Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Alienware Laptop vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008

• LucasXp
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2007
ik wil dus een alienware laptop bestellen, maar als er wat kappot gaat hoe moet ik dan handelen?? heeft er n van jullier ervaring mee? mocht het gebeuren hoelang ben ik dan m'n laptop kwijt en wat gaat dat geintje me kosten?

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

• Rone
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

💻 🔧

(jarig!)
quote:
Standard Terms and Conditions for Sale Agreement

Return Policy
You may return Alienware-branded products purchased directly from Alienware in accordance with Alienware’s Return Policy, which may be viewed at the following URL: http://www.alienware.com/sub_pages/warranty.aspx. Please keep in mind that, among other things, you: (a) must contact us directly before you attempt to return the product; (b) must return the product to us in its original or equivalent packaging; and (c) are responsible for risk of loss and shipping and handling fees for returning or exchanging product. Additional fees may apply.

Nothing in life is to be feared, it is only to be understood.

• Nik
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13-06 12:52
Dure business om je lappie te verzenden dus :? Verzekerd versturen zou ik altijd doen...

• LucasXp
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2007
'' De extra prijzen kunnen van toepassing zijn ''..
ik ga denk ik naar een andere laptop kijken, omdat ik een laptop elke dag nodig heb voor school.
en mocht er wat kapot gaan ( hoop ik niet overgens ) dan ben ik m'n laptop voor een paar weken/maanden kwijt en ben ik flinke verzendkosten kwijt.

• Ice-Tea
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13-04-2010

Ice-Tea

Die MXM knul

Denk er even aan dat, afgezien van de 'cool' factor dit gewoon dezelfde notebooks zijn dan je bij Fujitsue Siemens kan vinden, of Xplod of hoe ze verder ook mogen heten.

• Sjoerd
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Kijk is naar de dell xps of bij XXODD, zelf net een laptopje van xxodd in bezit sinds een 3tal weken, en bevalt prima!

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• dizzytal
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Ik ben ook weer toe aan een nieuwe laptop en had ook wel oren naar een Alienware (nu 2x Dell gehad, zeer over te spreken) En van de redenen was dat Alienware nog 1920x1200 15,4" schermen hebben. En natuurlijk klinkt Alienware wel leuk (de coolness factor dus)

Maar, zoals al geschreven is, als er wat mis gaat wordt t duur en ik heb op een groot notebookforum wat close up fotos gezien en ik vindt de M5550 (waar ik naar keek) er verschikkelijk budget uit zien.

Nu toch maar weer kijken naar een Dell XPS 1210 (want ik ga toch maar voor compact na 15" en 15,4" te hebben gebruikt)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Turkish
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23-06 14:02

Turkish

zh germans

Was dus op de site van Alienware te vinden, dicht dus :)

'De klant komt altijd van rechts.'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*