd lastig aan te tonen is.

Wat bij mij vooral speelt is voornamelijk schades, hoe voorzichtig ik momenteel ook ben met mijn huidige telefoons, hij is gewoon al een paar keer gevallen...

Dan is Gsmverzekeren volgens mij de goedkoopste. Sowieso als je het vergelijkt met 'echte' winkels. Daar is het veelal 8 tot 9,95 per maand met een eigen risico van 30 euro. Ik kon trouwens niet vinden hoe hoog het eigen risico is bij Gsmverzekeren.

quote:
john-hendriks schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:47:
[...]
N93i? Zoals hyp hyper zegt, deze is 28.2mm, dikker dus dan de B600 en je zit met die buis.
Naar mijn smaak, smaken verschillen, is het mooier als hij uitschuift, zoals bij een echte digitale camera. Het perfecte toestel zou zijn: de N95 met deze achterkant erop: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=432, meer geheugen, sdhc dus, meer batterij en een betere gps. Eigenlijk allemaal mogelijk. Is enkel wachten op degene die het eerst dit alles succesvol in één toestel kan proppen. Misschien de N95i :)

a.k.a. Mr. Blonde

quote:
ferdius schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:09:
Diefstal/verlies zou ik me persoonlijk niet echt druk over maken, temeer omdat dat soort dingen altijd lastig aan te tonen is.

Wat bij mij vooral speelt is voornamelijk schades, hoe voorzichtig ik momenteel ook ben met mijn huidige telefoons, hij is gewoon al een paar keer gevallen...

Dan is Gsmverzekeren volgens mij de goedkoopste. Sowieso als je het vergelijkt met 'echte' winkels. Daar is het veelal 8 tot 9,95 per maand met een eigen risico van 30 euro. Ik kon trouwens niet vinden hoe hoog het eigen risico is bij Gsmverzekeren.
dit is volgens mij een gewoon standaard telefoonverzekering van Actua. via een ander site heb ik nog de volgende info gevonden over de prijzen van Actua en haar verzekeringen:
klik en klik
deze info is ook deels te vinden op Actua.nl

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

quote:
Vic Vega schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:33:
[...]

dit is volgens mij een gewoon standaard telefoonverzekering van Actua. via een ander site heb ik nog de volgende info gevonden over de prijzen van Actua en haar verzekeringen:
klik en klik
deze info is ook deels te vinden op Actua.nl
Maar het is dus wel één van de goedkoopsten(?)

Ik weet niet hoor, maar al die verzekering-berichtjes in dit topic zijn niet erg on-topic geloof ik.
gewoon een kwestie van een site als independer.nl of iets dergelijks opzoeken en daar wat prijzen vergelijken... lijkt met niet heel moelijk.

volledig mee eens

quote:
gewonecolalight schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 03:29:
Ik weet niet hoor, maar al die verzekering-berichtjes in dit topic zijn niet erg on-topic geloof ik.
gewoon een kwestie van een site als independer.nl of iets dergelijks opzoeken en daar wat prijzen vergelijken... lijkt met niet heel moelijk.
Whaha, nee ruim 2100 berichten lang zwetsen over een verwachte leverdatum en prijs is lekker ontopic. Komop zeg, nu gaat het een keer ergens over en is het zeker offtopic?

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 23 maart 2007

Laten we het weer is hebben over de verwachte leverdatum.

Het schijnt dus dat ie deze week in de winkels komt liggen.
Ik heb er een hard hoofd in, maar nu we de Pasen gehad hebben, zullen we het gaan zien...

hij komt pas eind april/begin mei in de winkels... dat zeggen alle winkel leveranciers/websites waarom zou ik iemand anders geloven?? Weten hun beter dan de mensen die zelf in de winkel werken of op de websites DENK HET NIET! gewoon een POEPverhaal ! :X :'(

quote:
ryan82 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:18:
hij komt pas eind april/begin mei in de winkels... dat zeggen alle winkel leveranciers/websites waarom zou ik iemand anders geloven?? Weten hun beter dan de mensen die zelf in de winkel werken of op de websites DENK HET NIET! gewoon een POEPverhaal ! :X :'(
Precies. Al die indianenverhalen van 'maandag worden de dealers bevoorraad, ook met pasen' koop je niks voor. Gewoon de laatste week van april is wel duidelijk inmiddels. Al die andere data zijn voor dromers.

quote:
gewonecolalight schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 03:29:
Nog heel ff offtopic dan..

Maar die verzekering van Actua.nl is dus iets hoger wanneer je tel boven de ¤ 675 ligt... Laat de N95 nou net ¤ 679 zijn (op smartphoneshop.nl) :/

Ik weet het niet hoor, maar er is net een nieuw bericht geplaatst over de release!

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1607bfa

quote:
lauw10 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:45:
Ik weet het niet hoor, maar er is net een nieuw bericht geplaatst over de release!

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1607bfa
Dat nieuwsbericht is op basis van iemand die in een telecom winkel werkt en daar de prijzen in de kassa heeft zien staan.... Lekker betrouwbaar :P.

Overgens ga ik er zelf wel vanuit dat hij deze week verkocht gaat worden, we zullen het wel zien aan de voorraad van MCC e.d. nog even geduld...

Reg. datum: 24 januari 2004

laten we er gewoon vanuit gaan dat hij deze vrijdag/zaterdag in de winkel te krijgen is...ik denk dat we dan niet zo ver mis zitten. En voor de mensen die echt 100% zekerheid willen...deze moeten er dan maar vanuit gaan dat hij begin mei te krijgen is in de winkels...blijven mekkeren over deze datum heeft geen zin...denk ik... :+

quote:
thaboy schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:10:
laten we er gewoon vanuit gaan dat hij deze vrijdag/zaterdag in de winkel te krijgen is...ik denk dat we dan niet zo ver mis zitten. En voor de mensen die echt 100% zekerheid willen...deze moeten er dan maar vanuit gaan dat hij begin mei te krijgen is in de winkels...blijven mekkeren over deze datum heeft geen zin...denk ik... :+
Dit valt dus ook onder de categorie mekkeren. Niemand weet het

a.k.a. Mr. Blonde

quote:
bounzer schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:03:
[...]

Whaha, nee ruim 2100 berichten lang zwetsen over een verwachte leverdatum en prijs is lekker ontopic. Komop zeg, nu gaat het een keer ergens over en is het zeker offtopic?
had het zelf niet beter kunnen zeggen!
verzekering is misschien een beetje offtopic voor sommigen, maar heel wat mensen zullen het overwegen om de n95 met verzekering te kopen. dus is het ook handig als je wat meer over weet.
zodra de n95 beschikbaar is zullen mensen ook gaan vragen welke producten/accessoires te koop zijn voor de n95. dat is toch ook ontopic. ik zou niet weten waarom de verzekering niet ontopic zou zijn. tis "een vorm van" een accessoire... maar goed.. ;)
quote:
ferdius schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 02:39:
[...]

Maar het is dus wel één van de goedkoopsten(?)
ik zou het niet weten. volgens mij is het vrij duur. maar dan heb je ook wat. ik heb ook een verzekering gezien die ¤15 kostte voor een kwartaal. maar daar had je weinig aan bij verschillende schade en diefstal. als je echt goed verzekerd wil zijn, dan moet je toch denken aan ¤6-9 per maand. als ik ruim ¤650-700 betaal voor een toestel, dan wil ik ook dat ie goed verzekerd is :)
ik zal waarschijnlijk bij actua nemen, omdat ik nog niet een goedkoper heb gezien voor de garantie die zij bieden. het blijft een persoonlijk keuze. succes bij het kiezen bij je verzekering!

Vic Vega wijzigde dit bericht 10-04-2007 13:12 (3%)

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws