Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Nomad schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:07:
[...]

yup, groot verschil, de ene is bedoeld om erop te zitten voor maanden, de ander bedoeld om tijdens transport je schermpje mooi te houden.
Ik heb via eBay (KGM Store) uit Hong Kong een siliconenhoes laten afkomen en daar leverden ze gratis een screen protector bij (normaal koste dat £ 2,98), alles in totaal omgerekend ¤ 5 :) Laat zich heel gemakkelijk aanbrengen, nu hopen dat het er niet af gaat.. Allessinds veel goedkoper dat Smartphoneshop.be waar ze er ¤ 15 voor vragen, zonder verzendingskosten...

www.kameraadcarl.blogspot.com

Bij GPSplaza.nl leveren ze de Brando Ultra Clear Plus voor 8¤ inclusief verzendkosten, een euro goedkoper dan bij Brando zelf :)

Helaas heb ik mn protector eraf gehaald omdat ie een klein beetje verkeerd zat, daarna zat er stof op, toen afgespoeld onder de kraan maar dr blijft maar stof onder zitten :( Moet ik t eens met zeep proberen, of iemand een ander idee?

Intel Core 2 Duo E6600 - OCZ PC6400 Cl4.0 Rev2 - Sapphire Radeon X1900XT - Seagate 7200.10 320 GB - Coolermaster Stacker 830 Black- Zalman 9500AT - Enermax Liberty 500W - Logitech MX Revolution + G15 | www.fsmod.com, de Star Wars mod voor BF2142

Reg. datum: 13 juni 2002

ik heb zelf een brando screenprotector op mijn N95 en nu moet ik nog wachten tot ze voor de 8600 luna ook uitkomen

Sony KDL-40V3000 + PS3

Owner of Ceramic White PSP

quote:
Dutch_Razor schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:54:
Bij GPSplaza.nl leveren ze de Brando Ultra Clear Plus voor 8¤ inclusief verzendkosten, een euro goedkoper dan bij Brando zelf :)

Helaas heb ik mn protector eraf gehaald omdat ie een klein beetje verkeerd zat, daarna zat er stof op, toen afgespoeld onder de kraan maar dr blijft maar stof onder zitten :( Moet ik t eens met zeep proberen, of iemand een ander idee?
Sorry voor de late reactie maar je kan proberen met plakband de stofjes in een vochtige omgeving te verwijderen. Dit wil nog wel is helpen heb het zelf echter nooit geprobeerd.

Gadgets: Sony Ceramic White PSP | Nintendo DS | Sony Ericsson W900i / HTC S730
Earcandy: Creative EP-630 / EP-635 | Sony MDR-V300

Het Algemene Screen-Protector Topic

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

Nieuwe maand, nieuwe post zullen we maar zeggen.

Anyway, wat ik niet snap dus, is waarom wat er niet gewoon standaard op een scherm een zelfde soort laagje als waar een screen-protector uit bestaat vastgemaakt, en dan een die niet los kan. Fabrikanten van telefoons maken die dingen niet, dus omzet missen ze ook niet. En wat kost het nou extra?

Jammer dat dit topic door vele over het hoofd gezien wordt daar ik in de verschillende topics toch geregeld vragen voorbij zie komen die bij het gebruik van dit topic gelijk op 1 centraal punt behandeld en opgelost kunnen worden.

Maar ja wat doe je er aan.

Ik ben nu aan het rondkijken voor mijn nieuwe ScreenProtector die ik op mijn HTC S730 (SmartPhone zonder TouchScreen) wil gaan plakken. Mijn vorige Screen Protector betrof een Brando Ultra Clear en die was na 1.5 jaar een aantal maal van mijn Scherm gevallen en niet langer bruikbaar door vouwen die er in ontstaan waren.

Voor mijn PSP en Nintendo DS gebruik ik ook beide deze Protector en ben zeer tevreden.

Heb voor mijn DS ook een tussenstop gemaakt met een Screen Protector van Speedlink (wat echt niks was, binnen 1 week helemaal onder de krassen welke zelfs de kleurweergave van de DS aantasten.), vervolgens de toch wel geprezen Hori ScreenProtector welke onder Licentie van Nintendo is ontwikkeld, de feel van het Touchscreen was verbeterd maar de krasgevoeligheid was nog steeds een Bottle neck en binnen 2 weken heb ik ook deze opgegeven.

Vervolgens toch weer bij mijn (inmiddels Oude Vertrouwde) merk Brando terecht gekomen, en deze ScreenProtector (Ultra Clear) zit er inmiddels alweer ruim een jaar op en vertoont nog geen krassen (en is zelfs Child Proof bevonden nadat hij "per ongeluk" was uitgeleend aan een op bezoek komend Peutertje, gelukkig voor mij heeft hij ook dat overleefd).

Hierdoor neig ik toch weer naar de Brando, maar gezien een Telefoon toch geregeld in je zak gaat (in mijn geval met het scherm naar binnen, dit zorgt ervoor dat het scherm zich minder kwetsbaar opstelt voor stoten en voorkomt (hopelijk) dat het internet schermpje breekt), maar gezien deze dus bij mijn vorige foon na 1,5jaar losliet ben ik hier niet zo happig uit, aan de andere kant het is een investering van een euro of 10 voor 1,5 jaar vollop geluk met een krasvrij scherm.

Ik hoorde in verschillende Topics mensen over de Invisible Shield en ben dan ook benieuwd wat hun ervaring (eventueel in vergelijking met Brando of een ander merk) hiermee is, hoor dingen over allerlei gekke speciale lijmpjes die erbij geleverd worden dus ben benieuwd.

Hopelijk doet deze Post dit Topic nieuw leven in blazen.

Een vriend van mij heeft de HTC P3300 en daarop heeft hij de standaard meegeleverde protector in gebruik. Echter vind ik dat je buiten als de zon schijnt nogal weinig ziet op het scherm. Ik ben nu op zoek naar een protector voor mij HTC Touch Cruise en ik vraag me af of mensen tips hebben welke protector het beste werkt. Er moet er toch 1 gewoon de beste zijn lijkt mij.

Standaard Protectoren zijn meestal niet het meest optimaal inderdaad. Ik weet dat je bijvoorbeeld bij veel HTC apparaten een protector krijgt meegeleverd echter raad ik je altijd aan om gelijk te switchen van protector. Sommige claimen zelfs dat de HTC protector lijm achterlaat en dergelijke dingen wil je (natuurlijk) liever niet.

IMHO geeft mijn protector (Brando Ultra Clear) een te verwaarlozen zon vertekening echter kan het zijn dat dit iets is wat mij gewoon niet opvalt.

Ik hoor verhalen over de Anti Glare protector van Brando terwijl andere weer tegenspreken dat dit de zonreflectie tegengaat. Wat deze Anti Glare protector zeker doet is het matter maken van je scherm, en vooral bij een touchscreen een geheel andere feel geven aan je oppervlak (een Papieren feel claimen sommige).

Voor ¤8,60 kun je bij Screenprotector.nl een Brando Ultra Clear bestellen, is het proberen waard lijkt me, en anders afwachten of er misschien nog een reactie komt op jou Zonnewerende Protector.

Je kunt ze bijvoorbeeld ook allebei kopen dan ben je zo'n ¤17,- kwijt en kan je je favoriete kiezen, bij je volgende telefoon hoef je dan (waarschijnlijk) deze overweging niet meer te maken.
quote:
De Ultra Clear is, zoals de naam al zegt, zeer helder.
Zo blijft het scherm heel goed zichtbaar.
Het enige probleem is dat deze hierdoor ook spiegelt.
Met zon inval kan dit hinderlijk zijn.

De Anti Glare is mat, diffuus.
Deze heeft als voordeel dat ie niet spiegelt.
Maar je hebt ook iets minder beeld, doffer.

Ikzelf gebruik al jaren de Ultra Clear.
Goeie gevoeligheid voor de stylus en helder beeld.
En de ene keer dat de zon er hier in het kikkerlandje in het scherm schijnt hou ik hem wel een beetje scheef.
Succes met je keuze. En hou mij (/ ons) op de hoogte, ik ben benieuwd :). BvD _/-\o_

Ik koop die dingen altijd via Ebay,
2 of 3 stuks voor een paar euro. Werkt goed, vandaag krijg ik de protectors van de viewty waarschijnlijk binnen, kijken of het scheelt met gevoeligheid.

Op schermen zonder touchscreen maakt het helemaal niets uit, prijs misschien ;) (en dan kun je evt. halfjaarlijks dat ding vervangen)

quote:
vandevorst schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:13:Op schermen zonder touchscreen maakt het helemaal niets uit, prijs misschien ;) (en dan kun je evt. halfjaarlijks dat ding vervangen)
Nou ik vervang liever eens in het jaar of minder (mijn laatste ging 1,5 jaar mee omdat hij er toen afviel door een zand avontuur).

Krasvastheid is bij een non touchscreen idd in andere mate aan de orde maar toch vind ik het nix als hij na 100 broekzak ervaringen al helemaal onder de krassen zit, mijne hield het vrij lang kras vast vol.

Mijn ouders hadden laatst bijvoorbeeld 5 Screen Protectors voor een tientje gekocht ofzo (weet niet welk merk, volgens mij Phone House eigen merk) maar buiten dat ze deze er vol bubbels hebben opgeplakt lijkt het mij echt niks, maar hun motto, ja dan hebben we er toch nog 3 over weegt voor hun op boven kwaliteit en scherm visibiliteit.

Het is dus idd maar net of je je scherm wil behouden in zijn huidige staat of dat je kosten en moeite wil doen om een nette (duurdere) protector op te plakken waarvan haast niemand door heeft dat er een op zit.

De screenprotector die ik de vorige keer had was niet echt plak,
Dat hechte zich gewoon aan het scherm, en het plastic was dik genoeg zodat er geen bubbels enzo onder kwamen, zelfs geen stof!
Na die er 4 maanden op gehad te hebben, heb ik de gsm verkocht, zonder dat je een krasje op het protectortje ziet.

Ik zie dus geen reden 15 euro aan een "echte" uit te geven, waar ik voor 3 euro er 3 had ;)

Laatst wederom de Brando UltraClear ScreenProtector op mijn HTC S730 Wings aangebracht en had er dit keer niet zo'n zin in dus een en ander een beetje afgeraffeld en dat is meteen zichtbaar.

Heb nu een Paar stofjes onder het scherm en plakte hem eerst scheef waardoor ik hem los moet pulken en opnieuw moest aanbrengen met als gevolg een niet hechtend plekje rechtsonderin.

Ik wil dus nogmaals vermelden dit uiterst Secuur te doen, vooral bij gebruik icm een Touch Screen.

PS. Recentelijk ook een ooggetuige geweest bij het aanbrengen van een standaard HTC TyTN II ScreenProtector maar deze raad ik toch echt af, allereerst heb je alleen de Protector wat het aanbrengen al enigzins vergemoeilijkt en tevens is deze vanzichzelf toch al niet geheel "smooth" en bevat het oppervlak een soort van fijne Texture wat je beeld al niet ten goede komt, en tevens ook de nodige Bubbels wat imo Beeld en Gevoeligheid beperkt.

Waarom geen ¤8,- extra uitgeven voor een inmiddels gerespecteerde Brando Ultra Clear.

JunkieXP, bij mij ging dit de eerste keer ook fout, en daarna nog 2 keer.

Maar nu heb ik 2 stofjes onder het scherm, en alles hecht perfect. Op de verpakking staat zelfs dat je de screenprotector er van af kan halen, onder de kraan schoonmaken, en weer erop kunt plakken.

Blijkt ook beter te werken (zelf niet geprobeert) om de protector nat te maken alvorens aan te brengen, waardoor je een beetje kunt verplaatsen tot deze echt goed zit, en vervolgens laten drogen zodat die vast blijft zitten.

Protectors waren 2 voor 4 euro, werken perfect en beschermen zelfs de cam voor videobellen (lg ku990 viewty)

Dank voor dit topic. Ik ben (was) op zoek naar een goede protector voor een HTC S730 die ik gister heb ontvangen en naar aanleiding van jullie reacties ga ik voor de Brando UltraClear. Vandaag gelijk maar even bestellen. Ik heb er 3 nodig, maar ik bestel er maar 1 extra zodat ik kan oefenen ;)

Bedankt allemaal!

Ik kan de goede ervaringen met de Brando onderstrepen. Op mijn Touch Cruise had ik eerst de originele screenprotector erop, en nu de Brando. De Brando is dunner, en de vingerafdrukken vallen veel minder op. Ze zitten er natuurlijk nog wel, maar bij de originele had je er veel meer last van.

www.DigitalRacing.nl

schaduw

Heeft er iemand ervaring met een Body Protector of een Crystal clear case?
Ik wil mijn nieuwe Nokia N82 graag mooi en netjes houden. Voor mijn W800i had ik een siliconen hoesje van eBay, maar die ging heel stroef mijn broekzak in, was erg dik en hield stofjes vast. Bovendien is begon hij na enkele keren verwijderen te scheuren.

e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Ik heb zojuist deze gewonnen: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...tem&item=110259264941

Nu zie ik bij Brando zelf staan:

http://brando.com.hk/prod...p;dept_id=&cat_id=018

http://brando.com.hk/prod...p;dept_id=&cat_id=019

Weet iemand of er een concreet merkbaar verschil is tussen deze 2?

Iemand een G11/G15 pootje polssteun over? PM Me plz!

Forumzwerver

Ik heb inmiddels een Brando screenprotector binnen. Nu zit ik even met het schoonmaken van het scherm, ik heb namelijk een touchscreen device. Bij mijn vorige mobieltjes maakte ik het altijd schoon met zo'n vochtig brillendoekje, mag dat ook gewoon bij touchscreen devices?

quote:
MsG schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:50:
Ik heb inmiddels een Brando screenprotector binnen. Nu zit ik even met het schoonmaken van het scherm, ik heb namelijk een touchscreen device. Bij mijn vorige mobieltjes maakte ik het altijd schoon met zo'n vochtig brillendoekje, mag dat ook gewoon bij touchscreen devices?
Altijd gedaan, nooit problemen gehad, het devies is wel zoals altijd om het niet te nat te maken....

<Dodge|XP2600> nikon is niet slecht
<Dodge|XP2600> maar 't is geen canon
<Oxi> jesus, ik moet gewoon een poesje hebben :D
<Oxi> iemadn die dat quote krijgt een ban :>

Forumzwerver

Ik heb hem er nu op, alleen vol met stof, omdat ik de sticker los er af had gehaald, ik wist niet dat er nog 2 zijden op elkaar zaten. Krijg hem er nu niet af, plankband werkt niet :')

Forumzwerver

Argh wat een klotedingen zijn het toch. Als ik hem er nu op heb lijkt het helemaal beslagen en viezig, maar het is geen stof. Ik kan hem nergens mee drogen om hem er weer op te doen, met een doek krijg je weer viezigheidjes er op.

Forumzwerver

Ik heb de 2e er nu op, je moet de screenprotector gewoon niet laten vallen en nergens tegenaan houden. Als de sticky side eenmaal vies is krijg je hem nooit meer zoals ie was, heb ik met de 1e protector ontdekt. Hij zit ietsje te ver naar links, maar zit verder prima. Echter zie ik een miniscuul viezigheidje er onder. Kan zoiets krassen veroorzaken als het er juist onder zit?

Wie oh wie weet welke screenprotector het beste is voor de PSP????

Ik irriteer me mateloos aan de weerspiegeling van het scherm. Een screencover die dit tegengaat maar de helderheid ook nog redelijk vol weet te houden zou perfect zijn.

Reg. datum: 03 januari 2008

De verkrijgbare screen protectors, Brando enz, zijn allemaal veeeeeeeel te duur. Het is maar een stukje plastic hoor! De productiekosten voor een A4 tje zijn niet meer dan een paar Eurocent. Er worden woekerprijzen gevraagd voor de piepkleine screenprotectors. Ik zoek universele screen protectors die ik zelf op maat kan knippen voor mijn mobiel, GPS enz. Het mag niet meer kosten dan een paar Euro incl. verzendkosten. Wie kan mij helpen.

Forumzwerver

Kijk es op eBay. Ik had een brando voor 1 euro. Vind ik niet te duur, ook al zijn de werkelijke kosten zo'n 0,00001 cent maar goed.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws