Gathering of Tweakers

Quicksearch
Fueled by AMD
Reg. datum: 19 september 2004

yup, verplicht engels... Niet echt storend, maar je mist wel het nederlands, en je hebt het gevoel alsof dit nu een van de zovele trackers is, niks speciaals. Dat gevoel had ik toen het een GoT server was wel...

AMD A64 4800X2,Scythe katanaCU,MSI k8N Diamond+, POV Black Diamond,ASUS 8800GTS640,OCZ_ELPE 2GB,Plextor PX760SA,Sony DRU720A,Thermaltake Kandalf,Samsung 226BW,Creative I-TrigueL3500,Logitech MX Rev,Logitech G15,Maxtor M3 250GB,WD SE16 320GB, WD MyBook320

Reg. datum: 09 november 2005

Idd de gezelligheid en sfeer is er wel een beetje vanaf, daarbij komt nog dat ik zeeeeeeeeeeeer slecht ben in engels en andere talen, en ik verwacht niet dat ik aanmerking ga komen voor de public server (als je hier zeer zorgvuldig geselecteerd wordt).

Reg. datum: 26 september 2004

Ja ik hoop echt dat er weer nederlands mag worden gepraat !!

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

Nederlands gaat op onze public server NIET terugkomen.
Alleen PM's of gangchat mogen in het Nederlands.

Wij willen dat iedereen die speelt, ook alles kan lezen wat er gebeurd. En gezien we public zijn gegaan, komen er ook veel buitenlanders op. Dus geen vreemde talen in de chat.
Als er een Pool in de chat Pools lult flippen veel van jullie ook gelijk. Dan moeten we ze muten, kicken, bannen, stenigen, martelen.. weet ik veel wat ik de laatste tijd langs heb zien komen.
Zie het eens andersom: Waarom jullie wel Nederlands en hij geen Pools?
Als de prive server straks weer terug is, is Nederlands daar gewoon standaard. Daar komen ook geen buitenlandse spelers.

En gister was het vet gezellig met een paar Polen, deden gewoon goed mee, paar keer ook de /derby mee gedaan, gewoon, zoals het hoort :)
Dus dat is 1% van de Polen die niet cheat :+

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Nu dat het steeds drukker is moeten er dan geen nieuwe props bijkomen?

"Elk voordeel hebt zijn nadeel" gaat hier wel op. Meer buitenlanders op de server is vollere server dus Leven in san andreas. Het nadeel is dan wel dat er geen NL meer gesproken mag worden en dat de props altijd bezet zijn. Aangezien ik toch niet meer aan props doe (bank en contant vol) heb ik hier geen last van.

Bart1983 wijzigde dit bericht 06-09-2006 09:49 (69%)

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

Komen er ook, alleen die verdwijnen momenteel bij een server crash ook.
We hebben iig al een paar leuke in gedachte, en niet alleen in SF nu, wat meer verspreid over de wereled.

Nakebod's Webcam Archive

Dat zou erg mooi zijn !! Dan worden de mensen ook een beetje verspreid over de map. Maar dan moet het natuurlijk wel zo zijn dat er geen crashes meer komen als je van het ene naar het andere gebied gaat.

krijg ik dan ook een propertie met mijn naam?

ik ben zo`n oldskool player d:)b
en ben bijna altijd liev O+

can i... can i?? please?.....

Vanaf heden ben ik Microsoft Certified Notepad Professional, nu nog m'n MS-Paint examen :/

quote:
Nakebod schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:02:

Dus dat is 1% van de Polen die niet cheat :+
Zeker ook die 1% die niet steelt^^

quote:
X.ExceL schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:01:
krijg ik dan ook een propertie met mijn naam?

ik ben zo`n oldskool player d:)b
en ben bijna altijd liev O+

can i... can i?? please?.....

Mensen die vragen worden ........... :+

Maar in Los santos is een fitness gebouw en horse gambling:
[EPC]Netherlands Gym
[EPC]Netherlands Horse gambling ;)

Bart1983 wijzigde dit bericht 06-09-2006 18:01 (15%)

En hier de screenshot die ik beloofd had aan het begin van de avond (Aan Moffia, maar ook voor de rest)
Op deze screenshot is de adminchat te zien (Mods zien een stukje minder), sommige screenshots zijn letterlijk 1 of 2 sec na elkaar genomen, en sommige met wat meer tijd ertussen.
Zoals men kan zien, wij zien redelijk veel :+ En het was op dat moment nog relatief rustig, zowel in de chat, als met admin berichten zelf.

http://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/overig/adminchat.jpg

Hopelijk dat jullie dus wat meer begrip hebben dat we niet altijd en direct op iedereen kunnen reageren.
Meestal zien we het wel, maar zijn we op dat moment bezig met een cheater te volgen, of wat overleg, of soms gewoon met het spel bezig (derby, race, dus niet altijd direct de tijd.)
Of we chatten al met iemand die bijv een cheater heeft gezien.

Vaak probeer ik alle berichten wel te volgen, en soms zie ik ook wel dat iemand niet geholpen wordt, en het kan best voorkomen dat ik na een paar minuten alsnog contact met je opneem.

Met dank, alle LVP Admins & Mods.

Nakebod's Webcam Archive

Blaatblaadjes!
Reg. datum: 06 december 2005

Sorry wil niet zeiken. Maar ik mis de got server : ( Het is niet meer gezellig. Daarom vroeg ik me af of iemand (gaitman ofzo) weer een server wil maken die echt nederlands en GoT is :D
Vind ook dat deze server nu niet bijzonder is en vroeger kende je iedereen op de server.
Maja verder is er niks mis hoor met de server ;)

Een bijzondere goede morge/middag/avond.

quote:
stijno schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:53:
Sorry wil niet zeiken. Maar ik mis de got server : ( Het is niet meer gezellig. Daarom vroeg ik me af of iemand (gaitman ofzo) weer een server wil maken die echt nederlands en GoT is :D
Vind ook dat deze server nu niet bijzonder is en vroeger kende je iedereen op de server.
Maja verder is er niks mis hoor met de server ;)
Deze zullen we vandaag/morgen zelf starten :)

quote:
.Peter schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:58:
[...]

Woooohooooo *maakt een vreugde dansje* *O* *O*

Thanks .Peter :*)

24" iMac, 2.16ghz, 2gb ram, 500gh HD, 7600GT

Blaatblaadjes!
Reg. datum: 06 december 2005

Wat een goed nieuws :D

Een bijzondere goede morge/middag/avond.

quote:
.Peter schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:58:
[...]

Het duurt ietsjes langer, maar komend weekend is het zover :)

quote:
.Peter schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:25:
[...]

Het duurt ietsjes langer, maar komend weekend is het zover :)
Werken beide servers dan op dezelfde database of moet je dan 2 accounts aanmaken?

image 4: excel mgoelijk money cheat?????

apart.....

Vanaf heden ben ik Microsoft Certified Notepad Professional, nu nog m'n MS-Paint examen :/

quote:
X.ExceL schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:36:
image 4: excel mgoelijk money cheat?????

apart.....

Geef maar toe ;-)
Nee het money-cheat systeem is best lastig, checkt ook een aantal dingen hoe je geld kan krijgen, maar houdt (nog) niet met alles rekening. Als het verschil tussen bedrag a + b groter is dan x, wordt de cheat-detectie melding gemaakt.
Hoe het technisch precies werkt, geen idee, en denk ook niet dat Peter dat openbaar gaat maken ivm het mogelijke ontlopen van die cheat detectie :)

Nakebod's Webcam Archive

Voor de mensen die er niet van vies zijn om even een andere server te proberen:

http://www.game-monitor.com/server-stat-image/81.171.80.146:7777.png

Om een vlotte start te maken kan je de eerste keer je onze server bezoekt best eens /commands & /regels doen. ;)

ut_alpha wijzigde dit bericht 07-09-2006 19:08 (29%)

Hm ja daar klopt weinig van, kan je ook zien @ lvp.echo
zelf wanneer mensen 50k ofzo verdienen staat het er heel vaak.

-------------------

Oeh vette server Alpha_O_!! Komt allen komt allen, zeer vette minigames

Lol derby3 rulez

http://img178.imageshack.us/img178/619/samp009yt7.png

Giant87 wijzigde dit bericht 07-09-2006 14:04 (46%)

quote:
Bart1983 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 08:31:
Ja ik hoop echt dat er weer nederlands mag worden gepraat !!
Nederlands praten op onze server hebben we geen bezwaar tegen :) :)

De server betreft:

[GoT]Community-RPG-Server
(83.118.151.180:7788)

De gamemode is nog een beetje in Beta status....dus het kan zijn dat alles nog niet helemaal goed werkt!
Verder gelden gewoon simpele regels:

Niet schieten op/van het piratenschip
Niet op getunede wagens schieten! (als ze !!niet!! op jou schieten!!)
Niet cheaten
Geen players killen die dat niet willen

Naar admins luisteren die op dat moment aanwezig zijn 8)

Je mag gewoon met je wagen op het piratenschip komen.....hier is je auto gewoon heilig, en mag die niet gesloopt worden!! :+

pieterveenstra wijzigde dit bericht 07-09-2006 14:58 (32%)

[GoT] 24/7 CoD4: 83.119.67.29:28960 - Finished! -> GraniteCase

Reg. datum: 30 januari 2005

Kzal GTA: SA maar weer eens gaan installen.

Is het noodzakelijk dat je single-player hebt uitgespeeld of niet?

Life is Complicated

Nee dat niet maar het kan wel zijn dat je ff een Saved-game moet toevoegen.
WAnt toen ik hem weer installde toen wou die niet connecten..had ik ff een saved game van internet gehaald en toen deed 'ie het. ;)
neuh hoeft niet, heb ik ook nooit gedaan

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws