Gathering of Tweakers

Quicksearch
Toestel zojuist besteld, in combinatie met een 2-jarig Vodafone basis 35, voor 275 euro. Heb hem besteld via 2call.

Iemand toevallig ervaring met deze webwinkel?

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
cellfoon schreef op zondag 08 april 2007 @ 00:07:
Toestel zojuist besteld, in combinatie met een 2-jarig Vodafone basis 35, voor 275 euro. Heb hem besteld via 2call.

Iemand toevallig ervaring met deze webwinkel?
http://tweakers.net/shopsurvey/4657

Prima dus. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
Mooi sow. Heb het toestel ook meteen verzekerd.

Nou maar afwachten!

Reg. datum: 25 november 2005

quote:
kayt86 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:08:
Weet iemand eigenlijk hoe het precies zit met de kleuren die te verkrijgen zijn?
Ik heb hem namelijk ook al in het roze gespot. Welke kleuren zullen in Ned vanaf dag 1 verkrijgbaar zijn?

Ik heb mijn abo trouwens verlengd met T-mobile, 160 euro bijbetalen met een flex 30 + pit voor 1 jaar. Nice of niet!
Ik zou ook heeeeeeeeeeel graag willen weten waar deze abo-verlenging is afgesloten :9

Reg. datum: 24 januari 2004

Ik wil de zwarttteeeuuuuuuu :p :p :p :p :d

kan haast niet wachte! net zoals iedereen denk ik

Over die battery time....ik denk niet dat we mogen zagen, we hebben een halve laptop in onze broekzak steken dus kunnen we ook niet verwachten dat dit toestel dagen verder kan zonder te herladen...

nog es...ik wil de zwarrrttteeeeuuuuuuuuuu :p :p

Ik wil ook de zwarte. Mijn vodafone abonnement loopt eind juli af, hoop dat de prijs dan wat gezakt is. Een verlenging van mijn abonnement is nu niet te betalen, toestelprijs van 539 is me wat teveel.

Maar voordat ik deze aanschaf wil ik met zekerheid weten of je met 1 druk op de knop het lampje van de camera kunt aanzetten want dat gebruik ik nu dagelijks (SE k750i). Ook wil ik wat meer gebruikerservaringen weten van voornamelijk het GPS verhaal. Werkt dat nu echt prima en soepel? Ik heb namelijk al enkele minder positieve verhalen ervan gehoord.

WD VelociRaptor 300gb 16mb // WD Raptor 76gb 16mb // 4x Maxtor DM10 300gb 16mb // 2x Seagate 320gb 16mb// 3x Samsung 500gb 16mb //

Fully Zalman Cooled

Is deze telefoon al getest icm TomTom 6?
quote:
jozy schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:09:
TomTom 6 werkt (nog) niet met de interne GPS.

quote:
jozy schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:09:
Nog niet. Als ik hem volgende week kan testen ga ik even kijken of werkt. ;)

6.0.30 ook niet :?

DaannO wijzigde dit bericht 08-04-2007 14:12 (4%)

quote:
DaannO schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:11:
[...]

Nog niet. Als ik hem volgende week kan testen ga ik even kijken of werkt. ;)

6.0.30 ook niet :?
geen idee of de nieuwste versie werkt. Ik heb wel gelezen dat TomTom 6 nog niet werkte omdat het niet geprogrammeerd is de interne GPS te gebruiken van de N95, hij blijft schreeuwen om een externe GPS module. Op de TomTom site staat ook niks over compatibiliteit met de N95 en bovendien surf ik dagelijks verschillende forums ( of fora ) af over de n95 en ik ben nog geen post tegengekomen dat iemand hem wel aan de praat heeft gekregen. Enige wat ik steeds lees is "does not work yet". Ik zou zeggen geduldig afwachten tot het wel werkt :)

quote:
dcell schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:27:
[...]

geen idee of de nieuwste versie werkt. Ik heb wel gelezen dat TomTom 6 nog niet werkte omdat het niet geprogrammeerd is de interne GPS te gebruiken van de N95, hij blijft schreeuwen om een externe GPS module. Op de TomTom site staat ook niks over compatibiliteit met de N95 en bovendien surf ik dagelijks verschillende forums ( of fora ) af over de n95 en ik ben nog geen post tegengekomen dat iemand hem wel aan de praat heeft gekregen. Enige wat ik steeds lees is "does not work yet". Ik zou zeggen geduldig afwachten tot het wel werkt :)
Ah, dus dan zou 6.0.30 wel moeten werken aangezien daarin de optie zit om een interne gps te zieken. Ik laat het wel weten als ik het getest heb. ;)

quote:
dcell schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:11:
[...]

TomTom 6 werkt (nog) niet met de interne GPS.
Maar wel gewoon met een externe GPS toch? :)

Wii code: 3962-5537-5226-0232

quote:
DoubleD1980 schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:08:
[...]

Maar wel gewoon met een externe GPS toch? :)
ik heb geen hands-on ervaringen ermee maar het zou in theorie moeten werken.

Dat is natuurlijk echt een onzin oplossing, een smartphone met ingebouwde gps en dan een externe gps ontvanger gebruiken omdat je de interne niet kan gebruiken 8)7

Te koop: Nette Alfa 146 Ti - ¤1500
Canon 40D | Tamron 17-50 F/2.8 | Canon 70-200 F/4.0 L USM | Metz 44AF-4 | Panasonic TZ3 | Nokia N82

quote:
Sick Nick schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:39:
Dat is natuurlijk echt een onzin oplossing, een smartphone met ingebouwde gps en dan een externe gps ontvanger gebruiken omdat je de interne niet kan gebruiken 8)7
Ja precies.. dan kan je maar beter een half jaar wachten tot Tom Tom een update uitbrengt! _/-\o_
Weet je nog hoe lang het heeft geduurd voor TT eindelijk uit was voor s60 3rd?

Wii code: 3962-5537-5226-0232

Reg. datum: 01 maart 2006

beter ligt hij voor het einde van aankomende week op de deurmat, ik moet hem nu echt eens krijgen!

Ik zit nu al vanaf oktober op de N95 te wachten en ik heb besloten om de N73 te gaan kopen.
Reden: Nu hij bijna uitkomt heb ik enkele reviews gelezen en wat blijkt:
Camera is max. even goed als van de N73 behalve video is iets minder, batterijduur N95 blijkt niet zo lang te zijn dus als je gps buiten auto wilt gebruiken mag dat max. 2 uur duren, duurt enkele minuten voordat gps je gevonden heeft door geen sirfstar 3 wat al wel in andere toestellen gebruikt wordt, 1 foto nemen duurt min. 4sec, en last but not least hij ondersteunt misschien geen sdhc kaarten, duurt ook nog eens waarschijnlijk een goeie maand voordat we weten wel of niet, maar als hij dat wel doet, dan de N73 ook en kan ik ook smart2go op zetten. En daarin manueel een straat zoeken is sneller dan dat de gps ontvanger me vindt. Gaat dus enkel standard audio jack, video-out en gps ontvanger ontbreken. USB is via pop-port aan een even grote snelheid. Enige wat ik wel zal missen is de wlan, maar dat en wat beter video en scherm is mij geen extra 300 ¤ waard. Zal wel zo n één of twee jaar met deze doen en daarna 800¤ geven aan een toestel met camera met variabele lens en optische zoom en xenon flits en misschien betere video, sdhc handling en betere batterij en gps ontvanger.

Mag je je naam ook wel veranderen in NokiaN73 8)7

quote:
Johnnie5 schreef op maandag 09 april 2007 @ 07:46:
Mag je je naam ook wel veranderen in NokiaN73 8)7
En toch heeft hij her en der wel een punt!

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

maakt de n73 even goede fotos als een n95 dan?

mischien dat ik dan ook wel voor een n73 ga.

dan maar een externe gps..

Reg. datum: 15 juni 2000

Maak me toch een beetje zorgen om de batterij duur.
Hopelijk kan gertje hier meer inzicht in geven ? bij simpel gebruik is het dan werkelijk nodig om elke avond de telefoon op te laden ??

Nieuwe review van AAS:
http://www.allaboutsymbia...-part_4_the_Camcorder.php

Ybox wijzigde dit bericht 09-04-2007 11:28 (21%)

Reg. datum: 13 augustus 1999

quote:
kayt86 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:08:
Weet iemand eigenlijk hoe het precies zit met de kleuren die te verkrijgen zijn?
Ik heb hem namelijk ook al in het roze gespot. Welke kleuren zullen in Ned vanaf dag 1 verkrijgbaar zijn?

Ik heb mijn abo trouwens verlengd met T-mobile, 160 euro bijbetalen met een flex 30 + pit voor 1 jaar. Nice of niet!
ik vraag me af of hier geen tikfout in zit.

j-w wijzigde dit bericht 09-04-2007 11:38 (4%)

Prijs Belcompany 750 Euro.

Link

quote:
skulldigger schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 23:18:
Voor diegene die hem al heeft: is de batterylife echt zo slecht dat ie na een dag al weer op de lader moet?
De batterij is wel het zwakste punt aan het toestel. Ik heb hem vrijdagochtend volledig opgeladen meegenomen en de hele dag lopen spelen, wifi, surfen, foto's, video's en rond middernacht was de batterij leeg. Wel echt zwaar gebruikt dus. Bij normaal gebruik verwacht ik zelf niet veel problemen. Ik gooi hem sowieso altijd in de lader (waar blijft een nokia bureaulader, trouwens?) als ik thuis ben. Op vakantie zou dat wel een probleem kunnen vormen.

En wat foto's voor de leuk:

http://i168.photobucket.c...1/deunits/07042007019.jpg
http://i168.photobucket.c...1/deunits/07042007028.jpg

Gertje wijzigde dit bericht 09-04-2007 12:31 (10%)
Reden: foto's toegevoegd

Elk woord vernieuwt de stilte die het breekt

Ik krijg hem trouwens met geen mogelijkheid gesynct via bluetooth met nokia pc suite. Na het invoeren van de pairing-code op PC en toestel krijg ik continu een "Kan telefoon niet verifiëren"-melding. Alles al gereboot en opnieuw aangesloten, nada, nothing. Is dit wellicht een probleem dat bij andere Nokia's ook speelde? Ik krijg namelijk wél verbinding via de Windows bluetooth-unit.

Elk woord vernieuwt de stilte die het breekt

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws