Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Nieuw TopicIdem hier.. Ik kreeg wel een melding op mijn telefoon van een update, maar wanneer ik hem vervolgens liet zoeken zei hij geen nieuwe update te hebben. Zowel via de telefoon zelf als via de PC.quote:
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
Ervaren meer mensen dit probleem
Jah 'k ben toch malle pietje nie!
Kan me voorstellen dat je plaatst wat volgens jou de verbeteringen na de update zijn maar het vermelden waar je zelf nog op zit te wachten heeft naar mijn mening weinig toe te voegen...quote:D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:34:
Update via:
• Pc, update service van SonyEricsson
Software versie nu:
• CX1250210 R1ED001 060831
Opperator:
• Hi/kpn
Eerste wat mij opviel na de update:
• Zoeken in menu's is (veel) beter
• Groene rand video is weg/maar het lijkt of de video kwaliteit is afgenomen? (hij was al slecht...)
• Scherm schakelt zich helemaal uit, weg witte flits, via joystick uit standby halen werkt niet meer
• Icoon Internet is nu mooi rond
• Hij lijkt wel wat sneller te zijn geworden..
Waar ik nog op wacht:
• Dat de video kwaliteit om op te nemen verbeterd wordt
• Gemaakte foto's bekijken, niet eerst onscherp weergeven, dan maar een zandloper....
• Dat het shuttergeluid van de camera uitkan
• Dat het geluid bij het opnemen van geluid uitkan
• Dat je het menu kan veranderen > bijvoorbeeld internet + playnow eruit halen en radio + video player er voor in de plaats...
Ik probeer via de telefoon te updaten maar de update is nog niet beschikbaar.
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
ja dat klopt kan je meteen je foto's bekijken daar was ik ook al achter hahahaquote:KnijnN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:12:
Ik kom er na 3 maanden achter er nog 2 knopjes bovenin zitten.
quote:KnijnN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:12:
Bedankt voor de tip!
Update is er wel alleen wil het niet via de telefoon denk ik. Iemand wel gelukt om via de telefoon te updaten?
Vista Home Premium / Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz / Kingston 4GB DDR2 HyperX / 512MB Asus EN7600GS Silent / P5B Asus mobo / Seagate 3x SATA 320GB hdd / Arctic Silentium Pro T5
Ik dacht trouwens dat die 2 knopjes, steuntjes waren ter bescherming van het scherm. Is nu wat makkelijker om te gamen
KnijnN wijzigde dit bericht 06-10-2006 15:01 (4%)
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
Er staat via Pc.quote:
Vista Home Premium / Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz / Kingston 4GB DDR2 HyperX / 512MB Asus EN7600GS Silent / P5B Asus mobo / Seagate 3x SATA 320GB hdd / Arctic Silentium Pro T5
quote:D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:34:
[..]
Waar ik nog op wacht:
[..]
Volgens mij is dat tegenwoordig toch verboden? Als in: verplicht geluid bij het gebruik van een camerafoon (waarom 't bij kleine digicams niet hoeft is mij een raadsel).
Met dank aan de onder rokken fotograferende Japanners
* leipie moet nog ff een weekje wachten voor hij z'n sim kan activeren, da's handiger om dat gelijk te doen met het overzetten van m'n oude nummer.
Webdeveloper met een 36 jaar oude bus met P4 onboard ;) | Thuisbezorgd.NL
Reg. datum: 09 mei 2005
3, 4 en 5 kan je denk ik lang op wachten. 3 en 4 komen sowieso niet en optie 5 lijkt me niet nuttig in de zin van tijd-van-software-aanpassing tegenover het nut van de feature...quote:D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:34:
Waar ik nog op wacht:
• Dat de video kwaliteit om op te nemen verbeterd wordt
• Gemaakte foto's bekijken, niet eerst onscherp weergeven, dan maar een zandloper....
• Dat het geluid bij het opnemen van geluid uitkan
• Dat je het menu kan veranderen > bijvoorbeeld internet + playnow eruit halen en radio + video player er voor in de plaats...
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
Lijkt me dat dit juist niet veranderd, dit is een feature (ook aanwezig bij normale digitale camera's) zodat je snel door de foto's kunt bladeren. Zeer handig als je ff snel een bepaalde foto zoekt, als je steeds elke afbeelding volledig moet inladen dan zou je er vrij lang over doen voordat je een foto gevonden hebt.quote:D467 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:34:
Waar ik nog op wacht:
sowieso vooruitgang die update alleen duurt wel lang om te updaten...
maarja geduld is een schone zaak!!
ps. had voor update 14MB en er na 24MB vrije ruimte (op tel heb nl. nog geen stick) .....
gram501 wijzigde dit bericht 06-10-2006 15:30 (10%)
umts is datquote:vr6-only schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:29:
Wat betekent dat huis icoontje naast de signaalsterkte? Ik zat de handleiding door te bladeren en daar staat het niet in.
3 maanden? Dan heb jij de fotocamera 3 maanden niet goed kunnen gebruikenquote:KnijnN schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:12:
quote:bartbh schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:41:
Ik heb ook net de update uitgevoerd, maar ik vind het nu (na 10 min) al verrekte irritant dat je de telefoon niet meer via de joystick uit standby kunt halen
Dat vond ik dus ook, is gewoon effe wennen... maar als je nou gewoon een optie bij de instellingen hadden gemaakt dat je het uit of aan kon zetten....
Wat ik wel zeer goed vind is dat het scherm nu echt GOED uit gaat! Dus geheel zwart inplaats van nog heel licht het menu...
D467 wijzigde dit bericht 06-10-2006 15:54 (13%)
moet ik een back-up maken vn mijn nummers en liedjes sms-en enzevoort?
is de camera software ook toegenomen? en is er nu eindelijk een aparte knop voor flight mode?
Dacht dat het rond de 2 MB was. Je kunt het iig zien als je update via de GSM zelf voordat je hem daadwerkelijk download. Echter of dat ingepakt is of niet geen idee. Ik heb nu 64 MB over op mijn K800i.quote:jgoessens schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:05:
ik wil graag updaten maar hoeveel verbruikt dat van mijn geheuegn als inclusief de oude eraf is.? wordt toch overgeschreven eh?
Wordt trouwens wel overschreven.
Nee is niet nodig. Alleen de firmware wordt aangepast.quote:moet ik een back-up maken vn mijn nummers en liedjes sms-en enzevoort?
Zie changelog een paar posts eerder door Evil M@V.quote:is de camera software ook toegenomen? en is er nu eindelijk een aparte knop voor flight mode?
Mijn GSM ook even geupdate. Werkt prima.
Rare is wel dat ik de update service niet op mijn laptop aan de praat krijg maar wel op m'n desktop PC. Op laptop krijg ik dus
Maar goed het werkt wel prima op PCquote:Application Error
Incompatible Macromedia Version
Required version available from http://www.macromedia.com.
Application will terminate
Graham wijzigde dit bericht 06-10-2006 16:24 (19%)
Reden: layout
gray-um.com | last.fm | twitter | flickr
Ook jammer genoeg nog geen flight mode snelkoppeling:(
Reg. datum: 09 mei 2005
Wat echter wel iets veranderd is, is de tekst bij de profielenkeuze wanneer je de aan/uit knop indrukt: Wat voormalig "Uitschakelen" heette, heet nu "Afsluiten"
Verder nog geen veranderingen tegen gekomen. Wat betreft het licht bij de toetsenblok, dat is best wel prettig. Hij lijkt zo stukken sneller te reageren maar denk dat dat illusie is...
Bron: Esatoquote:
R1ED001
- Released by Wotan Server 6/9/06
- Available on SEUS from 5/10/06
Performance
- JBenchmark HD - ST: 40047, TT: 27274 , Gaming : 105
- JBenchmark 3D LQ: 332
- JBenchmark 3D HQ: 182
- JBenchmark 2: 1230
- JBenchmark 1: 7670
Improvements
- PC-based PictBridge support added
- Significantly rewritten MMS editor
- Improved battery life
- Pressing a key when the phone is locked will no longer brighten the screen to full brightness for a second before reverting to half brightness.
- Locking or powering down the phone instantly turns off the display rather than fading to black as in previous firmwares.
- Enhanced reliability of focusing the camera.
- Less noise when taking pictures in dark environments.
- Slightly more natural colours in photos.
- Notably improved picture save time.
- Improved Bluetooth relibaility with GPSes and Handsfree kits
- Joystick no longer wakes the phone from Standby mode
- Large Clock displays above the date in am/pm mode
- Bookmarks listed directly in the Internet section of the task menu rather than in a Bookmarks submenu
- Dialog pop up menu times have lengthened prevent accidental selection.
- Updated internet browsing icon
- Updated EROM. This is primarily to prevent Power On problems.
Bug fixes
- Significant A2DP fixes (e.g. HBH-DS970) - ID tags now present on the handsfree screen, stability fixes, pressing Pause no longer leaves play icon displayed, audio better synced with video, graphic equalizer and phone volume keys now affect headset, audio automatically transferred to headset when playing music.
- WMA tracks are now listed correctly by artists and title
- Green line on screen during video recording.
- Occasional crash when listening to the radio / using Media Player when receiving an incomming call.
- 'White Screen Of Death' problems fixed
- Inability to power phone on fixed via EROM update.
- Alarms occasionally fail to go off
- Phone automatically answers with PHF (Portable Hands Free)
- Email fixes
Ramonio wijzigde dit bericht 06-10-2006 17:46 (73%)
Reden: quotje Esato
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.