Mmz, ik krijg de USB niet aan de praat en de Update Service werkt ook niet. Wel werkt de PC Suite in Telephone stand dus. Zet ik 'm op file modus dan zie ik geen schijf onder windows.

Er leek sowieso iets niet goed te gaan met 't installeren van drivers, eerst pakte hij alleen de eerste en kon ie daarna voor de modem drivers enzo niks vinden, foon losgekoppeld en weer ingeplugged en toen vond ie wel alles. Daarna netjes computer gereboot (zonder foon aangesloten) en dan doet ie 't dus nog steeds niet als externe opslag.
Daarnaast is de update service geinstalled, heeft z'n extra files binnen gehaald en weigert vervolgens alle dienst. (Je klikt om 'm te starten en er gebeurd dus niks, zandloper is ook direct weer weg).
Ofwel: gaat lekker en ik had allang in bed moeten liggen

En sja... wat moet je allemaal verwijderen om de drivers weer clean te installen...
En heeft iemand een idee wat al die drivers precies doen? (misschien iets voor de OP?)
Ook vaag: op de driver cd staan op zich geen files die k800*.* heten, maar hij vind ze in ieder geval wel.
Vager: bij SE op de site staat geen enkele driver ter download aangeboden. Update Service heb ik wel daar vandaan.
FMA ziet de foon wel trouwens, geloof in beide modi (iig in usb-stand).