Dat gaat niet werken meen ik, heb ik ergens gelezen want ik zag die 4GB ook wel zitten.quote:
Chameleons - internet creatievelingen
Hét webbureau met een frisse kijk op webdesign!
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 topic - deel 1
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 84 85 86 87 last
[Nieuw Topic]Dat gaat niet werken meen ik, heb ik ergens gelezen want ik zag die 4GB ook wel zitten.quote:it0 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:52:
Idd 2Gb begint met zo'n telefoon weinig te worden, maar kaarten kan je ook streaming doen, met eventueel het voordeel van lokale data zoals restaurant, aanbiedingen, evenementen, etc van dat soort geneuzel..
Dat gezegd te hebben er komen wel 4Gb kaarten aan http://www.palminfocenter...mory-card-from-panasonic/
maar het is wel een nieuwe spec maar wel puur software matig denk ik..
Chameleons - internet creatievelingen
Hét webbureau met een frisse kijk op webdesign!
gsmhuis.nl heeft hem al in de shop staan, verwachtte prijs 699 euroquote:KaKiStyle schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:44:
K w8 op de nokia N93, die zou ook 550 euro los zijn. Nu is die tussen 700 en 770 euro te verkrijge :?. Die prijzen en datums van Nokia kloppen voor geen drol.
Laptop | SE W850i \o/ | iRiver H340 | iAudio U2 | Sony EX71sl | Canon IXUS 400 | Oakley E-Wire 2.1 & Half Jacket
Ik vraag me af waarom nu al een topic, de telefoon komt pas over 4 maanden, en in het begin met een "leuk" prijskaartjequote:Patrick S schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:32:
Hey, mijn abonnement loopt over 10 dagen af!
Dan ook maar een sim only nemen! Deze phone lijkt me geweldig.![]()
Alleen jammer dat er volgens mij weer een LED flitser op zit, i.p.v. een XENON flitser...
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Tja, als je de weg naar dit topic kunt vinden, kun je ook de weg naar de Tweakers Shopsurvey wel vinden. Als je het dan nog niet aandurft online te bestellen, dan houdt 't op... Zoek anders evt. een goedkope webshop bij je in de buurt op waarbij je ook af kunt halen.quote:KaKiStyle schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:06:
Dat weet k , alleen bij mij in de buurt in een winkel. Me vader had ook 8800 via internet besteld, nooit wat van gekomen. Internet vertrouw k niet.
Laptop | SE W850i \o/ | iRiver H340 | iAudio U2 | Sony EX71sl | Canon IXUS 400 | Oakley E-Wire 2.1 & Half Jacket
quote:NrG_82 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:44:
Tja, als je de weg naar dit topic kunt vinden, kun je ook de weg naar de Tweakers Shopsurvey wel vinden. Als je het dan nog niet aandurft online te bestellen, dan houdt 't op... Zoek anders evt. een goedkope webshop bij je in de buurt op waarbij je ook af kunt halen.
grun
over het algemeen gaat dat ook goed, het kopen via internet. Voorzichtiger word je als je (net als in mijn geval) het slachtoffer wordt van het plunderen van je creditkaart (ondanks slotje op de website (https). Kan overigens ook met "gewone" winkels gebeuren. Het lost zich allemaal vaak wel weer op via je IP (besteller/fraudeur is dan wel te achterhalen), maar je bent er wel een paar maanden zoet mee.quote:grun schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:40:
[...]
Helemaal mee eens. Ik had anno 2006 niet verwacht dat er kennelijk nog mensen zijn, en zeker geen tweakers, die niet online durven kopen. Net zoals er goede en minder goede 'gewone' winkels zijn, is dat ook op Internet het geval. Zelf koop ik al ruim 10 jaar online, van fotocamera's, gsm's, onderbroeken tot schoenen, en heb uitsluitend goede ervaringen. Idd is het een goed idee om, als je toch nog mocht twijfelen, de shopsurvey te raadplegen.
Ontopic: De N95 wordt volgend jaar beslist mijn nieuwe phone als opvolger van de C500 die ik nu heb, mits de uiteindelijke prijs niet al te veel afwijkt van de 550 euro die hier genoemd werd. Lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk laag, maar als ze het ervoor kunnen doen, des te beter.
Ach, je kunt sowieso een lokale winkel binnenlopen om hem te bekijken. Mocht dat niet het geval zijn kun je de wet koop op afstand nog misbruiken doordat je de koop binnen 7 dagen ongedaan kunt maken.quote:KaKiStyle schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:12:
Zkr bij de Nokia N93 wilde k hem zien. Blindt kopen zou ik niet doen bij zo een soort telefoon. K heb liever winkel. ALs je problemen hebt moet je bellen omdat ze vaak geen winkel hebben. Dan worden je klachten niet goed behandelt, vindt ik. Maar jah, iedereen zijn eigen manier van kopen.
quote:Nasty Nate schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:10:
Lijkt me een erg leuke en complete telefoon worden dit!
Laat volgend jaar april nou net mijn abonnement aflopen
De build in GPS verwacht ik niet al teveel van maar voor de rest lijkt het me een erg leuk ding, snap alleen niet waarom het schermpje niet een iets hogere resolutie meekrijgt.
Ik heb nu een Nokia E60 die 352x416 pixels heeft, waarom krijgt dit topmodel nou niet ook zoiets?
quote:NrG_82 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:44:
@Elboo: 2 kleine dingetjes:
- Bij Links in de TS heb je nog linkjes naar mini-SD kaartjes in de pricewatch staan, maar in de N95 gaan microSD kaartjes![]()
- Onder de links bij kopje 'Reviews + extra informatie' zijn de eerste en vierde link exact hetzelfde...
quote:NrG_82 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:58:
Da's op zich wel jammer dan. Maarja, geen reden om hem niet te nemen, evt. zou je een 2e 2GB kaartje mee kunnen nemen als je van plan bent veel foto's te maken ofzo. Maar ideaal is het niet.
gsmhuis.nl heeft hem al in de shop staan, verwachtte prijs 699 euro
Ik hier?
That Is The Question
Ik hier?
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
XElDiablo690 wijzigde dit bericht 29-09-2006 17:01 (27%)
quote:Nasty Nate schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:10:
De build in GPS verwacht ik niet al teveel van maar voor de rest lijkt het me een erg leuk ding
Als die al onder de 200 euro komt. Wat ik sterk betwijfel. Of met een fors abbo mss.quote:XElDiablo schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:41:
Ik ga hier pas aan beginnen zodra die dingen minder dan 200 euro kosten... Maar gaaf als je een tweeverdienersstel met een neus voor nieuwe dingen bent!
Aan de andere kant, m'n abo loopt op 01-01-07 af, dan zullen de prijzen rond die tijd wel op N80 niveau liggen
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty
Tot 220 uur standby, valt wel mee vind ik. Daarbij komt dat dit een phone is met ingebouwde navigatie. Degenen die hem met dat doel voor ogen kopen (waaronder ik) gebruiken hem in dat geval meestal in een actieve houder tijdens de autorit. Met actief bedoel ik dat ie dan tijdens de rit ook bijgeladen wordt via een snoer in de aansteker of rechtstreeks op de accu, omdat navigeren nu eenmaal stroom kost. Denk aan het backlight, de gps ontvanger neemt ook behoorlijk wat stroom enzovoort.quote:Jerox schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:57:
Wel jammar dat ie ook weer een korte standby tijd heeft. Mijn allereerste telefoon kon ook al een paar dagen standby.
grun
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Nokia N95 topic - deel 1
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 84 85 86 87 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius