Gathering of Tweakers

Quicksearch
Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

quote:
Nakebod schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:30:
Tja, wat wil je horen? Kan meerdere oorzaken hebben, of zelfs een combinatie ervan :+

- Healthcheat/Armorcheat
- (Player) Desync
- M4 is an sich geen super wapen in short range gevechten (Wel ideaal voor voertuigen te beschieten)
- Je kan gewoon niet mikken
- Lag/Hoge ping
- FPS lag

Komt vaak genoeg voor dat ik iemand neer wil schieten, niet dood krijg, ff mede admins roep om voor de zekerheid te checken, en binnen 2 schoten is ie dood. En weer een gevalletje player desync.
Blijft altijd leuk.
aja, ik heb namelijk het gevoel dat iedereen nogal met cheats rond loopt. Je staat tegenover elkaar en bij hem gaat er 1/100 hp af en bij mij 100/100. Staat ja allebei stil. Welk wapen gebruik jij om te slopen? M4 voor auto's werkd iig. 2 sub smg's heb ik nog niet veel mee geraakt. En een sniper werkt ook niet zo geweldig.
Sawnoff shotguns worden vrij veel gebruikt en zijn ook erg effectief om tenminste iets van health eraf te schieten. Snipers en dergelijke singleshot wapens zijn niet erg effectief gezien je bewegende targets bijna nooit raakt.

Nog even een geheimpje om minder geraakt te worden: in beweging blijven.

Stef.NL wijzigde dit bericht 26-09-2007 17:44 (14%)

Sloopwapen.. dat moeten wel de sawnoff en tec9/uzi zijn. En op iets grotere afstand is ook de Desert Eagle een erg krachtig wapen (Dichtbij ook wel, maar mis je sneller naar mijn idee), met een beetje oefenen overleef je zo makkelijk Uzi's en shotguns.
En ook een favo, blijft soms toch leuk, ondanks dat het totaal niet realistisch aanvoelt, de sniper.

En een algemene tip wat vaak wel goed werkt, vooral als je iemand bijna niet dood krijgt, "voorspellend" schieten.
Ofwel, waar is die gast over 1 seconde? Dan schiet ik daar.

En het cheat percentage is op LVP laag, grote groep admins (Niet 24/7 online uiteraard, maar toch) en de SA-MP Anticheat. Een goede, elkaar aanvullende, combinatie.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Reg. datum: 20 oktober 2004

Wat altijd wel leuk is, is om vanaf Los Santos Airport een heli te nemen naar een van de gebouwen achter de boot. Dan vanaf dat dak snipen op de gevechten net buiten de boot.

quote:
KRG schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:49:
Wat altijd wel leuk is, is om vanaf Los Santos Airport een heli te nemen naar een van de gebouwen achter de boot. Dan vanaf dat dak snipen op de gevechten net buiten de boot.
:>

Gewoon een bounty van 2 mil op je eigen hoofd zetten en kijken hoe lang je het uithoud, ook wel grappig (gewoon truck met oplegger zodat de gasten op motor's met uzi's iets meer moeite moeten doen >:)

"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!

Extreme Edition of koekoek

ik heb het ook weer eens geinstalleerd, vroeger toen het net uit was speelde ik dit ook, welke server zitten jullie nogmaar? ik heet kaasaanfiets :)

~Those who walked in the dark have seen a bright light. And it shines upon everyone who lives in the land of darkest shadows.~

The Real One

quote:
koekoek2003nl schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:51:
ik heb het ook weer eens geinstalleerd, vroeger toen het net uit was speelde ik dit ook, welke server zitten jullie nogmaar? ik heet kaasaanfiets :)
Zie signature hieronder ;)
quote:
GTA SA-MP server - Name: Las Venturas Playground [gta-host.com]
Adres/poort: 85.17.200.150:7777, Mode: Las Venturas Playground
Website: www.sa-mp.nl, Forum: forum.sa-mp.nl

Gaitman wijzigde dit bericht 14-12-2007 22:26 (24%)

Extreme Edition of koekoek

quote:
Gaitman schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:25:
[...]

Zie signature hieronder ;)

[...]
ja ik had hem al gevonden hij staat onder official ipv gewoon internet games

en als ik alleen via ipadres wou connecten had ik verplicht een wachtwoord nodig, maar hij doet het nu :)

~Those who walked in the dark have seen a bright light. And it shines upon everyone who lives in the land of darkest shadows.~

Is anyone there?

Ik heb net SA:MP geinstalleerd :) alles werk goed, alleen weet ik niet hoe ik een private server kan joinen (en of er zoizo nog got servers online zijn)

360: Zabato
There really was a cake.

Is het mogelijk om het verkeer van de singleplayer ook in de multiplayer te halen ???
Zonder is het nogal doods vind ik ...

Dat is nu nog niet mogelijk. Er is wel iemand bezig met bots, maar dat gaat allemaal nog niet zo soepel als in singleplayer.

Kwaak! Piep!

Dus er komen cops ook ?! Voor wanneer zou dat zijn ? Iemand een link met meer info ?
Zalig btw _/-\o_

Er staat nergens dat het er überhaupt komt, en al helemaal niet via SA-MP zelf.
Alleen iemand, sirius[WS], die er mee bezig is/was, maar dat is ie al meer dan een jaar, en afaik lopen ze alleen nog doelloos achter de maker aan.
En dat was met SA-MP 0.1, geen idee of ze ook met 0.2 werken.

Nakebod's Webcam Archive

Zijn er hier mensen die LVP te vol vinden geworden?
Ik kan er niet meer normaal op spelen vanwege het grote aantal slecht engels sprekende, cheatende, en scheldende polen spelers...

Maargoed, daarom ben ik zelf bezig met een eigen servertje :9 waar ik ook iets van leuke gameplay op hoop te creeëren met met net als LVP een hoop leuke minigames (maar, het moet ook weer niet een LVP-kloon worden :) )

anyway, het spel is te vinden op samp.ahnj.nl:7777, of op ip: 217.112.83.48:7777
Een poging tot website met wat simpele statjes vind je op http://www.ahnj.nl/
Wellicht leuk om hem GOT-dedicated te maken, aangezien ik dat idee niet echt meer heb bij LVP :(

Webhawkjuh wijzigde dit bericht 27-12-2007 20:50 (7%)

Radio Tweeeeee!111one

waar kan je samp downloaden?

www.sa-mp.com? (google is your friend, just like common sense)

Webhawk:
Ik vind het een leuk inititatief om weer een [GoT] dedicated server te starten, maar er is simpelweg niet genoeg interesse voor. Degenen die nog wel interesse in SA-MP hebben zijn vaste gast op LVP en de rest is zover ik weet naar andere spellen vertrokken.

Ik vind LVP niet te vol. Het is heel anders spelen dan met 30 man maximaal. Maar als je je daar eenmaal op hebt aangepast speelt het ook wel fijn.

-

Peter Beverloo van LVP heeft ook nog een tweede LVP server genaamd LVP Regular server, maar daar kan je enkel op als je een LVP account hebt en 50 uur aan in-game tijd op de standaard LVP server.

Adres van deze Las Venturas Playground Regular server:
Adres/poort: 85.17.200.150:7778

*Let op: enkel het poortnummer is anders, 7778 ipv 7777.

DPhoenix wijzigde dit bericht 03-01-2008 11:17 (53%)

AULXJMHR

Er is nu ook, eindelijk, een andere multiplayermod voor San Andreas uitgekomen van de makers van MultiTheftAuto.
Ik ben hem nu aan het downloaden en ga hem zo spelen dus kan er nog niet zoveel over zeggen.

Het leuke aan deze mod is dat er aardig wat aan gescripped kan worden, andere wielen en voertuigen maken enz.
http://www.mtasa.com/
Angry Rabbit

W00t finaly, na 2 jaar eindelijk de release van MTA :)
Kom ik er net achter dat ik MTA al tijden terug heb gedeinstalleerd...eerst installeren en zo online spelen :)
quote:
Eddysign schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:11:
Er is nu ook, eindelijk, een andere multiplayermod voor San Andreas uitgekomen van de makers van MultiTheftAuto.
Ik ben hem nu aan het downloaden en ga hem zo spelen dus kan er nog niet zoveel over zeggen.

Het leuke aan deze mod is dat er aardig wat aan gescripped kan worden, andere wielen en voertuigen maken enz.

Angry Rabbit

Is de master server down? Ik krijg helemaal niks meer in de lijst vanavond.

Reg. datum: 26 oktober 2002

Jup, er is brand (geweest) in het datacenter waar de SA-MP masterserver draait.

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Klopt, en een gedeelte van dat datacenter is weer back online, waaronder sa-mp master server/site/forum.
Moet zeggen.. LVP heeft weinig last gehad van die brand, ondanks dat de masterserver down was, constant tegen/over de 100 spelers gehad.

Nakebod's Webcam Archive

aangezien ik LVP niks meer aanvind, speel ik nu vooral op The Fake, een van de beste stunt en race servers :)

hun site met serveradres
blijft toch altijd leuk, die hugejumps :)

maarud wijzigde dit bericht 03-01-2008 21:35 (9%)

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD

Reg. datum: 26 september 2004

quote:
Eddysign schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:11:

Ik heb hem net ook geinstalleerd echt lache!! Het zijn meerdere spellen in een:

-CTF
-Team deathmatch
-Deathmatch
-Battlefield stijl
-een of ander gebouwen klim iets
- Wie het laatst over blijft bij vallende tegels.

Ik vindt het echt grappig gamaakt!!

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

quote:
Bart1983 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:03:
[...]

Ik heb hem net ook geinstalleerd echt lache!! Het zijn meerdere spellen in een:

-CTF
-Team deathmatch
-Deathmatch
-Battlefield stijl
-een of ander gebouwen klim iets
- Wie het laatst over blijft bij vallende tegels.

Ik vindt het echt grappig gamaakt!!
Oh leuk!
Ik heb ooit een topic gemaakt over MTA:SA, maar dat is volledig doodgebloed. Als mensen vinden dat dit topic vervuild wordt met MTA:SA kan je mss beter daar spuien, maar wat mij betreft kan een andere mod dan SA:MP hier wel besproken worden.
Ik moet zeggen dat ik hem al een tijd niet meer gespeeld heb, maar hiermee ga ik het wel weer proberen...

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws