Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
T630 -K750 -Z800 -K800 -P1
Reg. datum: 13 maart 2002
Matched: k800

Er zijn inmiddels 'standby midlets' mogelijk op o.a. de K800 en K610.
Zo'n midlet draait op de achtergrond en is bijv. een slideshow van de foto's die je hebt gemaakt :)
Een probleem wat kennelijk niet voorzien was is dat hij bij elke foto vraagt om toestemming voor lezen/schrijven dus dan draait ie niet meer op de achtergrond 8)7
Volgens de link kan je andere applets geschikt maken om op de achtergrond te draaien mits je de source code hebt.
Ik weet niet of dit rechten probleem ook in de vorige firmware bestond, je kan alleen 'nee' of 'altijd vragen' kiezen bij alle applets |:(
... (ing. van weinig woorden)
Reg. datum: 24 juni 2001

Mmz, ik krijg de USB niet aan de praat en de Update Service werkt ook niet. Wel werkt de PC Suite in Telephone stand dus. Zet ik 'm op file modus dan zie ik geen schijf onder windows. :(
Er leek sowieso iets niet goed te gaan met 't installeren van drivers, eerst pakte hij alleen de eerste en kon ie daarna voor de modem drivers enzo niks vinden, foon losgekoppeld en weer ingeplugged en toen vond ie wel alles. Daarna netjes computer gereboot (zonder foon aangesloten) en dan doet ie 't dus nog steeds niet als externe opslag.
Daarnaast is de update service geinstalled, heeft z'n extra files binnen gehaald en weigert vervolgens alle dienst. (Je klikt om 'm te starten en er gebeurd dus niks, zandloper is ook direct weer weg).
Ofwel: gaat lekker en ik had allang in bed moeten liggen :)
En sja... wat moet je allemaal verwijderen om de drivers weer clean te installen...

En heeft iemand een idee wat al die drivers precies doen? (misschien iets voor de OP?)
Ook vaag: op de driver cd staan op zich geen files die k800*.* heten, maar hij vind ze in ieder geval wel.
Vager: bij SE op de site staat geen enkele driver ter download aangeboden. Update Service heb ik wel daar vandaan.
FMA ziet de foon wel trouwens, geloof in beide modi (iig in usb-stand).

Webdeveloper met een 36 jaar oude bus met P4 onboard ;) | Thuisbezorgd.NL

Reg. datum: 15 oktober 2005
Geen matches

Na de update overlapt de tijd (groot, 24 uur aanduiding) nog steeds de datum. Stom dat ze het alleen voor de am/pm mode hebben aangepast.

Vista Home Premium / Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz / Kingston 4GB DDR2 HyperX / 512MB Asus EN7600GS Silent / P5B Asus mobo / Seagate 3x SATA 320GB hdd / Arctic Silentium Pro T5

a800-V525-E630-K800i
Reg. datum: 18 juni 2006
Geen matches

.Ik krijg nog steeds dat scherm te zien als ik niet oppak als iemadn my belt en ik zie nog steeds niks bij gemiste gesprekken staan :( :X .wie nog?

Reg. datum: 26 augustus 2002
Geen matches

bijna helemaal groen ! duurde hier een kleine 5 minuten.. raak je toestel niet aan staat er, wel een komische zin.. ik blijf er al van af hoor ! :9

ben benieuwd naar de update! zal hem zo proberen

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006
Geen matches

quote:
Speedy-Andre schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 02:42:
Ik weet niet of dit rechten probleem ook in de vorige firmware bestond, je kan alleen 'nee' of 'altijd vragen' kiezen bij alle applets |:(
Is ook wat aan gesleuteld staat nu bij: multimedia opn, handig voor die zaklamp functie, nu vraagt hij niet telkens of hij een foto mag maken!
Geen matches

quote:
D467 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:30:
[...]

Is ook wat aan gesleuteld staat nu bij: multimedia opn, handig voor die zaklamp functie, nu vraagt hij niet telkens of hij een foto mag maken!
Het gaat om 'gebruikers gegevens' lezen en schrijven, daar kan je niet 1x vragen of nooit vragen kiezen en dus vraagt ie het bij elke foto weer 8)7
Orion
Reg. datum: 20 maart 2001
Geen matches

quote:
D467 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:30:
[...]

Zaklamp werkt helemaal niet meer bij mij. Weet niet of dat ook zo bij jou is.
Geen matches

Torch werkt hier wel (met nieuwe firmware) maar ook nu komt ie vragen om toestemming voor het lezen en schrijven van gebruikers gegevens (onnodige vraag, staat bij mij 'nee') en ook om de camera te mogen gebruiken (schuifje is dicht) :/
De standby applet houdt het display aan zolang hij nieuwe plaatjes ophaalt, dit gebeurt als hij op de voorgrond draait (starten in de applicaties map).
Zodra je hem op de achtergrond start (als behang applicatie) dan gaat het display wel uit.
Geen matches

@Leipie
Installeer de drivers eens opnieuw op het moment dat de foon in bestands overdracht mode staat, bij mij ging het toen wel goed :z
Je krijgt dan 2 schijven erbij, telefoongeheugen en de MS.
Ik had het probleem dat het modem niet werd herkend en ook werd de batterij niet opgeladen.
De nieuwste drivers zitten bij pcsuite (kan je downloaden), misschien werkt dat beter.
Reg. datum: 26 augustus 2002
Geen matches

ben benieuwd hoe dat zit met die beter kleuren in foto's nu die firmware update uit is..

Reg. datum: 09 mei 2005
Geen matches

Wat mij opvalt is dat de focus van de camera een stukje beter is geworden. Hij wilde bij veel tegenlicht nog weleens weigeren maar nu stelt 'ie razendsnel scherp. Tevens verschijnt de door jou gemaakte foto al op het scherm terwijl hij nog aan het opslaan is. Eerder moest je wachten tot het "bezig met opslaan" (bijna) weg was en dan kwam pas de foto in beeld...nu verschijnt hij veel eerder :)

Heb trouwens ook het gevoel dat de hoge tonen in de mediaplayer wat zijn verbeterd. Kan het me verbeelden, maar hoor nu geluiden in een nummer die ik voorheen niet hoorde...

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

a800-V525-E630-K800i
Geen matches

quote:
Ramonio schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:21:
Wat mij opvalt is dat de focus van de camera een stukje beter is geworden. Hij wilde bij veel tegenlicht nog weleens weigeren maar nu stelt 'ie razendsnel scherp. Tevens verschijnt de door jou gemaakte foto al op het scherm terwijl hij nog aan het opslaan is. Eerder moest je wachten tot het "bezig met opslaan" (bijna) weg was en dan kwam pas de foto in beeld...nu verschijnt hij veel eerder :)

Heb trouwens ook het gevoel dat de hoge tonen in de mediaplayer wat zijn verbeterd. Kan het me verbeelden, maar hoor nu geluiden in een nummer die ik voorheen niet hoorde...

Indd dt hoor ik ook beide. vooral vn de mediaplayer

heb jy ook dt probleem dt je dat scherm ziet als je niet oppakt ,dit eerder probleem wat al was aangegeve?

[M]
Geen matches

Wat mij ook opvalt is, dat de accu VEEEL langer mee gaat!!!! (Ik had gprs al uitstaan)

Verheug me nu al op de volgende firmware :P
Reg. datum: 27 oktober 2004
Geen matches

Geluid is bij mij ook verbeterd.

Torch werkt niet meer bij mij.
Verder had ik wat gezeur met de drivers. Deze driver niet helemaal correct geinstalleerd ofzo kreeg ik steeds, maar hij heeft em toch geupdate.

ff kijken wat er nog meer veranderd is.

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Reg. datum: 09 mei 2005
Geen matches

quote:
jgoessens schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:14:
[...]

heb jy ook dt probleem dt je dat scherm ziet als je niet oppakt ,dit eerder probleem wat al was aangegeve?
Weet niet in hoeverre dit nu verbeterd is want na de gesprekslijst te hebben gereset (2 maand terug) was het probleem ineens verdwenen. Echter staat er niets over deze bug omschreven in de "solved" lijst...misschien een punt waar mensen die dit probleem nog wél hebben even op moeten letten...

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

Reg. datum: 01 januari 2006
Geen matches

hm, als ik naar update's zoek zegt hij dat de verbinding met sony erricson verbroken is...

Reg. datum: 24 augustus 2005
Geen matches

quote:
D467 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:29:
Wat mij ook opvalt is, dat de accu VEEEL langer mee gaat!!!! (Ik had gprs al uitstaan)

Verheug me nu al op de volgende firmware :P

Hoe kan je dat nu al merken?
De firmware is net anderhalve dag uit, in anderhalve dag heb je niet de tijd gehad om te kijken hoelang de telefoon meegaat op een volle accu.
Als je toch in die tijd een volle accu leeg hebt weten te trekken, vind ik niet dat het opvalt dat ie VEEEL langer mee gaat.

Reg. datum: 07 oktober 2006

k800 software geinstaleerd werkt prima maar zodra ik mijn usb kabel uit de pc trek reset de computer komt iemand dit bekend voor

heupie wijzigde dit bericht 07-10-2006 17:04 (28%)

Geen matches

quote:
heupie schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:42:
zodra ik mijn usb kabel uit de pc trek reset de computer heeft iemand dit probleem ook

Gebeurt dit ook met andere usb apparaten :?
Ik trek hem los op de foon, de kabel blijft in m'n pc zitten.
Reg. datum: 07 oktober 2006
Geen matches

nee alleen bij de sony ericsson of ik hem bij de foon lostrek of op de pc maakt niks uit

heupie wijzigde dit bericht 07-10-2006 17:09 (9%)

Geen matches

srry maar ik ben te lui om alles te lezen

kan ik als ik deze telefoon koop verwachten dat dat pookje na een jaar kapot gaat ?

ik zit te dubben tussen deze of de w850i...

... (ing. van weinig woorden)
Reg. datum: 24 juni 2001

quote:
Speedy-Andre schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:25:
@Leipie
Installeer de drivers eens opnieuw op het moment dat de foon in bestands overdracht mode staat, bij mij ging het toen wel goed :z
Je krijgt dan 2 schijven erbij, telefoongeheugen en de MS.
Ik had het probleem dat het modem niet werd herkend en ook werd de batterij niet opgeladen.
De nieuwste drivers zitten bij pcsuite (kan je downloaden), misschien werkt dat beter.

Meerdere keren geprobeerd, bij mij wordt juist alles gedetecteerd behalve 't geheugen als drive (heb nog geen microstick erbij). Uiteraard zet ik 'm dan in file mode.
Kan iemand die 'm in filemode heeft staan even bij driver details kijken welke file er gebruikt wordt?
Want dan gooi ik die er ff uit of forceer die of zo.
SE levert er 603 driver files bij met nutteloze namen (zit ook geen enkele keer de naam k800 tussen trouwens, het is een Sony Ericsson Device 039 voor alle drivers bij mij)
Kan in phone mode wel bij het geheugen komen, maar heb 'm liever als drive.
Wat ik op dit moment heb:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
(in Device manager in View by Connection view)
SE = "Sony Ericsson Device 039"
tussen [] de .sys files in gebruik
USB Root Hub
+-- SE Driver [SE27bus,SE27wh,SE27whnt]
    +-- SE USB Ethernet Emulation (WDM) [se27cr,se27unic,se27wh]
    |   +-- SE USB Ethernet Emulation (NDIS 5) [se27nd5]
    +-- SE USB WMC Data Modem [modem,SE27cm,SE27cmnt,SE27mdfl,SE27mdm]
    +-- SE USB WMC Device Management (COM8) [SE27cm,SE27cmnt,SE27mgmt]
    +-- SE USB WMC Modem [modem,SE27cm,SE27cmnt,SE27mdfl,SE27mdm]
    +-- SE USB WMC OBEX Interface (COM7) [SE27cm,SE27cmnt,SE27obex]

en een eind verderop *:
SE USB Ethernet Emulation (NDIS 5) - HomeQOS Miniport [homeqos]
SE USB Ethernet Emulation (NDIS 5) - Packet Scheduler Miniport [psched]
SE USB Ethernet Emulation (NDIS 5) - Virtual Machine Network Services Driver [sptd]
Deze drie zijn niet van SE, maar zijn er door Windows bij gehangen, 
boeit ook niet echt (Super Controller, VMWare).

Webdeveloper met een 36 jaar oude bus met P4 onboard ;) | Thuisbezorgd.NL

[M]
Geen matches

quote:
Chris.nl schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:04:
[...]

Hoe kan je dat nu al merken?
De firmware is net anderhalve dag uit, in anderhalve dag heb je niet de tijd gehad om te kijken hoelang de telefoon meegaat op een volle accu.
Als je toch in die tijd een volle accu leeg hebt weten te trekken, vind ik niet dat het opvalt dat ie VEEEL langer mee gaat.
Na een dag is er nog steeds meer dan genoeg accu, rond de 80%, jij beweert dat je het pas kan merken als de accu daadwerkelijk is leeg gemaakt?
[M]

quote:
Speedy-Andre schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 02:42:
Er zijn inmiddels 'standby midlets' mogelijk op o.a. de K800 en K610.
Zo'n midlet draait op de achtergrond en is bijv. een slideshow van de foto's die je hebt gemaakt :)
Een probleem wat kennelijk niet voorzien was is dat hij bij elke foto vraagt om toestemming voor lezen/schrijven dus dan draait ie niet meer op de achtergrond 8)7
Volgens de link kan je andere applets geschikt maken om op de achtergrond te draaien mits je de source code hebt.
Moet je zoon applicatie zelf maken? Een mooie klok zou geweldig zijn....

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: