Alienware Laptop vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 147546

Topicstarter
ik wil dus een alienware laptop bestellen, maar als er wat kappot gaat hoe moet ik dan handelen?? heeft er één van jullier ervaring mee? mocht het gebeuren hoelang ben ik dan m'n laptop kwijt en wat gaat dat geintje me kosten?

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Standard Terms and Conditions for Sale Agreement

Return Policy
You may return Alienware-branded products purchased directly from Alienware in accordance with Alienware’s Return Policy, which may be viewed at the following URL: http://www.alienware.com/sub_pages/warranty.aspx. Please keep in mind that, among other things, you: (a) must contact us directly before you attempt to return the product; (b) must return the product to us in its original or equivalent packaging; and (c) are responsible for risk of loss and shipping and handling fees for returning or exchanging product. Additional fees may apply.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 22:06

Nik

Dure business om je lappie te verzenden dus :? Verzekerd versturen zou ik altijd doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147546

Topicstarter
'' De extra prijzen kunnen van toepassing zijn ''..
ik ga denk ik naar een andere laptop kijken, omdat ik een laptop elke dag nodig heb voor school.
en mocht er wat kapot gaan ( hoop ik niet overgens ) dan ben ik m'n laptop voor een paar weken/maanden kwijt en ben ik flinke verzendkosten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186347

Denk er even aan dat, afgezien van de 'cool' factor dit gewoon dezelfde notebooks zijn dan je bij Fujitsue Siemens kan vinden, of Xplod of hoe ze verder ook mogen heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kijk is naar de dell xps of bij XXODD, zelf net een laptopje van xxodd in bezit sinds een 3tal weken, en bevalt prima!

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben ook weer toe aan een nieuwe laptop en had ook wel oren naar een Alienware (nu 2x Dell gehad, zeer over te spreken) Eén van de redenen was dat Alienware nog 1920x1200 15,4" schermen hebben. En natuurlijk klinkt Alienware wel leuk (de coolness factor dus)

Maar, zoals al geschreven is, als er wat mis gaat wordt t duur en ik heb op een groot notebookforum wat close up fotos gezien en ik vindt de M5550 (waar ik naar keek) er verschikkelijk budget uit zien.

Nu toch maar weer kijken naar een Dell XPS 1210 (want ik ga toch maar voor compact na 15" en 15,4" te hebben gebruikt)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

Was dus op de site van Alienware te vinden, dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.