Ik heb via eBay (KGM Store) uit Hong Kong een siliconenhoes laten afkomen en daar leverden ze gratis een screen protector bij (normaal koste dat £ 2,98), alles in totaal omgerekend ¤ 5quote:
www.kameraadcarl.blogspot.com
GoT Index » Accessoires en GPS-Navigatie » Het Algemene Screen-Protectors Topic
Ik heb via eBay (KGM Store) uit Hong Kong een siliconenhoes laten afkomen en daar leverden ze gratis een screen protector bij (normaal koste dat £ 2,98), alles in totaal omgerekend ¤ 5quote:Nomad schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:07:
[...]
yup, groot verschil, de ene is bedoeld om erop te zitten voor maanden, de ander bedoeld om tijdens transport je schermpje mooi te houden.
www.kameraadcarl.blogspot.com
Intel Core 2 Duo E6600 - OCZ PC6400 Cl4.0 Rev2 - Sapphire Radeon X1900XT - Seagate 7200.10 320 GB - Coolermaster Stacker 830 Black- Zalman 9500AT - Enermax Liberty 500W - Logitech MX Revolution + G15 | www.fsmod.com, de Star Wars mod voor BF2142
Sony KDL-40V3000 + PS3
Sorry voor de late reactie maar je kan proberen met plakband de stofjes in een vochtige omgeving te verwijderen. Dit wil nog wel is helpen heb het zelf echter nooit geprobeerd.quote:Dutch_Razor schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:54:
Bij GPSplaza.nl leveren ze de Brando Ultra Clear Plus voor 8¤ inclusief verzendkosten, een euro goedkoper dan bij Brando zelf
Helaas heb ik mn protector eraf gehaald omdat ie een klein beetje verkeerd zat, daarna zat er stof op, toen afgespoeld onder de kraan maar dr blijft maar stof onder zittenMoet ik t eens met zeep proberen, of iemand een ander idee?
Gadgets: Sony Ceramic White PSP | Nintendo DS | Sony Ericsson W900i / HTC S730
Earcandy: Creative EP-630 / EP-635 | Sony MDR-V300
Het Algemene Screen-Protector Topic
Succes met je keuze. En hou mij (/ ons) op de hoogte, ik ben benieuwdquote:De Ultra Clear is, zoals de naam al zegt, zeer helder.
Zo blijft het scherm heel goed zichtbaar.
Het enige probleem is dat deze hierdoor ook spiegelt.
Met zon inval kan dit hinderlijk zijn.
De Anti Glare is mat, diffuus.
Deze heeft als voordeel dat ie niet spiegelt.
Maar je hebt ook iets minder beeld, doffer.
Ikzelf gebruik al jaren de Ultra Clear.
Goeie gevoeligheid voor de stylus en helder beeld.
En de ene keer dat de zon er hier in het kikkerlandje in het scherm schijnt hou ik hem wel een beetje scheef.
Nou ik vervang liever eens in het jaar of minder (mijn laatste ging 1,5 jaar mee omdat hij er toen afviel door een zand avontuur).quote:vandevorst schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:13:Op schermen zonder touchscreen maakt het helemaal niets uit, prijs misschien(en dan kun je evt. halfjaarlijks dat ding vervangen)
www.DigitalRacing.nl
e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400
Iemand een G11/G15 pootje polssteun over? PM Me plz!
Altijd gedaan, nooit problemen gehad, het devies is wel zoals altijd om het niet te nat te maken....quote:MsG schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:50:
Ik heb inmiddels een Brando screenprotector binnen. Nu zit ik even met het schoonmaken van het scherm, ik heb namelijk een touchscreen device. Bij mijn vorige mobieltjes maakte ik het altijd schoon met zo'n vochtig brillendoekje, mag dat ook gewoon bij touchscreen devices?
<Dodge|XP2600> nikon is niet slecht
<Dodge|XP2600> maar 't is geen canon
<Oxi> jesus, ik moet gewoon een poesje hebben :D
<Oxi> iemadn die dat quote krijgt een ban :>
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea