Gathering of Tweakers

Quicksearch
a800-V525-E630-K800i

:X :(
8)7 .Ik krijg nog steeds dat scherm te zien als ik niet oppak als iemadn my belt :? en ik zie nog steeds niks bij gemiste gesprekken staan :(

applein wijzigde dit bericht 06-10-2006 17:58 (29%)

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
juzzwuzzz schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:33:
[...]

Ja de radio werkt... Heb het net nog even een keer geprobeert, gister was ik in enschede en daar dacht ik eerst dat het niet werkte, maar kwam er achter dat daar alle zenders op andere frequenties zitten haha.

Heb hem dan ook in enschede gekocht, bij zo'n mobiel accesoires winkeltje (je weet wel zo winkel van een chinees:P).

Daar hadden ze dus de originele voor 8 euro, en ze hadden ook nog 1 met oordopjes (van die in ear dingen) en die was 10 euro, was alleen een namaak.

Maarja het is dus wel in enschede:P ligt er beetje aan waar je woont of dat handig is haha

Heb het zelf ook besteld via marktplaza (kwam het toevallig tegen via google) voor 6,50 incl verzendkosten. Hij had er een aantal liggen...

http://www.marktplaza.nl/...0i-ipv-HPM-70-2399158.php
[M]

quote:
Graham schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:13:
Rare is wel dat ik de update service niet op mijn laptop aan de praat krijg maar wel op m'n desktop PC. Op laptop krijg ik dus

Maar goed het werkt wel prima op PC ;)

Je flash player moet je effe update die is er (waarschijnlijk) te oud voor, ikzelf heb hem geupdate via de laptop...

+ De toets verlichting vind ik ook wel beter, nu een fade inplaats van ''baf'' uit

En bij instellingen > achtergrond > staat er nu een nieuwe optie bij: ''Applicatie''?

Wat kan ik daar mee doen? Kan niks selecteren....

De aan en uit knop werkt bij mij nu ook beter, eerst moest ik hem 3 jaar indrukken voordat het pas wou werken. Enkel vind ik het nog steeds jammer dat ik niet het opstart geluid kan veranderen....

D467 wijzigde dit bericht 06-10-2006 18:21 (14%)

quote:
Ramonio schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:37:
Inderdaad, geen FM sneltoets :(

Wat echter wel iets veranderd is, is de tekst bij de profielenkeuze wanneer je de aan/uit knop indrukt: Wat voormalig "Uitschakelen" heette, heet nu "Afsluiten" ;)

Verder nog geen veranderingen tegen gekomen. Wat betreft het licht bij de toetsenblok, dat is best wel prettig. Hij lijkt zo stukken sneller te reageren maar denk dat dat illusie is...

[...]

Bron: Esato
dat had ik der al staan afsluiten ect ect

Connection reset by Peerke

Er zijn ook enkele irritante zaken icm de HBH-DS970 verdwenen, namelijk:
- Aannemen van een telefoongesprek via de headset: Je krijgt de persoon meteen aan de lijn, voorheen had je +/- 2 seconden overschakeltijd.
- Je ziet na afloop van een gesprek de gespreksduur op je schermpje van de headset te zien, dit was eerst (volgens mij) niet zo.
- De muziek komt altijd terug na een telefoongesprek, voorheen bleef de muziek soms weg.
- Je ziet voortaan de ID3-tag op je schermpje van het liedje wat je luistert.

Ik heb ook het idee dat ik nu wat verder van mijn telefoon weg kan lopen (+/- 1 meter) dan voorheen, zonder kwaliteitsverlies tijdens het bellen. Met muziek luisteren heb ik het nog niet geprobeerd, maar dit zal ook wel iets verbeterd zijn gok ik zo.

Ook is er een menuutje bijgekomen als je je USB-kabel aansluit op je telefoon, dat is voor het afdrukken van foto's via PictBridge. Voor de rest is er me nog niet veel opgevallen in positieve zin, ik ben wel benieuwd of de verbetering van het accuverbruik merkbaar is of niet.

Voor de rest heb ik weinig andere dingen gemerkt in deze update, maar ik raad mensen die bluetooth headsets gebruiken wel aan om te upgraden.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

a800-V525-E630-K800i

quote:
D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:19:
[...]

Je flash player moet je effe update die is er (waarschijnlijk) te oud voor, ikzelf heb hem geupdate via de laptop...

+ De toets verlichting vind ik ook wel beter, nu een fade inplaats van ''baf'' uit

En bij instellingen > achtergrond > staat er nu een nieuwe optie bij: ''Applicatie''?

Wat kan ik daar mee doen? Kan niks selecteren....

De aan en uit knop werkt bij mij nu ook beter, eerst moest ik hem 3 jaar indrukken voordat het pas wou werken. Enkel vind ik het nog steeds jammer dat ik niet het opstart geluid kan veranderen....
Ik weet ook niet precies maar het is iets wat je in de map applicaties kan zetten volgens mij iets vn 3 d ofzo geen idee.kijk maar eens in bestandbeheer daar stata de map applicaties:P

[M]

quote:
jgoessens schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:41:
[...]

Ik weet ook niet precies maar het is iets wat je in de map applicaties kan zetten volgens mij iets vn 3 d ofzo geen idee.kijk maar eens in bestandbeheer daar stata de map applicaties:P

applicaties > Zaklamp functie > soort mini photoshop > Opera mini

Dat soort dingen heb ik daar in staan en ziet hij niet, lijkt me ook logisch.... Zou ik soms een spel als achtergrond kunnen doen? Of een video?
quote:
vr6-only schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:42:
[...]

is uitgeschakeld, dus waarom verschijnt ie? :O
Ik heb dat ook. Als ik alleen GSM kies dan zie ik nog steeds het GPRS icoon plus GSM.
quote:
D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:19:
[...]

Dat heb ik geprobeerd echter mocht dat niet baten, althans het updates lukte prima maar geen verandering.

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

Ik heb hem ook geupdate, ging erg snel.

Zie alleen dat wanneer je een notitie opslaat hij nog steeds zegt NIET opgeslapgen,
wel heb ik het idee dat de randen in de foto's wat scherper zijn geworden, iemand anders die dit ook vindt???

Verder geen mega verbeteringen ofzo vind ik, of iig nog niet gevonden. Maar had ook niet anders verwacht. Bij me siemens was er ook nooit zo erg veel verschil te zien qua firmare versies.

Bij mij duurt het updaten nu al anderhalf uur |:(
Dat groene schermpje in het programma was al heel erg lang geleden gevuld.

Is dit normaal? zo niet, wat kan ik doen? zo ja, hoe lang kan het duren ?

[M]

quote:
schu!mbek schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:43:

Dit is NIET normaal komt er nergens een hyperlink of een tekst te staan? Kijk is bij taakbeheer van Windows, en wat er precies bij staat.

Toen ik hem ging update heb ik mijn laptop effe met rust gelaten, het zekere voor het onzekere ;)
quote:
D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:51:
[...]

Dit is NIET normaal komt er nergens een hyperlink of een tekst te staan? Kijk is bij taakbeheer van Windows, en wat er precies bij staat.

Toen ik hem ging update heb ik mijn laptop effe met rust gelaten, het zekere voor het onzekere ;)

Het enige wat er staat is :"updating software" en "please do not touch the phone"

Windows task manager::
ma3platform.exe
mem usage: 119.600k
volgens mij is dit het enige proces dat ermee te maken heeft.

edit: dat was dus bij processes..

Bij applications staat: "update service" "running"

heb ik nou serieus een memory leak in t programma dat mn telefoon aant flashen is 8)7

schu!mbek wijzigde dit bericht 06-10-2006 21:05 (17%)

[M]

quote:
schu!mbek schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:57:
[...]

Het enige wat er staat is :"updating software" en "please do not touch the phone"

Windows task manager::
ma3platform.exe
mem usage: 119.600k
volgens mij is dit het enige proces dat ermee te maken heeft.

edit: dat was dus bij processes..

Bij applications staat: "update service" "running"

heb ik nou serieus een memory leak in t programma dat mn telefoon aant flashen is 8)7
Ik zou zeggen: Laat je telefoon de helle nacht aan je pc vast zitten? Want als je dit nu onderbreekt kan het zijn dan je telefoon niet meer juist werkt....
quote:
D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:07:
[...]

Ik zou zeggen: Laat je telefoon de helle nacht aan je pc vast zitten? Want als je dit nu onderbreekt kan het zijn dan je telefoon niet meer juist werkt....
Maar hoe kan ik hier wat aan doen ? Het geheugengebruik blijft maar stijgen (cpu gebruik is trouwens niet 100%, maar 60 ofzo, soms 0).

[M]

quote:
schu!mbek schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:15:
[...]

Maar hoe kan ik hier wat aan doen ? Het geheugengebruik blijft maar stijgen (cpu gebruik is trouwens niet 100%, maar 60 ofzo, soms 0).
Raar kijk is of de usb er nog goed in zit? Het programma is volgens mij NIET vast gelopen....
quote:
D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:17:
[...]

Raar kijk is of de usb er nog goed in zit? Het programma is volgens mij NIET vast gelopen....

Zit er nog goed in. Ik heb de telefoon / kabel niet aangeraakt sinds het aansluiten.
(ook had ik tot een half uurtje geleden ofzo geen programma's behalve de updater draaien)

quote:
schu!mbek schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:43:

Het duurt maar 5-10 min als het in een keer goed gaat, ik heb de mijne net ook probleemloos geflasht.
Als je geluk hebt is hij klaar maar heeft het programma het niet door, door dat memory leak probleem crasht je pc op een gegeven moment dus dan moet je wel stoppen :X
Bij mij gaf hij netjes aan dat hij klaar was :/
ik snap dr nu echt niets meer van... mem usage is ineens van +/- 140.000k naar 31.000k gezakt, maar stijgt nu wel weer langzaam 8)7

Schuimbek: Ik had precies hetzelfde probleem, ik heb na 50 minuten mijn telefoon losgekoppeld en de PC opnieuw opgestart, telefoon gereboot (zonder te kijken welke firmware hij toen had), en toen ik het programma opnieuw draaide, gaf ie aan dat mijn telefoon al geupdate was, en of ik door wilde gaan. Toen heb ik hem opnieuw geflashed, en toen ging wel alles naar behoren. Zogauw je image binnen is, en hij aangeeft 'telefoon niet aanraken' (loskoppelen was een beter woord geweest, maar dat terzijde), dan kan je redelijk veilig na een half uur je telefoon wel loskoppelen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het wel even 'spannend' was of hij het wel of niet zou doen, dus ik was blij toen ik na 2 seconden na het opstarten netjes het pincode-veld zag :)

Modjes in action !!

-- © 2

quote:
Peerke schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:06:
Schuimbek: Ik had precies hetzelfde probleem, ik heb na 50 minuten mijn telefoon losgekoppeld en de PC opnieuw opgestart, telefoon gereboot (zonder te kijken welke firmware hij toen had), en toen ik het programma opnieuw draaide, gaf ie aan dat mijn telefoon al geupdate was, en of ik door wilde gaan. Toen heb ik hem opnieuw geflashed, en toen ging wel alles naar behoren. Zogauw je image binnen is, en hij aangeeft 'telefoon niet aanraken' (loskoppelen was een beter woord geweest, maar dat terzijde), dan kan je redelijk veilig na een half uur je telefoon wel loskoppelen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het wel even 'spannend' was of hij het wel of niet zou doen, dus ik was blij toen ik na 2 seconden na het opstarten netjes het pincode-veld zag :)
Heb je meteen de telefoon losgekoppeld of eerst het proces van het programma beeindigd ?

quote:
schu!mbek schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:16:
[...]
Heb je meteen de telefoon losgekoppeld of eerst het proces van het programma beeindigd ?
Gewoon losgekoppeld.. Hij zet de firmware over naar je GSM, en daarna gaat je GSM de firmware flashen, en als die klaar is stuurt hij een commando terug naar je PC dat hij klaar is vermoed ik zo. En blijkbaar mist het programma dat, en blijft hij 'hangen' lijkt het.

Modjes in action !!

-- © 2

quote:
Peerke schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:21:
[...]

Gewoon losgekoppeld.. Hij zet de firmware over naar je GSM, en daarna gaat je GSM de firmware flashen, en als die klaar is stuurt hij een commando terug naar je PC dat hij klaar is vermoed ik zo. En blijkbaar mist het programma dat, en blijft hij 'hangen' lijkt het.
Het is gelukt :) Bedankt man! Uiteindelijk had ik zelf waarschijnlijk wel gedaan wat jij zei, maar je gaf me toch net ff het vertrouwen om het te doen :p bedankt

Waanzin, door dit topic heb ik ook nu pas de twee knoppen boven het beeldscherm ontdekt, 'k dacht ook dat het gewoon steuntjes waren om het beeldscherm te beschermen.

quote:
Chris.nl schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 00:15:
Waanzin, door dit topic heb ik ook nu pas de twee knoppen boven het beeldscherm ontdekt, 'k dacht ook dat het gewoon steuntjes waren om het beeldscherm te beschermen.
je bent niet de enige. ik heb hem sinds 4 juli en wist het vandaag pas. belde net me maat op en hij wist het ook niet. ze lijken ook niet op knoppen ofzo :/ maar ik heb de handleiding niet doorgekomen om eerlijk te zijn.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws