aja, ik heb namelijk het gevoel dat iedereen nogal met cheats rond loopt. Je staat tegenover elkaar en bij hem gaat er 1/100 hp af en bij mij 100/100. Staat ja allebei stil. Welk wapen gebruik jij om te slopen? M4 voor auto's werkd iig. 2 sub smg's heb ik nog niet veel mee geraakt. En een sniper werkt ook niet zo geweldig.quote:
Reg. datum: 24 juni 2006
Nog even een geheimpje om minder geraakt te worden: in beweging blijven.
Stef.NL wijzigde dit bericht 26-09-2007 17:44 (14%)
En ook een favo, blijft soms toch leuk, ondanks dat het totaal niet realistisch aanvoelt, de sniper.
En een algemene tip wat vaak wel goed werkt, vooral als je iemand bijna niet dood krijgt, "voorspellend" schieten.
Ofwel, waar is die gast over 1 seconde? Dan schiet ik daar.
En het cheat percentage is op LVP laag, grote groep admins (Niet 24/7 online uiteraard, maar toch) en de SA-MP Anticheat. Een goede, elkaar aanvullende, combinatie.
Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Reg. datum: 20 oktober 2004
quote:KRG schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:49:
Wat altijd wel leuk is, is om vanaf Los Santos Airport een heli te nemen naar een van de gebouwen achter de boot. Dan vanaf dat dak snipen op de gevechten net buiten de boot.
Gewoon een bounty van 2 mil op je eigen hoofd zetten en kijken hoe lang je het uithoud, ook wel grappig (gewoon truck met oplegger zodat de gasten op motor's met uzi's iets meer moeite moeten doen
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
~Those who walked in the dark have seen a bright light. And it shines upon everyone who lives in the land of darkest shadows.~
Zie signature hieronderquote:koekoek2003nl schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:51:
ik heb het ook weer eens geinstalleerd, vroeger toen het net uit was speelde ik dit ook, welke server zitten jullie nogmaar? ik heet kaasaanfiets
quote:GTA SA-MP server - Name: Las Venturas Playground [gta-host.com]
Adres/poort: 85.17.200.150:7777, Mode: Las Venturas Playground
Website: www.sa-mp.nl, Forum: forum.sa-mp.nl
Gaitman wijzigde dit bericht 14-12-2007 22:26 (24%)
ja ik had hem al gevonden hij staat onder official ipv gewoon internet gamesquote:
en als ik alleen via ipadres wou connecten had ik verplicht een wachtwoord nodig, maar hij doet het nu
~Those who walked in the dark have seen a bright light. And it shines upon everyone who lives in the land of darkest shadows.~
360: Zabato
There really was a cake.
Reg. datum: 22 oktober 2005
Zonder is het nogal doods vind ik ...
Kwaak! Piep!
Reg. datum: 22 oktober 2005
Zalig btw
Alleen iemand, sirius[WS], die er mee bezig is/was, maar dat is ie al meer dan een jaar, en afaik lopen ze alleen nog doelloos achter de maker aan.
En dat was met SA-MP 0.1, geen idee of ze ook met 0.2 werken.
Nakebod's Webcam Archive
Reg. datum: 19 december 2006
Ik kan er niet meer normaal op spelen vanwege het grote aantal slecht engels sprekende, cheatende, en scheldende polen spelers...
Maargoed, daarom ben ik zelf bezig met een eigen servertje
anyway, het spel is te vinden op samp.ahnj.nl:7777, of op ip: 217.112.83.48:7777
Een poging tot website met wat simpele statjes vind je op http://www.ahnj.nl/
Wellicht leuk om hem GOT-dedicated te maken, aangezien ik dat idee niet echt meer heb bij LVP
Webhawkjuh wijzigde dit bericht 27-12-2007 20:50 (7%)
Radio Tweeeeee!111one
Reg. datum: 24 juni 2006
Webhawk:
Ik vind het een leuk inititatief om weer een [GoT] dedicated server te starten, maar er is simpelweg niet genoeg interesse voor. Degenen die nog wel interesse in SA-MP hebben zijn vaste gast op LVP en de rest is zover ik weet naar andere spellen vertrokken.
Ik vind LVP niet te vol. Het is heel anders spelen dan met 30 man maximaal. Maar als je je daar eenmaal op hebt aangepast speelt het ook wel fijn.
Adres van deze Las Venturas Playground Regular server:
Adres/poort: 85.17.200.150:7778
*Let op: enkel het poortnummer is anders, 7778 ipv 7777.
DPhoenix wijzigde dit bericht 03-01-2008 11:17 (53%)
AULXJMHR
Ik ben hem nu aan het downloaden en ga hem zo spelen dus kan er nog niet zoveel over zeggen.
Het leuke aan deze mod is dat er aardig wat aan gescripped kan worden, andere wielen en voertuigen maken enz.
http://www.mtasa.com/
Kom ik er net achter dat ik MTA al tijden terug heb gedeinstalleerd...eerst installeren en zo online spelen
quote:Eddysign schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:11:
Er is nu ook, eindelijk, een andere multiplayermod voor San Andreas uitgekomen van de makers van MultiTheftAuto.
Ik ben hem nu aan het downloaden en ga hem zo spelen dus kan er nog niet zoveel over zeggen.
Het leuke aan deze mod is dat er aardig wat aan gescripped kan worden, andere wielen en voertuigen maken enz.
Angry Rabbit
Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+
Moet zeggen.. LVP heeft weinig last gehad van die brand, ondanks dat de masterserver down was, constant tegen/over de 100 spelers gehad.
Nakebod's Webcam Archive
hun site met serveradres
blijft toch altijd leuk, die hugejumps
maarud wijzigde dit bericht 03-01-2008 21:35 (9%)
AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD
Reg. datum: 26 september 2004
Ik heb hem net ook geinstalleerd echt lache!! Het zijn meerdere spellen in een:quote:Eddysign schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:11:
Er is nu ook, eindelijk, een andere multiplayermod voor San Andreas uitgekomen van de makers van MultiTheftAuto.
-CTF
-Team deathmatch
-Deathmatch
-Battlefield stijl
-een of ander gebouwen klim iets
- Wie het laatst over blijft bij vallende tegels.
Ik vindt het echt grappig gamaakt!!
AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B
Oh leuk!quote:Bart1983 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:03:
[...]
Ik heb hem net ook geinstalleerd echt lache!! Het zijn meerdere spellen in een:
-CTF
-Team deathmatch
-Deathmatch
-Battlefield stijl
-een of ander gebouwen klim iets
- Wie het laatst over blijft bij vallende tegels.
Ik vindt het echt grappig gamaakt!!
Ik heb ooit een topic gemaakt over MTA:SA, maar dat is volledig doodgebloed. Als mensen vinden dat dit topic vervuild wordt met MTA:SA kan je mss beter daar spuien, maar wat mij betreft kan een andere mod dan SA:MP hier wel besproken worden.
Ik moet zeggen dat ik hem al een tijd niet meer gespeeld heb, maar hiermee ga ik het wel weer proberen...
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.